Oznámenie 25099 - WYP

Obsah

25099 - WYP
Vestník č. 252/2015 - 22.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Základná škola Námestovo - Brehy
IČO: 37810286
Slnečná 168/28, 02901 Námestovo

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slnečná 168/28, 029 01 Námestovo
Kontaktná osoba: Mgr. Renáta Fidríková
Telefón: +421 435581241
Fax: +421 43435524762
Email: zsnobrehy@mail.t-com.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zsbrehyno.edu.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
JK TINA s.r.o.
IČO: 46307192
SNP 362 , 02401 Kysucké Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SNP 362, 02401 Kysucké Nové Mesto
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Kubala
Mobil: +421 911311929
Telefón: +421 911311929
Email: info@jktina.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Základná škola
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia strechy na ZŠ Slnečná Námestovo
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Základná škola, Slnečná 168/28, Námestovo
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa na uskutočnenie stavebných prác pri rekonštrukcií strechy na Základnej škole Brehy v Námestove. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214210-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45261000-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu rozpočtových nákladov výkazu výmeru.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 87 043,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 50
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 odseku 1zákona o VO a to predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o VO
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Odôvodnenie: Povinnosť takto požadovať preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva z § 100 ods. 1 písm. b), kde sa vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o VO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Neuplatňuje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Neuplatňuje sa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.01.2016 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.01.2016 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.01.2016 12:00
Miesto : Základná škola, Slnečná 168/28, Námestovo.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom, ktoré sa nachádzajú na zriadenom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie na webovej adrese http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/15380 .
2.Súťažné podklady ako aj všetky doplňujúce podklady si môže uchádzač prevziať taktiež z elektronického nástroja EVOSERVIS (ďalej len EN EVOSERVIS) na webovej adrese www.evoservis.sk/jktina/ .
3.Neregistrovaný záujemca/uchádzač v EN EVOSERVIS vyplní registračný formulár na webovej adrese www.evoservis.sk/jktina/ alebo www.evoservis.sk. Registrácia je bezplatná.
4.Po vykonanej registrácii budú záujemcovi/uchádzačovi zaslané prístupové údaje do systému EVOSERVIS (meno a heslo) na email uvedený v registrácií.
5.Registrovaný uchádzač v EN EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové údaje, ktoré mu boli už doručené.
6.Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania sa bude uskutočňovať podľa § 18 ods. 1 zákona o VO písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v slovenskom jazyku. Umožňuje sa komunikácia a výmena informácií aj v českom jazyku.
7.Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude prebiehať výhradne prostredníctvom komunikačného rozhrania EN EVOSERVIS.
8.Každá komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom prostredníctvom komunikačného rozhrania EN EVOSERVIS bude vyžadovať potvrdenie elektronickým podpisom.
9.Informácie na získanie elektronického podpisu pre komunikáciu a výmenu informácií prostredníctvom komunikačného rozhrania v EN EVOSERVIS a informácie o používaní elektronického podpisu sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
18.12.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité