Oznámenie 906 - WYP

Obsah

906 - WYP
Vestník č. 9/2016 - 14.01.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Ivachnová
IČO: 00590444
Ivachnová 7, 03483 Ivachnová

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Železničná 85/2, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Mobil: +421 903765195
Telefón: +421 903765195
Email: mpprofit.vo@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obecivachnova.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
MP Profit, s.r.o.
IČO: 36734420
Železničná 85/2 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Železničná 85/2, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Mobil: +421 903765195
Telefón: +421 903765195
Email: mpprofit.vo@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Relaxačno – športový areál, Ivachnová
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Ivachnová
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Relaxačno športový areál v obci Ivachnová. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45212200-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Relaxačno športový areál v obci Ivachnová. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 93 131,5300 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí preukázať osobné postavenie podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), t.j. musí preukázať, že:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému
predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

Uchádzač preukáže osobné postavenie podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.


Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti, ktorými preukazuje svoje osobné postavenie, údajmi zapísanými v zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa preukázania osobného postavenia sú taxatívne určené zákonom o verejnom obstarávaní.
UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods.1 písm. b) uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky s celkovým objemom uskutočnených prác vo výške min. 250 000 EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene).
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, predloženie uvedených dokladov má garantovať preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
§ 28 ods.1 písm. c) údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží doklad - Certifikát kvality vydaný certifikačnou organizáciou, ktorým sa potvrdzuje, že firma má zavedený a udržiavaný systém manažérstva kvality zodpovedajúci požiadavkám STN EN ISO 9001:2009 vo vzťahu k predmetu zákazky. Budú akceptované aj iné rovnocenné certifikáty vydané príslušnými certifikačnými orgánmi certifikujúcimi manažérske systémy, ktoré zaručujú rovnocenné dôkazy o zabezpečení systému manažérstva kvality.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Požiadavka predložiť uvedený doklad sa vyžaduje z dôvodu, aby uchádzač preukázal, že je schopný zabezpečiť kvalitatívne plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite.

§ 28 ods.1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho - osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby alebo inžinierske stavby v zmysle zákona 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie.
Uchádzač predloží doklad montážneho pracovníka s odborným zameraním na zváračský kurz - zváranie elektrickým oblúkom v ochrannej atmosfére taviacou sa elektródou, označenie Z-M1, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené riadením stavebných prác na stavbe majú zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu.
§ 28 ods.1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží doklad - Certifikát kvality vydaný certifikačnou organizáciou, ktorým sa potvrdzuje, že firma má zavedený a udržiavaný systém environmentálneho manažérstva zodpovedajúci požiadavkám STN EN ISO 14001:2005 vo vzťahu k predmetu zákazky. Budú akceptované aj iné rovnocenné certifikáty vydané príslušnými certifikačnými orgánmi certifikujúcimi environmentálne manažérstvo, ktoré zaručujú rovnocenné dôkazy o zabezpečení environmentálneho manažérstva.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Požiadavka predložiť uvedený doklad sa vyžaduje z dôvodu, aby uchádzač preukázal, že vykonáva svoju činnosť tak, aby minimalizovala environmentálnu záťaž a znečisťovanie životného prostredia a z procesného a systémového hľadiska pravidelne preskúmava a rozvíja činnosť a efektívnosť environmentálnych opatrení organizácie.
§ 28 ods.1 písm. l) uchádzač predloží v ponuke vzorky požadovaného materiálu, ktorý navrhuje použiť pri realizácii diela a to:
Multifunkčný umelý trávnik: vo veľkosti min. rozmer A4, materiál: monofilamentný materiál PE, jemnosť vlasu min. 18000/8 Dtex, šírka vlasu min. 1, 2mm, hrúbka vlasu min. 320um, hustota vpichov min. 8661/m2, výška vlasu min. 40+2 mm, celková plošná hmotnosť min. 2613 g/m2,
Zároveň zo vzorkou musí byť predložený technický list výrobcu potvrdený výrobcom trávnika, dokazujúcim požadované parametre.
Mantinel: vo veľkosti min. rozmer A4,materiál - kombinácia pozinkovaná oceľ žiarovým zinkovaním, hrúbka pozinku min 50um+ PP mantinel UV stabilizovaný, hrúbka PPmin. 10 mm, madlo +vodiaca úchytná lišta pozink+ komaxit žltej farby, nosné stĺpiky - pozink min profil 50x40x2mm, horizontálne profily min.40x20x2mm,vodorovný profil pozink min 60x20x2mm, horné madlo -pozink komb. s komaxitom, min. šírka x výška 70x50mm, hr.1mm, predpružený materiál madla a vodiacej lišty pre zabezpečenie tepelnej rozťažnosti materiálu mantinelu. Spoje pozinkovaných súčastí mantinelu musia byť spájané zvarovaním- spájaním v ochrannej atmosfére.
Zároveň zo vzorkou mantinelového systému musí byť predložené:
- potvrdenie / certifikát/výrobcu o dosiahnutí parametrov použitých na mantinelový systém, min. PP dosky- potvrdenie o zhode vlastností: hustota, pevnosť v ťahu, ťažnosť, rázová húževnatosť, tvrdosť Shore D, chemická odolnosť, rozmerová stálosť a horľavosť a tiež potvrdenie o dosiahnutí požadovaných vlastností pozinkovaných profilov.
- statický posudok ponúkaného mantinelového systému vypracovaný oprávnenou osobou
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Požiadavka predložiť uvedené vzorky a doklady sa vyžaduje z dôvodu overenie kvality dodávaných prvkov multifunkčného ihriska.

V súlade s § 28 ods. 2) zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov, uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Uchádzač predloží všetky požadované doklady ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena s DPH
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota realizácie
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
MI_09/2016_IV
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.02.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.02.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.02.2016 11:30
Miesto : MP profit, s.r.o.
Železničná 85/2
017 01 Považská Bystrica
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka, SR 2014 - 2020,
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.I. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nebude na žiadosti zaslané mailom reagovať. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.I. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom.
Žiadosť o súťažné podklady má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady.


Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk . V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, osoba povinná nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky.

Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.01.2016

Redakčné opravy

2589 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 21/2016
V oznámení 00906-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Ivachnová, Ivachnová 7, 034 83 Ivachnová zverejnenom vo VVO č. 009/2016 zo dňa 14.01.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 02.02.2016 09:00 Viď: 08.02.2016 09:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 02.02.2016 09:00 Viď: 08.02.2016 09:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 02.02.2016 11:30 Viď: 08.02.2016 11:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité