Oznámenie 22474 - MST

Obsah

22474 - MST
Vestník č. 223/2015 - 11.11.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Univerzita Komenského v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 , 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Oddelenie verejného obstarávania UK, Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Paulína Struková
Telefón: +421 259244209
Fax: +421 259244606
Email: paulina.strukova@rec.uniba.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1045 ://
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Marketingové predmety pre UK v Bratislave
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Univerzita Komenského v Bratislave, jej fakulty a súčasti
Kód NUTS
SK01
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 600 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Ide o dodávanie marketingových predmetov podľa aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa vrátane služieb spojených s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste jeho umiestnenia a zabezpečením likvidácie použitých jednorazových obalov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39294100-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 600 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená v zmysle § 36 zákona o verejnom obstarávaní vo výške: 18 000,- EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Univerzity Komenského v Bratislave. Verejný obstarávateľ vykoná platbu na základe vystavených faktúr od poskytovateľa podľa skutočne poskytnutých služieb. Faktúra musí mať všetky náležitosti podľa zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzavrela a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona:
1.Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 a 5/2015 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
V prípade, že uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona, je v takomto prípade povinný tieto doklady predložiť v origináli alebo ako jeho/ich úradne osvedčenú/é kópiu/ie.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokumentov/dokladov.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie a preukázanie majetkovej účasti vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 písm. a) a b) zákona.
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
2.1 Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z.z. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrenie banky, že za obdobie predchádzajúcich troch kalendárnych rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke. V prípade, ak má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách, predloží toto vyjadrenie od všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Zároveň predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenie predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
Odôvodnenie primeranosti a potreby požiadavky:
Podmienky sú primerané vo vzťahu k predmetu zákazky a ich potreba sleduje cieľ vybrať ekonomicky spôsobilého uchádzača, ktorý je schopný pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie tovaru:
3.1§28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z.z. Zoznam dodávok podobného alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti, doplnený potvrdeniami o kvalite dodávok s uvedením obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu dodávok, cien, lehôt dodávok a kontaktnej osoby objednávateľa.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby celkový finančný objem predložených zmlúv bol spolu za uvedené obdobie v
hodnote minimálne 450 000,- EUR bez DPH. K zoznamu dodávok verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenia o plnení zmlúv s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa tohto bodu predovšetkým z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s dodávaním rovnakých alebo podobných tovarov ako je predmet zákazky. Cieľom týchto podmienok je zdokumentovanie skúseností z projektov obdobného zamerania.
3.2 § 28 ods. 1 písm. k) zákona č. 25/2006 Z. z.: uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Túto podmienku účasti záujemca preukazuje vtedy, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača bude dosahovať sumu najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. V prípade, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov bude nižší ako 50 % z hodnoty plnenia, uchádzač predloží čestné vyhlásenie, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača o tom, súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača bude nižší ako 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Informácie o subdodávateľoch majú zabezpečiť predovšetkým prehľad verejného obstarávateľa o subjektoch, ktoré sa budú akýmkoľvek spôsob podieľať na realizácii zákazky. Cieľom verejného obstarávateľa je uistiť sa, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite. Podmienka účasti na technickú alebo odbornú spôsobilosť vyplýva z § 28 v nadväznosti na § 32 ods. 3 písm. b) bod 2. zákona.
3.3 § 28 ods. 1 písm. l) zákona č. 25/2006 Z.z.
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami
Uchádzač ako súčasť technickej špecifikácie predloží vzorky tovarov uvedených v Prílohe č. 1: Položky s P.č. 10 -Darčeková taška papierová (bordová farba). 26 - Igelitová taška (čierna farba) - s uškami, 38 - Lepiace bločky, 42 - Magnetka (pálená hlina) - výrez v tvare historickej budovy UK, 43 - Magnetka so zápisníkom na chladničku, 52 - Osuška - v rôznych farbách, 56 - Pero, 65 - Polokošeľa v bordovej a čiernej farbe (veľkosti S, M, L, XL, XXL a XXXL), 91 - Šiltovka v čiernej farbe, 106 - Termohrnček (nerez + plast), 111 - Tričko v bordovej a čiernej farbe (veľkosti S, M, L, XL, XXL a XXXL), 114 - USB kľúč (8 GB, použiteľný aj do mobilných telefónov či tabletov), 122 -Zápisník trhací, linajkový (formát A5, 50 listov)
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona s cieľom preukázať splnenie požadovaných požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky.Vzhľadom na komplexnosť dodávky je potrebné pre overenie spôsobilosti uchádzača preukázať, že ponúkaný tovar spĺňa minimálnu úroveň parametrov a vlastností požadovaných verejným obstarávateľom.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní na
zostavenie poradia tých ponúk, ktoré boli vyhodnotené v rámci prvotného úvodného vyhodnotenia. Ďalšie informácie získa záujemca v súťažných podkladoch na predmet zákazky a vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
3677/2015
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.12.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.12.2015 10:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.12.2015 11:00
Miesto: Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Oddelenie verejného obstarávania UK, Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava, miestnosť č. 116 - zasadačka rektora
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa osobitnej časti vestníka VO (ďalej len profil VO) - uvedenom v oddiele I oznámenia o vyhlásení, ako aj v systéme EVO tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Každému záujemcovi sa zároveň odporúča pravidelne sledovať profil verejného obstarávateľa, nakoľko každý zo záujemcov nesie riziko prípadného nezapracovania tých skutočností do svojich ponúk, ktoré boli predmetom vysvetľovania a/alebo doplnenia súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejneného v profile verejného obstarávateľa. Ďalšie podrobnosti tykajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Komunikačnym jazykom v tejto verejnej súťaži je slovensky jazyk.
3. Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO) na www.evo.gov.sk v rozsahu poskytovania súťažných podkladov, vysvetľovania a realizácie elektronickej aukcie. Zákazka Univerzity Komenského v Bratislave č. 30.01 pod názvom: Marketingové predmety pre UK v Bratislave
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.11.2015

Redakčné opravy

23880 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 241/2015
V oznámení 22474-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440, 814 99 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 223/2015 zo dňa 11.11.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie tovaru: 3.1§28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z.z. Zoznam dodávok podobného alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti, doplnený potvrdeniami o kvalite dodávok s uvedením obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu dodávok, cien, lehôt dodávok a kontaktnej osoby objednávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje, aby celkový finančný objem predložených zmlúv bol spolu za uvedené obdobie v hodnote minimálne 450 000,- EUR bez DPH. K zoznamu dodávok verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenia o plnení zmlúv s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa tohto bodu predovšetkým z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s dodávaním rovnakých alebo podobných tovarov ako je predmet zákazky. Cieľom týchto podmienok je zdokumentovanie skúseností z projektov obdobného zamerania. 3.2 § 28 ods. 1 písm. k) zákona č. 25/2006 Z. z.: uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Túto podmienku účasti záujemca preukazuje vtedy, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača bude dosahovať sumu najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. V prípade, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov bude nižší ako 50 % z hodnoty plnenia, uchádzač predloží čestné vyhlásenie, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača o tom, súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača bude nižší ako 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Informácie o subdodávateľoch majú zabezpečiť predovšetkým prehľad verejného obstarávateľa o subjektoch, ktoré sa budú akýmkoľvek spôsob podieľať na realizácii zákazky. Cieľom verejného obstarávateľa je uistiť sa, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite. Podmienka účasti na technickú alebo odbornú spôsobilosť vyplýva z § 28 v nadväznosti na § 32 ods. 3 písm. b) bod 2. zákona. 3.3 § 28 ods. 1 písm. l) zákona č. 25/2006 Z.z. 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami Uchádzač ako súčasť technickej špecifikácie predloží vzorky tovarov uvedených v Prílohe č. 1: Položky s P.č. 10 -Darčeková taška papierová (bordová farba). 26 - Igelitová taška (čierna farba) - s uškami, 38 - Lepiace bločky, 42 - Magnetka (pálená hlina) - výrez v tvare historickej budovy UK, 43 - Magnetka so zápisníkom na chladničku, 52 - Osuška - v rôznych farbách, 56 - Pero, 65 - Polokošeľa v bordovej a čiernej farbe (veľkosti S, M, L, XL, XXL a XXXL), 91 - Šiltovka v čiernej farbe, 106 - Termohrnček (nerez + plast), 111 - Tričko v bordovej a čiernej farbe (veľkosti S, M, L, XL, XXL a XXXL), 114 - USB kľúč (8 GB, použiteľný aj do mobilných telefónov či tabletov), 122 -Zápisník trhací, linajkový (formát A5, 50 listov) Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona s cieľom preukázať splnenie požadovaných požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky.Vzhľadom na komplexnosť dodávky je potrebné pre overenie spôsobilosti uchádzača preukázať, že ponúkaný tovar spĺňa minimálnu úroveň parametrov a vlastností požadovaných verejným obstarávateľom. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie tovaru: 3.1§28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z.z. Zoznam dodávok podobného alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti, doplnený potvrdeniami o kvalite dodávok s uvedením obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu dodávok, cien, lehôt dodávok a kontaktnej osoby objednávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje, aby celkový finančný objem predložených zmlúv bol spolu za uvedené obdobie v hodnote minimálne 450 000,- EUR bez DPH. K zoznamu dodávok verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenia o plnení zmlúv s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa tohto bodu predovšetkým z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s dodávaním rovnakých alebo podobných tovarov ako je predmet zákazky. Cieľom týchto podmienok je zdokumentovanie skúseností z projektov obdobného zamerania. 3.2 § 28 ods. 1 písm. l) zákona č. 25/2006 Z.z. 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami Uchádzač ako súčasť technickej špecifikácie predloží vzorky tovarov uvedených v Prílohe č. 1: Položky s P.č. 10 -Darčeková taška papierová (bordová farba). 26 - Igelitová taška (čierna farba) - s uškami, 38 - Lepiace bločky, 43 - Magnetka so zápisníkom na chladničku, 52 - Osuška - v rôznych farbách (stačí 1 model osušky), 56 - Pero, 65 - Polokošeľa v bordovej a čiernej farbe (veľkosti S, M, L, XL, XXL a XXXL) (stačí 1 model v 1 veľkosti trička) , 91 - Šiltovka v čiernej farbe, 106 - Termohrnček (nerez + plast), 111 - Tričko v bordovej a čiernej farbe (veľkosti S, M, L, XL, XXL a XXXL) (stačí 1 model v 1 veľkosti trička), 114 - USB kľúč (8 GB, použiteľný aj do mobilných telefónov či tabletov), 122 -Zápisník trhací, linajkový (formát A5, 50 listov) Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona s cieľom preukázať splnenie požadovaných požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky.Vzhľadom na komplexnosť dodávky je potrebné pre overenie spôsobilosti uchádzača preukázať, že ponúkaný tovar spĺňa minimálnu úroveň parametrov a vlastností požadovaných verejným obstarávateľom. OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 18.12.2015 10:00 Viď: 22.12.2015 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 18.12.2015 10:00 Viď: 22.12.2015 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.12.2015 11:00 Viď: 22.12.2015 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité