Oznámenie 22207 - WYS

Obsah

22207 - WYS
Vestník č. 219/2015 - 05.11.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
IČO: 30844363
Pražská 29, 81263 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Pražská 29, 812 63 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Dagmar Valachová
Telefón: +421 257278312
Email: dagmar.valachova@reserves.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.reserves.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Servis osobných motorových vozidiel
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
1
Hlavné miesto poskytovania služieb: - ústredie SŠHR SR, Pražská 29, Bratislava
- závody SŠHR SR:
Kopaničiar, Železničná 2, Čachtice
Brodnianka, Cesta do Rudiny 3037/34, Kysucké Nové mesto
Borovina, Riečna 258, Vígľaš
Ľupčianka, Príboj 564, Slovenská Ľupča
NUTS kód:
SK
SK010
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie pozáručného servisu, opráv a pneuservisných prác pre osobné motorové vozidlá verejného obstarávateľa.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50000000-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 39 900,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), ich splnenie preukazuje podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v súlade s výkladovým stanoviskom ÚVO č. 5/2015 sú tí, ktorí sú zapísaní v Zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní pred 28.04.2015, povinní predložiť potvrdenie súdu, že nie sú o.i. taktiež v reštrukturalizácií, ak nepreukážu, že túto skutočnosť už medzičasom zapísali do Zoznamu podnikateľov, musia taktiež predložiť potvrdenie zo súdu podľa novelizovaného § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nepožaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
A/ podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov :
-zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru.
Zoznam musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača a musí obsahovať názov objednávateľa (obchodné meno a sídlo), úplný popis vykonávanej činnosti, miesto realizácie, potvrdenie o kvalite poskytnutej služby s uvedením cien s DPH a lehôt dodania za predchádzajúce tri roky ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, kontaktnú osobu objednávateľa, pričom uchádzač preukáže, že uvedené služby poskytoval pre minimálne 3 objednávateľov v súhrnnej hodnote 35 000 EUR bez DPH. Ak objednávateľom:
a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkazom o plnení je referencia
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí, doplneným dokladom, preukazujúcim ich poskytnutie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli poskytnuté.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami na predmet zákazky vytvára predpoklad, že uchádzač bude schopný poskytovať služby v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom a musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru v rozsahu ako je predmet zákazky.

B/ podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní:
- údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby. Na preukázanie plnenia tejto podmienky uchádzač predloží údaje o strojovom a technickom vybavení, ktorými preukáže, že pre plnenie zmluvy má vo svojich servisných pobočkách k dispozícii: zdvíhacie zariadenia, pracoviská geometrie, pracoviská pneuservisu, lakovacie kabíny, voľne stojace pracoviská, pracoviská, na ktorých môže zákazník pri odovzdávaní vozidla priamo na zodvihnutom vozidle ukázať závady podvozkovej časti vozidla a na ktorých môže zákazník pri preberaní vozidla priamo na zodvihnutom vozidle skontrolovať vykonané opravy podvozkovej časti vozidla, pri dodržaní bezpečnosti zákazníka, pracovisko na umývanie karosérie, motorov a čistenie interiéru, pracovisko na čistenie a plnenie klimatizácie a pracovisko na predaj náhradných dielov. Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky písomným zoznamom požadovaného strojového, technického a diagnostického vybavenia pre zabezpečenie servisu a opráv vozidiel značky Škoda, Volkswagen, Mercedes a Kia.
Uchádzač predloží zoznam v originálnom vyhotovení podpísaný oprávnenou osobou uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval primeraným strojovým a technickým vybavením, potrebným k poskytovaniu predmetu zákazky.

-zabezpečenie dostupnosti servisných a opravárenských služieb od adresy garážovania motorových vozidiel verejného obstarávateľa. Adresy garážovania vozidiel verejného obstarávateľa sú: Bratislava, Čachtice, Vígľaš, Slovenská Ľupča a Kysucké Nové Mesto. Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky zoznamom servisných stredísk (pobočiek) do vzdialenosti 50 km od miesta garážovania (Čachtice, Vígľaš, Slovenská Ľupča a Kysucké Nové Mesto) a 10 km od hranice mesta Bratislava:
a) vlastných alebo
b) zazmluvnených.
Uchádzač predloží zoznam v originálnom vyhotovení podpísaný oprávnenou osobou uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač bol spôsobilý zabezpečiť požadované služby hospodárne a v primeranom čase vzhľadom na adresy garážovania vozidiel verejného obstarávateľa.

D/ podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predloženie údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich osôb, osobitne zodpovedných za poskytnutie služieb.
Uchádzač preukáže, že má k dispozícii mechanikov, autoelektrikárov, klampiarov a lakýrnikov. Uchádzač preukáže, že osoby zodpovedné za poskytnuté služby sú zapojené do certifikovaného vzdelávania, ktoré je organizované certifikovanými školiteľmi. Uchádzač preukáže splnenie tejto podmietky písomným zoznamom zamestnancov s uvedením ich vzdelania, praxe a úrovne odborného preškolenia. Zoznam predloží v originálnom vyhotovení podpísaný oprávnenou osobou uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti požiadavky: Verejný obstarávateľ v súlade zo zákonom o verejnom obstarávaní požaduje garancie odborného poskytnutia služby, aby služby poskytovali zamestnanci, ktorí sú vo svojom odbore odborne spôsobilí na vykonávanie špecializovaných činností.Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícií odborne spôsobilé osoby na vykonávanie činností súvisiacich s poskytovaním služieb na daný predmet zákazky.

E/ podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní - uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Verejný obstarávateľ súčasne požaduje predložiť čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača za plnenie zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti: Požiadavka verejného obstarávateľa je v súlade s § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní.

Na preukázanie technickej technickej a odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícií na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté, čo preukáže čestným vyhlásením. Ak uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Kritérium č. 1 Vážená cena za mechanické, elektrikárske a karosárske práce
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Kritérium č. 2 Zľava z ceny náhradných dielov
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 24.11.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.11.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 24.11.2015 10:30
Miesto : Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky, Pražská 29, 812 63 Bratislava
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
A) Verejný obstarávateľ zadáva zákazku prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) https://www.evo.gov.sk zverejnenej na webovom sídle pod číslom 50.02. Postup záujemcu/ uchádzača je upravený v príručkách určených pre záujemcov/uchádzačov: "Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.2, 27.2.2015)" a "Spoločné moduly (verzia 0.5,19.05.2014)", ktoré sú zverejnené na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Príručky pre Z/U (ďalej aj "príručky Z/U").
B) Súťažné podklady k tejto zákazke možno získať priamo a neobmedzene na webovom sídle: www.evo.gov.sk vyhlásenej pod č. zákazky 50.02. alebo v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle www.uvo.gov.sk.
C) Podmienkou pre účasť v tejto zákazke č. 50.02 je zaslanie žiadosti o registráciu do systému EVO prostredníctvom online formulára dostupného na portáli EVO po potvrdení (kliknutí) na ikonu pred názvom verejného obstarávateľa pri predmete zákazky. Lehota na registráciu do systému EVO a o prístup k súťažným podkladom nie je verejným obstarávateľom obmedzená.
D) Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
E) V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
F) V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO sa môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať na Oddelenie certifikácie, akreditácie a EVO a Odbor informačných technológií, ktorých kontakt je zverejnený na webovom sídle http://www.uvo.gov.sk/verejny-obstaravatel-obstaravatel/portal-systemu-evo-/instrukcie-pre-hlasenie-chyb-a-poruch-systemu-evo-3eb.html. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby v prípade neštandardného správania sa systému EVO, alebo podozrenia na chybu a pod. tento stav priebežne zdokumentovali vytvorením snímok obrazovky, ktoré budú použité pri preukazovaní neštandardného správania sa systému EVO.
G) V prípade technických, či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO na dlhší čas, môže zákazka prebiehať po obnovení prevádzky systému EVO ďalej elektronicky alebo v listinnej podobe v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, o čom budú registrovaní záujemcovia informovaní. V mimoriadnom prípade môže verejný obstarávateľ predĺžiť lehotu na predkladanie ponúk, následne túto skutočnosť verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcov v predmetom postupe zadania zákazky a zverejní túto informáciu v profile verejného obstarávateľa. Súčasne môže byť oznámenie o predĺžení lehoty odoslané e-mailom.
H) V prípade, ak v mene podnikateľa sú oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo ponuku predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 31 zákona o verejnom obstarávaní, vyžaduje sa v tejto podlimitnej zákazke aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk).
I) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v Registri konečných užívateľov výhod (ďalej len RKUV) zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorého subdodávatelia (subdodávateľ, ktorý sa podieľa v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke) nemajú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorého osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nemajú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
03.11.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité