Oznámenie 25478 - WYP

Obsah

25478 - WYP
Vestník č. 253/2015 - 23.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Promitor s.r.o.
IČO: 36275531
Matúškovská cesta 1551/31 , 92401 Galanta

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): kancelária
Kontaktná osoba: Mgr.István Matusek
Telefón: +421 902955708
Email: imatusek@promitor.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Arrow Business Consulting s.r.o.
IČO: 36850772
Staničná 11/8 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kancelária
Kontaktná osoba: Ing. Kristián Vida
Telefón: +421 908221778
Email: vida.arrow@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Arrow Business Consulting s.r.o.
IČO: 36850772
Staničná 11/8 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): kancelária
Kontaktná osoba: Ing. Kristián Vida
Telefón: +421 908221778
Email: vida.arrow@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Arrow Business Consulting s.r.o.
IČO: 36850772
Staničná 11/8 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): kancelária
Kontaktná osoba: Ing. Kristián Vida
Telefón: +421 908221778
Email: vida.arrow@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Spoločnosť s ručením obmedzeným
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Promitor Vinorum
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Kataster obce Galanta
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania sú stavebné práce na základe projektovej dokumentácie a zabudované technológie pre spracovanie hrozna podľa rozpisu.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42210000-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
podľa výkazu výmer a PD
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 325 596,0200 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 v rozsahu a platnosti v zmysle cit.zákona.
Podľa § 26a cit. zákona - Preukazovanie majetkovej účasti - verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť:
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Kvalifikovanou účasťou sa rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní
právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení
právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť. Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov, alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace. Splnenie podmienok účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods.11 cit. zákona t.j. splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 cit. zákona po vyhodnotení ponúk na základe písomného vyzvania obstarávateľským subjektom.
Doklady požadujeme predložiť ako originály alebo úradne overené kópie.
Zdôvodnenie: uvedené podmienky sú stanovené zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1 písm. a) sa predkladá Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území SR (všetkých bánk v ktorých má uchádzač účet) alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Podľa § 27 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží potvrdenie banky nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom
obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia sú stanovené v súlade s ustanovením § 27 zákona. Uvedená požiadavka svedčí o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: podľa § 28 ods. 1: 1. Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác. 2.Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1.Uchádzač musí preukázať, že za posledných 5 rokov realizoval dodávky, ktorých predmetom bola výstavba podobného charakteru, v celkovom objeme vyššom ako 1 200 000 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene pričom aspoň jedna zákazka musí byť v hodnote aspoň 400 000 EUR bez DPH.
Zdôvodnenie: Zadávateľ vyžaduje aby mal preukázateľné skúsenosti s predmetom zákazky. Minimálna požadovaná úroveň referencií je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná.
2. Uchádzač musí preukázať odbornú spôsobilosť na vykonávanie stavebnej činnosti (vysokoškolské vzdelanie v odbore stavebníctva) a preukázať prax v oblasti stavebnej činnosti v trvaní min 6 rokov. Ak uchádzač, alebo štatutárny zástupca uchádzača nie je odborne spôsobilá osoba v stavebníctve, uchádzač musí zabezpečiť odborne spôsobilú osobu na riadenie pre úspešné a kvalitné zvládnutie požadovaných špecifických stavebných prác. Za týmto účelom uchádzač v rámci preukázania podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní v ponuke predloží profesný životopis stavbyvedúceho, ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác, ktoré sú predmetom tohto obstarávania. Životopis predloží s prílohami:
a) osvedčenie o odbornej spôsobilosti na výkon činností stavbyvedúceho pre pozemné stavby (kópia s vlastnoručným podpisom oprávnenej osoby a odtlačkom pečiatky stavbyvedúceho),
b) fotokópiu dokladu preukazujúceho zmluvný vzťah s uchádzačom (napr. pracovná zmluva na plný úväzok). Z
predložených dokladov musí byť preukázateľná minimálne 5-ročná prax v oblasti riadenia stavebných prác, z ktorých bude zrejmé, že v rámci riadenia uskutočnil aspoň 3 realizácie rovnakého alebo podobného charakteru. Do životopisu sa uvedie kontaktná osoba - meno a priezvisko, telefón, mobil, e-mail - kde sa môže verejný obstarávateľ informovať ohľadne deklarovanej praxe uvedenej v životopise). Požadované práce pre pracovnú prax môže odborník preukázať jednotlivo vo viacerých referenciách, avšak musí preukázať, že pre každú horeuvedenú prácu má preukázateľnú prax.
Zdôvodnenie: Zadávateľ vyžaduje aby mal preukázateľné skúsenosti s predmetom zákazky. Minimálna požadovaná úroveň referencií je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
5/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 12.01.2016
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 24,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Súťažné podklady je možné si vyžiadať v termíne do 12.01.2015 do 10:00 hod. (písomná požiadavka musí byť doručená písomnou formou/spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie a úplnosť ich obsahu.
Komunikácia sa môže zabezpečiť prostredníctvom pošty, elektronicky (e-mailom), alebo telefonicky alebo ich
kombináciou, avšak doručenie verejnému obstarávateľovi musí byť najneskôr do uvedeného dátumu a času. Úhrada za súťažné podklady sa vyžaduje v hodnote 24,- EUR (slovom: dvadsaťštyri eur) v súlade s § 34 ods. 13 zákona o verejnom obstarávaní. Poplatok za súťažné podklady uhrádza záujemca. Poplatok za súťažné podklady je potrebné uhradiť na bankový účet vedený v VÚB, a.s., Komárno, číslo účtu: 2708245651/0200 s uvedením variabilného symbolu, ktorým bude IČO záujemcu, v prípade skupiny IČO lídra skupiny. Špecifický symbol bude 52015. Súťažné podklady budú záujemcovi vydané až po zaplatení poplatku za súťažné podklady, pričom poplatok musí byť uhradený a pripísaný na účet verejného obstarávateľa v lehote na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. K žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca priloží kópiu dokladu o zaplatení poplatku za súťažné podklady.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum: 12.01.2016
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.01.2016 09:30
Miesto : kancelária Arrow Business Consulting, s.r.o., Jókaiho 23, Komárno
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk sa vykoná tak, že najskôr sa overí neporušenosť ponuky a následne sa otvorí ponuka a to časť ponuky, označená ako "Ostatné". Každú otvorenú časť ponuky, označenú ako "Ostatné" obstarávateľ označí poradovým číslom v tom poradí, v akom bola predložená. Po otvorení časti ponuky, označenej ako "Ostatné" obstarávateľ vykoná všetky úkony podľa tohto zákona, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlenia, doplnení tejto časti ponuky, pri verejnej súťaži aj vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení záujemcov alebo uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako
"Kritériá" vykoná obstarávateľ len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní. Obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom plnej moci uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): PRV 2014-2020
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Záujemca o poskytnutie súťažných podkladov požiada na kontaktnom mieste verejného obstarávateľa (Arrow
Business Consulting, s.r.o., Staničná 11/8, Komárno) doručením písomnej žiadosti o súťažné podklady. Ak záujemca predloží žiadosť o súťažné podklady osobne, urobí tak na kontaktnom mieste verejného obstarávateľa v pracovných dňoch od 09:00 hod. do 12:00 hod. Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ, malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť kontaktnú osobu, telefonický, mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštou) V prípade, že bude záujemca preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby.
2. Uchádzač predkladá ponuku v uzatvorenom obale, ktorá bude obsahovať požadované doklady podľa tejto výzvy a súťažných podkladov. Obal musí byť uzatvorený s uvedením náležitostí podľa bodu 10.2 súťažných podkladov. Ponuka sa predkladá poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu: Arrow Business Consulting, s.r.o., Staničná 11/8, Komárno.
3. Verejný obstarávateľ bude posudzovať iba doklady uchádzačov, ktoré budú predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav záujemcu v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. Doklady odporúčame, aby boli pevne zviazané, očíslované a parafované štatutárnym zástupcom. V prípade skupiny uchádzačov všetky doklady v ponuke odporúčame parafovať každým štatutárnym zástupcom skupiny, alebo osobou splnomocnená štatutárnym zástupcom. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu byť preukázané čestným vyhlásením uchádzača. V prípade, ak uchádzač preukázal splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením uchádzača, bude úspešný uchádzač/uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí vyzvaný na predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v zmysle § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný, aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. Všetky dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku, alebo preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
4. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 5% z ponúknutej ceny (vrátane DPH) ako celok konkrétnej časti, podrobnejšie v súťažných podkladoch. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Zmluva nadobudne platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť v prípade schválenia finančných prostriedkov v rámci žiadosti o NFP ako aj schválenia procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.12.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Promitor Vinorum
Obstarávateľ: Promitor s.r.o.

Dôležité