Oznámenie 22430 - WYT

Obsah

22430 - WYT
Vestník č. 222/2015 - 10.11.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Svätý Jur
IČO: 00304832
Prostredná 29, 90021 Svätý Jur

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Prostredná 29
Kontaktná osoba: Ing. Šimon Gabura
Telefón: +421 244971321
Fax: +421 244971320
Email: msu@svatyjur.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.svatyjur.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
E-aukcie, s.r.o.
IČO: 44980515
Svoradova 1 , 81103 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Svoraodva 1
Kontaktná osoba: Ing. Viliam Beňo
Telefón: +421 238100111
Email: e-aukcie@dobryvyber.sk
Internetová adresa (URL): http://dobryvyber.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
E-aukcie, s.r.o.
IČO: 44980515
Svoradova 1 , 81103 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Svoraodva 1
Kontaktná osoba: Ing. Viliam Beňo
Telefón: +421 238100111
Email: e-aukcie@dobryvyber.sk
Internetová adresa (URL): http://dobryvyber.sk
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): samospráva
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
„Nákup potravín pre Školskú jedáleň – mäso a mäsové výrobky“
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Školská jedáleň pri ZŠ, Kollárová č.5, 900 21 Svätý Jur
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
2.1Predmetom zákazky je dodávka mäsa a mäsových výrobkov do školskej jedálne .
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15100000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15200000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je nákup potravín - mäsa a mäsových výrobkov podľa popisu, ktorý je súčasťou súťažných podkladov
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 176 868,7500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 30
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Hodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov bude na základe splnenia:
1.1.Podmienok účasti osobného postavenia uvedených v § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods.2 a § 26a citovaného zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, v ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladov podľa § 26 ods. 4 alebo 5 citovaného zákona za podmienok, ktoré sú v týchto odsekoch uvedené alebo verejný obstarávateľ bude akceptovať aj postup uchádzača v zmysle výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.1.Výpis z registra trestov,
a) že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu
právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.1.2.potvrdenie príslušného súdu, že nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze,nie je v reštrukturalizácii ani v likvidácii, ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku,
1.1.3.potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.4.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.5.doklad o oprávnení podnikať (výpis z obchodného registra, živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra) alebo doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou (iné oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov), že je oprávnený dodávať požadovaný predmet zákazky,
1.1.6.majetkovú účasť, ktorú preukáže výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
1.1.7.nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.1.8.nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou:
a)ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b)ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom, ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
b1) spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
b2)právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
c)ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástup-níctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní;
1.1.9. nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia.
1.1.10. nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
-uchádzač predloží k bodom 1.1.8. až 1.1.10. ním podpísané čestné vyhlásenie, aktuálne ku dňu predkladania ponúk.
1.1.11.Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1.1. až 1.1.5. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.1.12.Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 citovaného zákona t.j. doklady podľa bodov 1.1.1. až 1.1.5. a 1.1.8 až 1.1.10. alebo verejný obstarávateľ bude akceptovať aj postup uchádzača v zmysle výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní.nia:
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Hodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov bude na základe splnenia:
Podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia
Uchádzač preukáže:
1.2.1.Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a to vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet, pričom:
Minimálne požiadavky sú:
predmetným vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničná banka potvrdí,
-že uchádzač nebol za predchádzajúce tri ukončené hospodárske roky (2012, 2013, 2014) a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete;
-že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, a je schopný plniť svoje finančné záväzky,
-že jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie ,
Poskytnuté vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania
ponúk.
čestné vyhlásenie uchádzača o tom, že v iných bankách ako v tých z ktorých preložil vyjadrenie nemá záväzky, čestné vyhlásenie musí byť predložené aktuálne vzhľadom k lehote na predkladanie ponúk.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje informácie z dôvodu zistenia finančného stavu uchádzača a jeho schopnosti realizovať obdobné zákazky.

1.2.2.Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje výkaz ziskov a strát alebo prehľad o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky v závislosti od vzniku spoločnosti, ktoré sú dostupné a potvrdené správcom dane a inak v súlade s platnou legislatívou.
Minimálne požiadavky sú:
Minimálny obrat v predmete zákazky musí byť 150 000,- € za každý požadovaný rok. Uchádzač preukáže túto požiadavku výkazom ziskov a strát alebo prehľadom o príjmoch a výdavkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky (2012, 2013, 2014) v závislosti od vzniku spoločnosti, ktoré sú dostupné a potvrdené správcom dane alebo inak v súlade splatnou legislatívou.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ túto podmienku vyžaduje za účelom preukázania ekonomickej schopnosti a finančných možností uchádzača realizovať požadovaný predmet zákazky.
1.2.3.Podľa § 27 ods. 2 uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. (1) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Podľa § 27 ods. 3 ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
1.2.4.Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v bode 1.2. finančného alebo ekonomického postavenia uchádzača sa predkladajú v origináloch alebo v úradne osvedčených kópiách vyhotovených v štátnom jazyku, teda v Slovenskom jazyku a nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Doklady uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do Slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v Českom jazyku. V prípade, že sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v Slovenskom jazyku.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Hodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov bude na základe splnenia:
Podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti
Uchádzač preukáže:

1.3.1Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávky tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúci ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
Minimálne požiadavky sú:
Minimálne 1 zákazku za predchádzajúcich 36 mesiacov pre odberateľa, ktorej predmetom bolo dodanie mäsa a mäsových výrobkov v celkovom finančnom objeme, počas 12 mesiacoch, v hodnote 50 000;- € . Ak dodávka tovaru pre odberateľa trvala viac ako jeden rok, uchádzač uvedie hodnotu zákazky za 12 mesiacov.

Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač má skúsenosť s realizáciou zákazky obdobného charakteru ako je predmet obstarávania.

Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1. zákona o verejnom obstarávaní ak ide o tovar, ktorými sú výrobky, ktoré sa majú dodať, predloženým vzoriek, opisom alebo fotografiami. uchádzač uvedie/vytvorí a v ponuke predloží katalóg výrobkov pozostávajúci z požadovaných predmetov a ponúkaných tovarov. Pre jednotlivé tovary uvedie ich opis a špecifikáciu.

Minimálne požiadavky sú:
Uchádzač uvedie/vytvorí katalóg ním ponúkaných výrobkov a predloží ho v ponuke. Katalóg výrobkov predložený uchádzačom bude pozostávať zo všetkých ponúkaných tovarov. Pre jednotlivé tovary uvedie ich názov, opis, zloženie a špecifikáciu.

Odôvodnenie :
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný plniť predmet zmluvy v požadovanej kvalite a v požadovanom zložení jednotlivých produktov pre potreby školskej jedálne.

1.3.3.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
1.3.4.Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v bode 1.3. technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sa predkladajú v origináloch alebo v úradne osvedčených kópiách vyhotovených v štátnom jazyku, teda v Slovenskom jazyku a nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Doklady uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do Slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v Českom jazyku. V prípade, že sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v Slovenskom jazyku.

1.4. Všetky požadované doklady musia byť súčasťou ponuky.
1.5. Ak do verejného obstarávania predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musí splniť každý člen skupiny samostatne a to tým, že predloží doklady podľa § 26 ods. 2 alebo § 128 zákona o verejnom obstarávaní každý za seba osobitne a podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 citovaného zákona ako aj podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 citovaného zákona musí skupina dodávateľov preukázať spoločne predložením požadovaných dokladov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.11.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.11.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 27.11.2015 10:00
Miesto : Mestský úrad Svätý Jur, Prostredná 29, 900 21 Svätý Jur
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
07.11.2015

Redakčné opravy

23489 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 236/2015
V oznámení 22430-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Svätý Jur, Prostredná 29, 900 21 Svätý Jur zverejnenom vo VVO č. 222/2015 zo dňa 10.11.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 27.11.2015 09:00 Viď: 03.12.2015 09:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.3.Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.11.2015 09:00 Viď: 03.12.2015 09:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.4.Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 27.11.2015 10:00 Viď: 03.12.2015 10:00

Profil Obstarávateľa


Dôležité