Oznámenie 1120 - WYP

Obsah

1120 - WYP
Vestník č. 10/2016 - 15.01.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Pečeňady
IČO: 00312878
Pečeňady 93, 92207 Pečeňady

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Pečeňady
Kontaktná osoba: Ladislav Boháčik
Mobil: +421 903449986
Telefón: +421 337781115
Email: starosta@pecenady.sk; podatelna@pecenady.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.pecenady.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Park Pečeňady
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Pečeňady, južná časť obce;
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Park sa nachádza v južnej časti obce Pečeňady a je národnou kultúrnou pamiatkou (NKP č. 969/2). Predmetom zákazky je dosiahnutie novej koncepcie priestorového usporiadania záujmovej lokality, čo vyžaduje vykonanie búracích prác (spevnená plocha, betónové pódium s prestrešením), zriadenie chodníkov (povrchová úprava mechanicky spevnené kamenivo, ohraničenie obrubníkmi), zriadenie odstavných plôch pre osobné autá zo zatrávňovacích panelov, dodávka a montáž prvkov drobnej architektúry (lavičky, odpadkové koše, exteriérové cvičiace prvky ako certifikovaný typový výrobok, mini tribúny atypický prvok), sadové úpravy (výrub drevín, orez, ošetrenie drevín, nová výsadba drevín a kríkov, obnova a doplnenie trávnika v mieste výrubu stromov), zriadenie verejného parkového osvetlenia (zemné rozvody NN, podperné stĺpy so svietidlami). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45112711-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233160-8, 45233161-5, 45223300-9, 45316100-6, 77341000-2, 77211600-8, 39224340-3, 39113200-9, 39113000-7, 37480000-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa spracovanej projektovej dokumentácie a výkazu výmer.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 168 406,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 150
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona. Ich splnenie preukazuje dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. 4 alebo 5 zákona, predložením originálnych dokladov, alebo ich úradne overených kópií. Všetky doklady musia dokumentovať aktuálny stav, ich platnosť musí byť v súlade s § 26 ods. 2 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa ust. § 128 zákona. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 04. 2015 môže predložiť potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že nie je v reštrukturalizácii, niektorým zo spôsobov vymedzených vo Výkladovom stanovisku úradu pre verejné obstarávanie č. 5/2015 (predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace alebo doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov).
Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona.
- Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
- Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6: podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sa vyžadujú podľa § 26 a § 32 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní obligatórne.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Ekonomické a finančné postavenie uchádzač preukáže:
Predložením vyjadrenia banky/bánk, alebo pobočky zahraničnej banky/bank v ktorej/v ktorých má vedený účet o schopnosti plniť si finančné záväzky (ako dlho je klientom banky/bánk, či si riadne plní svoje záväzky, či v prípade úveru dodržuje splátkový kalendár, či nie je v nepovolenom debete, ...) potvrdenie musí byť originál, resp. úradne overená fotokópia, nie staršie ako 3 mesiace k termínu predloženia ponuky. (Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky).
K vyjadreniu banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk uchádzač doloží čestné vyhlásenie, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie - doklad podpísaný uchádzačom, alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. (V prípade skupiny dodávateľov musí byť čestné vyhlásenie podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny).
Uchádzač môže preukázať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 2 zákona.
Ak uchádzač, alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie (§27 ods. 3)
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6: požiadavka je primeraná, jej potreba vyplynula za účelom overenia si ekonomickej a finančnej stability uchádzača, či je predpoklad, že bude spôsobilý úspešne plniť zmluvu, aj napriek tomu, že verejný obstarávateľ vykoná úhradu za skutočne vykonané práce a dodávky iba dvomi platbami.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač splní požadované finančné a ekonomické postavenie ak z predloženého vyjadrenia banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/v ktorých má vedený účet a priloženého čestného vyhlásenia vyplýva, že je schopný plniť si finančné záväzky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením nasledovných dokladov:
a)Údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na požadované plnenie.
b)Zoznamom stavebných prác uskutočnených za obdobie predchádzajúcich päť rokov (r. 2011, 2012, 2013, 2014, 2015), doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok (originál alebo úradne overená kópia), ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Uchádzač môže preukázať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 2 zákona.
Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti v tejto súťaži predložené uchádzačom musia byť originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne osvedčenou kópiou. (To neplatí pre doklady predložené v Českom jazyku).
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti bude postupovať podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6: požiadavka je primeraná vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a jej rozsah je nevyhnutné, aby mal uchádzač v oblasti, ktorej sa verejné obstarávanie týka, dostatočné skúsenosti. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv za predchádzajúcich päť rokov má garantovať skúsenosti a schopnosť odborne a kvalitne splniť zákazku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač splní požadovanú technickú spôsobilosť
a) ak z poskytnutých údajov o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie požadovaných stavebných prác a dodávok vyplýva, že zodpovedajú požiadavkám na realizáciu predmetu zákazky.

b) ak z predloženého zoznamu stavebných prác na rovnaký, alebo podobný predmet zákazky a priložených potvrdení o ich uspokojivom vykonaní vyplýva, že v období predchádzajúcich päť rokov (r. 2011 - 2015) realizoval minimálne tri stavby (na rovnaký alebo podobný predmet zákazky), ktorých finančné plnenie s DPH presiahlo 100 000 EUR (myslí sa každú v objeme minimálne 100 000 EUR s DPH). Prepočet inej meny na Euro sa bude odvíjať nasledovne: pri slovenských korunách 1€/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk.

Definícia: Pod pojmom rovnaký, alebo podobný predmet zákazky sa rozumie zriadenie prípadne rekonštrukcia cestných stavieb (komunikácií a ich odvodnenia, parkovísk, odstavných plôch pre automobily, chodníkov, peších zón, ostrovčekov, kľudových zón,... a pod.), revitalizácia parkovej, uličnej či krajinnej zelene (výrub drevín, orez drevín, výsadba stromov, krov, kvetenstva, obnova trávnatých plôch, ... a pod.), zriaďovanie verejného osvetlenia, dodávka a inštalácia prvkov drobnej architektúry, typových fitness prvkov, prípadne exteriérových detských herných zariadení, ... a pod.).
Poznámka:
- V prípade zmlúv s viacročným plnením, presahujúcim vymedzené obdobie napr. plnenia od roku 2010, resp. plnenia i po roku 2015 - do plnenia zmlúv za obdobie rokov 2011 až 2015 sa zahrnú iba čiastkové hodnoty zmlúv plnené v stanovenom období (t. j. v období rokov 2011 - 2015).

- V prípade, že v rámci predložených referencií boli realizované aj stavebné práce na iný, ako rovnaký alebo podobný predmet zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá finančná hodnota stavebných prác, ktoré sú na rovnaký, alebo podobný predmet zákazky.

- V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.) musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku stavebných prác ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo jeho osoba podľa § 28, ods. 2 zákona.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov predložených na posúdenie technickej a odbornej spôsobilosti preto je potrebné v predloženom zozname stavebných prác uviesť okrem identifikačných údajov zmluvného partnera (obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania), predmetu zmluvy (názov a stručný opis z ktorého musí byť preukázaný rovnaký alebo podobný predmet zákazky), miesta a lehoty uskutočňovania stavebných prác, skutočne fakturovanej ceny s DPH v sledovanom období (r. 2011 - 2015) aj meno, priezvisko a telef. číslo kontaktnej osoby, prípadne i e-mail odberateľa (pokiaľ tieto informácie nie sú uvedené v Potvrdení o uspokojivom vykonaní stavebných prác).
- V zákonom stanovených prípadoch uchádzač postupuje podľa ustanovenia § 155m ods. 11 zákona.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/2016/Bo
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.02.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.02.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.02.2016 16:00
Miesto : Obecný úrad Pečeňady, zasadacia miestnosť.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou platného dokladu o oprávnení uskutočňovať práce požadovaného druhu. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou platného dokladu uchádzača, ktorého zastupuje, o oprávnení uskutočňovať práce požadovaného druhu.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady sa záujemcom o účasť vydávajú v elektronickej podobe. Je možné ich získať:
-- stiahnutím priamo z profilu verejného obstarávateľa, zriadeného na stránke úradu pre verejné obstarávanie, kde je k nim neobmedzený priamy prístup elektronickými prostriedkami. Adresa profilu: HTTP://WWW2.UVO.GOV.SK/PROFILY/-/PROFIL/PZAKAZKY/4754 .
-alebo prostredníctvom poštového prepravcu, prípadne osobným prevzatím od vereného obstarávateľa, na základe predchádzajúcej písomnej žiadosti o účasť v tomto verejnom obstarávaní, doručenej na adresu verejného obstarávateľa, uvedenú v bode 1 tejto výzvy.
Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je:
-Doručenie písomnej žiadosti záujemcu o účasť vo verejnom obstarávaní na zákazku Park Pečeňady (poštou, v prílohe e-mailu alebo osobne) s uvedením poštovej adresy záujemcu, kontaktnej osoby vo verejnom obstarávaní zákazky, jej čísla telefónu a mailovej adresy a s uvedením spôsobu prevzatia súťažných podkladov (či si súťažné podklady záujemca stiahol z profilu verejného obstarávateľa a ich zaslanie nepožaduje, alebo si ich v elektronickej podobe na CD prevezme osobne, alebo ich požaduje zaslať poštou);
-V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi;
-Žiadosť o účasť je potrebné predložiť v tom istom jazyku ako sa požaduje predloženie ponuky;
-Písomná žiadosť o účasť musí byť doručená (nestačí, že bude odoslaná) v lehote na predkladanie ponúk;
-Pri osobnom prevzatí súťažných podkladov sa odporúča vopred si telefonicky dohodnúť termín a čas s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa;
-Osobné prevzatie súťažných podkladov záujemcami (v elektronickej podobe na CD) aj osobné odovzdávanie ponúk (v listinnej forme v zapečatenej obálke) na Obecnom úrade v Pečeňadoch je možné vykonať v pracovných dňoch, v pracovnom čase od 8,00 hod. do 12,00 hodiny a v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk do 10,00 hodiny;
-Všetky vysvetlenia a doplnenia súťažných podkladov, rovnako ak kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať vo svojom profile. Predmetné písomnosti bude verejný obstarávateľ považovať za odoslané/doručené v momente uverejnenia vo svojom profile na webovom portáli úradu pre verejné obstarávanie HTTP://WWW2.UVO.GOV.SK/PROFILY/-/PROFIL/PZAKAZKY/4754 .
-V záujme dodržania princípu transparentnosti a rovnakého zaobchádzania verejný obstarávateľ vyžaduje nasledovné: Ak nie je uchádzačovi umožnené predložiť na preukázanie požadovanej technickej a odbornej spôsobilosti podľa časti III.1.3 bodu b) tejto výzvy (k zoznamu realizovaných prác za predchádzajúcich päť rokov) potvrdenie/potvrdenia o ich uspokojivom vykonaní (originál, alebo úradne overená kópia), verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač uviedol vo svojom vyhlásení o ich uskutočnení aj dôvod, prečo nebolo možné požadované potvrdenie/potvrdenia o uspokojivom vykonaní prác (uvedených v zozname) predložiť.
- Lehota zhotovenia predmetu zákazky nie je 150 dní od zadania zákazky, ale 150 dní odo dňa odovzdania staveniska, v súlade s časovým a vecným harmonogramom prác odsúhlaseným verejným obstarávateľom.
- Spôsob financovania a platobné podmienky sú podrobne rozpísané v časti 6 súťažných podkladov a v zmluve o dielo.
- Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
-Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
14.01.2016

Redakčné opravy

2728 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 22/2016
V oznámení 01120-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Pečeňady, Pečeňady 93, 922 07 Pečeňady zverejnenom vo VVO č. 010/2016 zo dňa 15.01.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH Namiesto: 168 406,0000 EUR Viď: 168 521,5000 EUR Dôvod: doplnenie dvoch položiek výkazu výmer v časti SO 05 Verejné osvetlenie (gulatina drôt FeZn 33 m - materiál a práca). Zmena predpokladanej hodnoty zákazky bez DPH:

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Park Pečeňady
Obstarávateľ: Obec Pečeňady

Dôležité