Oznámenie 25752 - WYP

Obsah

25752 - WYP
Vestník č. 256/2015 - 30.12.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Richvald
IČO: 00322555
Richvald 179, 08501 Richvald

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): STUDNICA, n.o.
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Lenická
Mobil: +421 917381833
Telefón: +421 544881240
Fax: +421 544881241
Email: richvaldocu@stonline.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.richvald.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
STUDNICA, n.o.
IČO: 42053064
Košická 56 , 82108 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): STUDNICA, n.o.
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Lenická
Telefón: +421 917381833
Email: lenicka@studnica-no.sk
Internetová adresa (URL): http://www.studnica-no.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
STUDNICA, n.o.
IČO: 42053064
Košická 56 , 82108 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): STUDNICA, n.o.
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Lenická
Telefón: +421 917381833
Email: lenicka@studnica-no.sk
Internetová adresa (URL): http://www.studnica-no.sk
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
REKONŠTRUKCIA MŠ – ROZŠÍRENIE KAPACÍT
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Miesto stavby : ZŠ a MŠ Richvald 85, 085 01, Bardejov
Číslo parcely : 355/2, 355/6
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Stavebno technické riešenie vybudovania nových priestorov Materskej školy /podkrovie/ zohľadňuje navrhnutú architektúru a funkciu jestvujúceho objektu a do pôvodnej fasády objektu zasahuje minimálne. Navrhované riešenie sa opiera o charakter upravovanej stavby, okolitú zástavbu, jej vzťah k svetovým. V objekte je prevádzka základnej a materskej školy. Prízemie objektu sa člení na 2 trakty. Jeden z traktov slúi ako dvojtriedna základná škola a v druhom trakte je vytvorená materská škola pre 19 žiakov predškolského veku. Podkrovný priestor je doposiaľ z veľkej časti nevyužívaný, nachádza sa tu len jedna počítačová miestnosť a kotolňa. Po rekonštrukcii časti nevyužívaného podkrovia nad traktom materskej školy, sa tento priestor bude využívať na zväčšenie kapacity materskej školy o jednu triedu pre 19 žiakov.
Jednopodlaný samostatne stojaci objekt bol postavený v roku 1956. Okolo roku 2000 sa celá strecha rekonštruovala. Bola vymenená celá strešná krytina za novú strešnú krytinu z lakoplastovaného plechu a približne 70% strešnej konštrukcie krovu bol zrekonštruvaný. Jestvujúci objekt je jednopodlažný s prízemím a z väčšej časti nevyužívaným podkrovím. Nový návrh časti podkrovia nad traktom materskej školy pozostáva z odstránenia vybraných prvkov krovu, vybudovaní 4 vikierov a 8 strešných okien a vybudovaním prevažne sadrokartónových priečok vzhľadom na potrebnú dispozíciu MŠ. Nová konštrukcia podlahy sa navrhuje nad úroveň existujúcich stropných trámov a to vybudovaním roštovej konštrukcie pomocou oceľových a drevených nosníkov.
Novonavrhovaná trieda materskej školy je určená pre 19 žiakov predškolského veku.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45311000-0, 45321000-3, 45421100-5, 45111300-1, 39715210-2, 45261300-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah zákazky je definovaný v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 83 011,0200 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA
-PODĽA § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ A O ZMENE A DOPLNENÍ NIEKTORÝCH ZÁKONOV V ZNENÍ NESKORŠÍCH PREDPISOV (ZVO):
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) ZVO, preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) ZVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 ZVO.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j.podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) ZVO, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) ZVO, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) ZVO.
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predloží doklady podľa § 26 ods. 2 ZVO na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač musí predložiť doklad podľa § 26 ods. 1 písmeno c) ZVO - nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v
reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
Verejný obstarávateľ pri posudzovaní splnenia podmienok účasti bude postupovať v súlade s Výkladovým stanoviskom ÚVO č. 10/2013, 04/2015 a 05/2015 a novelou zákona č. 252/2015 Z.z..
Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace.
Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov a do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk nepredložil toto
potvrdenie príslušného súdu Úradu pre verejné obstarávanie je povinný pri preukazovaní splnenia podmienok účasti
týkajúcich sa osobného postavenia v ponuke predložiť potvrdenie príslušného súdu o tom, že uchádzač nie je v
reštrukturalizácii.
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Podmienky účasti týkajúce sa preukázania osobného postavenia sú taxatívne určené ZVO.
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie a majetkovú účasť musia byť v ponuke
predložené ako originál alebo ich úradne osvedčené kópie.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 ZVO, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44, ods. 1 ZVO.
Čestné vyhlásenie musí obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú konkrétnu podmienku účasti ním uchádzač
preukazuje.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA PREUKAZOVANIA MAJETKOVEJ ÚČASTI PODĽA § 27 ZÁKONA č. 25/2006 Z. z. O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ A O ZMENE A DOPLNENÍ NIEKTORÝCH ZÁKONOV V ZNENÍ NESKORŠÍCH PREDPISOV (ZVO):
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie:
Doklady musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie.

1.

Podľa § 27 ods. 1 písm. a) ZVO:
a)vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.

Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky je zadávaná za účelom preukázania, že uchádzač je serióznym obchodným partnerom so stabilným zázemím, ktorý si svoje záväzky plní riadne a včas a dodržiava platobnú a finančnú disciplínu.

Požadované doklady uchádzač predloží ako dôkaz, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu. Potreba predloženia dokladu o schopnosti plniť svoje finančné záväzky (vyjadrenie banky) uchádzača vyplýva zo skutočnosti, že verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy. Z uvedeného vyplýva, že uchádzač musí byť schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky preukázateľnými finančnými zdrojmi až do uplynutia lehoty splatnosti faktúry.

2.

Podľa § 27 ods. 1 písm. d) ZVO:
a) prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Požiadavka na prehľad o obrate má preukázať, že je obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím a dodržiava platobnú a finančnú disciplínu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 1. (podľa § 27 ods. 1 písm. a) ZVO):

- Uchádzač predloží vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený.

- Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí).

Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 2. (podľa § 27 ods. 1 písm. d) ZVO):

- Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého celkového obratu za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v kumulatívnej hodnote minimálne 20.700,00 EUR. Prehľad (čestné vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu ECB - Európskej centrálnej banky aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.

Podľa § 27 ods. 2 ZVO uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 ZVO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44, ods. 1 ZVO.

Čestné vyhlásenie musí obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú konkrétnu podmienku účasti ním uchádzač preukazuje.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA PREUKAZOVANIA MAJETKOVEJ ÚČASTI PODĽA § 28 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ A O ZMENE A DOPLNENÍ NIEKTORÝCH ZÁKONOV V ZNENÍ NESKORŠÍCH PREDPISOV (ZVO):

Doklady musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie.
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť:

1.
Podľa § 28 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest, a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia.
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Verejný obstarávateľ sa týmto presvedčí, že uchádzač má skúsenosti s predmetom zákazky a je odborne a technicky schopný dodať požadovaný predmet zákazky.

Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky, ktorý je predmetom zákazky pričom hodnota požadovaných referencií nepresahuje výšku PHZ.

2.
Podľa § 28 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.

Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti vyžaduje od uchádzača preukázanie disponovanie kvalifikovanými odbornými kapacitami, ktoré sú vyžadované pre plnenie predmetu zmluvy. Zároveň verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie riadenia stavebných prác odborníkmi so zodpovedajúcou kvalifikáciou a skúsenosťami pri realizácií prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.

3.
Podľa § 28 ods. 1 písm. j) ZVO uvedením údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky.

Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Verejný obstarávate!' prostredníctvom určenej podmienky účasti overuje skutočnosť, že uchádzač má dostatočné strojové vybavenie na uskutočnenie požadovaných stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 1. (§ 28 ods. 1 písm. b) ZVO):
- Podľa § 28 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky (t.j. výstavba alebo rekonštrukcia obytných budov alebo domov alebo škôl) v minimálnom objeme v kumulatívnej hodnote 83.000,00 EUR (bez DPH) za obdobie predchádzajúcich päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk, alebo ekvivalent v inej mene.
Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do Vestníka VO. Prepočet SKK na euro sa uskutoční konverzným kurzom. Uchádzač zároveň predloží potvrdené referencie, alebo dôkazy o plnení, potvrdzujúce uskutočnenie stavebných prác uvedených v predloženom zozname, ako originály alebo overené fotokópie potvrdení od verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo odberateľov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác.
Referenčné listy musia obsahovať:
názov obchodného mena zhotoviteľa,
sídlo a adresa podnikania zhotoviteľa,
názov obchodného mena objednávateľa,
sídlo a adresa podnikania objednávateľa,
stručný opis rozsahu predmetu zmluvy,
celková zmluvná cena prepočítané na EUR bez DPH za požadované referenčné obdobie,
celková skutočnú cenu prepočítanú na EUR bez DPH za požadované referenčné obdobie,
v prípade, že je rozdiel medzi celkovou zmluvnou cenou a celkovou skutočnou cenou aj krátke zdôvodnenie rozdielu,
termín začatia a ukončenia prác,
miesta realizácie prác,
vyjadrenia objednávateľa, že práce boli uskutočnené v súlade so zmluvou a požadovanej kvalite,
potvrdenie objednávateľa - podpis štatutárneho zástupcu objednávateľa s pripojeným odtlačkom pečiatky,

Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 2. (§ 28 ods. 1 písm. g) ZVO):
Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov uchádzača, ktorí budú zodpovední za riadenie stavebných prác.
Požadovaní riadiaci zamestnanci:
Riadiaci zamestnanec č. 1: hlavný stavbyvedúci, počet min. 1:
1.minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho obdobné k predmetu zákazky [Uchádzač preukáže profesijným životopisom stavbyvedúceho].
2.doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie príslušné k predmetu zákazky (z predloženého dokladu to musí byť zrejmé) splnomocňujúci na vykonanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák.č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov. [Uchádzač preukáže originálom alebo overenou kópiou požadovaného dokladu stavbyvedúceho].
Profesijný životopis musí obsahovať:
a)titul, meno a priezvisko
b)údaje o priebehu vzdelania zamestnanca, absolvované školenia,
c)história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia ktorú zamestnanec zastával),
d)praktické skúsenosti (názov a sídlo odberateľa, názov referenčného projektu, popis pozície na referenčnom projekte, krátky popis rozsahu činností, ktoré zamestnanec zabezpečoval v danom referenčnom projekte, obdobie realizácie referenčného projektu - rok od do, meno, priezvisko a číslo telefónu aspoň jednej kontaktnej osoby odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie),
e)dátum a podpis zamestnanca.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 3. (§ 28 ods. 1 písm. j) ZVO):
Zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má, uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác v závislosti od charakteru predmetu zákazky a to vo forme uchádzačom podpísaného Zoznamu strojového a technického vybavenia ( ďalej len zoznam). Predložený doklad musí obsahovať údaje:
a/ o výrobných a strojných zariadeniach ( stroje pre zemné práce)
b/ o vozidlách a nákladných vozidlách ( dopravné prostriedky)
K týmto strojom a zariadeniam uchádzač uvedie: názov, resp. typu technického a strojového vybavenia, rok výroby, krátky popis jeho technického určenia, počet kusov, vlastníka uvedeného strojového a technického vybavenia ( to znamená, že uvedie, či je vo vlastníctve, v prenájme alebo ho vlastní subdodávateľ, ktorý sa bude podieľať na realizácii tohto predmetu zákazky a názov subdodávateľa)
Uchádzač musí preukázať, že bude mať k dispozícii potrebné strojové vybavenie na komplexné zabezpečenie realizácie predmetu zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 ZVO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44, ods. 1 ZVO.

Čestné vyhlásenie musí obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú konkrétnu podmienku účasti ním uchádzač preukazuje.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO-RI_ZS_01_2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.01.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 7,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť doručená v listinnej podobe na
adresu:
Studnica n.o., Košická 56, 821 08 Bratislava.
V prípade, že záujemca požiada o vydanie súťažných podkladov spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie
obsahu (napr. e-mailom), záujemca doručí takúto žiadosť v lehote 3 dní na uvedenú adresu aj v originálnej listinnej
podobe. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť, či si tieto prevezme osobne, alebo mu majú byť zaslané.
Úhrada za súťažné podklady je stanovená vo výške 7,00 EUR. Súťažné podklady budú záujemcovi poskytnuté až po uhradení a pripísaní poplatku za súťažné podklady na účet.
Výška poplatku za súťažné podklady zahŕňa aj náklady spojené s rozmnožením časti súťažných podkladov -projektová dokumentácia, nakoľko táto časť súťažných podkladov bude záujemcom zaslaná v listinnej podobe poštovou prepravou.
V prípade úhrady bankovým prevodom, finančné prostriedky záujemca zloží na účte vedenom v Tatra banke, a.s.,
č. účtu: 292 083 1498/1100
IBAN: SK23 1100 0000 0029 2083 1498
Variabilný symbol: IČO záujemcu, do správy pre prijímateľa uvedie záujemca svoje obchodné meno a značku
oznámenia.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.01.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.01.2016 10:00
Miesto : Obecný úrad Obec Richvald, Richvald 179, kancelária starostu
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý
predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený
štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou, ktorá sa preukáže originálom plnej moci uchádzača alebo jeho úradne overenou kópiou na jeho zastupovanie.
Na otváraní ponúk za účasti uchádzačov sa všetkým zúčastneným z predložených ponúk zverejnia obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, určených verejným obstarávateľom, ktoré sa dajú vyjadriť číslicou a ktoré predložili uchádzači vo svojej ponuke; ostatné údaje uvedené v ponuke sa nezverejňujú.
Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili
ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z otvárania ponúk.
Otváranie ponúk vykoná komisia tak, že najskôr overí neporušenosť ponuky a následne otvorí ponuku. Každú otvorenú ponuku komisia označí poradovým číslom v tom poradí, v akom bola predložená. Po otvorení ponuky komisia vykoná všetky úkony podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, spočívajúce vo vyhodnotení ponuky, podaní vysvetlenia, doplnení ponuky, pri verejnej súťaži aj vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení záujemcov alebo uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014-2020, podopatrenie 7.4
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
2.Všetky doklady a dokumenty predložené na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené verejnému obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak.
3.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
4.V prípade, ak ponuková cena uchádzača vrátane DPH bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom s DPH, verejný obstarávateľ bude považovať takúto ponuku za neprijateľnú a neprijme ju.
5.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
6.Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly v súlade so zákonom č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon č. 292/2014 Z. z.) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999, ako aj podľa nariadenia Rady (ES) č. 1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a ktorým sa stanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde a Európskom námornom a rybárskom fonde, a ktorým sa zrušuje nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006.
7.Zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu zmluvnými stranami a účinnosť kumulatívne po splnení (i) odkladacej podmienky účinnosti, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi riadiacim orgánom a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je Objednávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie Diela, s tým že v prípade, ak v lehote do 2 rokov odo dňa uzavretia zmluvy so Zhotoviteľom nebude účinná zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi riadiacim orgánom a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je Objednávateľ (a to aspoň na časť finančných prostriedkov) a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie Diela, tak zmluva uzavretá so Zhotoviteľom zaniká;
9.V súlade s § 45 ZVO ods. 1. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzavrie zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva, koncesná zmluva a rámcová dohoda nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa odseku 10, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
10.Podmienkou pre poskytnutie súťažných podkladov je predloženie žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi a to najneskôr v lehote a za podmienok uvedených v bode IV.2.2. tejto výzvy (Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov).
Súťažné podklady je možné prevziať si aj osobne na kontaktnom mieste uvedenom v tejto výzve: konkrétne na adrese: STUDNICA, n.o., Košická 56, 82108 Bratislava, najneskôr však do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.2.2. tejto výzvy u osoby zodpovednej za poskytovanie podkladov, ktorou je Zuzana Lenická, Telefón: +421 917 381 833, Email: lenicka@studnica-no.sk
Prevádzkové/úradné hodiny verejného obstarávateľa/kontaktnej osoby pre VO pre potreby tejto súťaže sú: Pracovné dni: pondelok piatok 08.00 - 12.00, 13.00 - 15.30
11.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania.
12.V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK.Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/7atlas_2013). Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť ZoD.
13.Verejný obstarávateľ bude podľa § 34 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní uplatňovať pri realizácii zmluvy o dielo osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa sociálnych hľadísk, a to vo vzťahu k ľuďom znevýhodneným na trhu práce. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť ZoD.
14.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
29.12.2015

Redakčné opravy

410 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 5/2016
V oznámení 25752-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Richvald, Richvald 179, 085 01 Richvald zverejnenom vo VVO č. 256/2015 zo dňa 30.12.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 2. (podľa § 27 ods. 1 písm. d) ZVO): Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 2. (podľa § 27 ods. 1 písm. d) ZVO): - Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého celkového obratu za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v kumulatívnej hodnote minimálne 20.700,00 EUR. Viď: Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 2. (podľa § 27 ods. 1 písm. d) ZVO): - Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého celkového obratu za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v kumulatívnej hodnote minimálne 298.000,00 EUR. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ Namiesto: Program rozvoja vidieka SR 2014-2020, podopatrenie 7.4 Viď: Environmentálny fond, L2. Zvyšovanie energetickej účinnosti existujúcich verejných budov vrátane zatepľovania

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité