Oznámenie 24916 - WYP

Obsah

24916 - WYP
Vestník č. 251/2015 - 21.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Andrej Rajníc
IČO: 42392616
Drábsko 100, 97653 Drábsko

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Takáčová
Mobil: +421 948189783
Telefón: +421 244645384
Email: takacova@octigon.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Octigon, a.s.
IČO: 35864711
Prievozská 4D , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava, Office: Mlynské Nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Takáčová
Mobil: +421 948189783
Telefón: +421 244645384
Email: takacova@octigon.sk
Internetová adresa (URL): http://www.octigon.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Octigon, a.s.
IČO: 35864711
Prievozská 4D , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava, Office: Mlynské Nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Takáčová
Mobil: +421 948189783
Telefón: +421 244645384
Email: takacova@octigon.sk
Internetová adresa (URL): http://www.octigon.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Octigon, a.s.
IČO: 35864711
Prievozská 4D , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava, Office: Mlynské Nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Takáčová
Mobil: +421 948189783
Telefón: +421 244645384
Email: takacova@octigon.sk
Internetová adresa (URL): http://www.octigon.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba v zmysle §7 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní - podnikateľský subjekt
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Agroturistické zariadenie – vrchársky dvor
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Banskobystrický kraj, okres Brezno, obec Drábsko, katastrálne územie Drábsko, parcelné čísla 436/1, 435/2, 435/1, 435/3, 437/2, 434/1, 436/2, 434/5, 433/1, 433/2, 433/3, 434/6, 434/7
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je Agroturistické zariadenie vrchársky dvor - rekonštrukcia drevenice zrubového typu.

Stavba Agroturistické zariadenie - Vrchársky dvor, pozostáva z piatich stavebných objektov:
Objekt SO 01 - Rekonštrukcia rodinného domu s ubytovaním na súkromí.
Objekt SO 02 - Rekonštrukcia hospodárskej budovy na rekreačný dom.
Objekt SO 03 - Oplotenie pozemku.
Objekt SO 04 - Oporný múr
Objekt SO 05 - Altánok

Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45211100-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45100000-8, 45111200-0, 45111000-8, 45112000-5, 45112500-0, 45112700-2, 45223200-8, 45310000-3, 45311000-0, 45316200-7, 45320000-6, 45330000-9, 45331100-7, 45400000-1, 45342000-6, 77211600-8, 71332000-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah podľa projektu stavby a výkazu výmer
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 299 116,0400 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 21
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:

Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona a výkladovým stanoviskom č. 5/2015 k reštrukturalizácii ako novej podmienke účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať v súlade s § 26 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých predložených dokladov.

Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 v spojení s § 100 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:

a)podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona.

V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 ZVO, predloží skupina požadované doklady na preukázanie ekonomického a finančného postavenia spoločne za celú skupinu dodávateľov.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ohľadne ekonomického a finančného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
Prepočet inej meny na Euro sa bude odvíjať podľa kurzu aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu III.1.2 a):
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, (resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ďalej len posledné 3 hospodárske roky), v min. súhrnnej výške 400 000 EUR za všetky požadované hospodárske roky.
Prehľad o celkovom obrate záujemca podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky.
V prehľade o celkovom obrate záujemca uvedie položky, ktoré podľa zákona o DPH č. 222/2004 Z.z. v platnom znení a ďalších súvisiacich predpisov vytvárajú obrat účtovnej jednotky. Tento požadovaný obrat musí byť záujemcom detailne rozpísaný v štruktúre podľa jednotlivých rokov a príslušných položiek účtovnej závierky, uvedené hodnoty musia korešpondovať s hodnotami uvedenými vo výkazoch ziskov a strát resp. výkazoch príjmov a výdavkov (alebo ich ekvivalent). K vykázaným hodnotám budú uvedené odkazy na príslušné čísla položiek, resp. riadkov výkazov ziskov a strát/ výkazov príjmov a výdavkov (alebo ich ekvivalent). Dokument bude predložený na samostatnom liste, v závere zosumarizovaný a podpísaný oprávneným zástupcom uchádzača.
Výkazy ziskov a strát a výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie musia byť overené príslušným správcom dane; za overenie sa považuje označenie kolkom alebo iným spôsobom, ktorým správca dane overuje tento doklad; za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou o doručení správcovi dane a pod.
Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj formu overenia predmetného dokladu nasledovným spôsobom: doklad už bol v minulosti overený správcom dane a takto overený doklad bude predložený v úradne overenej kópii.
V prípade ak sú relevantné údaje z výkazov zverejnené podľa zákona na internetovej stránke http://www.registeruz.sk/, stačí ak záujemca predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky a poukáže vhodným spôsobom na zverejnenie relevantných údajov, napr. hypertextovou linkou.
V prípade, že doklady predkladá záujemca so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti, v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku.
Od zahraničného záujemcu sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane alebo iným relevantným orgánom. Ak záujemca so sídlom mimo Slovenskej republiky z objektívnych dôvodov nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedená aj výška obratu za príslušné hospodárske roky.

Odôvodnenie primeranosti ( § 32 ods. 6 zákona):
Verejný obstarávateľ požadovaným dokladom podľa bodu III.1.2 a) a b) vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky. Predmetnú požiadavku verejný obstarávateľ považuje za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
a)podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona;
b) podľa § 28 ods. 1, písm. g) zákona.


V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 ZVO, predloží skupina požadované doklady na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti spoločne za celú skupinu dodávateľov.

Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.

Prepočet inej meny na Euro sa bude odvíjať podľa kurzu aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu III.1.3 a):
Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky uvedený v časti II.1.3 tejto výzvy (stručný opis predmetu zákazky) uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (t. j. päť priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v rámci tohto verejného obstarávania a v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, pričom verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť:
-1 potvrdenú referenciu, kde predmetom stavebných prác bola rekonštrukcia alebo výstavba dreveníc zrubového typu,
-1 potvrdenú referenciu, kde predmetom stavebných prác bola rekonštrukcia budov.

V prípade zmlúv s viacročným plnením, napr. plnenia od roku 2010, do plnenia zmlúv za požadované obdobie 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v rámci tohto verejného obstarávania a v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti sa zahrnú iba čiastkové hodnoty zmlúv plnené v požadovanom období rokov. V prípade, že v rámci predložených referencií boli realizované aj iné stavebné práce ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku stavebných prác, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo jeho osoba podľa § 28, ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov. V zozname stavieb je potrebné uviesť všetky požadované údaje.

Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Na účely podľa prvej vety úrad zverejní vo vestníku informáciu o dátume zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.

Odôvodnenie primeranosti ( § 32 ods. 6 zákona):
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu III.1.3 a) z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo podobných prác, ako je predmet zákazky. Zároveň tým zamedzí riziko prameniace z nedostatočných skúseností s realizáciou rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. Predmetnú požiadavku verejný obstarávateľ považuje za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky.
K bodu III.1.3 b):
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie:
-životopisu min. 1 osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác,
- dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie pozemné stavby splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ uzná ekvivalentný doklad vydaný členskými štátmi.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov.
Odôvodnenie primeranosti ( § 32 ods. 6 zákona):
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladu podľa bodu III.1.3 c) z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť zrealizovať požadované práce pod odborným dohľadom vedúcich zamestnancov uchádzača s poukázaním na charakter požadovaných prác. Predmetnú požiadavku verejný obstarávateľ považuje za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
AR
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.01.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.01.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.01.2016 13:00
Miesto : Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Otváranie časti ponúk s označením "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona. Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" sa uskutoční na adrese kontaktného miesta Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava (Office: Mlynské nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava). Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" sa uskutoční na adrese kontaktného miesta Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava (Office: Mlynské nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava)
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní častí ponúk s označením "Kritéria" sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EÚ v rámci Programu rozvoja vidieka SR 2014-2020, opatrenie Rozvoj poľnohospodárskych podnikov a podnikateľskej činnosti, podopatrenie 6.4 Podpora investície do vytvárania a rozvoja nepoľnohospodárskych činností, oblasť činnosti spojené s vidieckym cestovným ruchom a agroturistikou a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

Splnenie podmienky účasti podľa bodov III.1.1, III.1.2 a III.1.3 výzvy môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.

Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomnou žiadosťou v slovenskom alebo českom jazyku doručenou elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby takacova@octigon.sk alebo poštou resp. osobne na adrese kontaktného miesta Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava (Office: Mlynské Nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava).
Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale odporúča uchádzačom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.

Lehota uvedená v bode IV.2.4 tejto výzvy sa vzťahuje na otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné".
Všetky doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.

Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.5.2016. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom podľa zákona predpokladanú zmenu lehoty viazanosti ponúk. Uchádzači sú svojou ponukou viazaní do uplynutia verejným obstarávateľom oznámenej lehoty viazanosti ponúk, vrátane zmenenej lehoty viazanosti ponúk.

Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa bodu 34.6 súťažných podkladov, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.

Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohli byť uzavreté do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa zákona, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa bodu 34.6 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Ak úspešný uchádzač alebo uchádzači odmietnu uzavrieť zmluvu alebo nie sú splnené povinnosti podľa prvej vety alebo podľa druhej vety, verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí. Ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí odmietnu uzavrieť zmluvu, neposkytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na ich uzavretie tak, aby mohli byť uzavreté do 30 dní odo dňa, keď boli na ich uzavretie písomne vyzvaní alebo ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí, ich subdodávatelia podľa bodu 34.6 súťažných podkladov a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 nesplnia povinnosť podľa druhej vety, verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí. Uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí, ich subdodávatelia podľa bodu 34.6 súťažných podkladov a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2, sú povinní splniť povinnosť podľa druhej vety a poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohli byť uzavreté do 30 dní odo dňa, keď boli na ich uzavretie písomne vyzvaní.

Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Táto povinnosť sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.

Pri podpise zmluvy bude verejný obstarávateľ od úspešného uchádzača požadovať predložiť:

-poistenie zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím v minimálnej výške vysúťaženej hodnoty diela počas plnenia predmetu zmluvy. Poistná zmluva musí byť platná po dobu platnosti zmluvy. Originál alebo úradne overená kópia poistnej zmluvy alebo potvrdenia o poistení zodpovednosti za škody bude tvoriť súčasť zmluvy.

-Úspešný uchádzač je najneskôr ku dňu podpisu zmluvy povinný predložiť aj zoznam a podiel Subdodávateľov (aktualizovaná príloha totožná s prílohou, ktorú predkladal v rámci ponuky, t.j. buď prílohu č. 5a alebo 5b týchto súťažných podkladov). V prípade ak predloží prílohu č. 5a súťažných podkladov, je povinný predložiť aj kópie zmlúv s uvedenými subdodávateľmi.

Pre účely zadávania tejto podlimitnej zákazky sa pod pojmom verejný obstarávateľ myslí osoba podľa § 7 ods. 1 zákona.

Verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom najskôr po schválení poskytnutia nenávratného finančného príspevku a po overení verejného obstarávania Riadiacim orgánom, ktorý predloží verejnému obstarávateľovi správu z overenia verejného obstarávania s vyhlásením, že počas overovania verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi predpismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie podľa zákona.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
18.12.2015

Redakčné opravy

25535 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 253/2015
V oznámení 24916-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Andrej Rajníc, Drábsko 100, 976 53 Drábsko zverejnenom vo VVO č. 251/2015 zo dňa 21.12.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.2 Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, (resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ďalej len posledné 3 hospodárske roky), v min. súhrnnej výške 400 000 EUR za všetky požadované hospodárske roky. Viď: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, (resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ďalej len posledné 3 hospodárske roky), v min. súhrnnej výške 550 000 EUR za všetky požadované hospodárske roky. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.2 Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Odôvodnenie primeranosti ( § 32 ods. 6 zákona): Verejný obstarávateľ požadovaným dokladom podľa bodu III.1.2 a) a b) vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky. Predmetnú požiadavku verejný obstarávateľ považuje za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky. Viď: Odôvodnenie primeranosti ( § 32 ods. 6 zákona): Verejný obstarávateľ požadovaným dokladom podľa bodu III.1.2 a) vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky. Predmetnú požiadavku verejný obstarávateľ považuje za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky uvedený v časti II.1.3 tejto výzvy (stručný opis predmetu zákazky) uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (t. j. päť priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v rámci tohto verejného obstarávania a v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, pričom verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť: -1 potvrdenú referenciu, kde predmetom stavebných prác bola rekonštrukcia alebo výstavba dreveníc zrubového typu, -1 potvrdenú referenciu, kde predmetom stavebných prác bola rekonštrukcia budov. Viď: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky uvedený v časti II.1.3 tejto výzvy (stručný opis predmetu zákazky) uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (t. j. päť priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v rámci tohto verejného obstarávania a v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, pričom verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť: -1 potvrdenú referenciu, kde predmetom stavebných prác bola rekonštrukcia alebo výstavba dreveníc zrubového typu, -1 potvrdenú referenciu, kde predmetom stavebných prác bola rekonštrukcia budov.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité