Oznámenie 24138 - WYP

Obsah

24138 - WYP
Vestník č. 244/2015 - 10.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Psychiatrická liečebňa Samuela Bluma v Plešivci
IČO: 17335949
Gemerská 233, 04911 Plešivec

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Plešivec
Kontaktná osoba: MUDr. Pavol Džodla, MBA
Mobil: +421 905315025
Telefón: +421 587883390
Fax: +421 587921524
Email: riaditel@pl-plesivec.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.pl-plesivec.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Modernizácia budov a vonkajších priestorov Psychiatrickej liečebne
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Psychiatrická liečebňa Samuela Bluma v Plešivci
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
1. časť Rekonštrukcia hygienických zariadení
Predmetom zákazky je zvýšiť kvalitu hygienických zariadení, na jednotlivých pavilónoch Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci, ich rekonštrukciou. Zabezpečiť demontáž existujúcich zariadení; dodať materiál na rekonštrukciu a výmenu povrchov, podláh, výplní, vnútornej kanalizácie a vnútorného vodovodu, vykurovacích telies, stolárskych konštrukcií, obkladov, dlažieb, náterov, malieb; zmodernizovať hygienické zariadenia novými zariaďovacími predmetmi; zabezpečiť vysokú úroveň elektromontážnych prác v súlade s platnými normami a tým zabezpečiť plnú funkčnosť hygienických zariadení a zvýšiť bezpečnosť pacientov a klientov liečebne. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer.

2. časť Modernizácia okien
Predmetom zákazky je zlepšenie nevyhovujúceho stavu okien na jednotlivých pavilónoch Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci vrátane dodania materiálu s montážou a demontážou existujúcich okien. Znížiť energetickú náročnosť vykurovania v miestnostiach prostredníctvom výmeny okien; znížiť poruchovosť okien a zvýšiť bezpečnosť pacientov, aj personálu; zabezpečiť plnú funkčnosť okien ich výmenou; zmodernizovať zariadenia výmenou okien v počte 215 kusov bielej farby. Súčasťou predmetu zákazky je aj odborná prehliadka. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer.

3. časť Vybudovanie relaxačnej plochy
Predmetom zákazky je výstavba relaxačnej plochy v areály Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci. Zabezpečiť odstránenie stromov a pňov prostredníctvom zemných prác; zabezpečiť dodanie materiálu potrebného na vykonanie úpravy komunikácií a ostatných konštrukcií a prác. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer a v PD.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45432112-2, 45431200-9, 45421132-8, 45112700-2
II.1.5) Časti
Počet častí: 3
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Rekonštrukcia hygienických zariadení
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zvýšiť kvalitu hygienických zariadení, na jednotlivých pavilónoch Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci, ich rekonštrukciou. Zabezpečiť demontáž existujúcich zariadení; dodať materiál na rekonštrukciu a výmenu povrchov, podláh, výplní, vnútornej kanalizácie a vnútorného vodovodu, vykurovacích telies, stolárskych konštrukcií, obkladov, dlažieb, náterov, malieb; zmodernizovať hygienické zariadenia novými zariaďovacími predmetmi; zabezpečiť vysokú úroveň elektromontážnych prác v súlade s platnými normami a tým zabezpečiť plnú funkčnosť hygienických zariadení a zvýšiť bezpečnosť pacientov a klientov liečebne. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45432112-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45431200-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvo a rozsah časti zákazky je uvedený vo výkaze výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
Hodnota 45 000,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Modernizácia okien
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zlepšenie nevyhovujúceho stavu okien na jednotlivých pavilónoch Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci vrátane dodania materiálu s montážou a demontážou existujúcich okien. Znížiť energetickú náročnosť vykurovania v miestnostiach prostredníctvom výmeny okien; znížiť poruchovosť okien a zvýšiť bezpečnosť pacientov, aj personálu; zabezpečiť plnú funkčnosť okien ich výmenou; zmodernizovať zariadenia výmenou okien v počte 215 kusov bielej farby. Súčasťou predmetu zákazky je aj odborná prehliadka. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45421132-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvo a rozsah časti zákazky je uvedený vo výkaze výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
Hodnota 68 330,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Vybudovanie relaxačnej plochy
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je výstavba relaxačnej plochy v areály Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci. Zabezpečiť odstránenie stromov a pňov prostredníctvom zemných prác; zabezpečiť dodanie materiálu potrebného na vykonanie úpravy komunikácií a ostatných konštrukcií a prác. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer a v PD.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45112700-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvo a rozsah časti zákazky je uvedený vo výkaze výmer a v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Hodnota 35 000,0000 EUR
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah zákazky je uvedený vo výkaze výmer a v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 148 330,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: (1) Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený uskutočňovať stavebné práce vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola:
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
(2) Uchádzač preukazuje splnenie podmienok uvedených v bodoch a) až f) a h) až j),
a) písm. a) a b): výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri
mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
(3) Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
(4) Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
(5) Podnikateľ, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v inom členskom štáte, je na účely zápisu a Zmeny údajov v zozname podnikateľov oprávnený predložiť rovnocenné doklady, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, alebo potvrdenie o zápise do obdobného zoznamu alebo iný rovnocenný doklad, vydaný príslušným orgánom iného členského štátu, ktorý obsahuje potvrdenie skutočností, ktoré sú predmetom zápisu alebo zmeny údajov v zozname podnikateľov;
(6) Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla záujemcu;
(7) Ak uchádzačovi bolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných
povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, bude zo zadávania zákazky vylúčený;
(8) Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní , porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom. Lehota podľa bodu (7) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným;
(9) Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie:
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať
žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho
orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
(10) Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa bodu 1.7 spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.
(11) Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ;
(12) Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť;
(13) Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 Zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenie musí obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú konkrétnu podmienku účasti ním uchádzač preukazuje.

Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky vyplývajú z ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Neuplatňuje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač musí spĺňať minimálnu požadovanú úroveň štandardov:
Uchádzač je povinný predložiť referenčný list min. na jednu zákazku, ktorú zrealizoval za posledných 5 rokov (2010-2014):
Časti zákazky:

1. Rekonštrukcia hygienických zariadení v objeme min. 45 000,00 eur bez DPH
2. Modernizácia okien v objeme min. 68 330,00 eur bez DPH
3. Vybudovanie relaxačnej plochy v objeme min. 35 000,00 eur bez DPH

rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky.
Uchádzač predloží potvrdenie objednávateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením:
-názvu alebo obchodného mena objednávateľa,
-adresy jeho sídla,
-názvu a obchodného mena zhotoviteľa,
-predmetu zmluvy,
-stručného opisu a rozsahu predmetu zmluvy,
-celkovej zmluvnej ceny v eur bez DPH, alebo prepočtu inej meny na eur
-termínov začatia a ukončenia prác,
-miesta realizácie prác,
-vyjadrenia objednávateľa, že práce boli uskutočnené v súlade so zmluvou a v požadovanej
kvalite,
-kontaktnej osoby objednávateľa, mena, priezviska, č. tel., u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť uvedené údaje.
Ak potvrdenie nie je možné získať od objednávateľa, ktorý nie je verejným obstarávateľom podľa zákona o verejnom obstarávaní, túto skutočnosť môže verejnému obstarávateľovi preukázať aj čestným prehlásením podpísaným na to oprávnenou osobou.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť pravdivosť uvedených údajov.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní - splnenie tejto požiadavky umožňuje verejnému obstarávateľovi preveriť skúsenosti pri realizovaní stavebných prác v objeme, ako je predmetná zákazka.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.12.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.12.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.12.2015 09:00
Miesto : Psychiatrická liečebňa Samuela Bluma v Plešivci, Gemerská 233, 049 11 Plešivec
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí v stanovenej lehote predložili ponuku. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača, alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač sa preukáže preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov doručí záujemca na e-mailovú adresu:
ekonom@pl-plesivec.sk, v ktorej bude uvedený názov zákazky, obchodné meno záujemcu, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, DIČ, e-mailová adresa určená na komunikáciu, číslo telefónu a meno osoby určenej na komunikáciu.
2. Súťažné podklady a PD budú záujemcom odoslané e-mailom na určenú e-mailovú adresu.
3. Vysvetlenie požiadaviek vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch budú záujemcom odoslané e-mailom, prípadne poštou a budú zverejnené aj v Profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO, aj verejného obstarávateľa.
4. Verejný obstarávateľ súčasne upozorňuje, že v súlade s § 38 zákona o verejnom obstarávaní vysvetlenie požiadaviek oznámi bezodkladne všetkým známym záujemcom elektronicky, prostredníctvom e-mailu, prípadne poštou a zároveň zverejní v Profile verejného obstarávateľa najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred.
5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude uskutočňovaná písomne prostredníctvom el. pošty /e-mailov/, pošty, alebo iného poskytovateľa služieb prepravy zásielok, prostredníctvom internetovej stránky verejného obstarávateľa. Komunikácia, ktorá si vyžaduje trvalé zachytenie obsahu, nebude uskutočňovaná elektronicky.
6. Príjemca elektronickej pošty je povinný potvrdiť jej doručenie písomnou odpoveďou.
7.Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale s označením "Súťaž - neotvárať" a heslom súťaže " Modernizácia budov Časť 1., Časť 2., Časť 3 " poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa do stanoveného termínu.
8. Okrem písomnej formy ponuky predloží uchádzač ponuku aj v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD/DVD nosiči musia byť vo formáte pdf. Úspešný uchádzač predloží samostatne podrobný rozpočet aj v elektronickej verzii vo formáte MS Excel.
9. Variantné riešenie verejný obstarávateľ nepovoľuje.
10. Lehota viazanosti ponúk je do 30. 09. 2016.
11. Uchádzač môže predložiť len jednu ponuku na každú časť zákazky. Nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku.
12.V prípade, že sa jedná o skupinu dodávateľov, každý člen skupiny predloží vyhlásenie, ktoré musí byť podpísané osobou oprávnenou konať za člena skupiny, že za predpokladu prijatia ponuky skupiny dodávateľov vytvoria právny vzťah pred podpisom zmluvy.
13. Uchádzač predloží potvrdené "Vyhlásenie uchádzača k predloženej ponuke" /Príloha č. 3 SP/.
14. Komunikácia v procese verejného obstarávania sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku.
15. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša záujemca bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
16.Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie.
17.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom sledovať zákazku v profile vzhľadom k tomu, že všetky prípadné zmeny súťažných podkladov, alebo ďalšie informácie, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie ponuky k predmetnému verejnému obstarávaniu budú priebežne zverejňované v profiloch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
08.12.2015

Redakčné opravy

24928 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 251/2015
V oznámení 24138-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Psychiatrická liečebňa Samuela Bluma v Plešivci, Gemerská 233, 049 11 Plešivec zverejnenom vo VVO č. 244/2015 zo dňa 10.12.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) Namiesto: 2. časť Modernizácia okien Predmetom zákazky je zlepšenie nevyhovujúceho stavu okien na jednotlivých pavilónoch Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci vrátane dodania materiálu s montážou a demontážou existujúcich okien. Znížiť energetickú náročnosť vykurovania v miestnostiach prostredníctvom výmeny okien; znížiť poruchovosť okien a zvýšiť bezpečnosť pacientov, aj personálu; zabezpečiť plnú funkčnosť okien ich výmenou; zmodernizovať zariadenia výmenou okien v počte 215 kusov bielej farby. Súčasťou predmetu zákazky je aj odborná prehliadka. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer. 3. časť Vybudovanie relaxačnej plochy Predmetom zákazky je výstavba relaxačnej plochy v areály Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci. Zabezpečiť odstránenie stromov a pňov prostredníctvom zemných prác; zabezpečiť dodanie materiálu potrebného na vykonanie úpravy komunikácií a ostatných konštrukcií a prác. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer a v PD. Viď: 2. časť Modernizácia okien Predmetom zákazky je zlepšenie nevyhovujúceho stavu okien na jednotlivých pavilónoch Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci vrátane dodania materiálu s montážou a demontážou existujúcich okien. Znížiť energetickú náročnosť vykurovania v miestnostiach prostredníctvom výmeny okien; znížiť poruchovosť okien a zvýšiť bezpečnosť pacientov, aj personálu; zabezpečiť plnú funkčnosť okien ich výmenou; zmodernizovať zariadenia výmenou okien v počte 215 kusov bielej farby SYNEGO /trojité tepelnoizolačné zasklenie, 7-komôr v ráme, 6-komôr v krídle, 4Low-e16ar-4-16ar-4Low-e(0,6)/ s celoobvodovým kovaním označeným medzinárodným certifikátom kvality. Súčasťou predmetu zákazky je aj odborná prehliadka. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer. 3. časť Vybudovanie relaxačnej a odstavnej plochy Predmetom zákazky je výstavba relaxačnej a odstavnej plochy v areály Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci. Zabezpečiť odstránenie stromov a pňov prostredníctvom zemných prác; zabezpečiť dodanie materiálu potrebného na vykonanie úpravy komunikácií a ostatných konštrukcií a prác. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer a v PD. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Časť: 2 1) STRUČNÝ OPIS Namiesto: Predmetom zákazky je zlepšenie nevyhovujúceho stavu okien na jednotlivých pavilónoch Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci vrátane dodania materiálu s montážou a demontážou existujúcich okien. Znížiť energetickú náročnosť vykurovania v miestnostiach prostredníctvom výmeny okien; znížiť poruchovosť okien a zvýšiť bezpečnosť pacientov, aj personálu; zabezpečiť plnú funkčnosť okien ich výmenou; zmodernizovať zariadenia výmenou okien v počte 215 kusov bielej farby. Súčasťou predmetu zákazky je aj odborná prehliadka. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer. Viď: Predmetom zákazky je zlepšenie nevyhovujúceho stavu okien na jednotlivých pavilónoch Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci vrátane dodania materiálu s montážou a demontážou existujúcich okien. Znížiť energetickú náročnosť vykurovania v miestnostiach prostredníctvom výmeny okien; znížiť poruchovosť okien a zvýšiť bezpečnosť pacientov, aj personálu; zabezpečiť plnú funkčnosť okien ich výmenou; zmodernizovať zariadenia výmenou okien v počte 215 kusov bielej farby SYNEGO /trojité tepelnoizolačné zasklenie, 7-komôr v ráme, 6-komôr v krídle, 4Low-e16ar-4-16ar-4Low-e(0,6)/ s celoobvodovým kovaním označeným medzinárodným certifikátom kvality. Súčasťou predmetu zákazky je aj odborná prehliadka. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Časť: 3 Namiesto: NÁZOV Vybudovanie relaxačnej plochy 1) STRUČNÝ OPIS Predmetom zákazky je výstavba relaxačnej plochy v areály Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci. Zabezpečiť odstránenie stromov a pňov prostredníctvom zemných prác; zabezpečiť dodanie materiálu potrebného na vykonanie úpravy komunikácií a ostatných konštrukcií a prác. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer a v PD. Viď: NÁZOV Vybudovanie relaxačnej a odstavnej plochy 1) STRUČNÝ OPIS Predmetom zákazky je výstavba relaxačnej a odstavnej plochy v areály Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci. Zabezpečiť odstránenie stromov a pňov prostredníctvom zemných prác; zabezpečiť dodanie materiálu potrebného na vykonanie úpravy komunikácií a ostatných konštrukcií a prác. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer a v PD. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania Namiesto: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Zadajte hodnotu: 6 Viď: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Zadajte hodnotu: 2 OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Neuplatňuje sa Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač musí spĺňať minimálnu požadovanú úroveň štandardov: Uchádzač je povinný predložiť referenčný list min. na jednu zákazku, ktorú zrealizoval za posledných 5 rokov (2010- 2014): Časti zákazky: 1. Rekonštrukcia hygienických zariadení v objeme min. 45 000,00 eur bez DPH 2. Modernizácia okien v objeme min. 68 330,00 eur bez DPH 3. Vybudovanie relaxačnej plochy v objeme min. 35 000,00 eur bez DPH rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Neuplatňuje sa Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač musí spĺňať minimálnu požadovanú úroveň štandardov: Uchádzač je povinný predložiť referenčný list min. na jednu zákazku, ktorú zrealizoval za posledných 5 rokov (2010- 2014): Časti zákazky: 1. Rekonštrukcia hygienických zariadení v objeme min. 45 000,00 eur bez DPH 2. Modernizácia okien v objeme min. 68 330,00 eur bez DPH 3. Vybudovanie relaxačnej a odstavnej plochy v objeme min. 35 000,00 eur bez DPH rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky.
25170 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 252/2015
V oznámení 24138-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Psychiatrická liečebňa Samuela Bluma v Plešivci, Gemerská 233, 049 11 Plešivec zverejnenom vo VVO č. 244/2015 zo dňa 10.12.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 29.12.2015 10:00 Viď: 05.01.2016 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 30.12.2015 09:00 Viď: 07.01.2016 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité