Oznámenie 25045 - WYT

Obsah

25045 - WYT
Vestník č. 252/2015 - 22.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Tatranská mliekáreň a.s.
IČO: 31654363
Nad traťou 26, 06001 Kežmarok

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Enteris, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 263531231
Email: hodosiova@enteris.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.tami.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Enteris, s.r.o.
IČO: 47551321
Vilová 2 , 85101 Bratislava-Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Enteris, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 263531231
Email: hodosiova@enteris.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Enteris, s.r.o.
IČO: 47551321
Vilová 2 , 85101 Bratislava-Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Enteris, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 263531231
Email: hodosiova@enteris.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Enteris, s.r.o.
IČO: 47551321
Vilová 2 , 85101 Bratislava-Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Enteris, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Ivana Hodošiová
Telefón: +421 263531231
Email: hodosiova@enteris.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): subjekt súkromného sektora
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nákup technologického vybavenia pre mliekarenský priemysel
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Nad Traťou 26, 060 01 Kežmarok
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie nasledovných technológií:
a) Linka na balenie hrudkového tvarohu
b) Technologické zariadenie na výrobu srvátkového syra
c) Technologické zariadenie na automatizovanú výrobu syroviny

Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42211000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42221100-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je dodanie nasledovných technológií:
a) Linka na balenie hrudkového tvarohu, 1 ks
b) Technologické zariadenie na výrobu srvátkového syra, 1 ks
c) Technologické zariadenie na automatizovanú výrobu syroviny, 1 ks

Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 994 160,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 14
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 26 ods. 1, písm. a) - j) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"):
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie,
za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme;
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním;
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému
predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku;
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané porušenie odborných povinností, ktoré dokáže zadávateľ zákazky preukázať;
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní;
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní; bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní;
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní;
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom
vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia;
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo
odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týmito dokladmi:
- písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace;
- písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace;
- písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace;
- písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace;
- písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu;
- písm. h) čestným vyhlásením;
- písm. i) a j) čestným vyhlásením.
.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, zadávateľ zákazky odôvodňuje primeranosť podmienky účasti
nasledovne: uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, sú stanovené zákonom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti a
predložiť tieto doklady:
.
A) v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zákona: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (počítané spätne od lehoty na predkladanie ponúk), doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dokladom je referencia. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Splnenie podmienky účasti (ak odberateľom bol verejný obstarávateľ/obstarávateľ), je možné preukázať aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
.
B) podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona: vzorkami, opismi alebo fotografiami, vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi dodanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami. Z uvedených dokumentov musí byť preukázateľne zrejmé, že jednotlivé zariadenia predmetu zákazky spĺňajú požiadavky, definované v Súťažných podkladoch.
.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, zadávateľ zákazky odôvodňuje primeranosť podmienok účasti
nasledovne:
k bodu A): zadávateľ zákazky má záujem uzavrieť zmluvu s takým uchádzačom, ktorý je schopný preukázať
dostatočnú skúsenosť s dodávkou rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a teda je schopný zabezpečiť kvalitatívne plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu, kvalite a čase. Splnenie podmienky účasti vedie k výberu takého dodávateľa, ktorý vie garantovať kvalitnú a bezproblémovú realizáciu zákazky v zmluvne dohodnutom termíne.
k bodu B): zadávateľ zákazky má záujem uzavrieť zmluvu s takým uchádzačom, ktorý je schopný preukázať
dostatočnú skúsenosť s dodávkou rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a teda je schopný zabezpečiť plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite a je schopný zabezpečiť dodávku predmetu zákazky v rozsahu a podľa požiadaviek zadávateľa zákazky.
.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač zadávateľovi zákazky preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
.
V zmysle § 32 ods. 11 zákona je možné podmienky účasti preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným zadávateľom zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží:
k bodu A:
a) doklady, preukazujúce realizáciu minimálne jednej zákazky, kde predmetom bola dodávka technológií v
potravinárskom priemysle za predchádzajúce 3 roky, ktorej zmluvná cena je minimálne 50 000 EUR, a súčasne
b) doklady, preukazujúce realizáciu minimálne jednej zákazky, kde predmetom bola dodávka technológie
automatizovaného a robotizovaného pracoviska
k bodu B:
opisy (napr. katalógové listy alebo prospekty) pre každé zariadenie, ktoré je predmetom zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2015/TAMI3
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.01.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.01.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.01.2016 10:30
Miesto : Enteris, s.r.o., Vilová 2, 851 01 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk, označené ako "Ostatné", je neverejné.
Otváranie častí ponúk, označené ako "Kritériá", vykoná komisia na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Oznámenie o mieste a čase otvárania častí ponúk, označené ako Kritériá, budú uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené, informovaní písomným oznámením. Takéto oznámenie zašle zadávateľ zákazky všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, najneskôr 5 pracovných dní pred samotným otváraním časti ponúk, označených ako "Kritériá".
Na otváraní časti ponúk, označených ako Kritériá, sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku a ktorého ponuka nebola vylúčená. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného alebo živnostenského registra. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a výpisom z obchodného alebo živnostenského registra uchádzača, ktorého zastupuje.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Zákonom sa v rámci tohto verejného obstarávania myslí zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Všetky postupy tejto súťaže sa riadia ustanoveniami tohto zákona.
.
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa predkladá poštou alebo e-mailom, na adresu uvedenú v prílohe A.II. a v lehote, uvedenej v bode IV.2.2. Napriek dlhej lehote na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, odporúčame uchádzačom, aby si tieto vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aj s ohľadom na obhliadku miesta dodania a vysvetlenie súťažných podkladov v zmysle § 100 ods. 1., písm. e) zákona.
.
Žiadosti o súťažné podklady, žiadosti o vysvetlenie a ponuky sa môžu predkladať iba v slovenskom alebo českom
jazyku.
.
Zadávateľ zákazky upozorňuje uchádzačov, že úspešný uchádzač (v Kúpnej zmluve ako Predávajúci) je povinný na požiadanie zadávateľa zákazky (v Kúpnej zmluve ako Kupujúci) predložiť zadávateľovi zákazky bankovú záruku (Performance Bond) za dodanie Predmetu plnenia a to vo výške 100% kúpnej ceny ako záruku, že úspešný uchádzač dodá predmet zákazky v požadovanej kvalite a v stanovenom čase. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch.
.
Zadávateľ zákazky uzavrie zmluvu iba s takým uchádzačom, ktorý má v Registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia alebo osoby, ktorými úspešný uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti (v zmysle § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 zákona) sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v Registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Konečný užívateľ výhod je definovaný v § 12a zákona v znení platnom od 1.11.2015.
.
Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znáša uchádzač v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči
zadávateľovi zákazky, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.
.
Podrobnejšie podmienky súťaže sú uvedené v Súťažných podkladoch. Súťažné podklady, vysvetlenia podmienok účasti, resp. Súťažných podkladov, doplnenia, prípadne iné informácie, súvisiace s týmto verejným obstarávaním, budú uverejnené v Profile verejného obstarávateľa, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie:
https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/10015.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
18.12.2015

Redakčné opravy

969 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 9/2016
V oznámení 25045-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Tatranská mliekáreň a.s., Nad traťou 26, 060 01 Kežmarok zverejnenom vo VVO č. 252/2015 zo dňa 22.12.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 15.01.2016 Viď: 18.01.2016 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.01.2016 10:00 Viď: 18.01.2016 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 15.01.2016 10:30 Viď: 18.01.2016 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité