Oznámenie 24645 - WYT

Obsah

24645 - WYT
Vestník č. 249/2015 - 17.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
NAMEX, s.r.o.
IČO: 31429777
Gaštanová 6, 94701 Hurbanovo

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Lenka Guldanová
Mobil: +421 948324867
Telefón: +421 244645384
Email: guldanova@octigon.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.namex.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/14978
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Octigon, a.s.
IČO: 35864711
Prievozská 4D , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava, Office - Mlynské Nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Lenka Guldanová
Mobil: +421 948324867
Telefón: +421 244645384
Email: guldanova@octigon.sk
Internetová adresa (URL): http://www.octigon.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Octigon, a.s.
IČO: 35864711
Prievozská 4D , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava, Office - Mlynské Nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Lenka Guldanová
Mobil: +421 948324867
Telefón: +421 244645384
Email: guldanova@octigon.sk
Internetová adresa (URL): http://www.octigon.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Octigon, a.s.
IČO: 35864711
Prievozská 4D , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava, Office - Mlynské Nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Lenka Guldanová
Mobil: +421 948324867
Telefón: +421 244645384
Email: guldanova@octigon.sk
Internetová adresa (URL): http://www.octigon.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba v zmysle § 7 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rozšírenie a modernizácia výrobných kapacít spoločnosti NAMEX, s.r.o.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Gaštanová č. 6, Hurbanovo
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je Rozšírenie a modernizácia výrobných kapacít spoločnosti NAMEX, s.r.o., a to nákup nasledovných strojov a technológií:

1. Pražička arašidov na arašidové chrumky
2. Ochucovací bubon
3. Vonkajšie silo
4. Technologická linka na výrobu arašidových chrumiek pozostávajúca z viacerých na seba nadväzujúcich nasledovných strojov: Miešacie zariadenie, Špirálový dopravník na kukuričnú krupicu, Extrudér, Ochucovací bubon, Baliaci stroj, Skrutkový kompresor, Váhy kontrolné a Detektor kovu
Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39711200-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39711410-6, 42968000-9, 39173000-5, 42923100-3, 42921320-7, 31640000-4, 39711210-4, 32000000-3, 60000000-8, 51110000-6, 80531200-7
II.1.5) Časti
Počet častí: 4
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Pražička arašidov na arašidové chrumky
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky na 1. časť je Pražička arašidov na arašidové chrumky - bližší popis je uvedený v súťažných podkladoch
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39711410-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60000000-8, 51110000-6, 80531200-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Pražička arašidov na arašidové chrumky - 1 ks
Hodnota 153 500,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
Časť: 2
NÁZOV
Ochucovací bubon
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky na II. časť je Ochucovací bubon - bližší popis je uvedený v súťažných podkladoch
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42968000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60000000-8, 51110000-6, 80531200-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Ochucovací bubon - 1 ks
Hodnota 38 470,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
Časť: 3
NÁZOV
Vonjkašie silo
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky na III. časť je Vonkajšie silo - bližší popis je uvedený v súťažných podkladoch
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39173000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42923100-3, 42921320-7, 60000000-8, 51110000-6, 80531200-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Vonkajšie silo - 1 ks
Hodnota 93 120,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
Časť: 4
NÁZOV
Technologická linka na výrobu arašidových chrumiek
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky na IV. časť je Technologická linka na výrobu arašidových chrumiek, ktorá pozostáva z nasledovných zariadení:
1. Miešacie zariadenie na kukuricu
2. Špirálový dopravník na kukuričnú krupicu
3. Extrudér
4. Ochucovací bubon
5. Baliaci stroj
6. Skrutkový kompresor s frekvenčným meničom s elektronickým riadením na
vzdušníku so sušičkou vzduchu
7. Kontrolná váha hotových výrobkov
8.Multi-spektrálny detektor kovov
Bližší popis je uvedený v súťažných podkladoch
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 31640000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39711200-1, 39711210-4, 60000000-8, 51110000-6, 80531200-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Technologická linka pozostávajúca z:
1. Miešacie zariadenie na kukuricu - 1 ks
2. Špirálový dopravník na kukuričnú krupicu - 1 ks
3. Extrudér - 1 ks
4. Ochucovací bubon - 1 ks
5. Baliaci stroj - 1 ks
6. Skrutkový kompresor s frekvenčným meničom s elektronickým riadením na - 1 ks
vzdušníku so sušičkou vzduchu
7. Kontrolná váha hotových výrobkov - 1 ks
8.Multi-spektrálny detektor kovov - 1 ks

Bližší popis je uvedený v súťažných podkladoch
Hodnota 344 380,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je Rozšírenie a modernizácia výrobných kapacít spoločnosti NAMEX, s.r.o. Zákazka je rozdelená na 4 časti nasledovne:
1. časť: Pražička arašidov na arašidové chrumky - 1 ks
2. časť: Ochucovací bubon - 1 ks
3. časť: Vonkajšie silo - 1 ks
4. časť: Technologická linka na výrobu arašidových chrumiek pozostávajúca z viacerých na seba nadväzujúcich nasledovných strojov: Miešacie zariadenie 1 ks, Špirálový dopravník na kukuričnú krupicu 1 ks, Extrudér 1 ks, Ochucovací bubon 1 ks, Baliaci stroj 1 ks, Skrutkový kompresor 1 ks, Váhy kontrolné 1 ks a Detektor kovu 1 ks.
Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 629 470,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona a výkladovým stanoviskom č. 5/2015 k reštrukturalizácii ako novej podmienke účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať v súlade s § 26 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých predložených dokladov.

Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 v spojení s § 100 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: a)podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona.
V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 ZVO, predloží skupina požadované doklady na preukázanie ekonomického a finančného postavenia spoločne za celú skupinu dodávateľov.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ohľadne ekonomického a finančného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
Prepočet inej meny na Euro sa bude odvíjať podľa kurzu aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu III.1.2 a):
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, (resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ďalej len posledné 3 hospodárske roky), v nasledovnej min. súhrnnej výške za všetky požadované hospodárske roky:
Pre I. časť: vo výške min. 900 000,- EUR
Pre II. Časť: vo výške min. 220 000,- EUR
Pre III. Časť: vo výške min. 550 000,- EUR
Pre IV. Časť: vo výške min. 2 000 000,- EUR
Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 27 ods. 1, písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v závislosti od časti predmetu zákazky, ku ktorej predkladá ponuku.
Prehľad o celkovom obrate záujemca podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky.
V prehľade o celkovom obrate záujemca uvedie položky, ktoré podľa zákona o DPH č. 222/2004 Z.z. v platnom znení a ďalších súvisiacich predpisov vytvárajú obrat účtovnej jednotky. Tento požadovaný obrat musí byť záujemcom detailne rozpísaný v štruktúre podľa jednotlivých rokov a príslušných položiek účtovnej závierky, uvedené hodnoty musia korešpondovať s hodnotami uvedenými vo výkazoch ziskov a strát resp. výkazoch príjmov a výdavkov (alebo ich ekvivalent). K vykázaným hodnotám budú uvedené odkazy na príslušné čísla položiek, resp. riadkov výkazov ziskov a strát/ výkazov príjmov a výdavkov (alebo ich ekvivalent). Dokument bude predložený na samostatnom liste, v závere zosumarizovaný a podpísaný oprávneným zástupcom uchádzača.
Výkazy ziskov a strát a výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie musia byť overené príslušným správcom dane; za overenie sa považuje označenie kolkom alebo iným spôsobom, ktorým správca dane overuje tento doklad; za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou o doručení správcovi dane a pod.
Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj formu overenia predmetného dokladu nasledovným spôsobom: doklad už bol v minulosti overený správcom dane a takto overený doklad bude predložený v úradne overenej kópii.
V prípade ak sú relevantné údaje z výkazov zverejnené podľa zákona na internetovej stránke http://www.registeruz.sk/, stačí ak záujemca predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky a poukáže vhodným spôsobom na zverejnenie relevantných údajov, napr. hypertextovou linkou.
V prípade, že doklady predkladá záujemca so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti, v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku.
Od zahraničného záujemcu sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane alebo iným relevantným orgánom. Ak záujemca so sídlom mimo Slovenskej republiky z objektívnych dôvodov nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedená aj výška obratu za príslušné hospodárske roky.
Odôvodnenie primeranosti ( § 32 ods. 6 zákona):
V súlade s ustanovením § 27 ods. 1 písm. d) podmienka je primeraná a uchádzač preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením zmluvy vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky. Verejný obstarávateľ sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: a)podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona;


V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 ZVO, predloží skupina požadované doklady na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti spoločne za celú skupinu dodávateľov.

Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.

Prepočet inej meny na Euro sa bude odvíjať podľa kurzu aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu III.1.3 a):
Uchádzač predloží zoznam o dodávkach tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky (t. j. tri roky predchádzajúce poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk a v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, pričom verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť potvrdené referencie resp. dôkazy o plnení potvrdené odberateľmi na predmet zákazky v nasledovnej celkovej výške pre jednotlivé časti:
I. časť: vo výške min. 150 000,- EUR bez DPH
II. časť: vo výške min. 38 000,- EUR bez DPH
III. časť: vo výške min. 93 000,- EUR bez DPH
IV. časť: vo výške min. 340 000,- EUR bez DPH
Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní v závislosti od časti predmetu zákazky, ku ktorej predkladá ponuku.

Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Na účely podľa prvej vety úrad zverejní vo vestníku informáciu o dátume zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti ( § 32 ods. 6 zákona):
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu III.1.3 a) z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s dodaním rovnakých alebo podobných tovarov, ako je predmet zákazky. Predmetnú požiadavku verejný obstarávateľ považuje za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky. Zároveň tým zamedzí riziko prameniace z nedostatočných skúseností s dodávkou rovnakého alebo podobného predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
NX
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.01.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.01.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.01.2016 13:00
Miesto : Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Neverejné otváranie časti ponúk označenej ako "Kritéria" sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona. Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné a časti ponúk označených ako "Kritériá" sa uskutoční na kontaktnej adrese Octigon, a.s., Mlynské Nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava podľa bodu I.1. tejto výzvy na predkladanie ponúk.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : neuplatňuje sa
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EÚ v rámci Programu rozvoja vidieka SR 2014-2020, opatrenie 4 Investície do hmotného majetku, podopatrenie 4.2 - Podpora pre investície na spracovanie/uvádzanie na trh a/alebo vývoj poľnohospodárskych výrobkov, oblasť 3.B Mlynský, pekárenský, pečivárenský a cukrovinársky priemysel a z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

Splnenie podmienky účasti podľa bodov III.1.1, III.1.2 a III.1.3 výzvy môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému
obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.

Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomnou žiadosťou v slovenskom alebo českom jazyku doručenou elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby guldanova@octigon.sk alebo poštou resp. osobne na adrese kontaktného miesta Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava (Office: Mlynské Nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava).
Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale odporúča uchádzačom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.

Lehota uvedená v bode IV.2.4 tejto výzvy sa vzťahuje na otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné".
Všetky doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.
Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.05.2016. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom podľa zákona predpokladanú zmenu lehoty viazanosti ponúk. Uchádzači sú svojou ponukou viazaní do uplynutia verejným obstarávateľom oznámenej lehoty viazanosti ponúk, vrátane zmenenej lehoty viazanosti ponúk.
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa bodu 35.6 súťažných podkladov, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohli byť uzavreté do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa zákona, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa bodu 35.6 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Ak úspešný uchádzač alebo uchádzači odmietnu uzavrieť zmluvu alebo nie sú splnené povinnosti podľa prvej vety alebo podľa druhej vety, verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí. Ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí odmietnu uzavrieť zmluvu, neposkytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na ich uzavretie tak, aby mohli byť uzavreté do 30 dní odo dňa, keď boli na ich uzavretie písomne vyzvaní alebo ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí, ich subdodávatelia podľa bodu 35.6 súťažných podkladov a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 nesplnia povinnosť podľa druhej vety, verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí. Uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí, ich subdodávatelia podľa bodu 34.6 súťažných podkladov a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2, sú povinní splniť povinnosť podľa druhej vety a poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohli byť uzavreté do 30 dní odo dňa, keď boli na ich uzavretie písomne vyzvaní.
Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Táto povinnosť sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.
Pri podpise zmluvy bude verejný obstarávateľ od úspešného uchádzača požadovať predložiť:
-poistenie zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím v minimálnej výške 600 000 EUR počas plnenia predmetu zmluvy. Poistná zmluva musí byť platná po dobu platnosti zmluvy. Originál alebo úradne overená kópia poistnej zmluvy alebo potvrdenia o poistení zodpovednosti za škody bude tvoriť súčasť zmluvy.
-Úspešný uchádzač je najneskôr ku dňu podpisu zmluvy povinný predložiť aj zoznam a podiel Subdodávateľov (aktualizovaná príloha totožná s prílohou, ktorú predkladal v rámci ponuky, t.j. buď prílohu č. 5a alebo 5b týchto súťažných podkladov). V prípade ak predloží prílohu č. 5a súťažných podkladov, je povinný predložiť aj kópie zmlúv s uvedenými subdodávateľmi.
Pre účely zadávania tejto podlimitnej zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 7 ods. 2 zákona
Verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom najskôr po schválení poskytnutia nenávratného finančného príspevku a po overení verejného obstarávania Riadiacim orgánom, ktorý predloží verejnému obstarávateľovi správu z overenia verejného obstarávania s vyhlásením, že počas overovania verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi predpismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie podľa zákona.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
16.12.2015

Redakčné opravy

25515 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 253/2015
V oznámení 24645-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa NAMEX, s.r.o., Gaštanová 6, 947 01 Hurbanovo zverejnenom vo VVO č. 249/2015 zo dňa 17.12.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: Bod VI. 2 Dalšie doplňujúce informácie v texte Namiesto: Úspešný uchádzač je najneskôr ku dňu podpisu zmluvy povinný predložiť aj zoznam a podiel Subdodávateľov (aktualizovaná príloha totožná s prílohou, ktorú predkladal v rámci ponuky, t.j. buď prílohu č. 5a alebo 5b týchto súťažných podkladov). V prípade ak predloží prílohu č. 5a súťažných podkladov, je povinný predložiť aj kópie zmlúv s uvedenými subdodávateľmi. Viď: Úspešný uchádzač je najneskôr ku dňu podpisu zmluvy povinný predložiť aj zoznam a podiel Subdodávateľov (aktualizovaná príloha totožná s prílohou, ktorú predkladal v rámci ponuky, t.j. buď prílohu č. 6a alebo 6b týchto súťažných podkladov). V prípade ak predloží prílohu č. 6a súťažných podkladov, je povinný predložiť aj kópie zmlúv s uvedenými subdodávateľmi.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité