ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1.
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Rešov
IČO:
00322547
Rešov 36 , 08621 Rešov
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba:
JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil:
+421 917765110
Telefón:
+421 917765110
Email:
lasachisro@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na
inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
LASACHI, s.r.o.
IČO:
46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba:
JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil:
+421 917765110
Telefón:
+421 917765110
Email:
lasachisro@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na
inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
LASACHI, s.r.o.
IČO:
46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba:
JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil:
+421 917765110
Telefón:
+421 917765110
Email:
lasachisro@gmail.com
Ponuky budú doručené na
inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
LASACHI, s.r.o.
IČO:
46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba:
JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil:
+421 917765110
Telefón:
+421 917765110
Email:
lasachisro@gmail.com
I.2.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.
OPIS
II.1.
Názov zákazky
Zóna pre aktívny oddych Rešov
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Stavebné práce
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác:
Obec Rešov
NUTS kód:
II.1.3.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vybudovanie multifunkčného ihriska.
II.1.4.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
45236110-4,
45212200-8,
45210000-2,
45112720-8
II.1.5)
Časti
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1.
Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.2.
Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 84 538,3000
EUR
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1.
Podmienky účasti
III.1.1.
Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní v origináli alebo úradne overenej fotokópii. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia budú vyhodnocované v súlade s platnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. V zmysle výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávania č. 5/2015 viažuce sa na novelizované ustanovenie § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti,že nie je v reštrukturalizácii, 1.predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo 2.doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace. Odôvodnenie: Podmienka účasti je daná zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Nepožaduje sa
III.1.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či uchádzač má skúsenosť s realizáciou zákazky obdobného charakteru ako je predmet obstarávania a finančného objemu zodpovedajúcemu predmetu obstarávania. Podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, 2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku za účelom overenia si kvality inštalovaných a dodaných základných prvkov multifunkčného ihriska a schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky v kvalite vyžadovanej verejným obstarávateľom. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, v zmysle § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
K § 28 ods. 1 písm. b) verejný obstarávateľ požaduje predloženie min. 1 stavby podobného alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky v min. v hodnote predpokladanej hodnoty zákazky. K § 28 ods. 1 písm. l) Uchádzač predloží nasledovné vzorky: a/ Vzorku umelého trávnika vo veľkosti min A4, ktorý plánuje uchádzač použiť pri výstavbe ihriska a technický list od výrobcu, potvrdený výrobcom umelého trávnika. Vlastnosti predloženej vzorky umelého trávnika, ktorý plánuje uchádzač použiť pri výstavbe ihriska, musia byť v zhode s vlastnosťami uvedenými v opise predmetu obstarávania. b/ Vzorku profilu konštrukčného prvku mantinelového systému. Okrem toho vzorku plastového mantinelového dielca drážkového , kde vzorka by mala byť min. 20 cm dlhá. Profil musí byť v zhode s vlastnosťami uvedenými v technickej správe. c/ Vzorku ochrannej siete oplotenia z polyetylénovej siete v zhode s vlastnosťami uvedenými v technickej správe. d/ Vzorku plastovej krytky mantinelového systému.
Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Najnižšia cena
Váha: 80
Časť: 2
Názov: Lehota výstavby
Váha: 20
IV.1.2.
Použije sa elektronická aukcia
Nie
IV.2.
Administratívne informácie
IV.2.2.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.02.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
Uveďte
Nie
IV.2.3.
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.02.2016 10:00
IV.2.4.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.02.2016 11:00
Miesto :
LASACHI, sr.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov - kancelária spoločnosti
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk :
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1.
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Áno
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Ministerstvo pôdohospodárstva SR, PRV SR 2014-2020
VI.2.
Ďalšie doplňujúce informácie
Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že verejný obstarávateľ nezabezpečí financovanie predmetu zákazky, vyhradzuje si právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluvu je možné uzatvoriť s uchádzačom, ktorý majú v registri konečných užívateľov zapísaných konečných užívateľov výhod v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO požaduje v rámci osobitných podmienok plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk požaduje, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto plniť podmienky týkajúce sa sociálnych hľadísk. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013).
VI.3.
Dátum odoslania tejto výzvy
15.01.2016