Oznámenie 950 - WYP

Obsah

950 - WYP
Vestník č. 9/2016 - 14.01.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Handlová
IČO: 00318094
Námestie baníkov 7, 97251 Handlová

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEGAL TENDER s.r.o., Ružová dolina 8, 821 09 Bratislava
Kontaktná osoba: Eva Senáriková
Telefón: +421 904888427
Fax: +421 239004414
Email: senarikova@aksenarikova.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zníženie energetickej náročnosti MŠ Morovnianska cesta v Handlovej
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Handlová
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú nasledovné stavebné práce:
oddrenážovanie základových a podzemných konštrukcií objektov za účelom omedzenie vzlínania zemnej vlhkosti.
-vybudovanie nových okapových chodníkov z riečnych valúnov
-zateplenie obvodových stien kontaktným zatepľovacím systémom
-zateplenie stropov nad najvyššími podlažiami objektov / zateplenie striech
-výmena okenných a dverných otvorov v priečeliach objektov
-výmena vykurovacích telies a vyregulovanie systémov ÚK
-výmena osvetľovacích telies
- vybudovanie bezbariérových prístupov do tried v prízemí objektov MŠ - zriadenie prístupových chodníkov, rámp a zábradlí na riešených SO
- úprava vonkajších terás pavilónov škôlky
-výmena zariaďovacích predmetov zdravotechniky vrátane armatúr v kúpeľniach a WC
-výmena a doplnenie úprav podláh a stien - keramických obkladov a dlažieb
-výmena strešnej krytiny
-výmena dažďových žľabov, zvodov a oplechovaní na riešených SO
-výmena systémov ochrany pred účinkami blesku na riešených SO
Bližšia špecifikácia je v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45214100-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 848 300,2700 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 14
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať
podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
1.1.Nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme;
1.2. Nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním;
1.3. Nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené
konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
1.4. Nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.5. Nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.6. Je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku;
1.7. Nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať;
1.8. Nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní;
1.9. Nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola
subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia;
1.10. Nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok uvedených v bodoch 1.1 až 1.6 a 1.8 až 1.10:
1.11. podľa bodu 1.1 a 1.2: výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace;
1.12. podľa bodu 1.3: potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace;
1.13. podľa bodu 1.4: potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace;
1.14. podľa bodu 1.5: potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace;
1.15. podľa bodu 1.6: dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu;
1.16. podľa bodu 1.8, 1.9 a 1.10; čestným vyhlásením;
1.17. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie
preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov.
1.18. Podnikateľ, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v inom členskom štáte, je na účely zápisu a zmeny údajov v zozname podnikateľov oprávnený predložiť rovnocenné doklady, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, alebo potvrdenie o zápise do obdobného zoznamu alebo iný rovnocenný doklad, vydaný príslušným orgánom iného členského štátu, ktorý obsahuje potvrdenie skutočností, ktoré sú predmetom zápisu alebo zmeny údajov v zozname podnikateľov;
1.19. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla záujemcu;
1.20. Ak uchádzačovi bolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, bude zo zadávania zákazky vylúčený;
1.21. Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní , porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom. Lehota podľa bodu 1.20 plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným;
1.22. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie:
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c ) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
1.23. Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa bodu 1.7 spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.
1.24. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) (bod 1.7) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje
verejný obstarávateľ.
1.25. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona za
každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) (bod 1.6) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť;
1.26. Splnenie podmienok účasti osobného postavenia môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
1.27. Všetky požadované doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené:
1.1 podľa § 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z. Tieto preukazuje:
vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru
1.2 podľa § 27 ods. 1 písm. d) zák. č. 25/2006 Z. z. Tieto preukazuje prehľadom (čestným vyhlásením) o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky , resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
1.3 Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie
určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické
postavenie.
1.4 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým
uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
1.5 Podľa § 27 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
1.6 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
1.7 Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Čestné vyhlásenie musí obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú konkrétnu podmienku účasti ním uchádzač preukazuje.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : ad 1.1)
Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že nebol v roku 2015 (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete, a že jeho bežný účet nebol v roku 2015 (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom exekúcie. Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu obstarávateľ neuzná. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie/potvrdenia.
ad 1.2)
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého celkového
obratu za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v kumulatívnej hodnote minimálne 4.000 000,00 Eur bez DPH. Prehľad (čestné vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. K prehľadu /čestnému vyhláseniu/ pripojí uchádzač výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky , resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti potvrdené miestne príslušným správcom dane, a to v origináli alebo overenej fotokópii. Takéto predloženie potvrdených výkazov nemá povinnosť predložiť ten subjekt, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk. V prípade, že vykázaný obrat je v inej mene ako Euro, uchádzač vykoná prepočet na menu Euro a to podľa kurzového lístka k 31.12.príslušného roka, v ktorom bol dosiahnutý obrat vykázaný v inej mene ako Euro.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Požadované doklady uchádzač predloží ako dôkaz, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu a že má dostatok preukázateľného zdrojového krytia na riadne a priebežné plnenie svojich zmluvných záväzkov súvisiacich s realizáciou stavebných prác. Potreba predloženia dokladu o schopnosti plniť svoje finančné záväzky (vyjadrenie banky) uchádzača vyplýva zo skutočnosti, že verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy. Z uvedeného vyplýva, že uchádzač musí byť schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky preukázateľnými finančnými zdrojmi až do uplynutia lehoty splatnosti faktúr. Požiadavka na prehľad o obrate má preukázať, že je obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím a dodržiava platobnú a finančnú disciplínu. Predloženie výkazov verifikuje údaje o obrate a objektívne vyhodnocuje celkové finančné hospodárenie podniku.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené:
1.1. § 28 ods. 1 písm. b) zák. č. 25/2006 Z. z. zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk) v zmysle tejto výzvy.
1.2 Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich
zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác
1.3 Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. h) v spojení s § 30 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác .
1.4 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní požaduje Verejný obstarávateľ preukázať realizáciu zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk) v zmysle tejto výzvy, v stanovenom minimálnom rozsahu a objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek a s ohľadom nato, že sa jedná o stavebné práce na národnej kultúrnej pamiatke . Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho rozsahu realizácie zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
Podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, sú nevyhnutné pre zabezpečenie
vedenia stavebných prác osobou s dostatočnými skúsenosťami z vedenia stavebných prác, približujúcich sa svojou povahou zadávanej zákazke a tým zabezpečenia kvalitnej a odbornej realizácie obstarávaných stavebných prác a tým zaistenia predpokladu bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.
Splnením podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. h) v spojení s § 30, uchádzač preukáže zabezpečenie najvyššej kvality. Verejný obstarávateľ pri formulovaní týchto podmienok účasti zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých noriem zabezpečenia environmentálneho manažérstva má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcu sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1.1. § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní Verejný
obstarávateľ požaduje predložiť zoznam uskutočnených stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov. Uchádzač je povinný predložiť aspoň jeden referenčný list minimálne v objeme 800 000 ,00 EUR bez DPH , ktorý preukazuje realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky .
Verejný obstarávateľ bude hodnotiť len realizáciu stavebných prác zodpovedajúcich predmetu tejto zákazky.
Uchádzač je povinný Verejnému obstarávateľovi preukázať, že potvrdenie objednávateľa o uspokojivom vykonaní
stavebných prác s uvedením:
-názvu obchodného mena objednávateľa,
-adresy jeho sídla,
-názvu a obchodného mena zhotoviteľa,
-názvu predmetu zmluvy,
-stručného opisu a rozsahu predmetu zmluvy ,
-celkovej zmluvnej ceny prepočítané na EUR bez DPH, -termínov začatia a ukončenia prác,
-miesta realizácie prác,
-vyjadrenie objednávateľa, že práce boli uskutočnené v súlade so zmluvou a požadovanej kvalite,
-kontaktnej osoby objednávateľa, meno, priezvisko, tel. č., u ktorej si obstarávateľ môže overiť uvedené údaje podľa obchodných podmienok,
-ak to nie je možné od objednávateľa, ktorý nie je verejným obstarávateľom podľa zákona získať, pričom túto
skutočnosť môže Verejnému obstarávateľovi preukázať aj čestným prehlásením podpísaným na to oprávnenou osobou.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť u objednávateľa charakteristiku stavebných prác, ktoré boli
predmetom zákazky uvedenej v zozname ako aj uspokojivé vykonanie týchto stavebných prác, cenu týchto prác, miesto a lehoty ich uskutočnenia a pravdivosť zhodnotenia uskutočnenia prác podľa obchodných podmienok. V prípade, ak Verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že Uchádzač neuviedol pravdivé údaje a informácie, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže. Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.
1.2 § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní -Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi (profesijný životopis a doklad o dosiahnutom vzdelaní) 1 osoby s odbornou spôsobilosťou v oblasti stavbyvedúci. Požaduje sa aby tieto osoby mali odbornú prax
a spôsobilosť v odbore min. 5 rokov podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie (uchádzač predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie.
1.3
a) verejný obstarávateľ požaduje predložiť úradne overenú kópiu platného certifikátu systému environmentálneho
manažérstva zodpovedajúceho EN ISO 14 001 v oblasti realizácie stavebných prác. Verejný obstarávateľ uzná aj
rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o
zabezpečení systému environmentálneho manažérstva, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie
environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
b) verejný obstarávateľ požaduje predložiť certifikát na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSASS 18001 pre oblasť predmetu zákazky - uskutočnenie stavebných prác alebo ekvivalentný doklad.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.02.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 24,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Záujemca o poskytnutie súťažných podkladov požiada na kontaktnom mieste verejného obstarávateľa (LEGAL TENDER s.r.o., Ružová dolina 8, 821 09 Bratislava) na základe žiadosti o súťažné podklady. Ak záujemca predloží žiadosť o súťažné podklady osobne, urobí tak na kontaktnom mieste verejného obstarávateľa v pracovných dňoch od 09:00 hod. do 12:00 hod. a od 13:00 hod. do 16:00 hod. Uvedená suma musí byť najneskôr do dňa uvedeného ako lehota na prijímanie žiadosti o súťažné podklady pripísaná na účte vedenom v Tatrabanke, a.s. č. IBAN SK511100 0000002925842014. Pri prevode alebo vložení finančných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu . Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e-mail, fax), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť kontaktnú osobu, telefonický, mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštou) a mal by byť priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.02.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.02.2016 16:00
Miesto : LEGAL TENDER s.r.o.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP KŽP
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla
2. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
3. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a
samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako
Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v elektronickej podobe, každú na samostatnom CD, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf.
4. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta .
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
6. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v €
prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH.
7. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý,
vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať.
8. Ďalšie osobitné podmienky. Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
a) Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
b) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať úspešného uchádzača na zloženie realizačnej záruky (kaucie), t.j. zábezpeky na vykonanie prác, riadne splnenie svojich záväzkov a na riadne uskutočnenie predmetu zmluvy. Realizačná záruka (kaucia) bude slúžiť na garanciu vecného a finančného plnenia harmonogramu realizácie, odovzdanie príslušných dokladov a certifikátov, dodržanie kvality diela, odstránenie závad, dodržanie zmluvných podmienok a vymožiteľnosť zmluvných pokút a sankcií. Výška kaucie je stanovená ako 10% z celkovej ceny diela. Namiesto zloženia kaucie môže zhotoviteľ predložiť bankovú záruku. Ďalšie súvisiace podmienky ohľadom realizačnej záruky sú uvedené v zmluve o dielo.
9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
10. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v súlade s § 45 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle novely účinnej od 01.11.2015.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
13.01.2016

Redakčné opravy

1744 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 14/2016
V oznámení 00950-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Handlová, Námestie baníkov 7, 972 51 Handlová zverejnenom vo VVO č. 009/2016 zo dňa 14.01.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní Namiesto: V súlade s § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní požaduje Verejný obstarávateľ preukázať realizáciu zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk) v zmysle tejto výzvy, v stanovenom minimálnom rozsahu a objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek a s ohľadom nato, že sa jedná o stavebné práce na národnej kultúrnej pamiatke. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho rozsahu realizácie zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne. Viď: V súlade s § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní požaduje Verejný obstarávateľ preukázať realizáciu zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk) v zmysle tejto výzvy, v stanovenom minimálnom rozsahu a objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho rozsahu realizácie zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
2278 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 18/2016
V oznámení 00950-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Handlová, Námestie baníkov 7, 972 51 Handlová zverejnenom vo VVO č. 009/2016 zo dňa 14.01.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 03.02.2016 10:00 Viď: 11.02.2016 10:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.02.2016 10:00 Viď: 11.02.2016 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 03.02.2016 16:00 Viď: 11.02.2016 16:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité