Oznámenie 774 - WYP

Obsah

774 - WYP
Vestník č. 8/2016 - 13.01.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Dedačov
IČO: 00322920
Dedačov 28, 06712 Dedačov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Dedačov
Kontaktná osoba: Ing.Peter Pichoňský, starosta
Mobil: +421 907161202
Telefón: +421 577797340
Email: rozvojvidieka2015@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.dedacov.ocu.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
REKONŠTRUKCIA KULTÚRNEHO DOMU V OBCI DEDAČOV
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Intravilán obce Dedačov
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Komplexná rekonštrukcia interiéru objektu estrádnej sály s cieľom zabezpečiť dostatočnú tepelnú pohodu v objekte realizáciou dodatočného zateplenia podlahy a stropnej konštrukcie. Navrhovaná úprava rieši realizácia novej tepelnej izolácie podlahy. Pôvodná kameninová - terazzová podlaha sa odstráni a zrealizuje sa nová podlahová tepelná izolácia s novou nášľapnou vrstvou podlahy. V stropnej konštrukcii sa zrealizuje zateplenie stropnej konštrukcie s realizáciou nového sadrokartónového stropu s novými úspornými osvetľovacími telesami. Zrealizuje sa sanácia problémových miest stien a nové minerálne omietky zabezpečujúce zvýšenú oteruvzdornosť a odolnosť voči zavlhnutiu.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45212300-9, 45321000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkový rozsah je uvedený v súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 39 457,3500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 8
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z.. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona.
a)Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona v znení účinnom od 01.07.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie /ďalej len úrad/ vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
b)Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona v znení účinnom do 30.06.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Povinný je však v ponuke preukázať, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j) /novela zákona účinná od 01.07.2013/, príp. aj podľa písm. h) zákona /novela zákona účinná od 18.02.2013/, ak ani tento údaj potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov ešte neobsahuje.
c)Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predloží v ponuke doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 písm. a) až g) zákona.
d)Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, ak krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla.
e)Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého uchádzača osobitne.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom. Všetky požadované doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie. Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky vyplývajú z kogentných ustanovení zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžadujú sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - Podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní predložením zoznamu stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok,
1. ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
- Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi, alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : -Podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky za predchádzajúcich päť rokov (na účely tejto zákazky sa považuje päť rokov predchádzajúcich dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk) a referencie, alebo dôkazy o plnení, potvrdzujúce uskutočnenie stavebných prác uvedených v predloženom zozname, ako originály alebo overené fotokópie potvrdení od verejných obstarávateľov, obstarávateľov, alebo odberateľov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet v celkovej sumárnej minimálnej realizovanej hodnote: 200 000,00 €/ bez DPH a zároveň uchádzač preukáže realizáciu min. 1 stavebnej práce v predmete zákazky, pričom minimálna hodnota zákazky musí byť nad 40 000,00 €/ bez DPH v Eur alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Referenčné listy musia byť potvrdené, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, týmto verejným obstarávateľom,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, týmto odberateľom; ak to nie je možné, predloží uchádzač o ich dodaní čestné vyhlásenie. Verejný obstarávateľ v prípade predloženia čestného vyhlásenia požaduje od uchádzača aj uvedenie objektívneho odôvodnenia nemožnosti získania požadovaného potvrdenia v čestnom vyhlásení. Ak uchádzač má potvrdenia v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu SKK na EUR je platný konverzný kurz Národnej banky Slovenska 1 EUR = 30,1260 SKK. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky ku dňu zverejnenia tohto oznámenia o vyhlásení verejného oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ sa týmto presvedčí, že uchádzač má skúsenosti s predmetom zákazky a je odborne a technicky schopný dodať predmet zákazky
- Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácii:
a)1x - Stavbyvedúceho prostredníctvom dokladu o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona 138/1992, ktoré oprávňuje vykonávať vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon). Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčenú kópia osvedčenia o odbornej spôsobilosti.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienkou účasti verejný obstarávateľ zabezpečuje uskutočnenie stavebných prác v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky a na požadovanej úrovni a potreba preukázania odborných kapacít uchádzača súvisí s kvalitou vykonaného diela.

Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú technickej odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. V prípade, že finančné podklady uchádzača boli realizované v inej mene ako EUR, údaje v uvedených potvrdeniach je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom vyhláseným NBS (Národná banka Slovenska) alebo ECB (Európska centrálna banka).
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke predložené podľa požiadavky obstarávateľa, alebo ak to nie je presne definované ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Verejný obstarávateľ prijme aj ekvivalenty dokladov.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické alebo odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.02.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.02.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.02.2016 13:00
Miesto : Obecný úrad Dedačov, zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): RV SR 2014-2020, podopatrenie 7.4
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne elektronicky. Žiadosti o súťažné podklady prosíme doručiť podpísané štatutárom alebo splnomocnenou osobou buď písomne na adresu verejného obstarávateľa alebo elektronicky (sken) na adresu: rozvojvidieka2015@gmail.com. Žiadosť by mala obsahovať identifikačné údaje žiadateľa/obchodné meno, adresu, IČO,DIČ/, e-mailovu adresu žiadateľa.
2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.
3.V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov.
4.Pri zadávaní predmetnej zákazky verejný obstarávateľ postupuje podľa §18, zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení účinnom do 31.10.2015.
5.Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Tieto sú súčasťou súťažných podkladov (Návrh Zmluvy o dielo).
V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013).
6. Dodávateľ Projektu je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača nepodpísať zmluvu o dielo v prípade, ak nebude akceptovaný priebeh verejného obstarávania a zo strany poskytovateľa NFP nebudú pridelené finančné prostriedky. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.01.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité