Oznámenie 24241 - WYS

Obsah

24241 - WYS
Vestník č. 245/2015 - 11.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
IČO: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Profant
Telefón: +421 335315264
Fax: +421 248262910
Email: profant.peter@javys.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.javys.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Obchodná spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. f)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Služby poradenskej, právnej a technickej asistencie na talianskom trhu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
11 - Poradenské služby v oblasti riadenia a s nimi súvisiace služby
Hlavné miesto poskytovania služieb: Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a. s., Útvar medzinárodných vzťahov, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú poradenské služby a právna a technická asistencia pri príprave, realizácii a implementácii medzinárodných projektov, ktoré realizuje resp. plánuje realizovať verejný obstarávateľ v Talianskej republike.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79411100-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79111000-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodu II.1.3. a II.2.2. výzvy
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 191 988,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo
ich úradne osvedčených kópií, ak nebude určené inak, resp. v zmysle § 128 zákona podnikateľ, ktorý má platný zápis v zozname podnikateľov nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
a predloží len vyhlásenie o platnom zapísaní v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm.f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo zákona.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže ekonomické postavenie prehľadom o celkovom obrate predložením výkazov ziskov a strát, resp. výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia hospodárskeho roku alebo uvedením web adresy portálu www.registeruz.sk , resp. v prípade uchádzača so sídlom mimo územia SR odkazu na weblink ekvivalentného registra podľa platných predpisov v krajine sídla uchádzača, na ktorej sú požadované výkazy v uvedenom portáli uložené vo verejnej časti registra a verejne prístupné všetkým osobám. Aj v prípade uvedenia web linku uchádzač so sídlom mimo územia SR musí predložiť preklad požadovaných dokladov do SJ okrem dokladov vydaných v českom jazyku. Uchádzač zároveň predloží Tabuľku obratu podľa vzoru v Prílohe k Všeobecným pokynom dostupným v priestore zákazky v systéme EVO. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu 400 000,- EUR bez DPH za obdobie najviac troch posledných hospodárskych rokov, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak uchádzač vznikol alebo začal prevádzkovať činnosť neskôr ako mohol dosiahnuť preukázanie celkového obratu za obdobie troch hospodárskych rokov, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke obdobia, od ktorého vznikol, resp.začal prevádzkovať činnosť. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť, že uchádzač je primerane finančne a ekonomicky spôsobilý, aby dokázal financovať plnenie zákazky pokiaľ nebude mať uhradené platby zo strany verejného obstarávateľa za realizované plnenie a tým nebolo ohrozené dokončenie realizácie predmetu zákazky. Stanovená minimálna výška celkového obratu je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle zákona.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk realizoval poskytnutia služby, ktoré zahŕňajú všetky nasledovné oblasti:
- Poradenské a konzultačné služby v oblasti medzinárodnej prepravy rádioaktívneho odpadu,
- Poradenské a konzultačné služby v oblasti nakladania s rádioaktívnym odpadom v Taliansku,
- Poradenské a konzultačné služby v projekte vyraďovania jadrových zariadení v Taliansku,
- Právne služby týkajúce sa úspešného licenčného/povoľovacieho procesu v jadrovej energetike alebo vyraďovania jadrových zariadení,
- Odborné poradenstvo v oblasti verejného obstarávania podľa talianskych zákonov.
Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo
tejto referencie.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.
2.údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby, čo uchádzač preukáže predložením zoznamu nasledovných expertov:
1. Konzultant z oblasti jadrovej energetiky
2. Právny expert z oblasti jadrovej energetiky
3. Expert v jadrovej energetike
Pričom pri každom z expertov musí uchádzač splniť nasledovné požiadavky:
1. Konzultant z oblasti jadrovej energetiky
1.1 Uchádzač predloží profesijný životopis konzultanta, ktorý musí obsahovať minimálne nasledovné údaje:
- meno a priezvisko konzultanta,
- jazykové schopnosti; minimálne požiadavky: taliansky jazyk - rodený hovoriaci/stupeň C2 podľa SERR (CEFR) a slovenský jazyk stupeň C1 podľa SERR (CEFR) alebo anglický jazyk stupeň C1 podľa SERR (CEFR);
- odborná prax, ktorá musí byť v životopise deklarovaná nasledovným spôsobom:
- poskytovanie konzultačných služieb na min. 5 projektoch z oblasti jadrovej energetiky, vyraďovania jadrových zariadení a nakladania s rádioaktívnym odpadom, pričom aspoň jeden z projektov musí byť s miestom realizácie v Taliansku,
Ku každému z projektov je potrebné uviesť:
- názov a sídlo realizátora projektu,
- popis predmetu projektu,
- doba poskytovania služieb pri danom projekte zo strany konzultanta;
- popis konkrétnych činností, ktoré konzultant zabezpečoval pri projekte
- kontaktné údaje na zodpovednú osobu realizátora projektu (meno, priezvisko, tel. č., e-mail)
1.2 Uchádzač preukáže zabezpečenie schopnosti konzultanta komunikovať na požadovanej minimálnej úrovni: taliansky jazyk - rodený hovoriaci/stupeň C2 podľa SERR (CEFR) a slovenský jazyk stupeň C1 podľa SERR (CEFR) alebo anglický jazyk stupeň C1 podľa SERR (CEFR).
2. Právny expert z oblasti jadrovej energetiky
2.1 Uchádzač predloží profesijný životopis právneho experta, ktorý musí obsahovať minimálne nasledovné údaje:
- meno a priezvisko právneho experta,
- jazykové schopnosti; minimálne požiadavky: taliansky jazyk rodený hovoriaci/stupeň C2 podľa SERR (CEFR) a slovenský jazyk stupeň C1 podľa SERR (CEFR) alebo anglický jazyk stupeň C1 podľa SERR (CEFR);
- ukončené vysokoškolské vzdelanie min. II stupňa v odbore právo,
- všeobecná odborná prax, ktorá musí byť v životopise deklarovaná nasledovným spôsobom:
- poskytovanie právnych služieb v oblasti verejného obstarávania podľa talianskych zákonov o verejnom obstarávaní pre minimálne jeden projekt, ktorý sa týka vyraďovania jadrových zariadení v Taliansku,
- poskytovanie právnych služieb pri negociácii zmluvy o poskytnutí služieb v oblasti vyraďovania a/alebo nakladania s rádioaktívnym odpadom podľa talianskych právnych predpisov
K projektu/zmluve je potrebné uviesť:
- názov a sídlo realizátora projektu/zmluvy,
- čas realizácie projektu/zmluvy,
- popis predmetu projektu/zmluvy,
- popis konkrétnych činností, ktoré právny expert zabezpečoval pri projekte/negociácii zmluvy
- kontaktné údaje na zodpovednú osobu realizátora projektu/zmluvy (meno, priezvisko, tel. č., e-mail)
2.2 Uchádzač predloží doklad preukazujúci úspešné ukončenie vzdelania na požadovanej úrovni a v požadovanej oblasti (diplom a pod.): ukončené vysokoškolské vzdelanie min. II stupňa v odbore právo.
2.3 Uchádzač preukáže zabezpečenie schopnosti právneho experta komunikovať na požadovanej minimálnej úrovni: taliansky jazyk - rodený hovoriaci/stupeň C2 podľa SERR (CEFR) a slovenský jazyk stupeň C1 podľa SERR (CEFR) alebo anglický jazyk stupeň C1 podľa SERR (CEFR).
3. Expert v jadrovej energetike
3.1 Uchádzač predloží profesijný životopis experta, ktorý musí obsahovať minimálne nasledovné údaje:
- meno a priezvisko experta,
- jazykové schopnosti; taliansky jazyk rodený hovoriaci/stupeň C2 podľa SERR (CEFR) a slovenský jazyk stupeň C1 podľa SERR (CEFR) alebo anglický jazyk stupeň C1 podľa SERR (CEFR);
- vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa v odbore jadrových vied,
- všeobecná odborná prax, ktorá musí byť v životopise deklarovaná nasledovným spôsobom:
- poskytovanie technickej asistencie alebo výskumu pre min. 2 projekty z oblasti jadrovej energetiky, vyraďovania jadrových zariadení a nakladania s rádioaktívnym odpadom v Taliansku,
Ku každému z projektov je potrebné uviesť:
- názov a sídlo realizátora projektu,
- čas realizácie projektu,
- popis predmetu projektu,
- popis konkrétnych činností, ktoré expert zabezpečoval pri projekte,
- kontaktné údaje na zodpovednú osobu realizátora projektu (meno, priezvisko, tel. č., e-mail)
3.2 Uchádzač predloží doklad preukazujúci úspešné ukončenie vzdelania na požadovanej úrovni a v požadovanej oblasti (diplom a pod.): ukončené vysokoškolské vzdelanie
min. II stupňa v odbore jadrových vied.
3.3 Uchádzač preukáže zabezpečenie schopnosti experta komunikovať na požadovanej minimálnej úrovni: taliansky jazyk - rodený hovoriaci/stupeň C2 podľa SERR (CEFR) a slovenský jazyk stupeň C1 podľa SERR (CEFR) alebo anglický jazyk stupeň C1 podľa SERR (CEFR).
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ pri formulovaní uvedenej podmienky účasti prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky uplatňované v rámci trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých požiadaviek na vzdelanie, prax a odbornú kvalifikáciu zodpovedných má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov. Odborná spôsobilosť jednotlivých zodpovedných osôb je nevyhnutnou podmienkou pre preukázanie odborných a kvalifikačných predpokladov pre zvládnutie realizácie komplexných a náročných špecifických služieb. Vzhľadom
ku skutočnosti, že uvedené osoby budú poskytovať verejnému obstarávateľovi asistenčné služby (poradenské, právne, technické) v rámci realizácie projektov v Talianskej republike, verejný obstarávateľ požaduje, aby každý z expertov ovládal taliansky jazyk na úrovni C2, keďže pri vykonávaní ich činnosti bude nevyhnutná komunikácia
v talianskom jazykovom prostredí a taktiež na komunikáciu s talianskymi úradmi. Slovenský alebo anglický jazyk na uvedenej úrovni požaduje verejný obstarávateľ za účelom zabezpečenia komunikácie expertov na zodpovedajúcej úrovni so zamestnancami odborných útvarov verejného obstarávateľa, s ktorými budú prichádzať do kontaktu.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
116/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.01.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.01.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 14.01.2016 11:00
Miesto : Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá.
Termín otvárania ponúk uvedený v tejto výzve na predkladanie ponúk sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov. Na otváraní ponúk časť Kritériá sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk časť Kritériá môže byť takýto uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača ( právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie. Verejný obstarávateľ až po ukončení vyhodnotenia častí ponúk Ostatné oznámi prostredníctvom systému EVO (v prípade technických obmedzení systému EVO listinnou poštou) uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuky neboli vylúčené termín otvárania ponúk časť Kritériá, pričom medzi odoslaním oznámenia a otváraním časti ponúk Kritériá bude lehota minimálne päť pracovných dní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese:
https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_7901_20151209.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView.
Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO.
f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy, pričom zmluva bude uzatvorená na dobu určitú a bude trvať odo dňa nadobudnutia účinnosti 48 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, čo nastane skôr.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.12.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité