Oznámenie 25465 - WYP

Obsah

25465 - WYP
Vestník č. 253/2015 - 23.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Šarišské Sokolovce
IČO: 00327816
Šarišské Sokolovce 17, 08266 Šarišské Sokolovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ARR PSK, Prostejovská 117/A, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465381
Fax: +421 517465386
Email: luptak@arrpsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sarisskesokolovce.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ARR PSK, Prostejovská 117/A, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465381
Email: luptak@arrpsk.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ARR PSK, Prostejovská 117/A, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465381
Email: luptak@arrpsk.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ARR PSK, Prostejovská 117/A, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465381
Email: luptak@arrpsk.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia miestnych komunikácií a chodníky v obci Šarišské Sokolovce
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Miestne komunikácie, chodníky v intraviláne obce Šar. Sokolovce.
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Smerové vedenie rekonštruovaného chodníka pre peších sleduje smerové vedenie štátnej cestnej komunikácie, pozdĺž ktorej spomínaný chodník prebieha . Šírka chodníka 1,50m. Najprv sa odfrézuje liaty asfalt z chodníkov a potom sa dobuduje chodník zo zámkovej dlažby. Konštrukcia chodníka bude ohraničená betónovými obrubníkmi uloženými do betónového lôžka.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233253-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkový rozsah je uvedený v súťažných podkladoch, výkaze výmer a projektovej dokumentácii.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 91 000,7400 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní v origináli alebo úradne overenej fotokópii. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia budú vyhodnocované v súlade s platnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. V zmysle výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávania č. 5/2015 viažuce sa na novelizované ustanovenie § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácii, 1.predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo 2.doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov
prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
Odôvodnenie: Podmienka účasti je daná zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní - vyjadrením banky/ bánk alebo pobočky zahraničnej banky/ bánk, v ktorej má uchádzač vedený/é účet/účty, o schopnosti plniť svoje finančné záväzky voči banke , zároveň predloží čestné vyhlásenie uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenia predkladá, nemá
vedené účty ani žiadne záväzky. Uchádzač ich preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne
osvedčených kópií.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Vyjadrenie banky/bánk slúži na overenie solventnosti uchádzača a jeho schopnosti pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
V zmysle § 27 ods. 1 písm. d) Uchádzač svoje finančné a ekonomické postavenie preukáže: prehľadom o celkovom obrate v stavebnej činnosti za posledného tri hospodárske roky (2012, 2013, 2014) za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti . Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárom o celkovom obrate v požadovanej činnosti . V prípade ak má uchádzač zverejnené účtovné závierky v tzv. registri účtovných závierok na stránke www.registeruz.sk predloží len
čestné vyhlásenie podpísané štatutárom o celkovom obrate v požadovanej činnosti za ktoré sú dostupné účtovné
závierky v tomto registri. Z predložených vyhlásení musí byť zrejmý a jednoznačný obrat v požadovanej činnosti. V
prípade, že obrat za činnosti v oblasti realizácie stavieb nie je totožný s hlavnou činnosťou uchádzača, uchádzač
preukáže obrat za činnosť v oblasti realizácie stavieb čestným vyhlásením uchádzača.
Odôvodnenie: verejný obstarávateľ vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku trvania zmluvy požaduje
predloženie dokumentov, ktorými si overí ekonomickú a finančnú stabilitu uchádzača resp. schopnosť riadne si plniť takúto zmluvu.
Uchádzač môže využiť ustanovenie § 27 ods. 2 na splnenie podmienok účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia. Všetky doklady požaduje verejný obstarávateľ v originálnom vyhotovení alebo úradne overené fotokópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K § 27 ods. 1 písm. a) Vo vyjadrení banky/ zahraničnej banky musí byť
uvedená informácia o schopnosti plniť finančné záväzky uchádzača za obdobie predchádzajúcich dvoch rokov alebo za
obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začiatku podnikateľskej činnosti / zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie dvoch rokov sa pre účely tejto zákazky považujú roky 2013 a 2014. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
K § 27 ods. 1 písm. d) Požaduje sa, aby celkový obrat za posledné tri hospodárske roky (2012-2014) bol min. 700
000,00 €.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V zmysle § 28 ods. 1 písm.
b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom
vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa toho zákona , dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii , vyhlásením uchádzača , alebo záujemcu o ich uskutočnení , doplneným dokladom , preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah , na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných prác v požadovanom rozsahu.
V zmysle § 28 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Uchádzač predloží predmetné osvedčenie, ako overenú fotokópiu dokladu s originálnym podpisom, alebo ekvivalentný doklad.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí disponujú riadiacimi zamestnancami s predpísaným min. rozsahom oprávnenia, aby predmet zákazky bol zrealizovaný kvalitne a načas. Podmienka účasti je potrebná a
primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.
V zmysle § 28 ods. 1 písm. h) Uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení
zmluvy.
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému
environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 v oblasti vykonávania inžinierskych, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty
vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené
uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí majú zavedený Systém environmentálneho manažérstva, t.j. majú prax a skúsenosti s ochranou životného prostredia, prevenciou znečisťovania prostredia a eliminovaním negatívnych vplyvov na životné prostredie.
Uchádzač môže využiť ustanovenie § 28 ods. 2 na splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti. Všetky doklady požaduje verejný obstarávateľ v originálnom vyhotovení alebo úradne overené fotokópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K §28 ods.1 písm. b) verejný obstarávateľ požaduje predložiť v uvedenom zozname min. 3 dodávky (stavby) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, z toho aspoň jedna musí byť v minimálnej výške predpokladanej hodnoty zákazky bez DPH v EUR alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ
považovať napr. nasledovné stavby: miestne komunikácie, chodníky; verejné priestranstvá, námestia a pod.
K § 28 ods. 1 písm. g) verejný obstarávateľ požaduje údaje o minimálne 1 pracovníkovi -stavbyvedúci pre inžinierske stavby s odbornou spôsobilosťou (táto podmienka sa preukáže Osvedčením odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho, resp. iný rovnocenný doklad vydávaný v krajine sídla uchádzača).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.01.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.01.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 13.01.2016 10:30
Miesto : ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014 2020, opatrenie: 7 Základné služby a obnova dedín vo vidieckych oblastiach.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi.
2. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluvu je možné uzatvoriť s uchádzačom, ktorý majú v registri
konečných užívateľov zapísaných konečných užívateľov výhod v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Zhotoviteľ je povinný na základe výzvy Objednávateľa do troch pracovných dní zložiť na bankový účet Objednávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy depozit 10 % z ponúkanej ceny diela bez DPH. Depozit je určený na zabezpečenie
náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo
strany Zhotoviteľa a ktorých porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa. Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvótnu časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu
odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu.
4. Uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie
zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky.
Predloží úspešný uchádzač na písomnú výzvu verejného obstarávateľa pred prevzatím stavby.
5. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným
poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o
poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný
finančný príspevok.
6. Uchádzač, ako náležitosti ponuky, preloží verejnému obstarávateľovi originály, alebo úradne overené kópie originálov nasledovných dokladov (alebo ekvivalentné doklady):
a)Uchádzač ako náležitosť predkladanej ponuky predloží záväzný návrh organizácie výstavby, ktorý musí byť v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky, so všetkými požiadavkami uvedenými v súťažných podkladoch a v súlade s ponukou uchádzača.
b)Plán kvality realizácie zákazky, vypracovaný manažérom kvality zodpovedným za udržiavanie systému manažérstva kvality a dodržiavanie požiadaviek normy STN EN ISO 9001. V pláne budú stanovené potrebné kontrolné a skúšobné operácie pri realizácii projektu a taktiež nadväzné dokumenty, rozsah kontroly a záznamy z vykonávanej činnosti.
c)Realizačný harmonogram stavebných prác s vyznačenou kritickou cestou.
7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
8. Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.12.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité