Oznámenie 25296 - WYT

Obsah

25296 - WYT
Vestník č. 253/2015 - 23.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Nižná Polianka
IČO: 00322423
Nižná Polianka 47 , 08636 Nižná Polianka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Prvá slovenská s.r.o., Strážnická 3/A, Bratislava 811 08
Kontaktná osoba: Martin Lesný
Mobil: +421 904358304
Telefón: +421 904358304
Email: lesnymartin@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.niznapolianka.ocu.sk/sk/
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Prvá Slovenská s.r.o.
IČO: 35804327
Strážnická 3/A , 81108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Lesný
Telefón: +421 904358304
Email: lesnymartin@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Prvá Slovenská s.r.o.
IČO: 35804327
Strážnická 3/A , 81108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Lesný
Telefón: +421 904358304
Email: lesnymartin@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Prvá Slovenská s.r.o.
IČO: 35804327
Strážnická 3/A , 81108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Martin Lesný
Mobil:
Telefón: +421 904358304
Email: lesnymartin@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obstaranie kamerového systému na zvýšenie bezpečnosti v obci Nižná Polianka.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Katastrálne územie obce Nižná Polianka.
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka kamerového systému do obce Nižná Polianka. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 35125300-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45311000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podrobnosti ohľadom množstva a rozsahu sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 88 510,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 30
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Predmetné podmienky účasti sú stanovené taxatívne podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o VO vyjadrením banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách) alebo pobočky zahraničnej banky, ktorej je záujemca klientom, o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky; vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že: a) záujemca v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, b) záujemca nie je v nepovolenom debete, c) jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie,
- podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o VO prehľadom o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti:
- touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stabilné finančné a ekonomické postavenie záujemcu za predchádzajúce obdobie; záujemca predložením požadovaných dokladov preukazuje, že bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť záväzky voči banke a zmluvným partnerom; požadované dokumenty uistia verejného obstarávateľa, že si záujemca neotvoril nový účet v inej banke ako tých, ktorých potvrdenia predložil,
- touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje, či záujemca dosahuje uspokojivé ekonomické výsledky a či záujemca mal za posledné tri hospodárske roky tržby v oblasti rovnakej alebo podobnej, ako je predmet zákazky; podmienka vychádza z potreby uzatvoriť zmluvu s dostatočne skúseným partnerom, ktorý má preukázané reálne tržby, a tým aj skúsenosti v oblasti rovnakej alebo podobnej, ako je predmet zákazky; podmienka je primeraná predpokladanej hodnote zákazky.
Záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade je záujemca povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, s ktorou toto postavenie preukázal písomnou zmluvou; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, podľa tejto časti oznámenia, za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Záujemcom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo v ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 zákona o VO musí byť zrejmé splnenie úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby záujemcu.
- predložením kladného vyjadrenia banky/bánk; vyjadrenie banky/bánk nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie žiadosti o účasť; okrem vyjadrenia banky/bánk predloží záujemca aj čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom záujemcu, že nemá vedený účet v inej banke/bankách, pobočke zahraničnej banky/zahraničných bánk, ako tej/tých, od ktorých predložil vyššie požadované kladné vyjadrenie,
- predložením výkazu ziskov a strát, resp. výkazu o príjmoch a výdavkoch za každý z predchádzajúcich troch hospodárskych rokov overených príslušným správcom dane, resp. príslušnou inštitúciou podľa krajiny sídla záujemcu, na prepočet inej meny ako euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky k 31.12. príslušného roka, záujemca v žiadosti o účasť uvedie kurz, ktorý použil na prepočet; čestným vyhlásením záujemca potvrdí, že za toto obdobie dosiahol obrat vo výške minimálne 300 000,- EUR.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 v § 28 ods.1 písm. a)ák. č. 25/2006 Z. z.. Tieto preukáže zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky ku poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
1.2. podľa § 28 ods. 1 písm. d) v súbehu s § 29 zákona o verejnom obstarávaní žiadame predložiť doklad o zavedenom systéme riadenia kvality.
1.3 podľa § 28 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
1.4 skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne.
1.5 splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi (osobe podľa § 7 zákona) úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Ad 1.1.) Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, V tomto zozname je uchádzačovi doporučené uviesť: názov (obchodné meno) a sídlo odberateľa (objednávateľa), názov predmetu plnenia zmluvy (zákazky), stručný opis predmetu plnenia (t.j. dodávky technológie a zariadenia zahrnuté do jednotlivej zákazky), zmluvnú cenu bez DPH, zmluvnú lehotu dodania a meno, tel. číslo, prípadne e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné overiť uvedené informácie. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname dodávok tovaru aj dodávky v inej mene ako je €, v prehľade uvedie okrem sumy v pôvodnej mene aj sumu v €, ktorú prepočíta kurzom ECB ku dňu zverejnenia tohto oznámenia. Zoznam dodávok tovaru musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
Uchádzač predloží zoznam min. 3 dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky ku dňu predkladania ponúk v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 300 000,00 EUR bez DPH pričom aspoň jedna zákazka musí byť v minimálnej hodnote 88000,- Eur bez DPH. Za tovar rovnakého alebo podobného predmetu zákazky sa považujú dodanie a inštalácia kamerového systému na verejne prístupných miestach obcí alebo v mestách resp. v ekvivalentnom prostredí.
Ad 1.2.) Uchádzač predloží doklad o zavedení systému kvality podľa normy ISO 9001 alebo ekvivalentu, pričom certifikácia systému kvality bola úspešne vykonaná pre oblasť predmetu zákazky (dodávky a montáže kamerových systémov).
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Ad 1.1) verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky v stanovenom minimálnom rozsahu a objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek.
Ad 2.2) verejný obstarávateľ požaduje skúseného partnera so zavedeným systémom riadenia kvality.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: cena s DPH
Váha: 70
Časť: 2
Názov: počet lokalít
Váha: 20
Časť: 3
Názov: doba realizácie
Váha: 10
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
19/2015/nizna polianka
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.01.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.01.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.01.2016 10:00
Miesto : otváranie ponúk je neverejné
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014- 2020, opatrenie: 7 Základné služby a obnova dedín vo vidieckych oblastiach, podopatrenie: 7.4 Podpora na investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania miestnych základných služieb pre vidiecke obyvateľstvo vrátane voľného času a kultúry a súvisiacej infraštruktúry
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Podľa ust.§ 32 ods. 11 ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Doklady predkladané uchádzačom na preukázanie splnenia podmienok účasti, predkladá tento ako originály alebo úradne overené kópie.
Ďalšie pokyny k spôsobu preukazovania podmienok účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
2.Oznámenia a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa uskutočňujú spôsobom a prostriedkami uvedenými v tejto výzve a v súťažných podkladoch zverejnených zároveň s týmto oznámením v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie.
3.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom (všetky vysvetlenia súťažných podkladov, zmeny súťažných podkladov, akékoľvek oznámenia určené všetkým záujemcom alebo uchádzačom) vo svojom profile zriadenom v elektronickom úložisku vestníka zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie. odkaz na profil verejného obstarávateľa sa nachádza v spodnej časti tejto výzvy.
4.Súťažné podklady možno obdržať na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta v ktorej budú záujemcom uvedené údaje o jeho mene/názve, adrese sídla/umiestnenia, adresa, na ktorú požaduje zaslať súťažné podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa.
5.V prípade ak záujemca alebo uchádzač využije revízne postupy je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta. Ak záujemca alebo uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD/USB kompatibilné), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
6.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.
7.Ponuku môžu predkladať fyzické, právnické osoby alebo skupina fyzických alebo právnických osôb, vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. V prípade, že je uchádzačom skupina, takýto uchádzač je povinný predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného (splnomocneného) konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s týmto verejným obstarávaním. V prípade ak bude ponuka skupiny uchádzačov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina uchádzačov bude povinná vytvoriť právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, podľa vlastnej voľby. Z dokumentácie preukazujúcej vzniknutú právnu formu musí byť jednoznačne zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov ručia za záväzky voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. Doklady o vzniku právnej formy predloží úspešná skupina uchádzačov verejnému obstarávateľovi pred podpisom zmluvy uzatváranej na základe tohto verejného obstarávania. Nepredloženie dokladov o vzniku právnej formy v súlade s vyššie uvedenými požiadavkami, bude verejný obstarávateľ považovať za porušenie povinnosti poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť pri uzavretí zmluvy podľa ust. § 45 ods.9 ZVO.
8. Lehota dodania je stanovená v rozpätí od 30 do 180 dní. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
19.12.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité