Oznámenie 1407 - WYP

Obsah

1407 - WYP
Vestník č. 12/2016 - 19.01.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Rybky
IČO: 00309915
Rybky 110, 90604 Rybky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Rybky, Rybky č. 110
Kontaktná osoba: Henrich Ravas
Mobil: +421 908719305
Telefón: +421 346511288
Fax: +421 346511288
Email: obecrybky@stonline.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obecrybky.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
IČO: 34921460
Venevská 767/6 , 99001 Veľký Krtíš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Martina Kukučková ZAR-KON, Venevská 767/6, 990 01 Veľký Krtíš
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Mobil: +421 915872042
Telefón: +421 474830864
Email: zarkon@slovanet.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
IČO: 34921460
Venevská 767/6 , 99001 Veľký Krtíš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Martina Kukučková ZAR-KON, Venevská 767/6, 990 01 Veľký Krtíš
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Mobil: +421 915872042
Telefón: +421 474830864
Email: zarkon@slovanet.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
IČO: 34921460
Venevská 767/6 , 99001 Veľký Krtíš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Martina Kukučková ZAR-KON, Venevská 767/6, 990 01 Veľký Krtíš
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Mobil: +421 915872042
Telefón: +421 474830864
Email: zarkon@slovanet.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia chodníkov v obci Rybky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: k.ú. Rybky, parc. čísla: 85, 185/1, 907/2
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia nevyhovujúcich chodníkov v obci: 1. asfaltový chodník v strede obce, 2.asfaltový chodník pri cintoríne, 3. chodník z betónových panelov na začiatku obce v smere od Senice.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233161-5
Doplnkový slovník: IA13-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Dĺžka rekonštruovaných chodníkov: 1. asfaltový chodník v strede obce - 321 m, 2.asfaltový chodník pri cintoríne - 288 m, 3. chodník z betónových panelov na začiatku obce v smere od Senice - 152 m, celkom 761 m.
Podrobný rozsah prác je uvedený v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré tvoria súčasť Súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 95 344,4700 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 5
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) spôsobom podľa § 26 ods. 2 alebo § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
Pri preukázaní podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona (že nie je v reštrukturalizácii) verejný obstarávateľ odporúča postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom ÚVO č. 5/2015 k osobnému postaveniu.
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje uchádzač vo vzťahu k
hlavnému predmetu zákazky, ktorým je uskutočnenie stavebných prác.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní
podľa § 26 zákona predloží každý člen skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie
podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom
obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32
ods. 6 zákona k § 26: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona. Toto ustanovenie je taxatívne a preto ho musel verejný
obstarávateľ v plnom rozsahu aplikovať.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 27 týmto dokladmi:
1. Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona: vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
DOKLAD č. 1:
Uchádzač predloží potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne
overenú fotokópiu, nie staršiu ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Potvrdenie bude obsahovať údaje o tom, že :
- uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
- uchádzač nie je v nepovolenom debete a
- jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.
V prípade, ak uchádzač má účty vo viacerých bankách, predloží požadované vyjadrenie banky za každú banku. Verejný obstarávateľ neuzná bankový výpis na preukázanie podmienky účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona.
DOKLAD č. 2:
Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky/bánk aj čestné prehlásenie, že v iných bankách, ako za ktoré predložil
potvrdenie, nemá záväzky.
2. Podľa § 27 ods. 1 písm. d zákona: prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za
posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
DOKLAD č. 3:
Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti vykonávania stavebných prác za posledné tri hospodárske
roky vo forme čestného prehlásenia; zoznam bude podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene
uchádzača a opatrený pečiatkou (ak sa používa).
DOKLAD č. 4:
Uchádzač predloží za účelom preukázania dosiahnutého obratu výkaz ziskov a strát (uchádzač účtujúci v podvojnom
účtovníctve) alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch (uchádzač účtujúci v jednoduchom účtovníctve) za posledné tri
hospodárske roky podľa platných právnych predpisov, overeným príslušným správcom dane podľa zákona č. 511/1992
Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. príslušnou inštitúciou podľa krajiny sídla uchádzača. Verejný obstarávateľ bude akceptovať doklady, ktoré už boli v minulosti osvedčené správcom dane a takto osvedčené doklady budú predložené ako obyčajná fotokópia podpísaná uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača a opatrená pečiatkou (ak sa používa). V prípade elektronického podania výkazov uchádzač predloží požadované doklady vrátane potvrdenia o podaní, tieto doklady potvrdí uchádzač alebo osoba oprávnená konať v mene uchádzača podpisom a opatrí pečiatkou (ak sa používa). Uchádzač nemusí predložiť účtovné závierky za príslušné roky, ak sú verejne prístupné vo verejnej časti registra účtovných závierok www.registeruz.sk alebo ekvivalent v krajine sídla uchádzačov mimo územia SR. V týchto prípadoch uchádzač uvedie v ponuke informáciu, kde si môže verejný obstarávateľ príslušné výkazy/doklady stiahnuť a vytlačiť.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) a písm. d) zákona: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova finančná situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a primerané k predmetu zákazky a požaduje uvedený doklad za účelom preukázania, že uchádzač je serióznym obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím a že zmluva bude uzatvorená s uchádzačom, ktorý je po všetkých stránkach spôsobilý k riadnej a uspokojivej realizácii zmluvy počas celého obdobia jej plnenia.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu
na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Splnenie podmienok účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané
príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K podmienke účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d): Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie obratu dosiahnutého v oblasti vykonávania stavebných prác za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti spolu vo výške 600 000,00 EUR.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 28 týmto dokladmi:
1. Podľa § 28 ods.1 písm. b) zákona: zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie
uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich
uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
DOKLAD č. 1
Zoznam stavebných prác uskutočnených za päť rokov predchádzajúcich dňu predloženia ponuky. V prípade, ak
uchádzač uvádza stavbu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. realizácia danej stavby začala pred
začiatkom preukazovaného obdobia alebo nebola skončená do konca preukazovaného obdobia, uchádzač v zozname
uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v požadovanom období (a len
túto sumu započíta do celkového súčtu realizačných nákladov všetkých stavieb). V prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen združenia, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Zoznam bude podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača a opatrený pečiatkou (ak sa používa).
DOKLAD č. 2
Potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných práci (referencie) za päť rokov predchádzajúcich dňu predloženia
ponuky s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných
podmienok. Odporúča sa, aby potvrdenia o kvalite dodania obsahovali minimálne nasledovné údaje: obchodné meno,
adresa sídla alebo miesta podnikania odberateľa, predmet dodávky z ktorého bude jasné, čo bolo predmetom zákazky, celkovú zmluvnú cenu bez DPH, DPH a celkovú cenu vrátane DPH v EUR, meno a priezvisko a číslo telefónu kontaktnej osoby odberateľa, kde si bude môcť obstarávateľská organizácia overiť uchádzačove informácie a slovné zhodnotenie kvality dodania. Pri prepočte zahraničnej meny na EUR sa použije kurz platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu, uchádzač zo SR použije kurz NBS a zahraničný uchádzač použije kurz ECB. V prípade, ak potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác bolo vystavené pred dátumom zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk, verejný obstarávateľ akceptuje pôvodné potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a čestné vyhlásenie uchádzača, ktorým nahradí a doplní chýbajúce hore uvedené náležitosti potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác.
UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. júna 2013. Verejný
obstarávateľ (osoba podľa § 7 ods. 1 zákona) si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u odberateľov
uvedených v zozname.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b): Zoznam realizovaných stavieb a požadované
referencie majú garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s plnením
zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, že je uchádzač spoľahlivý a že má dostatočnú
prax pri realizácii daného typu zákaziek, pričom realizácie boli zhotovené v požadovanej kvalite.
2. Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona: údaje o vzdelaní a odbornej praxi osôb alebo odbornej kvalifikácii riadiacich
zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Uchádzač predloží údaje za stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby alebo ekvivalentné (Inžinierske stavby, Dopravné stavby).
DOKLAD č. 3:
Uchádzač predloží za stavbyvedúceho osvedčenie o odbornej spôsobilosti na výkon činností stavbyvedúceho podľa
zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších
predpisov alebo iného ekvivalentného zahraničného certifikátu resp. zahraničného dokladu, ktorý bol vydaný inštitúciou
oprávnenou na vydanie tohto dokladu v krajine sídla uchádzača (originál alebo úradne osvedčená fotokópia).
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g):Uchádzač musí zabezpečiť odborne
spôsobilú osobu na riadenie stavby a pre úspešné a kvalitné zvládnutie požadovaných špecifických stavebných činností. Uchádzač musí preukázať, že má dostatočnú kvalifikáciu, prax a dokáže poskytnúť komplexné zastrešenie odborných činností pre úspešnú realizáciu stavby. Uvedená požiadavka je primeraná sleduje sa cieľ získania kvalifikovaného odborníka z danej oblasti predmetu zákazky na odborné vedenie uskutočňovania stavby.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Splnenie podmienok účasti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané
príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov k podmienke účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b): Uchádzač musí referenciami preukázať, že za posledných päť rokov predchádzajúcich dňu predloženia ponuky zrealizoval minimálne 3 stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (výstavba alebo rekonštrukcia chodníkov) alebo ekvivalentný (cesty, spevnené a odstavné plochy a pod.), z ktorých min. 1 bola s rozpočtom 90 000 EUR bez DPH (ekvivalent PHZ).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov k podmienke účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g): Z predložených dokladov
musí byť preukázateľná minimálne 5-ročná prax v oblasti riadenia stavebných prác v oblasti predmetu obstarávania, z
ktorých bude zrejmé, že v rámci riadenia uskutočnil aspoň 1 realizáciu rovnakého alebo podobného charakteru, kde sa
jednalo o práce, kde bola realizovaná stavba rovnaká ako je predmet zákazky (výstavba alebo rekonštrukcia chodníkov) alebo ekvivalentná (cesty, spevnené a odstavné plochy a pod.).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.02.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.02.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.02.2016 14:00
Miesto : Centrum prvého kontaktu, Komenského 3, 990 01 Veľký Krtíš
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Účasť na otváraní častí ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014-2020, číslo výzvy:13/PRV/2015, podopatrenie 7.2 Podpora na investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov vrátane investícií do energie z obnoviteľných zdrojov a úspor energie - Investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov, Aktivita 1: výstavba a rekonštrukcia miestnych komunikácií, lávok, mostov, chodníkov a záchytných parkovísk, autobusových zastávok.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady budú zaslané záujemcom na základe ich písomnej žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady záujemca zašle na kontaktnú adresu: Ing. Martina Kukučková ZAR-KON, Venevská 6, 990 01 Veľký Krtíš písomne poštou alebo emailom (zarkon@slovanet.sk). Preferuje sa elektronická komunikácia.
2.Odporúča sa, aby žiadosť obsahovala identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v
prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo
Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo.
3.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií,ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky.
4. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje skupina dodávateľov spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
5.V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie každej podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku.
6. Uchádzač uvedie v ponuke zoznam subdodávateľov a ich podiel zákazky, ktoré má v úmysle zadať tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo
najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní; tým nie je
dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača za plnenie zmluvy. Akúkoľvek zmenu týkajúcu sa subdodávateľa je
úspešný uchádzač bezodkladne povinný oznámiť verejnému obstarávateľovi, pričom subdodávateľ, ktorého sa týka
návrh na zmenu, musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
7.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako
predpokladaná hodnota uvedená pre daný predmet zákazky.
8.Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek
počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na to oprávnenými osobami a
poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
9.Verejný obstarávateľ sa uchádza o nenávratný finančný príspevok na predmet obstarávania v rámci výzvy PRV SR 2014-2020, číslo výzvy 13/PRV/2015. V prípade neuzavretia Zmluvy o poskytnutí NFP, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť už od uzavretej zmluvy s úspešným uchádzačom.
10. Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO a v súlade s podmienkami Výzvy č. 13/PRV/2015 určil osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych aspektov a požaduje od uchádzačov, aby sa pri predložení ponuky zaviazali, že v prípade úspešnosti budú tieto osobitné podmienky plniť. Tieto podmienky sú obsiahnuté v návrhu Zmluvy o dielo, ktorá tvorí súčasť Súťažných podkladov.
11. Verejný obstarávateľ upozorňuje na aktualizované znenie § 45 zákona o VO, podľa ktorého neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorého subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona o VO, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ ďalej nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
12. Verejný obstarávateľ v návrhu Zmluvy o dielo stanovil podmienku, že úspešný uchádzač (zhotoviteľ) po podpise ZoD a po výzve zo strany verejného obstarávateľa (objednávateľa) na zahájenie stavebných prác v určenej lehote zloží na účet verejného obstarávateľa (objednávateľa) finančnú zábezpeku vo výške 20 % z celkovej ceny diela bez DPH ako inštitút zábezpeky na zhotovenie diela podľa tejto zmluvy, jeho dokončenie, kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok. Finančnú zábezpeku je zhotoviteľ povinný poskytnúť objednávateľovi: a) buď vložením finančných prostriedkov na bankový účet objednávateľa, b) alebo vystavením zmenky v prospech objednávateľa v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 191/1950 Zb. (zákon zmenkový a šekový v znení nesk. predpisov).
13.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie
ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v
platnom znení.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
15.01.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité