Oznámenie 25364 - WYP

Obsah

25364 - WYP
Vestník č. 253/2015 - 23.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Čeľovce
IČO: 00331414
Hlavná 72/49, 07617 Čeľovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ANYTIME s.r.o., Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Janáčová
Telefón: +421 904587714
Email: anytimesro@anytimesro.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
ANYTIME s.r.o.
IČO: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Janáčová
Telefón: +421 904587714
Email: anytimesro@anytimesro.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
ANYTIME s.r.o.
IČO: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Janáčová
Telefón: +421 904587714
Email: anytimesro@anytimesro.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
ANYTIME s.r.o.
IČO: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Janáčová
Telefón: +421 904587714
Email: anytimesro@anytimesro.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obec Čeľovce - Rekonštrukcia a výstavba nového chodníka na ulici Mlynská a Dubinská
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Banskobystrický kraj, okres Krtíš, obec Čeľovce
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výstavba a rekonštrukcia chodníkov v obci Čeľovce.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je výstavba a rekonštrukcia chodníkov v obci Čeľovce.
Zákazka je členená na nasledovné objekty:
01 - Ulica Mlynská
02 - Ulica Dubinská
Podrobné údaje o rozsahu zákazky sú uvedené v technickej projektovej dokumentácii a súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 77 596,1100 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 , alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii. Splnenie podmienok účasti je možné i predložením dokladu podľa § 128 ods. 1 o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Osoba podľa § 7 bude splnenie podmienok vyhodnocovať spôsobom podľa § 128 ods. 3. Splnenie podmienok účasti je možné preukázať aj čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač
podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: § 26 Zákona o verejnom obstarávaní je vymedzený taxatívne, verejný bstarávateľ má povinnosť požadovať podmienky účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: §27 ods. 1 písm. a) -vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač alebo záujemca, za posledných 12 mesiacov ku dňuvystavenia potvrdenia nebol v nepovolenom debete.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : §27 ods. 1 písm. a) - osoba podľa § 7 požaduje dokladovať potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač alebo záujemca, za posledných 12 mesiacov ku dňu vystavenia potvrdenia nebol v nepovolenom debete a v prípade, že uchádzač alebo záujemca má účty vo viacerých bankách
vyžaduje potvrdenie zo všetkých bánk. Uchádzač alebo záujemca musí predložiť aj čestné prehlásenie, že predložil
potvrdenia od všetkých bánk v ktorých má vedené účty.
Odôvodnenie
Predmetná podmienka vyplýva z § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného uchádzača, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
01
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.01.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.01.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.01.2016 10:00
Miesto : ANYTIME s.r.o., Karpatská 3256/15, č. dv. 509, 058 01 Poprad
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk vykoná komisia tak, že najskôr overí neporušenosť ponuky a následne otvorí ponuku a časť ponuky, označenú ako "Ostatné". Každú otvorenú časť ponuky, označenú jako "Ostatné" komisia označí poradovým číslom v tom poradí, v akom bola predložená. Po otvorení časti ponuky, označenej ako "Ostatné" komisia vykoná všetky úkony podľa tohto zákona, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlenia, doplnení tejto časti ponuky, pri verejnej súťaži aj vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení záujemcov alebo uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk časť "Kritériá" môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014 - 2020
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Kompletné súťažné podklady si záujemcovia môžu stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa umiestneného v spodnej časti výzvy na predkladanie ponúk/oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. V prípade vyžiadania si súťažných podkladov je v žiadosti o súťažné podklady potrebné aby nedochádzalo k nedorozumeniam uviesť názov zákazky, číslo vestníka VO v ktorom bola uverejnená a kód zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
21.12.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité