Oznámenie 1430 - WYP

Obsah

1430 - WYP
Vestník č. 12/2016 - 19.01.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Vojka nad Dunajom
IČO: 00305812
Vojka nad Dunajom 150, 93031 Vojka nad Dunajom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Office 21, s.r.o., Alžbetínske námestie č. 328, 929 01 Dunajská Streda
Kontaktná osoba: Ing. Peter Hanesz
Mobil: +421 905323004
Telefón: +421 315509800
Fax: +421 315509800
Email: hanesz@proinvest.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia centrálnej časti verejného priestoru obce
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Intravilán obce
NUTS kód:
SK
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Iadná sa o úpravu centrálnej časti obce, ktorá obsahuje búranie existujúceho oplotenia, výstavbu pozemných objektov, chodníkov a realizáciu sadových úprav.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45112700-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45236250-7, 45210000-2, 45233253-7, 34928480-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Presné množstvo a rozsah stavebných prác a ostatných predmetov je dané výkazom výmer stavby tvoriacim súčasť súťažných podkladov..
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 99 460,1000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 4
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia záujemcov podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený uskutočňovať stavebné práce vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo čle-nom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo od-stupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším
ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v predmete zákazky: Uskutočňovanie stavieb a ich zmien.
f)písm. h) čestným vyhlásením.
g)písm. i) a j) čestným vyhlásením.
2.1Uchádzač alebo člen skupiny zapísaný do zoznamu podnikateľov na Úrade pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní (§ 128 a následne - platné potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní uchádzača alebo člena skupiny do zoznamu podnikateľov) nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní.
2.2Ak uchádzač alebo člen skupiny nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z požadovaných dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
2.3Ak má uchádzač alebo člen skupiny sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo člena skupiny.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Uchádzač môže predložiť čestné prehlásenie o tom, že je zapísaný v zozname podnikateľov v zmysle ust. § 128 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: preukázanie osobného postavenia vyplýva taxatívne z príslušných ustanovení ZVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
Prehľadom o dosiahnutom celkovom obrate uchádzača a prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka - realizácia pozemných stavieb s podielom sadových úprav za posledné tri hospodárske roky dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 32 ods.6 zákona o VO:
Verejný obstarávateľ má za to, že predmetná podmienka účasti slúži k dokladovaniu finančných schopností uchádzača počas realizácie prác tvoriacich predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Požaduje sa dokladovanie dosiahnutého obratu v oblasti, ktorej predmet zákazky sa týka - realizácia pozemných stavieb s podielom sadových úprav minimálne vo výške 15% - minimálneho obratu 290.000 € bez DPH kumulatívne za posledné tri hospodárske roky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1V zmysle § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác podobných predmetu zákazky realizácia pozemných stavieb s podielom sadových úprav z investičných nákladov stavby uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnených potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Dôkaz o plnení jednotlivých zákaziek uvedených v zozname potvrdí odberateľ, ak odberateľom:
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené
Za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúcich dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 32 ods.6 zákona o VO:
Verejný obstarávateľ má za to, že predmetná podmienka účasti slúži k dokladovaniu skúseností uchádzača v realizácii prác tvoriacich predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie skutočnosti, že uchádzač už v minulosti riadne a k spokojnosti zákazníka poskytoval stavebné práce, ktoré verejný obstarávateľ obstaráva.
1.2v zmysle ust. § 28 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 32 ods.6 zákona o VO:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladu z hľadiska zistenia, či uchádzač je schopný plniť predmet zákazky vo vyhovujúcej kvalite a má predpoklad na zabezpečenie kontroly kvality počas uskutočňovania stavebných prác.
1.1V zmysle § 28 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 32 ods.6 zákona o VO:
Verejný obstarávateľ má za to, že predmetná podmienka účasti slúži k dokladovaniu odbornej kvalifikácie uchádzača v realizácii prác tvoriacich predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie skutočnosti, že uchádzač v minulosti získal zodpovedajúcu odbornú kvalifikáciu a je spôsobilý na realizáciu predmetných prác na úrovni vyhovujúcej štandardom.
1.2V zmysle § 29 ZVO predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu..
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 32 ods.6 zákona o VO:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný plniť predmet zmluvy v požadovanej kvalite so splnením noriem zabezpečenia kvality.
1.1V zmysle § 30 ZVO predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom alebo záujemcom. Verejný obstarávateľ môže využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo normy environmentálneho manažérstva vyplývajúce z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 32 ods.6 zákona o VO:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný plniť predmet zmluvy v požadovanej kvalite so splnením noriem zabezpečenia kvality.
Doklady predkladané pre splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti žiadame predložiť v origináli alebo v úradne osvedčenej fotokópii.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Predložený zoznam poskytnutých dodávok musí obsahovať pozemné stavby s podielom sadových úprav minimálne 15% z investičnej výšky stavby a musí obsahovať: - obchodné meno alebo názov odberateľa, - sídlo odberateľa, - celkovú cenu bez DPH - z toho cena sadových úprav bez DPH - lehoty dodania. Dôkaz o plnení jednotlivých dodávok (referencia alebo iný doklad) musí obsahovať nasledovné údaje: - identifikáciu odberateľa (obchodné meno a sídlo) tak, aby bolo zrejmé, či sa jedná o verejného obstarávateľa alebo inú osobu - identifikáciu poskytovateľa dodávky - predmet zákazky - cena stavebných prác, termín uskutočnenia stavených prác, kontaktná osoba odberateľa (titul, meno, priezvisko a tel. číslo), dátum, podpis a pečiatka oprávnenej osoby odberateľa. Požaduje sa uspokojivé dokladovanie realizovaných pozemných stavieb (realizácia pozemných stavieb s podielom sadových úprav minimálne 15%) referenciami alebo zodpovedajúcim iným dokladom v minimálnom počte 1 ks v posledných piatich rokoch. Minimálny objem jednotlivých stavieb je 99 tis. € bez DPH. Referenčné listy alebo iné doklady budú predložené ako originál alebo osvedčené fotokópie.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referenčná stavba realizovala.
Požaduje sa uviesť meno zodpovednej osoby za riadenie kvality. V prípade, že technika alebo technický orgán uchádzač zabezpečuje externe, požaduje sa predložiť overenú kópiu platnej zmluvy, na základe ktorej má túto kontrolu zabezpečovať.
Požadovaný minimálny rozsah a počet odbornej kvalifikácie osôb vykonávajúcich nasledovné funkcie:
1.1.1osoby zabezpečujúce odborné vedenie stavebných prác Stavbyvedúci - dokladom o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho pre pozemne stavby osvedčením príslušnej odbornej organizácie spolu s dokladom o absolvovaní dlžky odbornej praxe v trvaní minimálne 5 rokov (prax sa dokladuje sa životopisom stavbyvedúceho) minimálne 1 osoba,
1.1.2osoby zodpovednej za riadenie realizácie sadových úprav Inžinier krajinárstva - je potrebné predložiť overenú kópiu o ukončení odborného vzdelania vyššieho stupňa v oblasti sadovníctva a krajinárstva vydaného príslušnou vzdelávacou inštitúciou spolu s dokladom o absolvovaní dlžky odbornej praxe v trvaní minimálne 10 rokov, ktorý sa dokladuje životopisom odbornej osoby - minimálne 1 osoba,
1.1.3osoby zodpovednej za riadenie stolárskych prác - Stolár - je potrebné predložiť overenú kópiu dokladu o ukončení odborného vzdelania vydaného príslušnou vzdelávacou inštitúciou - minimálne 1 osoba.
Uchádzač sa musí preukázať, že je držiteľom platného certifikátu kvality podľa § 29: ISO 9001:2008 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem.
Uchádzač sa musí preukázať, že je držiteľom platného certifikátu kvality podľa § 30: ISO 14001:2004 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena s DPH
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Čas potrebný na nástup na odstránenie závad v reklamačnom období v dňoch
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.02.2016 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.02.2016 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.02.2016 10:00
Miesto : Obecný úrad Vojka nad Dunajom, Obecný úrad č. 150, 930 31 Vojka nad Dunajom zasadacia miestnosť
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : 23.2Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie uchádzača na otváraní obálok s overeným podpisom štatutára organizácie a predložením neoverenej kópie ŽL alebo výpisu z OR nie staršej ako 3 mesiace.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): PRV
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. O súťažné podklady postačuje požiadať elektronickou poštou na adrese hanesz@proinvest.sk (odporúčaný spôsob) alebo poštou na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa.
2. Ak uchádzač zasiela informácie pre verejného obstarávateľa elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len
elektronické prostriedky) považujú sa za doručené až potom, ako ich doručenie spätne potvrdil verejný obstarávateľ, odoslaním správy potvrdzujúcej ich doručenie. Za potvrdenie doručenia sa považuje zaslanie odpovede na pôvodný email s uvedením samostatného textu (napr. potvrdzujeme doručenie informácie..., dňa xxx, meno zodpovednej osoby) potvrdzujúceho doručenie správy resp. potvrdenia doručenia informácie. Automatické odpovede alebo potvrdenia o prevzatí alebo prečítaní emailu sa nepovažujú za potvrdenie doručenia. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom alebo uchádzačom, aby v prípade nepotvrdenia doručenia informácii elektronickými prostriedkami (napr. prostredníctvom emailu alebo faxu) kontaktovali zodpovedné osoby a zaslali uvedené informácie opakovane. V prípade komunikácie počas ktorej nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie je uchádzač povinný doručiť v trvalo zachytiteľnej podobe pri dodržaní zákonom stanovených lehôt. Inak sa na tieto trvalo nezachytiteľné informácie nebude prihliadať.
3.Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk, pri uplatnení revíznych postupov, pri oznámení o vylúčení, pri oznámení o neprijatí ponuky a oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto.
4.V prípade potreby objasniť údaje uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, alebo v súťažných
podkladoch, môže podľa bodu 21.1 SP ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie na adrese kontaktnej osoby uvedenej v bode 1. týchto SP (odporúčaný spôsob komunikácie: mailom).
5.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená
verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 prac. dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
6.Vysvetlenie súťažných podkladov predložené zo strany ktoréhokoľvek uchádzača podľa bodu 21.5 SP sa
preukázateľne oznámi do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti na vysvetlenie všetkým uchádzačom, ktorí si
prevzali súťažné podklady.
7. Verejný obstarávateľ vo výnimočných prípadoch môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré
preukázateľne oznámi všetkým uchádzačom najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
8.Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne:
Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú na adresu predkladateľa. V prípade doručovania e-mailom, bude verejný obstarávateľ doručovať zásielky (napríklad súťažné podklady, listy, vysvetlenia, odpovede na žiadosti ... ) na záujemcom alebo uchádzačom uvedenú emailovú adresu. E-mail odoslaný na adresu záujemcu alebo uchádzača sa považuje za doručený nasledujúci deň po jeho odoslaní zo strany verejného obstarávateľa, aj keď sa o ňom uchádzač nedozvedel.
V prípade iného spôsobu doručovania ako e-mailom sa bude doručovanie riadiť nasledovnými pravidlami:
Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdr-žiava, doručovateľ ho
vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Tento deň sa považuje za deň uloženia zásielky. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol v žiadosti o účasť alebo v inom dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi.
9.Súťažné podklady si uchádzač vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v týchto súťažných podkladoch, počas lehoty na predkladanie ponúk. Súťažné podklady, vysvetlenia, doplnenia, výkaz výmer prípadne iné informácie súvisiace s týmto verejným
obstarávaním budú uverejnené aj na elektronickom úložisku v profile verejného obstarávateľa na stránke
www.uvo.gov.sk.
10. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného
nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.
11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby postupovať podľa ust. § 46 ZVO.
12. Na stavebné práce sa požaduje poskytnutie záruky min. po dobu 5 rokov, na ostatné predmety a zariadenia minimálne 24 mesiacov.
§ 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a technickej a odbornej spôsobilosti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzačov, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
V prípade, že podmienky účasti preukáže úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom
mieste čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní , verejný obstarávateľ
ich vyzve na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa
doručenia výzvy. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa bude považovať za nesplnenie podmienok účasti.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
15.01.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité