Oznámenie 23969 - WYP

Obsah

23969 - WYP
Vestník č. 242/2015 - 08.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Turčok
IČO: 00328880
Turčok 2 , 04918 Turčok

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Turčok
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Belánová
Telefón: +421 584493277
Fax: +421 584881479
Email: starostkaturcok@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obec-turcok.sk/
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
INPRO POPRAD, s.r.o.
IČO: 36501476
Ústecko-Orlická 3300/25 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Slavko Žilinčík
Mobil: +421 903437450
Telefón: +421 527730110
Email: inpropoprad5@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
INPRO POPRAD, s.r.o
IČO: 36501476
Ústecko-Orlická 3300/25 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Slavko Žilinčík
Mobil: +421 903437450
Telefón: +421 5257730110
Email: inpropoprad5@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
INPRO POPRAD, s.r.o
IČO: 36501476
Ústecko-Orlická 3300/25 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Poprad
Kontaktná osoba: Mgr. Lenka Bendíková
Mobil: +421 911247680
Telefón: +421 527730110
Email: inpropoprad5@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia viacúčelového objektu v obci Turčok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Turčok
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Viacúčelový objekt je situovaný v centrálnej časti obce Turčok. V objekte je situovaný obecný úrad, knižnica, spoločenská miestnosť a kancelária komunitného centra. Projek rieši rekonštrukčné práce na objekte vrátane celkového zateplenia. Vymenia sa rozvody elektroinštalácie, vody a odpadu, zrealizuje sa nové vykurovanie na pevné palivo. Vnútorné rozvody kanalizácie sa napoja na jestvujúcu žumpu pred budovou. V objekte sa zrealizuje oprava sociálnych zariadení, obnovia sa omietky, obklady, dlažby, vymenia sa dvere a okná, poškodené časti jestvujúceho dreveného krovu a stropu sa vymenia. Konštrukcia krovu sa natrie náterom proti hnilobe a škodcom, zrealizuje sa oddrenážovanie základov stavby.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45210000-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rekonštrukcia objektu pozemného staviteľstva o zastavanej ploche 416m2 a obostavanom priestore 2163m3.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 178 033,3000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: v zmysle § 100 ods. 1 písm.b) verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti vyžaduje predložiť doklady podľa § 26 ods. 2, resp.ods. 4 a 5 ZoVO. Požadované doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách v rozsahu,forme a platnosti v zmysle ZoVO a súťažných podkladov. Splnenie podmienok účasti bude vyhodnocované v súlade s § 100 ods. 1 písm. c) vo väzbe na § 26 a § 128 ZoVO. V zmysle výkladového stanoviska ÚVO zo dňa 18.01.2013: splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZoVO sa preukazuje vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky, t. j. uchádzač musí byť oprávnený uskutočňovať stavebné práce v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky. Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia bude posudzované v súlade s výkladovým stanoviskom ÚVO č.10/2013 z 23.07.2013 k osobnému postaveniu podľa ZoVO, podľa ktorého platí, že: podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa ZoVO v znení účinnom od 01.07.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému ÚVO vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. K reštrukturalizácií ako podmienke účasti týkajúcej sa osobného postavenia platí výkladové stanovisko č. 5/2015 zo dňa 15.05.2015 viď. www.uvo.gov.sk, sekcia Výkladové stanoviská. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa ZoVO v znení účinnom do 28.04.2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácií:
1.predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo
2.doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
V prípade podnikateľov, ktorí sú zapísaní v zozname podnikateľov, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je povinný sám požiadať ÚVO o poskytnutie údajov zo zoznamu podnikateľov alebo o prístup k týmto údajom, ktoré mu ÚVO vo vzťahu k uchádzačovi alebo záujemcovi poskytne.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ZoVO: preukázanie osobného postavenia vyplýva taxatívne z príslušných ustanovení ZoVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: uchádzač predloží doklad v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) ZoVO: prehľad o celkovom (súhrnnom) obrate za posledné 3 hospodárske roky (t.j. 2012, 2013 a 2014), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, napr. vo forme vyhlásenia, ktoré musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Pokiaľ podnikateľské subjekty ( uchádzači ) nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok ( nie sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe ), v ponuke uchádzači predkladajú aj kópie výkazov ziskov a strát za príslušné roky ako dôkazný prostriedok. Tieto doklady je potrebné predložiť ako úradne overené kópie.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZoVO: Verejný obstarávateľ požadovaním týchto
podmienok účasti - vrátane splnenia minimálnej požadovanej úrovne štandardov požaduje, aby sa verejného
obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí sú finančne silní a stabilní. Podmienka priemerného ročného celkového (súhrnného) obratu v stanovenej minimálnej výške za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti je primeraná vo vzťahu k predpokladanej hodnote zákazky, rozsahu a predpokladanej lehote realizácie a dodania predmetu zákazky a je v súlade s § 27 ods. 1 písm. d) ZoVO. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky aj z dôvodu, že uchádzač musí rešpektovať predpísané platobné podmienky v zmluvných podmienkach počas plnenia predmetu zákazky, bez prerušenia realizácie predmetu zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO, verejný obstarávateľ požaduje priemerný ročný celkový ( súhrnný ) obrat vo výške minimálne 170 000,00 € alebo ekvivalent v inej mene vypočítaný z obdobia posledných 3 (troch) hospodárskych rokov (2012, 2013 a 2014), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky dokladom v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) ZoVO v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii, t.j. zoznamom stavebných prác (rovnakých alebo porovnateľných stavebných prác ako predmet zákazky) uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (od 28.12.2010 do 28.12.2015) doplnenými potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZoVO: Verejný obstarávateľ požadovaním týchto
podmienok účasti požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí sú schopní, resp. majú
praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo obdobných stavebných diel. Podmienka účasti je potrebná a
primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo obdobných stavebných diel za požadované obdobie.
Pozn.: realizáciou sa rozumie výstavba nového alebo oprava resp. rekonštrukcia objektu pozemného staviteľstva.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO verejný obstarávateľ nestanovuje minimálnu požadovanú úroveň štandardov pri predkladaní zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: celková cena za celý predmet zákazky vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH)
Váha: 91
Časť: 2
Názov: Spotreba elektrickej energie ako hodinová spotreba elektrickej energie celej inštalovanej sústavy pri plnom výkone v kWh
Váha: 3
Časť: 3
Názov: Tepelnotechnické parametre ako merná spotreba tepla na vykurovanie QH,nd1 vo fyzikálnej veličine kWh/(m2a)
Váha: 3
Časť: 4
Názov: Intenzita osvetlenia E v lx
Váha: 1,5
Časť: 5
Názov: Rovnomernosť osvetlenia Uo
Váha: 1,5
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2015/1/PPA
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.12.2015 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.12.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.12.2015 08:00
Miesto : Obec Turčok, kancelária obecného úradu
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : V zmysle § 100 ods. 6 ZoVO verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otvárania ponúk sa môže zúčastniť štatutárny zástupcova uchádzača alebo ním písomne poverená osoba.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka slovenskej republiky 2014 2020, opatrenie: 7 Základné služby a obnova dedín vo vidieckych oblastiach
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Predložením svojej ponuky uchádzač v plnom rozsahu a bez obmedzenia akceptuje všetky zmluvné podmienky a
požiadavky na predmet zákazky a náležitosti ponuky vrátane všetkých častí obsiahnutých v súťažných podkladoch,
výzve na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nerealizovať predmet zákazky stavebné dielo alebo jeho časť, pokiaľ nebude mať zabezpečené jeho financovanie. Súťažné podklady vrátane všetkých príloh sú v elektronickej forme dostupné a sú plne k dispozícii na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie v profile verejného obstarávateľa - obec Turčok a nebudú sa osobitným spôsobom zasielať záujemcom/uchádza- čom. Nakoľko súťažné podklady vrátane ich príloh je možné zverejniť v profile verejného obstarávateľa len v pdf. formáte odporúča sa záujemcom vyžiadať si elektronickú verziu fakturačného formulára a formulárua špecifikácie položiek na adrese: inpropoprad5@gmail.com, pričom následne budú žiadateľovi obratom elektronicky zaslané tieto dva formuláre v prevedení programu Excel.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
04.12.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité