Oznámenie 22981 - WYP

Obsah

22981 - WYP
Vestník č. 229/2015 - 19.11.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Širkovce
IČO: 00319112
Širkovce , 98002 Širkovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Širkovce,980 02 Širkovce
Kontaktná osoba: Nándor Kisfaludi, starosta obce
Telefón: +421 475698331
Fax: +421 475698331
Email: serke@gemernet.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.gemernet.sk/sirkovce
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Veriton, s. r. o.
IČO: 47883979
Hraničná 24/A, , 82105 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Veriton, s. r. o., Hraničná 24/A, 82105 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Mateček
Telefón: +421 915446584
Email: info@veriton.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Veriton, s. r. o.
IČO: 47883979
Hraničná 24/A , 82105 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Veriton, s. r. o., Hraničná 24/A, 821 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Mateček
Telefón: +421 915446584
Email: info@veriton.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Veriton, s. r. o.
IČO: 47883979
Hraničná 24/A , 82105 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Veriton, s. r. o., Hraničná 24/A, 821 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Mateček
Telefón: +421 915446584
Email: info@veriton.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia materskej školy
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: obec Širkovce
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Výber zhotoviteľa realizácie projektu: Rekonštrukcia materskej školy. Podrobnejší opis je v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
SO 01 Zateplenie fasády a stropu objektu MŠ
SO 02 Vodovodná prípojka
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214100-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
SO 01 Zateplenie fasády a stropu objektu MŠ
SO 02 Vodovodná prípojka
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 60 030,7900 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 280
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní:
1.1 a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácií ,nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené
konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému
predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1, originálom, alebo úradne
osvedčenou kópiou:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
1.3
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 za každého člena skupiny osobitne.
1.4
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Podľa výkladového stanoviska ÚVO č. 10/2013 z 23.07.2013, uchádzač môže predložiť čestné vyhlásenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
1.5
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov
uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa
predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.6
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.7
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienky sú taxatívne stanovené
zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1.
§ 27 ods. 1 písm. a) Prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, resp. potvrdenie banky, že
uchádzač má k dispozícií vlastné požadované finančné prostriedky. Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky na území SR alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky.
2.2.
§ 27 ods. 1, písm. d) zákona - prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky , resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
2.3
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.4
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom
obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia sú stanovené v súlade s ustanovením § 27 zákona. Požiadavka predložiť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru ako aj vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky či obrat obrat uchádzača v stavebnej činnosti svedčí o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného zhotoviteľa stavby, ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 2.1
§ 27 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží úverový prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne
uchádzačovi úver na daný projekt vo výške minimálne 55.000,- EUR. alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk, resp. potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami v rovnakej výške. Ďalej Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky nie staršie ako jeden mesiac k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúcich 36 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
2.2
§ 27 ods. 1, písm. d) Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého obratu zo stavebnej činnosti za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v hodnote minimálne 600 000 ,00 Eur bez DPH. Prehľad obratu (čestné vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. K prehľadu /čestnému vyhláseniu/ pripojí uchádzač výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky , resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti potvrdené miestne príslušným správcom dane, a to v origináli alebo overenej fotokópii. Takéto predloženie potvrdených výkazov nemá povinnosť predložiť ten subjekt, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk. V prípade vykázaných obratov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Národnej banky Slovenska platný ku dňu zaslania výzvy na predkladanie ponúk. Platný kurz na prepočet uvedenej meny je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.
2.3
Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1.
§ 28 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným
potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk) v zmysle tejto výzvy.
3.2.
Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
3.3
Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
3.4
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní požaduje Verejný obstarávateľ preukázať realizáciu zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk) v zmysle tejto výzvy, v stanovenom minimálnom rozsahu a objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek.
Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho rozsahu realizácie zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, sú nevyhnutné pre zabezpečenie vedenia stavebných prác osobami s dostatočnými skúsenosťami z vedenia stavebných prác, približujúcich sa svojou povahou zadávanej zákazke a tým zabezpečenia kvalitnej a odbornej realizácie obstarávaných stavebných prác a tým zaistenia predpokladu bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.
Splnením podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. j) uchádzač na základe strojného vybavenia preukáže zabezpečenie realizácie prác tak, aby bola zákazka časovo realizovateľná.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcu sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1.
§ 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam uskutočnených stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov. Uchádzač je povinný predložiť spolu min. dva referenčné listy a to minimálne jeden referenčný list v predpokladanej hodnote zákazky, ktorý preukazuje realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky ((výstavbu alebo rekonštrukciu pozemných stavieb napr. školských zariadení).
Verejný obstarávateľ bude hodnotiť len realizáciu stavebných prác zodpovedajúcich predmetu tejto zákazky.
Uchádzač je povinný Verejnému obstarávateľovi preukázať, že potvrdenie objednávateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením:
-názvu obchodného mena objednávateľa, -adresy jeho sídla, -názvu a obchodného mena zhotoviteľa, -názvu predmetu zmluvy,
-stručného opisu a rozsahu predmetu zmluvy ,
-celkovej zmluvnej ceny prepočítané na EUR bez DPH, -termínov začatia a ukončenia prác,
-miesta realizácie prác,
-vyjadrenie objednávateľa, že práce boli uskutočnené v súlade so zmluvou a požadovanej kvalite,
-kontaktnej osoby objednávateľa, meno, priezvisko, tel. č., u ktorej si obstarávateľ môže overiť uvedené údaje podľa obchodných podmienok,
-ak to nie je možné od objednávateľa, ktorý nie je verejným obstarávateľom podľa zákona získať, pričom túto skutočnosť môže Verejnému obstarávateľovi preukázať aj čestným prehlásením podpísaným na to oprávnenou osobou. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť u objednávateľa charakteristiku stavebných prác, ktoré boli predmetom zákazky uvedenej v zozname ako aj uspokojivé vykonanie týchto stavebných prác, cenu týchto prác, miesto a lehoty ich uskutočnenia a pravdivosť zhodnotenia uskutočnenia prác podľa obchodných podmienok. V prípade, ak Verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že Uchádzač neuviedol pravdivé údaje a informácie, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže. Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.
3.2
§ 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní -Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi (profesijný životopis a doklad o dosiahnutom vzdelaní) minimálne 1 osoba s odbornou spôsobilosťou v oblasti pozemných stavieb. Požaduje sa aby tieto osoby mali odbornú prax a spôsobilosť v odbore min. 5 rokov podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie (uchádzač predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie.
3.3
V zmysle §28ods.1 písm. j) zákona: minimálne dve nákladné autá na prevoz výkopov a materiálov na stavbe, dovoz materiálu, odvoz prebytočného materiálu; minimálne jedno UNC, lešenie min. 200 m2. Vyššie uvedené počty sú uvedené ako minimálne.
Skutočné počty a druhy však musia vychádzať z reálnych potrieb na stavbe vychádzajúcich z ponukového časového harmonogramu realizácie prác, ktoré si navrhuje uchádzač sám tak, aby bola zákazka podľa uchádzačom predloženého časového harmonogramu vecne aj časovo realizovateľná.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena zákazky spolu s DPH
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
42015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.12.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 39,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Záujemca o poskytnutie súťažných podkladov požiada na kontaktnom mieste Verejného
obstarávateľa (Veriton, s.r.o., Hraničná 24/A, Bratislava) na základe žiadosti o súťažné podklady. Ak záujemca predloží
žiadosť o súťažné podklady osobne, urobí tak na kontaktnom mieste Verejného obstarávateľa v pracovných dňoch od
08:00 hod. do 14:00 hod. Uvedená suma musí byť najneskôr do dňa uvedeného ako lehota na prijímanie žiadosti o
súťažné podklady pripísaná na účte vedenom vo VÚB banke, a.s. č. IBAN SK8702000000003353250551 SWIFT kód:
SUBASKBX. Pri prevode alebo vložení finančných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO
záujemcu, špecifický symbol: značka oznámenia. Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý
nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e-mail, fax), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti
doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie
prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť kontaktnú osobu, telefonický,
mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštou) a mal by byť
priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného príkazu alebo
dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné podklady osobne,
odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.12.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.12.2015 13:00
Miesto : Veriton, s. r. o., Hraničná 24/A, 821 05 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie a s odvolaním sa na §
100 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné a zápisnica z otvárania ponúk sa
uchádzačom nezasiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady.
2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:00 h. do 14:00 h na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa.
Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie.
3.Ponuka sa predkladá v písomnej podobe verejný obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na pamäťovom médiu vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Podľa § 18a zákona o verejnom obstarávaní, ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu,
pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
4. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky
Slovenska ku dňu zaslania tohto oznámenia. Z dokladov musí byť zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH),
alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH.
5. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať
čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa
podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená.
7. Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Uchádzači sa budú
elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie sú určené kritéria pre vyhodnotenie ponúk, a to: a) najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uchádzači budú v elektronickej aukcii zadávať ceny s DPH. b) Kritérium č. 2 (Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch) nie je aukčným kritériom a uchádzačom bude iba zobrazené, bez možnosti úpravy.
8. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorí má v Registeri konečných užívateľov výhod (ďalej len
RKUV) zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia majú v RKUV zapísaných konečných
užívateľov výhod alebo ktorých osoby podľa § 27 ods. 2/§ 28 ods. 2 majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov
výhod. Pri skupine dodávateľov má povinnosť zápisu do RKUV každý člen skupiny.
9. Uchádzač je povinný predložiť ako súčasť ponuky aj náležitosti zmluvy o dielo, t.j. prílohy k ZoD, tak ako je bližšie
uvedené v súťažných podkladoch. Náležitosťami Zmluvy o dielo je aj: Ocenený Výkaz výmer, Harmonogram prác,
Zoznam strojov a zariadení, Osvedčenie/Oprávnenie uchádzača na zatepľovací systém v zmysle ponuky uchádzača, Opis zabezpečenia požadovaných stavebných prác pracovníkmi, oprávnenie na zváračské práce, inštalatérstvo (ústredné kúrenie), vodoinštalatérstvo, Certifikát osoby v zmysle STN EN ISO 9712 vydávaný v zmysle STN EN ISO/IEC 17024 na oprávnenie vykonávania skúšok Skúšok tesnosti LTB, stupeň min.2, pre priemyselný sektor typ S, výrobkové odvetvie: rúry a potrubia, Certifikát ISO 9001, Certifikát ISO 14001, Certifikát ISO 18001, (Úspešný uchádzač predkladá: Zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu na majetku a zdraví, vrátane krytia následných finančných škôd a zodpovednosti za škodu spôsobenú pri realizácii predmetu zákazky a Zábezpeku na plnenie zmluvy).
10. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z Envirofondu, preto je zhotoviteľ povinný umožniť oprávneným kontrolným
zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu
obstarávania počas trvania realizácie projektu po dobu určenú riadiacim orgánom a aj po skončení realizácie projektu.
11. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 5 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dielo ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch.
12. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa
podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená.
13. Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami (uchádzačmi) bude v prevažnej miere písomnou
formou. Vysvetľovanie bude prebiehať aj elektronicky a vysvetlenie bude zverejnené aj na profile verejného
obstarávateľa ÚVO. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade
dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tohto Oznámenia. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú poskytované telefonicky !
14. V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude Osoba podľa § 7 ZoVO postupovať podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
16.11.2015

Redakčné opravy

23119 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 231/2015
V oznámení 22981-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Širkovce, Širkovce, 980 02 Širkovce zverejnenom vo VVO č. 229/2015 zo dňa 19.11.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 2.2 § 27 ods. 1, písm. d) Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého obratu zo stavebnej činnosti za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v hodnote minimálne 600 000 ,00 Eur bez DPH. Prehľad obratu (čestné vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. K prehľadu /čestnému vyhláseniu/ pripojí uchádzač výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky , resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti potvrdené miestne príslušným správcom dane, a to v origináli alebo overenej fotokópii. Takéto predloženie potvrdených výkazov nemá povinnosť predložiť ten subjekt, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk. V prípade vykázaných obratov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Národnej banky Slovenska platný ku dňu zaslania výzvy na predkladanie ponúk. Platný kurz na prepočet uvedenej meny je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň. Viď: Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 2.2 § 27 ods. 1, písm. d) Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého obratu zo stavebnej činnosti za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v hodnote minimálne 400 000 ,00 Eur bez DPH. Prehľad obratu (čestné vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. K prehľadu /čestnému vyhláseniu/ pripojí uchádzač výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky , resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti potvrdené miestne príslušným správcom dane, a to v origináli alebo overenej fotokópii. Takéto predloženie potvrdených výkazov nemá povinnosť predložiť ten subjekt, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk. V prípade vykázaných obratov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Národnej banky Slovenska platný ku dňu zaslania výzvy na predkladanie ponúk. Platný kurz na prepočet uvedenej meny je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie, bod č. 9 Namiesto: 9. Uchádzač je povinný predložiť ako súčasť ponuky aj náležitosti zmluvy o dielo, t.j. prílohy k ZoD, tak ako je bližšie uvedené v súťažných podkladoch. Náležitosťami Zmluvy o dielo je aj: Ocenený Výkaz výmer, Harmonogram prác, Zoznam strojov a zariadení, Osvedčenie/Oprávnenie uchádzača na zatepľovací systém v zmysle ponuky uchádzača, Opis zabezpečenia požadovaných stavebných prác pracovníkmi, oprávnenie na zváračské práce, inštalatérstvo (ústredné kúrenie), vodoinštalatérstvo, Certifikát osoby v zmysle STN EN ISO 9712 vydávaný v zmysle STN EN ISO/IEC 17024 na oprávnenie vykonávania skúšok Skúšok tesnosti LTB, stupeň min.2, pre priemyselný sektor typ S, výrobkové odvetvie: rúry a potrubia, Certifikát ISO 9001, Certifikát ISO 14001, Certifikát ISO 18001, (Úspešný uchádzač predkladá: Zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu na majetku a zdraví, vrátane krytia následných finančných škôd a zodpovednosti za škodu spôsobenú pri realizácii predmetu zákazky a Zábezpeku na plnenie zmluvy). Viď: 9. Uchádzač je povinný predložiť ako súčasť ponuky aj náležitosti zmluvy o dielo, t.j. prílohy k ZoD, tak ako je bližšie uvedené v súťažných podkladoch. Náležitosťami Zmluvy o dielo je aj: Ocenený Výkaz výmer, Harmonogram prác, Zoznam strojov a zariadení, Osvedčenie/Oprávnenie uchádzača na zatepľovací systém v zmysle ponuky uchádzača, Opis zabezpečenia požadovaných stavebných prác pracovníkmi, oprávnenie na zváračské práce, inštalatérstvo (ústredné kúrenie), vodoinštalatérstvo, Certifikát ISO 9001, Certifikát ISO 14001, Certifikát ISO 18001, (Úspešný uchádzač predkladá: Zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu na majetku a zdraví, vrátane krytia následných finančných škôd a zodpovednosti za škodu spôsobenú pri realizácii predmetu zákazky a Zábezpeku na plnenie zmluvy).

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité