Oznámenie 2078 - WYT

Obsah

2078 - WYT
Vestník č. 17/2016 - 26.01.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Agrokomplex - Výstavníctvo Nitra, štátny podnik
IČO: 36855642
Výstavná 4, 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Agrokomplex - Výstavníctvo Nitra, štátny podnik, Výstavná 4, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Muzika – vedúci výrobného úseku
Mobil: +421 902969632
Telefón: +421 376572131
Email: muzika@agrokomplex.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.agrokomplex.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): štátny podnik
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. f)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nákup tovaru na výrobu reklamných a propagačných materiálov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Agrokomplex - Výstavníctvo Nitra, štátny podnik, Výstavná 4, 949 01 Nitra
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky tvorí dodávka tovarov na výrobu reklamy počas trvania platnosti a účinnosti rámcovej dohody v období 24 mesiacov od jej podpisu. Tovary tvoriace predmet zákazky budú určené pre signmaking, digitálnu tlač, finálne opracovanie reklamných propagácií, podkladový materiál reklamných tabúľ a propagačných materiálov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30197630-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 19520000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Presná charakteristika, špecifikácia množstva a merných jednotiek jednotlivých druhov tovarov tvoriacich predmet tejto zákazky bude uvedená v časti B1 súťažných podkladov Opis predmetu obstarávania.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 63 046,8000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 Zákona a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods.2, ods. 4 a ods. 5, alebo podľa § 128 ods.1 Zákona, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
2.1. § 27 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty o schopnosti plniť finančné záväzky, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, účet uchádzača nie je a nebol predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár. Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú fotokópiu vyjadrenia banky (bánk) alebo pobočky (pobočiek) zahraničných bánk nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Výpis z účtu nenahrádza vyjadrenie banky. Prílohou bude čestné vyhlásenie uchádzača, že poskytol vyjadrenie všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Čestné vyhlásenie bude podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača a predložené v origináli alebo v úradne overenej fotokópii.
Zdôvodnenie: Predmetné doklady sa požadujú z dôvodu preukázania ekonomickej stability uchádzača vzhľadom na jeho činnosť vo vzťahu k realizácií zmluvy na zadávaný predmet zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodávku tovarov uvedených v predmete obstarávania :
3.1. § 28 ods.1 písm. a) zoznam dodávok tovaru s rovnakým predmetom zákazky, tj. dodávka tovaru na výrobu reklamných a propagačných materiálov uskutočnených za predchádzajúce tri roky (2013, 2014 a 2015 alebo v prípade kratšieho prevádzkovania podnikateľskej činnosti za obdobie jej prevádzkovania) doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
V zozname uchádzač uvedie:
a) názov alebo obchodné meno odberateľa,
b) adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
c) názov tovaru, druh tovaru a miesto dodania,
d) celkovú cenu za realizáciu dodávky tovaru,
e) dátum začiatku a koniec lehoty realizácie dodávky tovaru.
K zoznamu uchádzač priloží potvrdenie o plnení zmluvy v zmysle predloženého zoznamu s uvedením údajov požadovaných v zozname (v zmysle vyššie uvedených odsekov a až e) vrátane dátumu, mena, funkcie, tel. kontaktu na oprávnenú osobu odberateľa, jeho vyjadrenie ku kvalite realizovaných dodávok, podpisu oprávnenej osoby odberateľa a odtlačku pečiatky odberateľa. Zoznam a potvrdenia musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo vo forme úradne overenej fotokópie.
Verejný obstarávateľ požaduje minimálne 3 uspokojivé referencie s vyššou celkovou cenou, ako 40.000,00 EUR bez DPH na jednu zákazku pre jedného odberateľa za predchádzajúce tri roky (2013, 2014 a 2015 alebo v prípade kratšieho prevádzkovania podnikateľskej činnosti za obdobie jej prevádzkovania).
Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Úrad pre verejné obstarávanie zriadil evidenciu referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní dňa 01.03.2014.
Zdôvodnenie: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať schopnosť uchádzača odborne a kvalitne plniť budúci zmluvný záväzok so zadávaným predmetom zákazky resp. preukázanie doterajších skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky so zreteľom na jej predpokladaný finančný objem.

3.2. § 28, ods.1, písm. l bod 1 - vzorky tovarov - rezacích fólií a potlačiteľných materiálov - tvoriacich predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje v rámci ponuky uchádzača predložiť minimálne 1 vzorku zo všetkých druhov tovarov tvoriacich predmet zákazky v nasledovných kategóriách:
a. Samolepiace fólie
b. Monomerické samolepiace fólie - potlačiteľné
c. Baner laminovaný
d. Bilbordový blueback papier
Zdôvodnenie: Prostredníctvom predložených vzoriek môže verejný obstarávateľ preveriť požadované vlastnosti a kvalitatívne parametre tovarov tvoriacich predmet zákazky, resp. ich vhodnosť použitia na požadovaný účel.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1. Verejný obstarávateľ požaduje minimálne 3 uspokojivé referencie s vyššou celkovou cenou, ako 40.000,00 EUR bez DPH na jednu zákazku pre jedného odberateľa za predchádzajúce tri roky (2013, 2014 a 2015 alebo v prípade kratšieho prevádzkovania podnikateľskej činnosti za obdobie jej prevádzkovania).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
AX/VO/01-2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.02.2016 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.02.2016 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.02.2016 08:00
Miesto : Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" sa uskutoční na adrese sídla verejného obstarávateľa: Agrokomplex - Výstavníctvo Nitra, štátny podnik, Výstavná 4, 949 01 Nitra
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame doručiť osobne, prostredníctvom pošty alebo elektronickou
poštou.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi bude prebiehať prevažne
písomne elektronickou formou. Záujemca v žiadosti o súťažné podklady uvedie poverenú kontaktnú osobu a
jej e - mailovu adresu, prostredníctvom ktorej bude prebiehať komunikácia s verejným obstarávateľom.
3. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako Kritériá, bude aspoň päť pracovných dní.
4. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v bode II.2.2. tohto oznámenia je stanovená ako celková predpokladaná cena bez DPH zahrňujúca hodnotu všetkých čiastkových plnení počas trvania zmluvného vzťahu, tj. v období 24 mesiacov od dátumu podpisu Rámcovej dohody.
5. Výsledkom zadávania podlimitnej zákazky bude Rámcová dohoda medzi verejným obstarávateľom Agrokomplex - Výstavníctvo Nitra, štátny podnik a úspešným uchádzačom s dobou platnosti 24 mesiacov odo dňa jej podpisu oboma zmluvnými stranami.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.01.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité