ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1.
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Rákoš
IČO:
00691275
Rákoš 95, 04416 Rákoš
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
MARVILL s.r.o., Sládkovičova 1760/19, Šurany 942 01
Kontaktná osoba:
Marek Villem
Mobil:
+421 918744276
Telefón:
+421 918744276
Email:
marvillsro11@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL):
http://www.rakos.ocu.sk
Ďalšie informácie možno získať na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.
OPIS
II.1.
Názov zákazky
Bezpečnostný kamerový systém v obci Rákoš
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Tovary
Hlavné miesto dodania tovarov:
Rákoš - sídlo verejného obstarávateľa
NUTS kód:
II.1.3.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Bezpečnostný kamerový systém v obci Rákoš
II.1.4.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 35125300-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
45311000-0
II.1.5)
Časti
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1.
Celkové množstvo alebo rozsah
Bezpečnostný kamerový systém v obci Rákoš - 1ks
II.2.2.
Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 93 786,6700
EUR
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Zadajte hodnotu: 180
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1.
Podmienky účasti
III.1.1.
Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 až ods. 8 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Predmetné podmienky účasti sú stanovené taxatívne podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) ZVO: prehľad o dosiahnutom celkovom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač požadovaný obrat preukáže: Výkazom ziskov a strát resp. Výkazom o príjmoch a výdavkoch, resp. ekvivalentným dokladom za posledné tri ukončené hospodárske roky, V prípade ak sú relevantné údaje z výkazov zverejnené podľa zákona na internetovej stránke http://www.registeruz.sk/ stačí, ak uchádzač predloží prehľad odosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky a poukáže na zverejnenie relevantných údajov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Uchádzač musí preukázať minimálny celkový dosiahnutý obrat vo výške 270 000,00 EUR spolu za posledné tri (uzatvorené) hospodárske roky. Odôvodnenie primeranosti : V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienok účasti nasledovne: verejný obstarávateľ zadefinoval podmienky účasti, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia striktne vo vzťahu k predmetu zákazky a to za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi uchádzačmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť predmet zákazky. Verejný obstarávateľ má záujem uzavrieť zmluvu s takým dodávateľom, ktorý vie preukázať svoju finančnú stabilitu a ktorý bude schopný zabezpečiť realizáciu predmetu zákazky vo vlastnej réžii, nakoľko mu nebudú poskytnuté žiadne preddavky. Minimálna úroveň bola stanovená v ohľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, zložitosť a rozsah plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ďalšie podmienky preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia uchádzača sú uvedené v ZVO.
III.1.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Vyžaduje sa preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača: -podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Finančná hodnota v referenčných listoch musí byť uvedená v Eur. Ak je uvedená iná mena, môže byť uchádzačom doplnená prepočítaná na Eur platným kurzom zverejneným NBS v posledný deň kalendárneho roka, v ktorom k dodávkam došlo. Uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok. Uchádzač musí uviesť v referenčných listoch finančnú hodnotu v Eur resp. prepočet inej meny na Eur. -podľa § 28 ods. 1 písm. d) v spojení s § 29 zákona o VO opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality - uchádzač predkladá certifikát o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaného nezávislou inštitúciou, prípadne jeho ekvivalent osvedčujúci zavedenie rovnocenných opatrení podľa požiadaviek na vydanie tohto certifikátu, certifikát sa musí vzťahovať na oblasť predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ ľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Technickú alebo odbornú spôsobilosť je možné preukázať aj podľa §28 ods.2 zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní - Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke časti ""Ostatné"" predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky ku dňu ukončenia lehoty na predkladanie ponúk zrealizoval min. 3 zákazky rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky v celkovej hodnote min. 240 000 EUR bez DPH; pričom minimálne 1 zákazka musí byť v minimálnej hodnote 90 000 Eur. Odôvodnenie primeranosti podmienky: - verejný obstarávateľ pri požiadavke vychádza z finančného objemu budúcej zmluvy ; verejný obstarávateľ požaduje preukázanie skúseností s predmetom zákazky - s ohľadom na časovú realizáciu projektu s cieľom umožniť účasť na verejnom obstarávaní uchádzačom s preukázanými odbornými skúsenosťami s plnením zmlúv s rovnakým alebo podobným predmetom, ako je predmet zákazky. Požadovaná úroveň je primeraná. Uchádzač musí preukázať implementáciu systému riadenia kvality ISO 9001/2009 alebo ekvivalent, vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Verejný obstarávateľ chce zabezpečiť spoľahlivého partnera pre realizáciu diela ako aj povinnosti verejného obstarávateľa dosiahnuť a udržať kvalitu projektu v zmysle Výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. Ďalšie podmienky preukazovania splnenia podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v ZVO.
Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: cena s DPH
Váha: 70
Časť: 2
Názov: pokrytie monitorovaných lokalít nad rámec minimálneho požadovaného počtu
Váha: 30
IV.1.2.
Použije sa elektronická aukcia
Áno
IV.2.
Administratívne informácie
IV.2.1.
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
72/2015/Rakos
IV.2.2.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.01.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Uveďte
Nie
IV.2.3.
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.01.2016 09:00
IV.2.4.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.01.2016 09:15
Miesto :
otvaranie je neverejne.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1.
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Áno
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014 2020, opatrenie: 7 Základné služby a obnova dedín vo vidieckych oblastiach, podopatrenie: 7.4 Podpora na investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania miestnych základných služieb pre vidiecke obyvateľstvo vrátane voľného času a kultúry a súvisiacej infraštruktúry
VI.2.
Ďalšie doplňujúce informácie
1.Podľa ust.§ 32 ods. 11 ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.Doklady predkladané uchádzačom na preukázanie splnenia podmienok účasti, predkladá tento ako originály alebo úradne overené kópie. Ďalšie pokyny k spôsobu preukazovania podmienok účasti sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.Oznámenia a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa uskutočňujú spôsobom a prostriedkami uvedenými v tejto výzve a v súťažných podkladoch zverejnených zároveň s týmto oznámením v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 3.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom (všetky vysvetlenia súťažných podkladov, zmeny súťažných podkladov, akékoľvek oznámenia určené všetkým záujemcom alebo uchádzačom) vo svojom profile zriadenom v elektronickom úložisku vestníka zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie. odkaz na profil verejného obstarávateľa sa nachádza v spodnej časti tejto výzvy. 4.Súťažné podklady možno obdržať na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta MARVILL s.r.o., Sládkovičova 1760/19, Šurany 942 01, v ktorej budú záujemcom uvedené údaje o jeho mene/názve, adrese sídla/umiestnenia, adresa, na ktorú požaduje zaslať súťažné podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa. 5.V prípade ak záujemca alebo uchádzač využije revízne postupy je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: MARVILL s.r.o., Sládkovičova 1760/19, Šurany 942 01. Ak záujemca alebo uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD/USB kompatibilné), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 6.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. 7.Ponuku môžu predkladať fyzické, právnické osoby alebo skupina fyzických alebo právnických osôb, vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. V prípade, že je uchádzačom skupina, takýto uchádzač je povinný predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného (splnomocneného) konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s týmto verejným obstarávaním. V prípade ak bude ponuka skupiny uchádzačov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina uchádzačov bude povinná vytvoriť právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, podľa vlastnej voľby. Z dokumentácie preukazujúcej vzniknutú právnu formu musí byť jednoznačne zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov ručia za záväzky voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. Doklady o vzniku právnej formy predloží úspešná skupina uchádzačov verejnému obstarávateľovi pred podpisom zmluvy uzatváranej na základe tohto verejného obstarávania. Nepredloženie dokladov o vzniku právnej formy v súlade s vyššie uvedenými požiadavkami, bude verejný obstarávateľ považovať za porušenie povinnosti poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť pri uzavretí zmluvy podľa ust. § 45 ods.9 ZVO.
VI.3.
Dátum odoslania tejto výzvy
22.12.2015