Oznámenie 24707 - MST

Obsah

24707 - MST
Vestník č. 250/2015 - 18.12.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice mestská časť Staré mesto, Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Angela Jakabová
Mobil: +421 907360124
Telefón: +421 552341142
Fax: +421 556786959
Email: angela.jakabova@upjs.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Čistiace a dezinfekčné potreby a prostriedky pre UPJŚ v Košiciach
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, Rektorát, fakulty a pracoviská
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 24
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 270 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie čistiacich a dezinfekčných potrieb a prostriedkov pre fakulty a pracoviská Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, vrátane súvisiacich služieb spojených s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením do skladu na mieste dodania.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39830000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 33760000-5, 24455000-8, 39831000-6, 39832000-3, 39800000-0, 39811100-1, 39831600-2, 60000000-8, 39831220-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Pracie prostriedky v množstve 358 l a 1722 kg, čistiace prostriedky na podlahu v množstve 6172 l, sanitárne a kuchynské čistiace prostriedky a materiál v množstve 13844 l a 5514 kg, čistiace prostriedky na okná v množstve 2076 l, ostatné čistiace a dezinfekčné prostriedky v množstve 5456 l a 1240 kg a 4302 ks, ostatný čistiaci materiál v množstve 42365ks a 3898 párov a 6680 rolky, mydlá, tekuté pasty a náplne v množstve 348 l, 13300 ks a 718 kg, náplne do dávkovačov TORK v množstve 17430 ks, 4860 balení a 3160 l, hygienické potreby v množstve 50120 ks, 10680 balení a 340 rolky a ďalšie čistiace a dezinfekčné potreby a prostriedky.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 270 000,0000 EUR
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 5000,00 Eur v zmysle § 36 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní.
Bližšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z dotačných a vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávania.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje vytvoriť do
uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/ 2006 Z. z. o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených fotokópií. Predloží:
1. výpis ( výpisy ) z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla, nie starší ako tri mesiace, za všetky osoby, ktoré predstavujú štatutárny orgán uchádzača a ktorým uchádzač preukáže, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
2. potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, nie staršie ako tri mesiace, ktorým uchádzač preukáže, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
3. potvrdenie ( potvrdenia ) príslušnej zdravotnej poisťovne ( poisťovní ), v ktorej (ktorých) je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia, nie staršie ako tri mesiace, ktorým preukáže, že nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
4. potvrdenie príslušnej Sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, nie staršie ako tri mesiace, ktorým uchádzač preukáže, že nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky sociálneho poistného a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
5. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace, ktorým uchádzač preukáže, že nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
6.doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu , vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
(Poznámka: originál alebo úradne osvedčená kópia dokladu, doklad musí byť aktuálny a musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania,)
7. čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
7.1 ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom alebo, ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
7.2 ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom alebo, ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu, ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní bola
a) spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom alebo, ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b) právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
7.3 ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní;
8. čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia;
9. čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
10. V súlade s § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu zákona o verejnom obstarávaní vydaným Úradom pre verejné obstarávanie:
a) Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa §26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
b) Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení a účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že vo svojej ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok čestným vyhlásením podľa požadovaných dokladov uvedených v tejto časti oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
c) Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28.4.2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácii (§ 26 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní):
-Predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo
-Doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v tejto časti oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, podľa zákona o verejnom obstarávaní k preukázaniu splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v tejto časti oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania predkladá doklady každý člen skupiny dodávateľov osobitne v súlade s § 31 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní, pričom splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť a súčasne predložia plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou / osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne overené kópie.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo úradne overenej kópie požadovaných dokladov, s dátumom vydania nie starším ako tri mesiace. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Podľa § 27 ods. 1 písm. a): vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať reálne k dispozícií na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží: vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje: a) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, b) prípade splácania úveru, potvrdenie o dodržiavaní splátkového kalendára, c) že jeho účet nie je predmetom exekúcie. Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne overené kópie .Odôvodnenie primeranosti použitia: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať reálne k dispozícií na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy
alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač preukáže splnenie ust. § 28 ods. 1 písm. a):
Zoznamom dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri kalendárne roky (2013, 2014, 2015) (okrem dodávok do vlastnej predajnej siete) s uvedením ich cien vrátane DPH, lehôt dodania a odberateľov, ktorý bude doplnený dôkazom o plnení/referenciami.
Ako dôkaz o plnení/referencia uchádzač predloží zoznam dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, doplnený potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovarov.
- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení. Dôkazy o plnení potvrdené odberateľom musia obsahovať nasledovné údaje:
* meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo,
* názov verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo inej osoby ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ
*stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody,
*miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody,
*zhodnotenie o kvalite plnenia,
*dátum vyhotovenia a meno kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si overiť predložené informácie, podpis odberateľa.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil za požadované hodnotené obdobie (2013, 2014, 2015) dôkazy o plnení v celkovom finančnom objeme zrealizovaných zákaziek v minimálnej hodnote: 200 000,00 EUR s DPH, alebo ekvivalent v inej mene. V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň rozhodujúcich skutočností. Dôkaz o plnení/referenciu potvrdí oprávnená osoba odberateľa svojim podpisom a odtlačkom pečiatky odberateľa s uvedením mena, funkcie a uvedie dátum potvrdenia:
a)ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení ktorým je referencia, potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b)ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ,
c)ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplnený dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie primeranosti: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne osvedčené kópie.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
R-451/VO-2015
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.02.2016 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.02.2016 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.02.2016 10:30
Miesto: Otváranie časti ponuky označenej ako Ostatné sa uskutoční dňa 01.02.2016 o 10:30 hod. na adrese Univerzita
Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, Slovensko, malá zasadačka, I. poschodie.
Otváranie ponúk časti ponuky označenej ako Ostatné je neverejné bez účasti uchádzačov. Po otvorení časti ponuky, označenej ako Ostatné komisia vykoná všetky úkony podľa zákona, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlenia, doplnení tejto časti ponuky, pri verejnej súťaži aj vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia podľa § 41 ods. 2 zákona. Otváranie časti ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenému uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzačom bude zaslané oznámenie o otváraní časti ponúk Kritériá, v ktorom im bude oznámený dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako Kritéria. Otváranie časti ponuky označenej ako Kritériá je neverejné a zúčastnia sa ho len členovia komisie bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ v zmysle § 49a ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pdetail/1036, zároveň verejný obstarávateľ, ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ich častiam, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk a to po doručení písomnej žiadosti o účasť v predmetnom verejnom obstarávaní. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
-ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo
-ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty", vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne alebo sprostredkovane (elektronicky, poštou, kuriérom a pod.) v písomnej podobe na adresu verejného obstarávateľa (elektronicky na e-mail adresu: angela.jakabova@upjs.sk, do termínu uvedenom v bode IV.3.4 oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ bude všetky
vysvetlenia súťažných podkladov a prípadné doplnenie uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli
prostredníctvom elektronického prístupu. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne s doručovaním poštou alebo iným prepravcom. Verejný obstarávateľ bude poskytovať vysvetlenie smerom k záujemcom či uchádzačom cez elektronický portál www.ezakazky.sk do elektronického konta záujemcu či uchádzača s tým, že notifikácia bude záujemcovi alebo uchádzačovi doručovaná z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v žiadosti o súťažné podklady. Vysvetľovanie bude prebiehať elektronicky pomocou portálu www.ezakazky.sk. Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Následne otázku (kliknutím na tlačidlo Odoslať) odošle. Týmto úkonom sa otázka považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portál www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Portál zároveň všetkým záujemcom odošle e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na dotazy o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom bezodkladne v elektronickej forme na profile http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa zaregistrovali na portáli www.ezakazky.sk,najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ
odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pdetail/1036, alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa www.ezakazky.sk, pretože v prípade dotazov zo strany záujemcov je potrebné predkladať svoje dotazy v elektronickej forme na portáli, verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ bude odpovede na dotazy zverejňovať na profilebhttp://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pdetail/1036 a na portáli www.ezakazky.sk, záujemcovia, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali budú o pridaní dokumentov upovedomení notifikačným e-mailom a v prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, oznámenie o zmenách a iné informácie, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky uchádzača. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ komunikáciu a výmenu informácií uskutočňuje podľa prechodného ustanovenia §155q ods. 6 a postupuje podľa §18 v znení účinnom do 31. októbra 2015.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka ( t.j. do slovenského jazyka ), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na požadovaný predmet. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná. Rámcová dohoda môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky boli vyhodnocované, ak neboli uplatnené uchádzačmi revízne postupy voči postupu verejného obstarávateľa .V prípade uplatnenia si revíznych postupov uchádzačmi proti postupu verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ uzavrie rámcovú dohodu v predĺženej lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase podpisu rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť rámcovú dohodu s uchádzačom , pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. Verejný obstarávateľ môže vypovedať rámcovú dohodu uzavretú s uchádzačom, ktorý nemal v čase uzavretia tejto rámcovej dohody v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ak bolo právoplatne rozhodnuté o vyčiarknutí uchádzača z registra konečných užívateľov výhod alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu troch rokov v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, , 04180 Košice

Slovensko
Telefón: +421 552341142
Fax: +421 556786959
Email: angela.jakabova@upjs.sk
Internetová adresa (URL): http://www.upjs.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V súlade s § 136 a § 138 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.12.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité