V oznámení 23203-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Ondavská 8, 040 11 Košice zverejnenom vo VVO č. 233/2015 zo dňa 25.11.2015 boli nesprávne zverejnené údaje
OPRAVA TEXTU
Miesto, kde má byť text upravený:
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Namiesto:
1.1.1.2 § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní:
Potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Viď:
1.1.1.2 § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní:
Potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28.04.2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona - že nie je v reštrukturalizácii :
a) predložením potvrdenia príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk alebo
b) doplnením tohoto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávania zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
OPRAVA TEXTU
Miesto, kde má byť text upravený:
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Namiesto: 8.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil doklady podľa časti C. Opis predmetu
zákazky SP, ktorými preukazuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a doklady podľa bodu 16 časti A. Pokyny pre záujemcov a uchádzačov SP. Nepredloženie týchto dokladov sa bude považovať za nesplnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky a uchádzač bude z verejnej súťaže vylúčený v zmysle § 42 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
V súvislosti s ust. § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní postupuje verejný obstarávateľ a uchádzač v tomto postupe verejného obstarávania podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal uchádzač v Registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súťažnými podkladmi.
Viď: 8.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil doklady podľa časti C. Opis predmetu
zákazky SP, ktorými preukazuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a doklady podľa bodu 16 časti A. Pokyny pre záujemcov a uchádzačov SP. Nepredloženie týchto dokladov sa bude považovať za nesplnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky a uchádzač bude z verejnej súťaže vylúčený v zmysle § 42 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
V súvislosti s ust. § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní postupuje verejný obstarávateľ a uchádzač v tomto postupe verejného obstarávania podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015.
Úspešní uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie
zmluvy tak, aby zmluva mohla byť uzavretá do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 ods. 2 až 7 ZVO, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní.
Úspešní uchádzači, ich subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 ZVO a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 ZVO sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať v registri zapísaných konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.
Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov.
V oznámení 23203-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Ondavská 8, 040 11 Košice zverejnenom vo VVO č. 233/2015 zo dňa 25.11.2015 boli nesprávne zverejnené údaje
III.2.3) Technická spôsobilosť
Namiesto:
3.1 Splnenie podmienky týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzač preukáže predložením dokladov, v ktorých budú uvedené informácie, ktorými uchádzač preukáže splnenie minimálne požadovanej úrovne štandardu technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
3.1.1 Zoznamom dodávok tovaru (predmetu zákazky), resp. tovaru podobného charakteru, (t. j. tovaru, ktorý je
rovnocenný predmetu zákazky a spĺňa opis a požadované technické vlastnosti, parametre a hodnoty predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 5 - Špecifikácia predmetu zákazky týchto SP) pre aspoň jedno zdravotnícke zariadenie v minimálnej hodnote 900 000,- EUR bez DPH (do hodnoty sa započítava výška skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH) za predchádzajúce 3 (tri) roky (za predchádzajúce 3 (tri) roky sa pre účely tejto zákazky považujú 3 (tri) roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom pred dňom lehoty na predkladanie ponúk) s doplnenými potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov:
a) ak odberateľom bol verejný obstarávateľ dokladom je referencia,
b) ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ.
Ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplnené dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Zoznam dodávok v súlade s bodom 3.1.1 tejto časti SP:
1. musí byť vyhotovený uchádzačom a podpísaný v súlade s bodom 13.3 časti A. Pokyny pre záujemcov a uchádzačov týchto SP,
2. musí obsahovať dátum vyhotovenia,
3. musí obsahovať všetky informácie uvedené v nasledujúcej tabuľke SP za každého objednávateľa, ktorého doklad o plnení tvorí prílohu zoznamu dodávok,
4. povinnou prílohou zoznamu dodávok musí byť objednávateľom potvrdený doklad o plnení podľa písmena a) a b) bodu 3.1.1 tejto časti SP (z ktorého uchádzač dopĺňal informácie do zoznamu dodávok), ktorý musí obsahovať povinné náležitosti v súlade s § 9a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Viď:
3.1 Splnenie podmienky týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzač preukáže predložením dokladov, v ktorých budú uvedené informácie, ktorými uchádzač preukáže splnenie minimálne požadovanej úrovne štandardu technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
3.1.1 Zoznamom dodávok tovaru (predmetu zákazky), resp. tovaru podobného charakteru, (t. j. tovaru, ktorý je obdobný predmetu zákazky a slúži na zobrazovanie srdca, srdcových štruktúr, vencových tepien a iných častí cievneho systému) pre aspoň jedno zdravotnícke zariadenie, pričom hodnota jednej dodávky tovaru (referencia) musí byť v minimálnej hodnote 900 000,- EUR bez DPH (do hodnoty sa započítava výška skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH) za predchádzajúce 3 (tri) roky (za predchádzajúce 3 (tri) roky sa pre účely tejto zákazky považujú 3 (tri) roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom pred dňom lehoty na predkladanie ponúk) s doplnenými potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov:
a) ak odberateľom bol verejný obstarávateľ dokladom je referencia,
b) ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ.
Ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplnené dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Zoznam dodávok v súlade s bodom 3.1.1 tejto časti SP:
1. musí byť vyhotovený uchádzačom a podpísaný v súlade s bodom 13.3 časti A. Pokyny pre záujemcov a uchádzačov týchto SP,
2. musí obsahovať dátum vyhotovenia,
3. musí obsahovať všetky informácie uvedené v nasledujúcej tabuľke za každého objednávateľa, ktorého doklad o plnení tvorí prílohu zoznamu dodávok,
4. povinnou prílohou zoznamu dodávok musí byť objednávateľom potvrdený doklad o plnení podľa písmena a) a b) bodu 3.1.1 tejto časti SP (z ktorého uchádzač dopĺňal informácie do zoznamu dodávok), ktorý musí obsahovať povinné náležitosti v súlade s § 9a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3) Doplňujúce informácie
Namiesto:
5. Za včas doručenú žiadosť o vysvetlenie sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie, doručená prostredníctvom systému EVO najneskôr do termínu 22.12.2015 do 14:00 hod. Rozhodujúci je serverový čas uvedený na portáli EVO.
Viď:
5. Za včas doručenú žiadosť o vysvetlenie sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie, doručená prostredníctvom systému EVO najneskôr do termínu 05.01.2016 do 12:00 hod. Rozhodujúci je serverový čas uvedený na portáli EVO.
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Namiesto: 12.01.2016 09:00
Viď: 21.01.2016 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Namiesto: 12.01.2016 09:00
Viď: 21.01.2016 09:00
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Namiesto: 12.01.2016 14:00
Viď: 21.01.2016 14:00
Na fungovanie webovej stránky používame nevyhnutné cookies ktoré nám umožňujú realizovať základné funkcionality. Môžete ich zakázať zmenou nastavení vášho internetového prehliadača, čo však môže ovplyvniť fungovanie webu. Radi by sme tiež využívali dobrovoľné cookies, ktoré nám pomôžu zlepšiť fungovanie našej webovej stránky. Pre ich povolenie, prosím, odkliknite súhlas.