Oznámenie 25479 - WYP

Obsah

25479 - WYP
Vestník č. 253/2015 - 23.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Biskupová
IČO: 00654825
Biskupová 62, 95607 Biskupová

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Biskupová, Biskupová 62, 956 07 Biskupová
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav KNÍŽAT
Telefón: +421 385387330
Fax: +421 385387386
Email: ocubiskupova@stonline.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obnova chodníkov pri ceste III/1678
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Stavebné práce sa uskutočnia v intraviláne obce Biskupová, vlastník: obec Biskupová, Biskupová 62, 956 07 Veľké Ripňany, okres Topoľčany, Nitriansky samosprávny kraj, SR a je členená na 4 úseky chodníkov.
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s obnovou chodníkov pri ceste III/1678 v obci Biskupová, okres Topoľčany, Nitriansky samosprávny kraj, región Západoslovenský. Zámerom projektu je obnova chodníkov v štyroch úsekoch nachádzajúcich sa v intravilánu obce Biskupová. Stavba sa výškovo prispôsobuje výškam ciest a jestvujúcej zástavbe. V súvislosti s výstavbou chodníkov sa uvažuje s prekládkou inžinierskych sieti a to telekomunikačných a elektrických NN stĺpov. Pred zahájením stavebných prác verejný obstarávateľ (investor) musí zabezpečiť u správcov sietí ich vytýčenie a vyznačenie ochranných pásiem.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233161-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233253-7, 44114200-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zhotovenie diela v rozsahu projektovej dokumentácie
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 103 004,8100 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 90
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ stanovuje pre uchádzača, ktorý predloží ponuku na uskutočnenie stavebných prác predmetu zákazky Obnova chodníkov pri ceste III/1678 podmienky účasti v nasledujúcom rozsahu:
1.Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2 alebo ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií požadovaných v bodoch 1.1. až 1.6., 1.8., 1.9. a 1.10., ktoré musia byť súčasťou ponuky:
1.1.§ 26 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme.
Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky:
1.1.1.fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2.právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača. Napr. pri akciovej spoločnosti, kde je štatutárnym orgánom predstavenstvo spoločnosti, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých členov predstavenstva, pri spoločnosti s ručením obmedzeným, kde sú štatutárnym orgánom konatelia, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých konateľov.
1.2.§ 26 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
Výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky:
1.2.1.fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.2.2.právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača. Napr. pri akciovej spoločnosti, kde je štatutárnym orgánom predstavenstvo spoločnosti, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých členov predstavenstva, pri spoločnosti s ručením obmedzeným, kde sú štatutárnym orgánom konatelia, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých konateľov.
1.3.§ 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní:
Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
1.4.§ 26 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
1.4.1.Potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne alebo poisťovní, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.4.2.Potvrdenie príslušnej sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky sociálneho poistného a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5.§ 26 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní:
Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6.§ 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní:
Aktuálny doklad o oprávnení uskutočniť stavebnú prácu, vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť. Doklad musí byť aktuálny ku dňu predloženia ponuky.
1.6.1.aktuálne živnostenské oprávnenie živnostenský list alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ a príspevková organizácia podnikateľ),
1.6.2.aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaná v obchodnom registri),
1.6.3.iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov.
1.7.§ 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
Nebolo mu v predchádzajúcich 3 rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky. Nesplnenie tejto podmienky musí dokázať v prípade potreby verejný obstarávateľ.
1.8.§ 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní:
Vyhlásenie uchádzača, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou:
ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
-spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
-právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Vyhlásenie uchádzača predloží podľa vzoru Príloha č. 5C.
1.9.§ 26 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní:
Vyhlásenie uchádzača, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia.
Vyhlásenie uchádzača predloží podľa vzoru Príloha 5D.
1.10.§ 26 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní:
Vyhlásenie uchádzača, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Vyhlásenie uchádzača predloží podľa vzoru Príloha 5E.
2.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. až 1.6., 1.8., 1.9., 1.10. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
3.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 26 zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny dodávateľov samostatne. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov a táto nepredloží doklady požadované v bode 1.1. až 1.6., 1.8., 1.9., 1.10. za každého člena skupiny dodávateľov osobitne, bude uchádzač zo súťaže vylúčený. Doklad musí byť aktuálny ku dňu predloženia ponuky.
4.Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
5.Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) predkladá potvrdenie Úrad pre verejné obstarávanie a je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok (§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26, § 32 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ stanovuje pre uchádzača, ktorý predloží ponuku na Obnovu chodníkov pri ceste III/1678 podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní v časti ekonomické a finančné postavenie podmienky účasti v nasledujúcom rozsahu:
1. Požaduje sa predloženie podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky / bánk, ktorým uchádzač preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke / bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného zhotoviteľa stavebných prác, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
2. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie ekonomického a finančného postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia v súlade s § 27 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ stanovuje pre uchádzača, ktorý predloží ponuku na realizáciu stavby Obnova chodníkov pri ceste III/1678 podmienky podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní v časti technická alebo odborná spôsobilosť podmienky účasti v nasledujúcom rozsahu:
1.§ 28 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov spätne ku dňu lehoty na predkladanie ponúk doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní týchto prác s uvedením cien bez DPH, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok a to v minimálnej súhrnnej výške 257 500 EUR bez DPH za posudzované obdobie, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Referencie budú vyjadrené v EUR (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu ukončenia a odovzdania predmetného stavebného diela úspešným odovzdávacím a preberacím konaním, t. j. s uvedením tohto dátumu.). Verejný obstarávateľ považuje za práce podobného charakteru ako je predmet zákazky také, ktoré sú rovnakej alebo podobnej zložitosti ako je predmet zákazky ako napríklad: výstavba alebo rekonštrukcia námestí, peších zón, parkovacích plôch alebo prejazdov, výstavba alebo rekonštrukcia prechodov pre peších, plôch určených k aktívnemu oddychu, cyklistické trasy a podobne. Uzná referenciu za predpokladu, že boli realizované práce, u ktorých sa aplikovala pokládka betónovej dlažby.
Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Získať prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača pri realizácií stavby obnovy chodníkov alebo stavieb s obdobným zameraním.

2.§ 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Uchádzač údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby montáže musí preukázať, že ním uvedené osoby spĺňajú požiadavky a majú preukázateľné skúsenosti: stavbyvedúceho - uchádzač predloží nasledovné doklady pre výkon činnosti stavbyvedúceho: vzdelanie a prehľad odbornej praxe, ďalej predloží osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky o odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie. Uchádzač musí predložiť predmetné osvedčenie, ako fotokópiu dokladu s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Uchádzač so sídlom v SR musí predložiť potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho, vystavené a potvrdené SKSI pre odborné zameranie / kategóriu: inžinierske stavby. Ak bolo osvedčenie vydané po 1.1.2005 uchádzač predloží aj potvrdenie SKSI o rozsahu osvedčenia (postačí kópia potvrdenia alebo výtlačok profilu odborníka z www stránky SKSI ), t. j. musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti, resp. doklad o vykonaní odbornej skúšky, alebo ekvivalentný doklad vydaný v inom štáte.
Primeranosť podmienky verejný obstarávateľ transformoval do určenej podmienky účasti zabezpečujúcej kvalitné dodanie predmetu zákazky v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k určeným požiadavkám na predmet zákazky. Uchádzač predkladá doklady na splnenie kvalitatívnych požiadaviek a odborného dohľadu pri uskutočňovaní stavebných prác.
3.§ 28 ods. 1 písm. l) uchádzač fyzicky predloží v samostatnej obálke nasledovné vzorky
a.)betónovú dlažbu 60mm,
b.)cestný obrubník,
c.)parkový obrubník
Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti doložení vzoriek zabezpečuje kvalitné parametre dodávaného tovaru v rámci predmetu zákazky v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k určeným požiadavkám na predmet zákazky.
4.§ 28 ods. 1 písm. l) uchádzač predloží vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami a to nasledovné: vyhlásenia o zhode na dodávaný tovar (betónová dlaždica, cestný obrubník, parkovací obrubník).
Uchádzač predkladá doklady na splnenie kvalitatívnych požiadaviek na dodávku tovaru pri uskutočňovaní stavebných prác.
5.§ 28 ods. 1 písm. l) uchádzač predloží Katalóg vybraných výrobkov s technickým popisom parametrov alebo vlastností tovaru pre tieto tovary:
5.1Drvené kamenivo 4/8
5.2Štrkodrvina ŠD 8-16
5.3Štrkodrvina 16-32
5.4Betónová dlažba 60mm
5.5Cestný obrubník
5.6Parkový obrubník
Katalóg vybraných výrobkov s technickým popisom parametrov alebo popisom vlastností tovaru sa vypracuje podľa prílohy č. 4 Kapitoly G Prílohy súťažných podkladov. Katalóg má obsahovať zobrazenie tovaru alebo technického výkresu, názov výrobku, opis technického listu alebo katalógového listu, resp. podrobnú technickú špecifikáciu výrobku alebo opis vlastností tovaru, názov výrobku, výrobcu, typ certifikátu alebo iného dokladu, ktorý vystavuje výrobca.
Overenie technických parametrov tovaru, ktoré sa zabudujú v rámci stavebnej činnosti. Zabezpečiť dodržanie technických parametrov a požadovaných kvalitatívnych štandardov v rámci uskutočnenie stavebných práv v rozsahu opisu predmetu zákazky.
6.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
7.Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
8.Skupina dodávateľov: Skupina dodávateľov musí identifikovať jednotlivých členov skupiny v úvodnej časti ponuky a súčasne uvedie kto bude zastupovať skupinu vo verejnej súťaži. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2, zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny dodávateľov samostatne a podľa § 27, § 28 zákon o verejnom obstarávaní spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti uvedených v kapitole E. Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov možno v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača. Verejný obstarávateľ vyzve uchádzačov na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej, ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Verejný obstarávateľ uzná čestné vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu len vo vzťahu k dokladom preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26, finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 27 a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti a doklady na ich preukázanie podľa § 28. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom / uchádzačom pri použití inštitútu čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní identifikovať, ktorým dokladom alebo dokladmi preukáže podmienky účasti (napr. splnenie podmienky účasti podľa § 28 osobné postavenie preukáže dokladom Výpis zo zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní s uvedením registračného čísla). Verejný obstarávateľ odporúča obdobným spôsobom postupovať pri preukázania podmienky účasti podľa § 28a, § 27, § 28.
Vyhlásenie uchádzača vzťahujúce sa na preukazovanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. l) k požadovaným vzorkám, ktoré verejný obstarávateľ žiada fyzicky predložiť v samostatnej obálke, neuzná. Nepredloženie požadovaných vzoriek v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena za predmet zákazky spolu vrátanie DPH uvedená v EUR
Váha: 70 bodov
Časť: 2
Názov: Lehota výstavby v dňoch
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO/01/2015/OB
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.01.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.01.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 14.01.2016 10:30
Miesto : Obecný úrad, Biskupová 62, 956 07 Veľké Ripňany
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : záujemca, ktorý v lehote na predkladanie ponúk predložil ponuku
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014 2020, pre opatrenie 7 Základné služby a obnova dedín vo vidieckych oblastiach, podopatrenie 7.2 Podpora na investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov vrátanie investícií do energie z obnoviteľných zdrojov a úspor energie Investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov. Výzva PPA 13/PRV/2015.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný čiastočne z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a z nenávratného finančného príspevku Európskej únie z Operačného programu rozvoja vidieka Slovenskej republiky 2014 2020, Opatrenie 7- Základné služby a obnova dedín vo vidieckych oblastiach, podopatrenie 7.2 Podpora na investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov vrátanie investícií do energie z obnoviteľných zdrojov a úspor energie Investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov. Výzva PPA 13/PRV/2015.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu v prípade, ak nezíska na plnenie zmluvy plánované finančné zdroje z Operačného programu rozvoja vidieka Slovenskej republiky 2014 2020, Opatrenie 7- Základné služby a obnova dedín vo vidieckych oblastiach, podopatrenie 7.2 Podpora na investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov vrátanie investícií do energie z obnoviteľných zdrojov a úspor energie Investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov. Výzva PPA 13/PRV/2015.
Zmluva bude uzavretá na dobu určitú. Lehota skončení realizácie a odovzdanie diela objednávateľovi je podľa časového harmonogramu úspešného uchádzača s maximálnou dobou plnenia 90 dní. Doba skutočného plnenia sa upraví podľa návrhu na plnení kritérií (lehota výstavby v dňoch), odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. od výzvy na odovzdanie a prevzatie staveniska, s maximálnym finančným plnením podľa úspešného návrhu na plnenie kritérií po dobu platnosti zmluvy.
Zhotoviteľ je povinný na vlastné náklady poistit dielo pre prípad poškodenia, zničenia, straty, odcudzenia alebo iných škôd na zhotovovanom Diele (ďalej len poistenie diela) a poistiť zodpovednosť za škody, pri výkone činnosti a škody spôsobené vyššou mocou a na majetku a zdraví tretím osobám v súvislosti s jeho činnosťou a jeho podzhotoviteľov (ďalej len poistenie zodpovednosti za škodu) vo výške ceny diela po celú dobu zhotovovania diela. Zhotoviteľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklady preukazujúce uzatvorenie poistenia v lehote do 7 dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy. Pokiaľ Zhotoviteľ požadované doklady nepredloží v stanovenej lehote má Objednávateľ právo odstúpiť od Zmluvy o Dielo bez finančných nárokov Zhotoviteľa. Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi každú poistnú udalosť na stavbe do 5 pracovných dní od jej vzniku a o vyplatení a výške poistného plnenia z tejto poistnej udalosti.
V súlade s uvedeným, Zhotoviteľ je povinný poskytnúť neobmedzený prístup a spoluprácu so zástupcami Podohospodárskej platobnej agentúry Dobrovičova 12, 815 26 Bratislava, Ministerstva pôdohosporárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky a výkonavateľa kontroly, Najvyššiemu kontrolnému úradu Slovenskej republiky, riadiacemu orgánu spoluposkytovateľa príspevku na predmet zmluvy, splnomocneným zástupcom Európskej Komisie a Eúropského dvora audítorov a ďalším oprávneným orgánom, aby im umožnil inšpekciu a audit ľubovoľného aspektu Zmluvy o Dielo. Vo všetkých zmluvách s podzhotoviteľmi alebo dodávateľmi v rámci Zmluvy o Dielo je Zhotoviteľ povinný uviesť obdobné ustanovenie. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly / auditu / overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, uskutočnenými stavebnými prácami a poskytnutými službami a tiež kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.
V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, Objednávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.
Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 12:00 a od 13:00 do 15:00.
V Súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ pri komunikácii a výmene informácii bude uplatňovať §18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.12.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité