Oznámenie 22275 - WYP

Obsah

22275 - WYP
Vestník č. 220/2015 - 06.11.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Nižná Olšava
IČO: 00330809
Nižná Olšava 100, 09032 Nižná Olšava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Nižná Oľšava
Kontaktná osoba: Mgr. Drahoslava Gmitrová
Mobil: +421 915946513
Telefón: +421 547494146
Email: dolejn@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): samospráva
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nižná Olšava- Amfiteáter s hľadiskom (2)
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Parc. Číslo KN 21, k. ú. Nižná Olšava
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je realizácia amfiteátra s hľadiskom pre 150 ľudí. Stavba je lokalizovaná pri viacúčelovej budove obecného úradu a kultúrneho domu, je členená na 3 stavebné objekty:
SO 01 Javisko
SO 02 Hľadisko
SO 03 Osvetlenie amfiteátra
Javisko amfiteátra je drevenej konštrukcie so zastrešením oblúkovou väzníkovou konštrukciou, spodná stavba je z
bežných stavebných materiálov, s použitím betónových palisád. Hľadisko amfiteátra je stupňovité s kapacitou 150
divákov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45212300-9
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkový rozsah uvedený vo výkaze výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 57 113,2200 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 4
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a 1/3 o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní v origináli alebo úradne overenej fotokópii. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia budú vyhodnocované v súlade s § 26 a § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklady podľa § 26a ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V zmysle výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávania č.5/2015 viažuce sa na novelizované ustanovenie § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti,že nie je v reštrukturalizácii, 1.predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
Odôvodnenie: Podmienka účasti je daná zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : nepožaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.V zmysle §28 ods.1 písm. b) zákona: zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa toho zákona , dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii , vyhlásením uchádzača , alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom , preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah , na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie primeranosti požiadavky: uchádzač má preukázať skúsenosti s plnením predmetu podobného charakteru ako je predmet zákazky.
2.V zmysle §28 ods.1 písm. g) zákona: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich
zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo poskytnutie služby. Odôvodnenie
primeranosti požiadavky: Požaduje sa, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí disponujú min. vyššie uvedenými osobami s dostatočnou praxou, aby predmet zákazky bol zrealizovaný kvalitne a načas. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : §28ods.1 písm. b): verejný obstarávateľ požaduje predložiť v uvedenom
zozname min. 3 dodávky (stavby) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, z toho aspoň jedna
musí byť v minimálnej výške predpokladanej hodnoty zákazky bez DPH. Za stavbu rovnakého alebo podobného
charakteru sa považuje stavba klasifikovaná v kategórii pozemných stavieb.
K §28 ods.1 písm. g) verejný obstarávateľ požaduje minimálne 1 hlavného stavbyvedúceho- osvedčenie pre odbor
pozemné stavby.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Najnižšia cena
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota výstavby
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
02-2015 NO
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.11.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.11.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.11.2015 11:00
Miesto : mArchus PLUS s.r.o., Tarasa Ševčenka 7, 080 01 Prešov, 1.posch.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na
otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Zákazka bude súčasťou projektu v rámci programu Cezhraničná spolupráca spolufinancovaného z Nórskeho finančného mechanizmu a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť
uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk.
3. V prípade, že proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov,
verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s úspešným uchádzačom.
4. Zhotoviteľ je povinný pred podpisom zmluvy o dielo vinkulovať na bankovom účte objednávateľa finančné prostriedky
alebo poskytnúť bankovú záruku vo výške 10% z ceny diela bez DPH ako výkonovú záruku s dátumom vystavenia,
alebo zložením na účet, nie starším ako 10 dní odo dňa doručenia výzvy zo strany objednávateľa na podpis zmluvy s
platnosťou 6 mesiacov od dátumu vystavenia.
5. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov v zmysle Príručky pre prijímateľa a projektového partnera (Finančný
mechanizmus EHP a Nórsky finančný mechanizmus, programové obdobie 2009 2014), že všetci uchádzači majú
povinnosť zahrnúť do ceny aj rezervu vo výške 5% z ceny.
6.Obhliadku miesta je možné dohodnúť u kontaktnej osoby a to najneskôr do 18.11.2015 do 15:00.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
04.11.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité