Oznámenie 126 - IPS

Obsah

126 - IPS
Vestník č. 3/2016 - 06.01.2016

INFORMÁCIA O UZAVRETÍ ZMLUVY (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 9 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
IČO: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Bibiána Lovičová
Telefón: +421 335315364
Fax: +421 248262910
Email: lovicova.bibiana@javys.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.javys.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Obchodná spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona § 6 ods. 1 písm. f)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Finančné a audítorské služby – štatutárny audit, Daňové a účtovné konzultácie – priebežný audit
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo 9 - Účtovníctvo, audit a vedenie účtovných kníh
c) Hlavné miesto poskytovania služieb: Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a. s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.4. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti:
Časť 1: Finančné a audítorské služby štatutárny audit
Časť 2: Daňové a účtovné konzultácie priebežný audit

Časť 1 predmetu zákazky "Finančné a audítorské služby štatutárny audit":

Predmetom zákazky je poskytovať finančné a audítorské služby štatutárny audit podľa špecifikácie plnenia :

1. Posúdenie spoľahlivosti a kvality finančných výkazov objednávateľa.
2. Preverovanie účtov a preverovanie zostavenej účtovnej závierky podľa slovenských účtovných štandardov,
spolupráca pri vypracovaní poznámok k účtovnej závierke a vypracovanie správy z kontroly účtovníctva.
Spolupráca pri výpočte rezerv na likvidáciu jadrových zariadení a rezerv na zamestnanecké požitky.
3. Audit účtovnej závierky a vypracovanie audítorskej správy k účtovnej závierke.
4. Posúdenie výročnej správy a vypracovanie osobitnej správy k výročnej správe.
5. Transformácia súvahy SAS na súvahu podľa IFRS.
6. Vypracovanie Správy pre vedenie spoločnosti o účtovaní nasledujúcich rezerv:
6.1 Správa pre vedenie spoločnosti o rezerve na likvidáciu jadrových zariadení.
6.2 Správa pre vedenie spoločnosti o rezerve na zamestnanecké požitky.
7. Ostatné služby spojené s účtovnou závierkou.

Časť 2 predmetu zákazky "Daňové a účtovné konzultácie priebežný audit":

Predmetom zákazky je poskytovať služby : daňové konzultácie, účtovné poradenstvo a priebežnú kontrolu
účtovníctva v rozsahu :

1. Poskytovanie služieb spojených s preverovaním účtov a vykonanie komplexnej kontroly účtovných dokladov
za zdaňovacie obdobie 2015. Previerka bude vykonaná za jednotlivé štvrťroky a výstupom účtovnej previerky
za štvrťrok bude vypracovaná písomná správa z kontroly dokladov a vypracovanie návrhu na odstránenie zistených nezrovnalostí.
2. Mesačné účtovné poradenstvo a odborná pomoc pri riešení účtovných problémov, posudzovanie účtovných prípadov v súvislosti s novým jadrovým zdrojom a poskytovanie konzultácií pri projektoch BIDSF z hľadiska účtovníctva a daní.
Vypracovanie stanovísk a odpovedí na mailové otázky v termíne zadanom objednávateľom, vypracovanie zápisov z poradenstva v písomnej forme.
3. Spracovanie analýz, návrhov, metodických usmernení a spolupráca pri kalkulovaní nákladov na vyraďovanie jadrových zariadení v ISDC štruktúre v termíne na základe požiadavky objednávateľa.
4. Mesačné daňové konzultácie a odborná pomoc pri spracúvaní dopytov na otázky týkajúce sa uplatňovania daňovej legislatívy v podmienkach spoločnosti za oblasť priamych, nepriamych a miestnych daní. Posudzovanie zmlúv o zamedzení dvojitého zdanenia t.j. zabezpečenie dane a zrážková daň ako aj posudzovanie transakcií vo vzťahu k tretím krajinám DPH, clo. Vypracovanie stanovísk a odpovedí na otázky v termíne zadanom objednávateľom. Z daňových konzultácií vypracovať zápisy v písomnej forme.
5. Štvrťročne informovať o legislatívnych zmenách týkajúcich sa účtovníctva a daní. Záznamy vypracovať v písomnej forme.
6. Daňové konzultácie pri optimalizácii daňovej povinnosti spoločnosti JAVYS, a.s., vyplývajúcej z dane príjmov
právnických osôb podľa zákona č. 595/2003 Z. z., kontrola daňového priznania za príslušný účtovný rok, ktorej
výstupom bude zápis o konzultovaných okruhoch problémov za dané obdobie so schválením daňového priznania za kontrolovaný rok.

Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79200000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79212100-4, 79132000-8
II.2. Celkové množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodu II.1.4. tejto informácie o uzavretí zmluvy
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 206 567,0000 EUR
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
IV.3. Administratívne informácie
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
3/2016
ODDIEL V. UZATVORENIE ZMLUVY
V.1. Dátum uzatvorenia zmluvy
28.12.2015
V.2. Počet uchádzačov, ktorí predložili ponuku
5
V.3. Počet vylúčených uchádzačov alebo záujemcov
2
V.4. Názov a adresa dodávateľa s ktorým sa uzatvorila zmluva
Deloitte Audit s.r.o.
IČO: 31343414
Digital Park II, Eisteinova 23 , 85101 Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 907977702
V.5. Informácie o hodnote zmluvy
Hodnota 94 400,0000 EUR
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Na 2. časť predmetu zákazky: "Daňové a účtovné konzultácie priebežný audit" nebola uzavretá žiadna zmluva z dôvodu, že ponuku predložil jediný uchádzač a bol z verejného obstarávania vylúčený.
Členovia komisie na vyhodnotenie ponúk: Ing. Miriam Špacírová, Ing. Juraj Záriš, Ing. Karol Lukačovič
VI.3. Predchádzajúce oznámenie týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia vo VVO: 17726-WYS, číslo VVO 168/2015 z 26.08.2015
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
04.01.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité