Oznámenie 25716 - WYP

Obsah

25716 - WYP
Vestník č. 256/2015 - 30.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Šutovce
IČO: 00318507
Šútovce 39, 97201 Šútovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Support and Consultig s.r.o., Soblahovská 7262, 911 01 Trenčín
Kontaktná osoba: Ing. Jana Konrád Skibová
Telefón: +421 918960506
Email: sutovceobec@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sutovce.ocu.sk/
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Support and Consulting s.r.o.
IČO: 36335576
Soblahovská 7262 , 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Support and Consulting s.r.o., Soblahovská 7262, 911 01 Trenčín
Kontaktná osoba: Ing. Jana Konrád Skibová
Telefón: +421 918960506
Email: obecsutovce@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dostavba a rekonštrukcia miestnych komunikácií Šútovce
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Kataster obce Šútovce
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
SO 01: Chodník
Projekt rieši vybudovanie paralelného chodníka s cestou III/1774 v úseku od parkoviska pri obecnej bytovke (pri obecnom úrade) v smere na Bojnice po jestvujúci chodník.
Navrhovaný chodník je vedený pri päte násypu cesty III/1774. Výhodou tohto riešenia je, že chodník je fyzicky (svahom a zvodidlom) oddelený od cesty a môže teda stúpať menším sklonom ako samotná cesta, ktorej stúpanie nevyhovuje predpisom o pozdĺžnom sklone chodníka.

SO 02: Spevnenie štrkovej cesty
Stavebný objekt rieši spevnenie jestvujúcej štrkovej miestnej komunikácie v obci Šútovce.
Riešená cesta je miestnou komunikáciou dĺžky cca 138m so šírkou približne 2,5m. Povrch tvorí drobná štrkodrvina. Cesta je využívaná najmä chodcami, nakoľko pri hlavnej ceste nie sú vybudované chodníky. Motorové vozidlá, vzhľadom na šírkové usporiadanie, cestu využívajú minimálne rádovo sa jedná do 10 osobných vozidiel denne. Na základe obhliadky možno skonštatovať, že pod vrstvou ujazdenej štrkodrviny sa pravdepodobne v celej dĺžke nachádza makdam. Odvodnenie cesty je voľne do terénu.
V pozdĺžnom smere komunikácia klesá v smere od hlavnej cesty.

SO 03: Priechod pre chodcov na ceste III/1774
Riešená stavba sa nachádza na ceste III/1774 v kumulatívnom kilometri 10,148, tesne za priesečnou križovatkou s miestnymi komunikáciami. Šírka vozovky činí 7m, základná šírka jazdných pruhov 6m. Miesto sa nachádza v oblúku s polomerom približne 40m. Rozhľad na budúcu polohu priechodu pre chdocov je v smere od Bojníc približne 80m, v smere od Nitrianskeho Rudna asi 130m, čo pri rýchlosti 50 km/h prevyšuje brzdnú vzdialenosť 40m. Pozdĺžny sklon vozovky klesá v smere staničenia.
Povrch cesty tvorí asfaltový betón s jednostranným priečnym sklonom. Ľavú, nižšiu stranu cesty ohraničuje prevýšený betónový obrubník na ktorý naväzuje chodník zo zámkovej dlažby. Pravú stanu cesty lemuje trávnatá pás šírky cca 1,7m, za ktorým sa nachádza chodník z liateho asfaltu.

Podrobný opis prác, ktoré je potrebné vykonať je v projektovej dokumentácii s výkazom výmer, ktorá je prílohou súťažných podkladov. Ponuku je potrebné vypracovať podľa priloženého výkazu výmer v súlade s projektovou dokumentáciou. V prípade, že v projektovej dokumentácii alebo výkaze výmer bude konkrétny typ tovaru, alebo výrobca je možné v ponuke použiť ekvivalentný výrobok spĺňajúci minimálne požadované parametre.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233161-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Dielo sa bude realizovať v rozsahu projektovej dokumentácie a výkazu výmer.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 80 519,6800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 uchádzač preukáže predložením originálov dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26 ods. 2, písm. a) až g), resp. ods. 4 alebo 5 zákona o verejnom obstarávaní:

1.1.Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, právoplatne odsúdený za trestný čin:
- korupcie,
-poškodzovania finančných záujmov Európskej únie,
-legalizácie príjmu z trestnej činnosti,
-založenia, zosnovania alebo podporovania zločineckej skupiny,
-založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny,
-terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme

1.2.Výpis z registra trestov, nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.

1.3.Potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácií, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.

1.4.Potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.5.Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.6.Doklad o oprávnení dodávať tovar , uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť.

1.7 Čestné vyhlásenie , že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou uvedenou v § 26 ods. 1 písm. h), bod 1,2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní.

1.8 Čestné vyhlásenie že :
-nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia
-nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.9 Uchádzač môže doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia nahradiť predložením platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie, že je zapísaný do zoznamu podnikateľov. V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísaný doklad, ktorým preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods.1 písm. h), verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods.1 písm. h).
V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. i) a písm. j), verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods.1 písm. i ) a písm. j). V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c /reštrukturalizácia/ verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk

1.10 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.

1.11 Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v zmysle § 32 ods.11 zákona, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti :
Podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti, boli určené v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Tieto ustanovenia sú taxatívne, a preto ich musel verejný obstarávateľ v plnom rozsahu aplikovať.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena v eurách s DPH
Váha: 70 %
Časť: 2
Názov: Lehota realizácie v dňoch
Váha: 30 %
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.01.2016 08:30
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.01.2016 08:30
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.01.2016 09:00
Miesto : Support and Consulting s.r.o., Soblahovská 7262, 911 01 Trenčín, v zasadačke spoločnosti
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): PRV 2014 -2020
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Kontaktná osoba: Ing. Jana Konrád Skibová, tel.č.: 0918 960 506
Kontaktný email: obecsutovce@gmail.com
Úradné hodiny kontaktnej osoby verejného obstarávateľa:
Pondelok - piatok: 9:00 - 15:00
Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených
ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky : 1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 písm. a) až d); 2. ak sa
zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2); 3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie, resp. v prípade nepridelenia finančných prostriedkov na predmet obstarávania. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP.
Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej
podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov súbory vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ZVO.
V súvislosti s § 155q ods. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.
V súvislosti s § 45 ods. 9 bude úspešný uchádzač povinný na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.12.2015

Redakčné opravy

26013 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 257/2015
V oznámení 25716-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Šutovce, Šútovce 39, 972 01 Šútovce zverejnenom vo VVO č. 256/2015 zo dňa 30.12.2015 boli nesprávne zverejnené údaje I.1 NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA) Email: Namiesto: sutovceobec@gmail.com Viď: obecsutovce@gmail.com

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité