Oznámenie 24844 - WYT

Obsah

24844 - WYT
Vestník č. 251/2015 - 21.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Lesy Mesta Spišská Belá s.r.o.
IČO: 48290351
Továrenská 30, 05901 Spišská Belá

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Továrenská 30, Spišská Belá
Kontaktná osoba: Ing. František Pisarčík
Mobil: +421 949319347
Telefón: +421 949319347
Email: pisarcik@spisskabela.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://spisskabela.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Milan Ovseník
IČO: 31073743
S. Bíroša 659 , 01401 Bytča

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): S. Bíroša 659, Bytča
Kontaktná osoba: Ing. Milan Ovseník
Mobil: +421 910504017
Telefón: +421 910504017
Email: milan.ovsenik@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Milan Ovseník
IČO: 31073743
S. Bíroša 659 , 01401 Bytča

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): S. Bíroša 659, Bytča
Kontaktná osoba: Ing. Milan Ovseník
Mobil: +421 910504017
Telefón: +421 910504017
Email: milan.ovsenik@gmail.com
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. f)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obnova poškodených lesných spoločenstiev mesta Spišská Belá - LRM
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Prešovský kraj, okres Kežmarok, Obec Spišská Belá, katastrálne územie Spišská Belá, Tatranská Lomnica, Lendak, Ždiar
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka sadeníc lesného reprodukčného materiálu.
Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v opise predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 03452000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
358 350 kusov sadeníc LRM
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 35 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4,5 zákona č. 25/2006 Z. z., alebo predložením potvrdenia úradu podľa § 128 zák. č. 25/2006 Z. z., o zapísaní do zoznamu podnikateľov, alebo len oznámením o zapísaní v zozname na Úrade pre verejné obstarávanie s uvedením čísla zápisu a § 26a zák. č. 25/2006 Z.z. predložením dokladov podľa § 26a ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z.

2.Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov na Úrade pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením originálu alebo úradne overenej kópie potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní (§ 128 a následne zákona - platné potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní uchádzača do zoznamu podnikateľov ku dňu predkladania ponúk), alebo len oznámi, že je zapísaný v zozname na Úrade pre verejné obstarávanie s uvedením čísla zápisu. Ak je potvrdenie vydané skôr, ako 18.02.2013, je potrebné k tomuto potvrdeniu doložiť aj doklady podľa § 26 ods. 2 písm. f) zákona pre preukázanie podmienky podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona, ak uchádzač ich už nepredložil na Úrad pre verejné obstarávanie. Ak je potvrdenie vydané skôr, ako 01.07.2013, je potrebné k tomuto potvrdeniu doložiť aj doklady podľa § 26 ods. 2 písm. g) zákona pre preukázanie podmienky podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j) zákona, ak uchádzač ich už nepredložil na Úrad pre verejné obstarávanie. Ak je potvrdenie vydané skôr, ako 28.04.2015, je potrebné k tomuto potvrdeniu doložiť aj doklad podľa § 26 ods. 2 písm. b) zákona pre preukázanie podmienky podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii.

3.Preukázanie majetkovej účasti preukazuje uchádzač dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona, že nie je osobou podľa § 26a ods. 1 a 2 zákona. Dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona na preukázanie majetkovej účasti sú výpis z obchodného registra alebo výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, doklad vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobné doklady vydané inými orgánmi alebo orgánmi iných
štátov, nie staršie ako tri mesiace.

4.Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným obstarávateľom
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné alebo ekonomické postavenie:
1) Verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto splna nižšie stanovené požiadavky na preukázanie svojho finančného a
ekonomického postavenia. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady (doklady môžu byt v ponuke nahradené aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 ZVO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenie predložené uchádzačom
podľa § 32 ods. 11 ZVO by malo obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú podmienku účasti ním uchádzač preukazuje.): 1.1) V súlade s ustanovením § 27 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač za posledné tri ukončené hospodárske roky (resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) predloží, (i) ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, z účtovnej závierky overené kópie výkazov ziskov a strát s vyznačeným údajom o celkovom obrate overené daňovým úradom alebo audítorom, alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača alebo (ii) ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo predloží z účtovnej závierky overené kópie výkazov príjmov a výdavkov overené daňovým úradom alebo audítorom alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu. Celkové obraty vyjadrené v iných menách uchádzač preukáže v mene EUR a prepočíta ich platným kurzom v čase vzniku daňovej povinnosti, podľa daňových zákonov v krajine sídla uchádzača. V prípade, ak uchádzač nepreukazuje prehľad o celkovom obrate subjektom podnikajúcim počas rozhodujúceho obdobia v Slovenskej republike, pre účely objektívneho porovnania údajov so slovenskými subjektmi, takýto subjekt predloží navyše čestné vyhlásenie ohľadne dosiahnutého celkového obratu, za posledné tri ukončené hospodárske roky, respektíve za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky: Stanovenie podmienky vyplýva z potreby aspoň minimálneho overenia finančnej situácie a spoľahlivosti uchádzača (jeho schopnosti plniť finančné záväzky). Primeranosť podmienky vyplýva jednak z výšky predpokladanej hodnoty zákazky a tiež skutočnosti, že jej obsahom je len poskytnutie základných informácii o uchádzačovi.
2) Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byt použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - doklad o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Uchádzač predloží platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na činnosti s lesným reprodukčným materiálom v súlade so zákonom č. 138/2010 Z.z. o lesnom reprodukčnom materiály v platnom znení alebo ekvivalentný doklad.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Predmetná podmienka účasti, ktorú stanovil verejný obstarávateľ vyplýva zo zákonnej požiadavky týkajúcej sa spôsobilosti na činnosti s lesným reprodukčným materiálom, ktorého dodanie je spojené s realizáciou predmetu zákazky. Uchádzač môže na preukázanie odbornej spôsobilosti využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej odbornými kapacitami mieni preukázať svoju odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal odbornú spôsobilosť odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Celkový obrat uchádzača v požadovanom období musel byt najmenej 25 000- EUR bez DPH
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienka účasti podľa §28 ods. 1 písm. a) zákona:
a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je
referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá
k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným
dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli
dodané,
Zoznam má byť potvrdený uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
V prípade, že referencia od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa nie je zverejnená, prílohou zoznamu budú potvrdenia odberateľov, alebo zmluvy a dodacie listy a pod. v takom rozsahu, aby bolo možné z uvedených dokladov zistiť požadované údaje.

Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Podmienku účasti stanovil verejný obstarávateľ pre overenie uchádzača, že má dostatočné skúsenosti a schopnosti zrealizovať predmet zákazky podľa dohodnutých obchodných podmienok, v dohodnutých lehotách, cene a kvalite. Požadovaná podmienka je primeraná vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a je zadefinovaná striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými zhotoviteľmi.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov realizoval aspoň 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru, pričom hodnota realizovaných zákaziek jednotlivo predstavuje aspoň 10 000 ,- € bez DPH. Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúce 3 roky sa považujú posledné 3 priebežné roky, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v rámci tohto verejného obstarávania.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PRV84/01/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.01.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.01.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.01.2016 11:30
Miesto : Továrenská 30, 059 01 Spišská Belá
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk sa riadi §41 Zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné a nebude na nej umožnená účasť uchádzačov.
Otváranie ponúk označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu ku ponukám, ktoré neboli vylúčené a bude uchádzačom oznámené. Na otváraní obálok s ponukami môže byt uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014 2020 číslo výzvy: 3/PRV/2015 pre opatrenie: 8 Investície do rozvoja lesných oblastí a zlepšenia životaschopnosti lesov, podopatrenie: 8.4 Podpora na obnovu lesov poškodených lesnými požiarmi a prírodnými katastrofami a katastrofickými udalosťami,
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Požiadať o súťažné podklady je možné osobne, poštou alebo elektronickými prostriedkami. V prípade, ak záujemca zašle žiadosť o súťažné podklady emailom, je povinný ju potvrdiť do 3 dní aj písomnou žiadosťou. Súťažné podklady budú vydávané osobne alebo zasielané poštou. Žiadosti o súťažné podklady doručené osobne budú prijímané a súťažné podklady budú vydávané na kontaktnom mieste , na ktorom možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty v pracovných dňoch od 07°° do 9°°hod. po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou.
2. Pre záujemcov sa odporúča, aby si vyžiadali súťažné podklady v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho prípadné použitie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku za doručenú aj v prípade ak ju uchádzač v lehote do troch dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky na pošte neprevezme.
3. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi nenávratného finančného príspevku. Úspešný uchádzač je povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú PPA Bratislava aj po skončení realizácie projektu.
Uvedená podmienka bude zakotvená v zmluvných podmienkach.
4. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe v dvoch vyhotoveniach verejný obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku v súlade s § 18a Zákona o verejnom obstarávaní v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD nosič) taktiež v DVOCH VYHOTOVENIACH na ktorom budú dokumenty predložené v origináli ponuky vo formáte PDF (Portable Document Format), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
5. verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia niektorej z nasledovných podmienok :
1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 písm. a) až d) ZVO;
2. ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2 ZVO);
3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
17.12.2015

Redakčné opravy

25514 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 253/2015
V oznámení 24844-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Lesy Mesta Spišská Belá s.r.o., Továrenská 30, 059 01 Spišská Belá zverejnenom vo VVO č. 251/2015 zo dňa 21.12.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.2.1 Celkové množstvo alebo rozsah Namiesto: 358350 kusov Viď: 208550 kusov

Profil Obstarávateľa


Dôležité