Oznámenie 2010 - MSS

Obsah

2010 - MSS
Vestník č. 17/2016 - 26.01.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156426
Botanická 15, 84213 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky, Botanická č. 17, 842 13 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Juhásová
Mobil: +421 905905869
Telefón: +421 260257112
Email: juhasova@svps.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.svps.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie leteniek a služieb súvisiacich s leteckou prepravou osôb do zahraničia.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 3 - Letecká osobná a nákladná doprava s výnimkou prepravy poštových zásielok
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Štátna veterinárna a potravinová správa SR, Botanická č. 17, 842 13 Bratislava.
Kód NUTS
SK
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 3
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 260 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom verejnej súťaže je zabezpečenie leteniek a poskytovanie bezplatných služieb spojených s leteckou prepravou zamestnancov verejného obstarávateľa pri zahraničných pracovných cestách.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60440000-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 260 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne :
1.1.1výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace o tom, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
1.1.2výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace o tom, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.1.3potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace o tom, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zostavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.1.4potvrdenie Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace o tom, že nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.5potvrdenie zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace o tom, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.6potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace o tom, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.7doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
1.1.8čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2aspoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2bprávnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.1.9 čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.1.10 čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t. j. uchádzač, ktorý požiadal o zapísanie do zoznamu podnikateľov po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa bodu 1.1.1-1.1.10.
1.3Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t. j. uchádzač, ktorý požiadal o zapísanie do zoznamu podnikateľov do 30.6.2013 a úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa bodu 1.1.1-1.1.7. Uchádzač predloží doklady podľa bodu 1.1.8 -1.1.10.
1.4Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov predloží v procese verejného obstarávania doklady podľa bodu 1.1.1-1.1.10 v plnom rozsahu.
1.5Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

1.6V zmysle ustanovenia § 26 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky niektorý z dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť čestným vyhlásením v prípade, ak sa v krajine jeho sídla požadovaný doklad, ani rovnocenný doklad nevydáva.

1.7V zmysle ustanovenia § 26 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač so sídlom v inom členskom štáte, ako v Slovenskej republike, pokiaľ právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže čestné vyhlásenie nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine svojho sídla.

Doklady musia byť originály alebo ich úradne overené kópie, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti : Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia predložením minimálne jedného dokladu podľa § 27 ods. 1 písm. a) až d) zákona o verejnom obstarávaní, a to :
a)vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru,
b)potvrdením o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo potvrdením o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa, ak takéto poistenie vyžaduje osobitný zákon,
c)súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich alebo
d)prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Doklad musí byť originál alebo jeho úradne overená kópia, nie starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.

2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V prípade, že uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využije finančné zdroje inej osoby bude postupovať podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

2.3 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti : Verejný obstarávateľ vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky požaduje, aby uchádzač preukázal svoju ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky vo vzťahu k jeho financovaniu.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti
v zmysle zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladu podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona
o verejnom obstarávaní.
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako
predmet zákazky za predchádzajúce tri roky ( roky 2015, 2014 a 2013 ). Zoznam poskytnutých služieb musí
byť originál nie starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk podpísaný štatutárnym zástupcom
uchádzača alebo splnomocnenou osobou uchádzača.
Verejný obstarávateľ požaduje v zozname uviesť minimálne nasledovné informácie:
- názov / obchodné meno odberateľa
- sídlo / miesto podnikania odberateľa
- názov poskytnutých služieb
- cena poskytnutých služieb
- lehota poskytovania služieb.
Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať dôkaz o plnení predmetnej dodávky, a to potvrdenia o ich kvalite a uspokojivom dodaní. V prípade, ak
a) odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 155m ods.11 zákona o verejnom obstarávaní;
b) odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich dodaní, doplnené dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Vyhlásenie musí byť originál nie starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo splnomocnenou osobou uchádzača.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti : Preukázanie skutočnosti, že uchádzač má praktické skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadovaný minimálny finančný objem poskytovaných služieb je nižší ako je predpokladaná hodnota zákazky na predpokladané obdobie 24 mesiacov.
3.2 Uchádzač ďalej predloží
- potvrdenie o členstve uchádzača v medzinárodnom združení, na základe ktorého je uchádzač oprávnený vystavovať letenky ( napr. IATA International Air Transport Association),
- potvrdenia od minimálne dvoch prevádzkovateľov medzinárodných rezervačných systémov vystavovania leteniek s možnosťou tlače ( TKT ) uchádzačom cez obidva systémy. Uchádzač tu musí opisom služby preukázať možnosť celosvetového on-line vyhľadávania leteckých spojov a celosvetového on-line systému vyhľadávania a rezervovania leteniek a ubytovania,
- potvrdenia od minimálne dvoch prevádzkovateľov medzinárodných rezervačných systémov, že uchádzač má inštalovaný ich program na kontrolu požadovaných podmienok a pravidiel ( napr. Quality Control, Custom Check a pod. ), že tento program aj používa a má na jeho používanie aj riadne vyškolených zamestnancov.
Potvrdenia musia byť originály nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určených podmienok účasti : Uchádzač uvedenými potvrdeniami preukazuje adekvátnu materiálnu a technickú vybavenosť pre odborné poskytnutie služieb, ktoré sú predmetom zákazky.
3.3 Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 29 a na § 30 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu:
Uchádzač alebo záujemca musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa zabezpečenia kvality uvedené v § 29 a § 30 zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukáže predložením overenej kópie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou - certifikát kvality ISO 9001:2008 a vyššie, alebo iným adekvátnym systémom riadenia kvality certifikovaným príslušnými orgánmi štátov EÚ.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti : Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si technického vybavenia, opatrení a splnenia noriem zabezpečenia kvality používaných uchádzačmi na zabezpečenie kvality v oblasti predmetu zákazky.
3.3 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V prípade, že uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využije technické alebo odborné kapacity inej osoby bude postupovať podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
3.4 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna požadovaná úroveň : Uchádzač preukáže prostredníctvom vyššie uvedeného zoznamu plnenie v hodnote minimálne 130 000,- eur bez DPH za celé preukazované obdobie.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Odplata ( poplatok za všetky služby súvisiace s dodaním predmetu zákazky ) uvedená v % z ceny letenky - 70
2. Stornopoplatok ( poplatok za zmenu letenky po jej vystavení, za stornovanie letenky po jej vystavení ) uvedený v % z ceny letenky - 20
3. Výška zmluvnej pokuty ( za poskytnutie neúplnej služby alebo neposkytnutie objednanej služby) uvedená v % z ceny plnenia predmetu príslušnej objednávky - 10
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
225/2016-430
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.03.2016 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.03.2016 14:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský jazyk, český jazyk.
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.05.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.03.2016 10:00
Miesto: Štátna veterinárna a potravinová správa SR, Botanická č. 17, 842 13 Bratislava.
Uvedený termín sa týka otvárania časti ponúk " OSTATNÉ ", ktoré je neverejné.
Otváranie časti ponúk " KRITÉRIÁ " bude verejné a uskutoční sa v súlade s podmienkami zákona o verejnom obstarávaní, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúcich osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Čestné vyhlásenie musí byť predložené ako originál a musí byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym zástupcom alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. V súťažných podkladoch časť F. je predložený vzor čestného vyhlásenia. Predpokladom predloženia čestného vyhlásenia uchádzačom alebo záujemcom je reálna existencia dokladov a dokumentov, ktorými sa splnenie podmienok účasti preukazuje.

2. Verejný obstarávateľ v tejto verejnej súťaži uzatvorí rámcovú dohodu iba s uchádzačom/uchádzačmi, ktorí majú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod podľa § 45 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.01.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité