Oznámenie 25059 - WYP

Obsah

25059 - WYP
Vestník č. 252/2015 - 22.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Biskupová
IČO: 00654825
Biskupová 62, 95607 Biskupová

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Biskupová
Kontaktná osoba: Ing.Stanislav Knížat - starosta obce
Telefón: +421 385387330
Fax: +421 385387386
Email: ocubiskupova@stonline.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obnova domu smútku Biskupová
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: intravilán obce Biskupová - dom smútku
NUTS kód:
SK02
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obnovy je nová šikmá strecha, nový prístrešok , oprava výplní otvorov, oprava fasády, elektroinštalácia, bleskozvod, nová podlaha.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45262330-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45262400-5, 45262500-6, 45262700-8, 45260000-7, 45110000-1, 45312311-0, 45312300-0, 45312000-7, 45310000-3, 45321000-3, 45320000-6, 45432210-9
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
vonkajšia omietka-165 m2, vnútorná omietka-165 m2, oceľová konštrukcia prístrešku-794 kg, nová gresová dlažba 82,51 m2, krytina hladká plechová- 115,28 m2, elektroinštalácia-1kpl, bleskozvod 1 kpl
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 46 350,8900 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 150
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej zákon o VO) predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4,5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO.
- Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO.
- Doklady musia byť predložené
v origináli alebo overenej fotokópii.
- Podmienku účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) Zákona, t. j., že nebolo uchádzačovi
v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, uchádzač nepreukazuje; dôkazné bremeno je na strane verejného obstarávateľa.
Doklady vyhotovené v inom ako slovenskom a českom jazyku, musia byť úradne preložené do slovenského jazyka a priložené v ponuke. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku.

Splnenie podmienok účasti možno preukázať aj podľa § 32, ods. (11) Zákona.
V tomto prípade preukázanie splnenia podmienok účasti musí byť doručené v písomnej forme obstarávateľovi od úspešného uchádzača podľa §44, ods.(1) Zákona.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: podmienky vychádzajú priamo zo zákona.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: III.1.3.1 Záujemca musí preukázať implementáciu manažmentu kvality podľa danej normy, alebo ekvivalentnej.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť originál alebo úradne overenú kópiu certifikátu kvality STN EN ISO 9001:2000 potvrdzujúceho zabezpečenia kvality a to v oblasti stavebných prác, alebo ekvivalentný, pričom požadované certifikáty sa majú týkať predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; verejný obstarávateľ má zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky.
III.1.3.2 Dokumenty podľa 28 ods.1, písm.h) v súvislosti s §30 Zákona
Certifikáty alebo ich ekvivalenty: Certifikát STN EN ISO 14001:2005
Predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje, aby stavebné práce boli vykonané ohľaduplne voči životnému prostrediu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: celková cena včítane DPH
Váha: 0,7
Časť: 2
Názov: 2 Lehota výstavby predmetného diela od účinnosti zmluvy o dielo po odovzdanie diela v kalendárnych dňoch, ktorú navrhne uchádzač
Váha: 0,3
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
101/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.01.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.01.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.01.2016 15:00
Miesto : Obecný úrad Biskupová
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači , ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk
Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): PROGRAM ROZVOJA VIDIEKA SLOVENSKEJ REPUBLIKY 2014 2020 Podopatrenie: 7.4 Podpora na investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania miestnych základných služieb pre vidiecke obyvateľstvo vrátane voľného času a kultúry a súvisiacej infraštruktúry
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke na profile verejného obstarávateľa: http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/6809, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. Z tohto dôvodu nie je potrebné posielať verejnému obstarávateľovi žiadosti o súťažné podklady. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom zaslať elektronicky len žiadosť o registráciu vo verejnom obstarávaní.
2.Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch spracovaných k tejto zákazke bezodkladne všetkým záujemcom, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie tak, že toto vysvetlenie zverejní na svojom profile v rámci tejto zákazky
3.Pre prípravu ponuky verejný obstarávateľ zverejní prílohy k súťažným podkladom ( Výkaz výmer ) vo formáte Exel na svojej webovej stránke www.biskupova.sk.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
18.12.2015

Profil Obstarávateľa


Dôležité