Oznámenie 396 - WYP

Obsah

396 - WYP
Vestník č. 5/2016 - 08.01.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Rimavské Zalužany
IČO: 00649830
Rimavské Zalužany 1, 98053 Rimavské Zalužany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Rimavské Zalužany,Rimavské Zalužany 1, 980 53 Rimavská Baňa
Kontaktná osoba: Janka Ďurišová
Mobil: +421 905572456
Telefón: +421 475495223
Email: obecobec2@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Oprava miestnej komunikácie v obci Rimavské Zalužany
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: obec Rimavské Zalužany
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Oprava miestnej komunikácie v obci Rimavské Zalužany. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Oprava miestnej komunikácie v obci Rimavské Zalužany.Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 88 424,0200 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 22
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3 až ods. 8 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Predmetné podmienky účasti sú stanovené taxatívne podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: v zmysle § 27 ods. 1 písm.d) ZVO: prehľad o dosiahnutom celkovom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač požadovaný obrat preukáže: Výkazom ziskov a strát resp. Výkazom o príjmoch a výdavkoch, resp. ekvivalentným dokladom za posledné tri ukončené hospodárske roky, V prípade ak sú relevantné údaje z výkazov zverejnené podľa zákona na internetovej stránke http://www.registeruz.sk/ stačí, ak uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky a poukáže na zverejnenie relevantných údajov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1. Uchádzač musí preukázať minimálny celkový dosiahnutý obrat vo výške 300 000 EUR spolu za posledné tri (uzatvorené) hospodárske roky.
2. Odôvodnenie primeranosti : V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienok účasti nasledovne: verejný obstarávateľ zadefinoval podmienky účasti, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia striktne vo vzťahu k predmetu zákazky a to za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi uchádzačmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť predmet zákazky. Verejný obstarávateľ má záujem uzavrieť zmluvu s takým dodávateľom, ktorý vie preukázať svoju finančnú stabilitu a ktorý bude schopný zabezpečiť realizáciu predmetu zákazky vo vlastnej réžii, nakoľko mu nebudú poskytnuté žiadne preddavky. Minimálna úroveň bola stanovená v ohľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, zložitosť a rozsah plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia.
3. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 28 ods. 1 písm. b) ZVO - uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov ku poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk v tejto súťaži doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom -. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, -. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk) v zmysle tejto výzvy. 2.Uchádzač predloží doklady podľa § 28 ods. 1 písm. g) ZVO. /požiadavky sú nižšie uvedené v min.štand./ 3. Uchádzač predloží doklady podľa § 28 ods. 1 písm. g)ZVO v spojitosti s § 29 ZVO, a a to: 3.1.Certifikát o zavedení systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSASS 18001 súvisiaci s predmetom zákazky, resp. ekvivalentný certifikát. 3.2. Certifikát o zavedení systému riadenia kvality súvisiaci s predmetom zákazky v zmysle požiadaviek normy ISO 9001.Verejný obstarávateľ príjme ekvivalentný certifikát/potvrdenie/doklad, ktorý je rovnocenný opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu a uzná ako rovnocenné osvedčenia/certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov. 4 Uchádzač predloží doklady podľa § 28 ods. 1 písm h)ZVO v spojitosti s § 30 ZVO, a to: 4.1.Certifikát o zavedení systému environmentálneho manažérstva zodpovedajúceho ISO 14001 súvisiaci s predmetom zákazky resp. ekvivalentný certifikát. 5. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu a uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušným i orgánmi členských štátov. 6.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s
ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. 7. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 ZVO: 7.1. Podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) ZVO požaduje verejný obstarávateľ preukázať realizácie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v stanovenom minimálnom rozsahu a objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho rozsahu realizácie zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, ktorý zabezpečí bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne. 7.2. Podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) h) ZVO i sú nevyhnutné na zabezpečenie stavebných prác osobami zodpovednými za kontrolu kvality, osobami zabezpečujúcimi kvalitnú a odbornú realizáciu obstarávaných stavebných prác, a tým zaistenia predpokladu bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky. Konečným cieľom verejného obstarávania je riadne uskutočnenie zákazky, a to po stránke: kvalitatívnej, časovej, finančnej aj vecnej. Verejný obstarávateľ zvolil medzinárodne uznávané certifikáty. Stavbyvedúci je nevyhnutný na zabezpečenie vedenia, riadenia stavebných prác, ako osoba s dostatočnými skúsenosťami vo vedení stavebných prác, približujúci sa svojou povahou zadávanej zákazke, a tým k zabezpečeniu kvalitnej a odbornej realizácie obstarávaných stavebných prác, a tým tiež k zaisteniu predpokladu bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky. Požaduje sa, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí disponujú min. vyššie uvedenými osobami s dostatočnou praxou, aby predmet zákazky bol zrealizovaný kvalitne a načas. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky. 8.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzač v zmysle § 32 ods. 11 ZVO , pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1. Podľa § 28 ods. 1 písm. b) ZVO - verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam troch referencií uskutočnených stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (výstavba cestných komunikácií) za predchádzajúcich 5 (päť) rokov ku poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk , pričom minimálne jedna referencia z nich musí byť v hodnote 85 000 EUR. Referencia musí byť doplnená potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác atď podľa platného znenia ZVO. Referencie musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
2. V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné práce ako práce v závislosti od hlavného predmetu zákazky, musí byť z referencie zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t.j. je potrebné túto časť prác samostatne vyčísliť sumu s DPH aj bez DPH a uviesť podrobný opis týchto stavebných prác.
3. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.) musí byť z referencie zrejmé, v akom finančnom objeme (s DPH aj bez DPH) realizoval zákazku stavebných prác, ktoré sú predmetom zákazky, pričom je potrebné uviesť presný popis uvedených prác.
4. V zmysle § 28ods.1 písm. g) zákona:

a) Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti pre vedenie uskutočňovania stavieb v zmysle § 45 ods. 1 písm.b) Stavebného zákona č. 50/1976 Zb. a zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov pre činnosť stavbyvedúceho pre inžinierske stavby /dopravné stavby/ opatreného originálom odtlačku a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby (alebo predloží úradne osvedčené kópie) alebo ekvivalentných dokladov platných v ostatných členských krajinách EÚ, ktoré preukazujú odbornú spôsobilosť pre vedenie uskutočňovania stavieb. Uchádzač preukáže odbornú prax tejto osoby prostredníctvom podpísaného životopisu. Za odbornú prax sa bude považovať prax stavbyvedúceho min.1 dozorovanej stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky.

b) Uchádzač predloží doklad o odbornej praxi osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác, pričom vzhľadom na povahu predmetu zákazky sa za dostatočnú odbornú prax tejto osoby sa bude považovať prax pri riadení minimálne 1 stavebnej práce - zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzač predloží profesijný životopis osoby (doklad o odbornej praxi osoby), ktorý bude obsahovať identifikáciu stavebných prác s uvedením kontaktov na osoby, u ktorých je možné si overiť pravdivosť uvedených údajov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
3/2016/Rimavské Zalužany
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.01.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.01.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 28.01.2016 11:00
Miesto : obecný úrad Rimavské Zalužany
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : podľa §43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní - pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 neverejné
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka 2014-2020, výzva č. 13/PRV/2015.podopatrenie: 7.2 Podpora na investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov vrátane investícií do energie z obnoviteľných zdrojov a úspor energie Investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov.7.2.1.výstavba a rekonštrukcia miestnych komunikácií, lávok, mostov, chodníkov a záchytných parkovísk, autobusových zastávok,
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Podľa ust.§ 32 ods. 11 ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. 2. Oznámenia a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou. Odporúčame z dôvodu urýchlenia využívať elektronickú komunikáciu prostredníctvom e-mailov. O súťažné podklady odporúčame požiadať na obecobec2@gmail.com z
dôvodu rýchlej komunikácie a prípadných vysvetlení. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu prostredníctvom e-mailov pokiaľ to neodporuje ZVO. Potvrdenie prijatia e-mailu má na účely tohto verejného obstarávania rovnaké účinky ako prevzatie doporučenej poštovej zásielky,pokiaľ to neodporuje ZVO. 3. Ak záujemca alebo uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD/USB kompatibilné), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 4. Vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ poskytne bezodkladne, v súlade so ZVO. O vysvetlenie je možno požiadať e- mailom na obecobec2@gmail.com alebo poštou na vyššie uvedenej adrese. 5. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. 6. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k poslednému dňu v kalendárnom roku, t.j. 31.12.príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. 7. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch. 8. Lehota viazanosti ponúk sa končí 31.03.2016.
9. Plnenie zmluvy podlieha kontrolným mechanizmom podľa zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku uzavretej medzi verejným obstarávateľom a riadiacim orgánom operačného programu/poskytovateľom finančných prostriedkov. Dodávateľ bude musieť strpieť výkon kontroly/audit/overenia súvisiaceho s dodávaným predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu sú najmä: a. Poskytovateľ finančných prostriedkov a ním poverené osoby, b. Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch. 10. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná až po uzavretí Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a po administratívnom schválení verejného obstarávania poskytovateľom finančných prostriedkov. Obe tieto podmienky musia byť splnené kumulatívne. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladov. 11. Ak nie je uvedené inak, tak pojmom "ZVO" a pojmom "zákon" sa označuje zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov 12. Nepožaduje sa rozdelenie ponuky na kritéria a ostatné. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
13. Verejný obstarávateľ určil osobitné podmienky plnenia zmluvy. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
07.01.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité