Oznámenie 785 - WYP

Obsah

785 - WYP
Vestník č. 8/2016 - 13.01.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Horný Badín
IČO: 00647632
Horný Badín 38, 96251 Horný Badín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Horný Badín, Horný Badín 38, 962 51 Horný Badín
Kontaktná osoba: Mária Hnilicová, starostka obce
Telefón: +421 455597135
Email: obec@hornybadin.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://hornybadin.ocu.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia kultúrneho domu v obci Horný Badín.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Horný Badín
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Objekt kultúrneho domu v obecnej budove v Hornom Badíne bol realizovaný ako charakteristický objekt z prelomu päťdesiatych a šesťdesiatych rokov minulého storočia a bol dokončený v roku 1960. Napriek päťdesiatročnej existencii, použitým stavebným materiálom a technológii, ako aj deficitu finančných prostriedkov na jeho údržbu v minulosti, je objekt vďaka starostlivosti vo vizuálne pomerne dobrom stave, zodpovedajúcom dobe realizácie. Prejavujú sa však typické vady objektov tejto technológie - opadávanie omietok, zatekanie okolo okien pri silnom smerovom daždi, poruchy strešných ríms a v neposlednom rade nedostatočné tepelno-technické parametre, ktoré znižujú úžitkovú hodnotu celého objektu, zvyšujú prevádzkové náklady a časom môžu viesť k vzniku porúch ohrozujúcich zdravie. Okrem toho sú vo veľmi zlom stave podlahy učební, dlažby chodieb a schodísk, stav elektroinštalácie a celého vykurovacieho systému. Projektová dokumentácia rieši búracie práce pôvodných hygienických zariadení, zateplenie obvodových plášťov, stropov, prístavbu nových hygienický zariadení, kuchyne, skladových priestorov a vyvolané stavebné úpravy. Navrhnutými stavebnými úpravami dôjde k miernym zmenám v súčasnej dispozícii objektov. Pôvodná prístavba kuchyne sa zmení na skladovací priestor. Prístavbu hygienických zariadení je nutné asanovať. V mieste pôvodnej prístavby hygienických zariadení bude zrealizovaná nová prístavba hygienických zariadení, kuchyne a skladu ako uceleného celku, ktorý upravuje nepravidelný tvar budovy a zvyšuje estetickú hodnotu celého objektu.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45212000-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V zmysle spracovanej projektovej dokumentácie.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 123 995,0600 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Verejný obstarávateľ zabezpečí preukázanie splnenia podmienok účasti vyžiadaním si údajov zapísaných v Zozname podnikateľov vedenom ÚVO, ak uchádzač, ktorý preukázal spôsobilosť na uzavieranie zmlúv alebo rámcových dohôd vo verejnom obstarávaní oznámi, že je v zozname zapísaný. V prípade, ak doklad o zapísaní neobsahuje informácie preukazujúce splnenie podmienok podľa § 26 ods. 1 písm. h), i) alebo j) zákona a o tom, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, uchádzač je povinný preukázať ich splnenie, pričom splnenie podmienky že nie je v reštrukturalizácii môže preukázať predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace.
Uchádzač nezapísaný v Zozname podnikateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením,
resp. spôsobom podľa § 26 ods. 4 alebo 5 v zmysle § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia predkladá každý člen skupiny. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ak nie je uvedené inak, doklady sa predkladajú ako originál alebo úradne osvedčená kópia.
V súlade s § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá podľa § 44 ods.1 zákona o VO úspešný uchádzač alebo uchádzač umiestnený na 1.až 3. mieste v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Odôvodnenie primeranosti stanovených podmienok:
Podmienky účasti sú určené zákonom o verejnom obstarávaní
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Uchádzač predloží vyjadrenie alebo ekvivalentný doklad banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej banka) v ktorej má vedený podnikateľský účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho účet nie je a nebol predmetom blokácie alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku.
2. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v období predchádzajúcich troch rokov nemal vedené podnikateľské účty ani záväzky v inej banke ako tej, od ktorej predložil doklad.
3. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Vyžaduje sa, aby doklad bol spracovaný prehľadným spôsobom s uvedením údajov za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň vyžadovanú pre podmienku č. 3 už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje ak predloží požadovaný prehľad len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak uchádzač vznikol alebo začal prevádzkovať činnosť neskôr ako mohol dosiahnuť preukázanie obratu za obdobie troch hospodárskych rokov, preukáže splnenie rovnakej minimálnej požadovanej úrovne za obdobie, od ktorého vznikol, resp. začal prevádzkovať činnosť.
Na overenie uvádzaných údajov uchádzač predloží aj príslušné účtovné výkazy, na ktorých bude príslušným správcom dane resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla uchádzača vyznačený súlad s výkazmi podanými na daňový úrad. Predkladá sa originál alebo úradne osvedčená kópia. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj kópie účtovných výkazov zverejnených v registri účtovných závierok, ak uchádzač na ich zverejnenie upozorní napríklad uvedením odkazu na príslušný webový priestor.
Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, podmienky účasti preukazuje spoločne.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V tom prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojm inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom úspešný uchádzač alebo uchádzač umiestnený na 1. až 3. mieste bude poviný predložiť doklady na ich preukázanie v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Ak nie je uvedené inak, doklady sa predkladajú ako originál alebo úradne osvedčená kópia.
V súlade s § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Odôvodnenie primeranosti stanovených podmienok:
Na preukázanie ekonomického postavenia je možné vyžadovať primerané doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné, nediskriminačné a plne vo vzťahu k zadávanej zákazke, pričom zohľadnil zložitosť a rozsah predmetu zákazky, podmienky poskytnutia finančného príspevku o ktorý sa bude uchádzať a podmienky realizácie zákazky, vrátane podmienok platby za dielo. Preukázaním splnenia uvedených podmienok sleduje zámer ubezpečiť sa o platobnej disciplíne a platobnej schopnosti uchádzačov v predchádzajúcom období, keďže je vo verejnom záujme uzatvárať zmluvy s uchádzačmi, ktorí si plnia všetky svoje záväzky riadne a včas.
Minimálna požadovaná hodnota obratu v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka je stanovená v súlade s § 27 zákona o verejnom obstarávaní, pričom požiadavka na výšku obratu v oblasti za obdobie jedného hospodárskeho roku nepresahuje trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej za obdobie 12 mesiacov. Určením tejto podmienky účasti sledoval verejný obstarávateľ úmysel overiť, či uchádzač mal v predchádzajúcom období dostatočné finančné zdroje u dostatočnú finančnú spôsobilosť zabezpečiť realizáciu zákazky z finančného hľadiska s ohľadom na spôsob financovania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Podmienka č. 3 je splnená, ak uchádzač preukáže, že za obdobie posledných troch hospodárskych rokov dosiahol obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka v minimálnej výške 1 milión EUR. Pri prepočte cudzej meny na EUR je povinný použiť prečítací koeficient určený ECB k 31.12. príslušného roka.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží:
1. Podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
2.V zmysle § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.
3.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti vyžadované v spojení s dôkazmi podľa ust. § 28 ods. 1 ktorých preukázanie je umožnené podľa § 29 a § 30 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, podmienky účasti preukazuje spoločne.
Uchádzač môže využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V tom prípade je povinný predložiť písomnú zmluvu s touto osobou, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s jej technickými a odbornými kapacitami a že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Táto osoba musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli jej kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom úspešný uchádzač alebo uchádzač umiestnený na 1. až 3. mieste bude poviný predložiť doklady na ich preukázanie v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Ak nie je uvedené inak, doklady sa predkladajú ako originál alebo úradne osvedčená kópia.
V súlade s § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyk
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K podmienke č.1: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác s rovnakým alebo podobným predmetom ako je predmet zákazky, pričom sa požaduje preukázanie realizácie minimálne 3 rovnakých alebo obdobných zákaziek - stavebné práce na rekonštrukcii objektov slúžiacich na kultúrne a spoločenské účely, ktorých rozsah prác bol porovnateľný obstarávanému, pričom minimálne jedna zákazka musí byť v hodnote minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky alebo ekvivalent tejto hodnoty.
Odôvodnenie primeranosti stanovených podmienok: Účelom je najmä preukázanie skutočnosti, či uchádzač získal skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek ako sa obstaráva vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ požaduje realizáciu zákazky bez chýb a nedostatkov, ktoré by mohli spôsobiť prípadné navíac práce z dôvodov na strane zhotoviteľa.
K podmienke č. 2: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má k dispozícii minimálne 1 stavbyvedúceho s osvedčením odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby. Uchádzač predloží platné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na požadovanú odbornú spôsobilosť podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č.50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov, resp. kópiu preukazu odborne spôsobilej osoby vydaného príslušnou organizáciou resp. obdobné ekvivalentné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie. V prípade, ak doklad neobsahuje označenie špecializácie a rozsahu, požaduje sa predloženie doplňujúcich či vysvetľujúcich dokladov. Doklad musí byť predložený ako kópia opatrená originálnym odtlačkom pečiatky stavbyvedúceho a originálnym podpisom stavbyvedúceho. Požaduje sa preukázať skúsenosti stavbyvedúceho s riadením prác zameraných na rovnaký alebo podobný predmet ako sa obstaráva. Na overenie tejto skutočnosti uchádzač predloží profesijný životopis stavbyvedúceho s jeho originálnym podpísom, z ktorého bude zrejmé, že v období predchádzajúcich piatich rokov riadil minimálne 2 zákazky so zameraním ako sa vyžaduje, s minimálnou hodnotou každej zákazky 100 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR použije prepočítací koeficient zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň fakturácie zákazky. Životopis by mal obsahovať prehľad zamestnania a zoznam relevantných realizovaných stavebných prác, na ktorých vykonával činnosť stavbyvedúceho s uvedením zmluvnej ceny stavebných prác, ich názvu, obdobia realizácie, miesta realizácie, názvu a adresy zamestnávateľa s jeho aktuálnymi kontaktnými údajmi na overenie pravdivosti.
Vyžaduje sa tiež predloženie čestného vyhlásenia stavbyvedúceho o tom, že bude uchádzačovi k dispozícii na vedenie stavby počas celej realizácie zákazky.
Odôvodnenie primeranosti stanovených podmienok: Účelom je najmä preukázanie skutočnosti, či uchádzač má dostatočnú personálnu vybavenosť a či osoba zodpovedná za riadenie stavby má pozitívne skúsenosti s realizáciou podobných zákaziek ako sa obstaráva. Odborná spôsobilosť stavbyvedúceho je nevyhnutnou podmienkou pre preukázanie odborných a kvalifikačných predpokladov pre zvládnutie riadenia stavby.
K podmienke č. 3: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač na zabezpečenia kvality, environmentálneho manažérstva a bezpečnosti pri práci bude aplikovať systém manažérstva kvality, systém environmentálneho manažérstva a systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci certifikovaný nezávislou inštitúciou, ktorá potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa normy ISO 9001, splnenie noriem environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 a splnenie noriem bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy ISO 18001, všetko v oblasti komplexnej rekonštrukcie budov alebo uskutočňovania stavieb alebo obdobnej. Požaduje sa predloženie príslušných certifikátov. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Ak nie je uvedené inak, požadované doklady je potrebné predložiť ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie primeranosti stanovených podmienok: Verejný obstarávateľ prihliada na požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu, pričom má na zreteli, aby stanovenými podmienkami bezdôvodne a neprimerane neobmedzoval v účasti záujemcov a uchádzačov a neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Medzinárodné normy ISO 9001, 14001 a 18001 špecifikujú požiadavky systému riadenia kvality, environmentálnej politiky a politiky bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci tak, aby uchádzač mohol implementovať politiku riadenia kvality, environmentálnu politiku a politiku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci tak, že zohľadňuje právne a iné požiadavky, ktoré sa zaviazal plniť.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota realizácie
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.02.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.02.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.02.2016 15:00
Miesto : Obecný úrad Horný Badín
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie je prístupné pre uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote podľa bodu IV.2.3. tejto Výzvy.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): PRV SR 2014-2020
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Komunikácia verejného obstarávateľa so záujemcami a uchádzačmi sa bude realizovať v zmysle § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 18 zákona v znení účinnom do 31. októbra 2015, písomne alebo e-mailom, telefonická komunikácia slúži len na overenie doručenia písomností.
Kompletné súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa a sú bez obmedzenia prístupné každému záujemcovi. Verejný obstarávateľ potrebuje poznať identifikáciu záujemcov, aby im mohol poskytnúť prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov. Preto požaduje, aby sa každý záujemca zaregistroval - zaslal verejnému obstarávateľovi e-mailom informáciu o záujme zúčastniť sa súťaže, ktorá bude obsahovať identifikáciu obstarávania podľa údajov zverejnených v tejto Výzve - číslo a dátum Vestníka, číslo oznámenia, názov zákazky a názov a kontaktnú adresu záujemcu vrátane jeho platnej e-mailovej adresy. Verejný obstarávateľ na základe tejto informácie zašle záujemcovi link na webovú adresu, kde si súťažné podklady môže stiahnuť. Súťažné podklady sa nebudú zasielať poštou ani poskytovať osobne ani poskytovať v inom formáte ako sú zverejnené.
Záujemca môže o vysvetlenie údajov vo výzve na predkladanie ponúk alebo súťažných podkladoch požiadať tak, aby žiadosť bola v písomnej forme doručená verejnému obstarávateľovi najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, na neskôr doručené alebo inak podané žiadosti sa nebude prihliadať. Verejný obstarávateľ na žiadosť o vysvetlenie podľa predchádzajúcej vety odpovie v súlade s § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní najneskôr do 5 pracovných dní od jej doručenia.
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že od úspešného uchádzača bude vyžadovať realizačnú záruku, podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v súlade s "Metodickým pokynom pri zadávaní zákaziek na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a na poskytnutie služieb pri uplatňovaní sociálneho aspektu pri verejnom obstarávaní pre Program rozvoja vidieka Slovenskej republiky 2014 - 2020", ktorý je uvedený na www.apa.sk, čo je webová adresa poskytovateľa finančného príspevku o ktorý sa verejný obstarávateľ uchádza, je povinný zohľadniť sociálny aspekt pri verejnom obstarávaní. Z toho vyplývajúce povinnosti uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch. Zmluva ktorá bude výsledkom tohto obstarávania bude účinná až po splnení odkladnej podmienky spočívajúcej v poskytnutí finančných prostriedkov, o ktoré sa verejný obstarávateľ bude uchádzať v roku 2016, resp. bude uzavretá až po schválení verejného obstarávania a žiadosti o finančný príspevok jeho poskytovateľom. Z toho dôvodu si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zákazku nerealizovať ak nezíska finančný príspevok o ktorý sa bude uchádzať.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.01.2016

Profil Obstarávateľa


Dôležité