Oznámenie 25380 - WYP

Obsah

25380 - WYP
Vestník č. 253/2015 - 23.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Brezolupy
IČO: 00310263
Brezolupy 63, 95701 Brezolupy

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Brezolupy
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubica Gálisová
Telefón: +421 387660233
Email: laci@buslaci.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obecbrezolupy.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Ladislav Bús
IČO: 44613121
Tomášikovo 221 , 92504 Tomášikovo

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): 92504 Tomášikovo 221
Kontaktná osoba: Ladislav Bús
Telefón: +421 317855398
Email: laci@buslaci.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Vybudovanie digitálneho kamerového systému v obci Brezolupy
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Brezolupy
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Verejný obstarávateľ od uchádzačov požaduje vypracovanie realizačnej projektovej
dokumentácie riešenia bezpečnostného kamerového systému, vypracovanie bezpečnostného
projektu a bezpečnostnej smernice, inžiniersku činnosť pri schvaľovaní projektovej dokumentácie,
inžiniersku činnosť súvisiacu s povolením a odovzdaním stavebných prác a realizáciu vybudovania
digitálneho kamerového systému a distribučnej siete prostredníctvom pasívnej alebo aktívnej
elektronickej komunikačnej siete vrátane zariadení na prenos a zber signálu podľa schválenej
dokumentácie, bezplatný záručný servis na vybudovaný digitálny kamerový systém.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45316210-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45316100-6, 45312100-8, 45314300-4, 45314310-7, 45112000-5, 45314320-0, 71300000-1, 71242000-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 81 650,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 1
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa
§ 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých
zákonov, predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 v rozsahu
a platnosti v zmysle cit. zákona.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods. 11 cit. zákona t.j. splnenie
podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný
uchádzač podľa § 44 ods. 1 cit. zákona po vyhodnotení ponúk na základe písomného
vyzvania verejným obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
predloženie vyjadrenia banky (všetkých bánk) v ktorej/ých má uchádzač vedený účet,
o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom,
že uchádzač
- nie je v nepovolenom debete,
- v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
- že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.
Vyjadrenie banky/bánk nesmie byť staršie ako jeden mesiac ku dňu predkladania ponuky.
K vyjadreniu banky/bánk uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené /
podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých
banke/ách ako tej/tých od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenia/a.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods. 11 cit. zákona t.j. splnenie
podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný
uchádzač podľa § 44 ods. 1 cit. zákona po vyhodnotení ponúk na základe písomného
vyzvania verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti skúma
finančnú stabilitu uchádzačov a uisťuje sa, že výber úspešného uchádzača bude z
uchádzačov, ktorí sú schopní si plniť finančné záväzky, sú ekonomicky stabilní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní
opisy alebo fotografie, vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikáty vydané
autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na
posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s
technickými špecifikáciami, materiálov a zariadení, ktoré budú zabudované pri realizácií
zákazky.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné opisy alebo fotografie, vyhlásenia zhody a
doplňujúce podklady k nim, certifikáty materiálov a zariadení k zisteniu skutočných
parametrov ponúkaných stavebných materiálov a zariadení.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena
Váha: 80
Časť: 2
Názov: Lehota realizácie
Váha: 20
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.01.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.01.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.01.2016 11:30
Miesto : GASTROCENTRUM, spol. s r.o., Železničiarska 1556, 92401 Galanta
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzačov.
Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom
štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho
zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu
uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom
totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu
o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014 -2020
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo
českom jazyku. Žiadosti požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu:
laci@buslaci.sk
Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v
žiadosti.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v
slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní
uverejní v profile obstarávateľa.
4. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o nenávratný finančný príspevok na uskutočnenie
predmetu zákazky. Predmet zákazky bude realizovaný len v prípade získania nenávratného
finančného príspevku.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
21.12.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité