Oznámenie 25328 - WYT

Obsah

25328 - WYT
Vestník č. 253/2015 - 23.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
AGROSTAAR KB, spol. s r.o.
IČO: 36229156
Kráľov Brod 2, 92541 Kráľov Brod

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ANYTIME s.r.o., Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav Gajdoš
Mobil: +421 908905031
Telefón: +421 908905031
Email: info@anytimesro.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
ANYTIME s.r.o.
IČO: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Karpatská 3256/15 , 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav Gajdoš
Mobil: +421 908905031
Telefón: +421 908905031
Email: info@anytimesro.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
ANYTIME s.r.o.
IČO: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav Gajdoš
Mobil: +421 908905031
Telefón: +421 908905031
Email: info@anytimesro.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
ANYTIME s.r.o.
IČO: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav Gajdoš
Mobil: +421 908905031
Telefón: +421 908905031
Email: info@anytimesro.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obstaranie chladiacej a mraziacej technológie
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Trnavský kraj, okres Galanta, obec Kráľov Brod, areál Veľký majer.
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom kúpy je dodanie chladiacej a mraziacej technológie pre spoločnosť AGROSTAAR KB spol. s r.o..
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 31650000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44221200-7, 44334000-0, 42131120-3, 42123000-7, 32540000-0, 45255400-3, 45213210-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom kúpy je dodanie chladiacej a mraziacej technológie pre spoločnosť AGROSTAAR KB spol. s r.o..
1.Izolačný panel stenový 636 m2
2.Izolačný panel stenový 63 m2
3.Izolačný panel stenový 120 m2
4.Izolačný panel stenový 55 m2
5.Izolačné dvere 1 2 ks
6.Izolačné dvere 2 3 ks
7.Izolačné dvere 3 4 ks
8.Izolačné dvere 4 1 ks
9.Chladiarenské dvere 1 - 2 ks
10.Chladiarenské dvere 2 2 ks
11.Chladiarenské dvere 3 - 4 ks
12.Mraziarenské dvere 3 ks
13.Lišta sanitárna 350 m
14.Lišta podlahová 200 m
15.L profil - 350 m
16.U profil 200 m
17.Klapky 2 ks
18.Združená kompresorová jednotka 1 ks
19.Kondenzačná jednotka 1 1 ks
20.Kondenzačná jednotka 2 1 ks
21.Kondenzátor 1 ks
22.Rozvádzač
23.Výparník 1 1 ks
24.Výparník 2 2 ks
25.Výparník 3 1 ks
26.Výparník 4 - 3 ks
27.Výparník 5 - 1 ks
28.Výparník 6 1 ks
29.Výparník 7 1 ks
30.Rozvádzač 1 7 ks
31.Rozvádzač 2 1 ks
32.Rozvádzač 3 1 ks
33.Rozvádzač 4 1 ks
34.Montáž chladiacej, zmrazovacej a mrazenej technológie.
Podrobné údaje o rozsahu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 104 643,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 30
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 , alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO.
Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii. Splnenie podmienok účasti je možné i predložením dokladu podľa § 128 ods. 1 o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Osoba podľa § 7 bude splnenie podmienok vyhodnocovať spôsobom podľa § 128 ods. 3. Splnenie podmienok účasti je možné preukázať aj čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: § 26 Zákona o verejnom obstarávaní je vymedzený taxatívne, verejný bstarávateľ má povinnosť požadovať podmienky účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
01
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.01.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.01.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.01.2016 10:00
Miesto : Karpatská 3256/15, č. dv. 510, 058 01 Poprad
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk je pri použití elektronickej aukcie podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014 - 2020
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
I.
Po úplnom úvodnom vyhodnotení ponúk sa uskutoční elektronická aukcia, v rámci ktorej budú mať uchádzači možnosť navrhnúť za predmet zákazky novú cenu. Pred konaním elektronickej aukcie bude všetkým záujemcom, ktorí splnia všetky podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa zaslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii (e-mailom), v ktorej budú uvedené všetky potrebné informácie. Účelom e-aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením. E-aukcia nasleduje po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk predložených uchádzačmi v listinnej podobe a po určení ich poradia komisiou na vyhodnotenie ponúk, podľa kritérií určených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch.
Minimálne technické požiadavky pre účasť v e-aukcii:
- Internetový prehliadač s podporou SSL certifikátu
- Spustená podporu Javascriptu
Od lehoty zahájenia e-aukcie bude môcť uchádzač sledovať:
- svoje návrhy na plnenie kritérií
- najvýhodnejší zadaný návrh na plnenie kritéria.
Uchádzači budú na elektronickú aukciu vyzvaní prostredníctvom elektronickej pošty. Za týmto účelom odporúčame v
identifikačných údajoch uchádzača v ponuke uviesť aktuálnu (funkčnú) emailovú adresu uchádzača.
Ďalšie informácie budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
II.
Kompletné súťažné podklady si záujemcovia môžu stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa umiestneného v spodnej časti výzvy na predkladanie ponúk/oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. V prípade vyžiadania si súťažných podkladov je v žiadosti o súťažné podklady potrebné aby nedochádzalo k nedorozumeniam uviesť názov zákazky, číslo vestníka VO v ktorom bola uverejnená a kód zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF za účelom jej účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.12.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité