Oznámenie 2298 - MSS

Obsah

2298 - MSS
Vestník č. 19/2016 - 28.01.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Slovenská správa ciest
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenská správa ciest Investičná výstavba a správa ciest, Skuteckého 32, Banská
Kontaktná osoba: Andrea Riečanová
Telefón: +421 484343241
Email: andrea.riecanova@ssc.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ssc.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Štátna rozpočtová organizácia
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Investičná výstavba, správa a údržba ciest I. triedy
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
I/66 Banská Bystrica - hranica kraja, smer východ (štúdia realizovateľnosti)
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 12 - Architektonické služby;inžinierske služby a kompexné inžinierske služby; mestské plánovanie a krajinná architektúra; súvisiace odborné a technické poradenské služby, technické testovanie a analýzy
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovenská správa ciest Investičná výstavba a správa ciest, Skuteckého 32, Banská Bystrica
Kód NUTS
SK032
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Navrhnutie technicky, ekonomicky a environmentálne najvhodnejšieho riešenia trasy cesty I/66 v úseku Slovenská Ľupča Telgárt, hranica kraja. Vyhodnotenie už navrhnutých trás, prípadne doplnenie a ich zhodnotenie.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71241000-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 440 550,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponuky vo výške 10000 EUR
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z rozpočtu EÚ Európsky fond regionálneho rozvoja, Operačný program
Integrovaná infraštruktúra (OP II) a zo štátneho rozpočtu. Lehota splatnosti faktúr je do 60 dní od prijatia do podateľne SSC IVSC Banská Bystrica, Skuteckého 32, 974 23 Banská Bystrica.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nepožaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky. Ak bude
úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí mať vytvorené právne vzťahy tak, aby bolo zabezpečené riadne
plnenie zmluvy. V prípade skupiny dodávateľov sa požaduje pred podpisom zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi
zmluvu, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne voči objednávateľovi za záväzky
vzniknuté počas realizácie predmetu zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny bez DPH v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 46 ods. 1, ods. 2 zákona a neuzavrieť zmluvu s
úspešným uchádzačom v prípade nepridelenia nenávratného finančného príspevku zo Štrukturálnych fondov EÚ a zo štátneho rozpočtu, alebo aj v prípade neudelenia súhlasu na podpis zmluvy o dielo.
Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly, auditu a overovania sú:
a) MDVRR SR a ním poverené osoby,
b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov,
f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v bode a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona, resp. § 128 zákona. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
3. Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa §26
zákona údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia
podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní - že nie je v reštrukturalizácii (bod. 1 písm. c) - predloží potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako 3 mesiace (bod 2 písm. b).
4 Podnikateľ, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len členský štát), je na účely zápisu a zmeny údajov v zozname podnikateľov oprávnený predložiť rovnocenné doklady, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, alebo potvrdenie o zápise do obdobného zoznamu alebo iný rovnocenný doklad, vydaný príslušným orgánom iného členského štátu, ktorý obsahuje potvrdenie skutočností, ktoré sú predmetom zápisu alebo zmeny údajov v zozname podnikateľov.
5. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla záujemcu/uchádzača;
6. Ak uchádzačovi bolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, bude z verejného obstarávania vylúčený;
7. Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa bodu 6 plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným;
8. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie:
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu;
9. Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa bodu 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu;
10. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) (bod 1 písm. g) zákona preukazuje verejný obstarávateľ;
11.Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
12. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods.11 zákona, verejný
obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v tomto čestnom vyhlásení uviedol:
a) že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 písm. a) až j) zákona a súčasne
b) ktoré doklady v zmysle v § 26 ods. 2 zákona obstarávaní menovite preukazuje/nahrádza predložením daného
čestného prehlásenia (môže použiť vzor čestného vyhlásenia, ktoré tvorí prílohu č. 1 časti A.2 súťažných podkladov).
Čestné vyhlásenie musí obsahovať všetky údaje požadované v podmienkach účasti. Toto čestné vyhlásenie bude
podpísané oprávnenou osobou uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 zákona.
1. Vyjadrenie banky/všetkých bánk, v ktorej/ktorých má záujemca vedený účet/účty alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, že jeho účet/účty za posledné 3 roky (2013, 2014, 2015) neboli v nepovolenom debete, že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že jeho bežný účet nebol a ani nie je v čase predkladania ponuky predmetom exekúcie. Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo jeho úradne osvedčená kópia. Pre upresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedený účet v iných bankách, ktorých vyjadrenie predložil.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Predmetná požiadavka je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre poskytnutie požadovaných služieb, ktorý si plní finančné záväzky včas a riadne.
2. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie niektorým z dokladov uvedených v bode 1., verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
4. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods.11 zákona, verejný
obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v tomto čestnom vyhlásení uviedol:
a) že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa §27 ods.1 písm. a) zákona, teda že je schopný plniť svoje finančné záväzky a súčasne
b) ktoré doklady menovite preukazuje/nahrádza predložením daného čestného prehlásenia (môže použiť vzor čestného vyhlásenia, ktoré tvorí prílohu č. 1 časti A.2 súťažných podkladov).
Čestné vyhlásenie musí obsahovať všetky údaje požadované v podmienkach účasti. Toto čestné vyhlásenie bude
podpísané oprávnenou osobou uchádzača.
5. Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedená v texte podmienok účasti na preukázanie ekonomického a finančného postavenia.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 zákona.
1. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona:
Predložením zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (Štúdia realizovateľnosti, DÚR, DSZ) pre stavby cestných komunikácií s riešenou dĺžkou úseku min. v dĺžke 50 km (dĺžka úseku min. 50 km platí len pre štúdiu realizovateľnosti), s hodnotou nad 280 000,-EUR bez DPH jednotlivo v kombinácii: 2x Štúdia realizovateľnosti; alebo 1x Štúdia realizovateľnosti a 1x DÚR; alebo 1x Štúdia realizovateľnosti a 1x DSZ, zhotovených za predchádzajúce 3 roky (2013 - 2015), doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením názvu poskytnutej služby a stručného opisu, zmluvnej ceny bez DPH, termínu dodania, názvu alebo obchodného mena zmluvného partnera - jeho sídlo, kontaktná osoba, tel. a e-mail na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa).
Ak odberateľom
1.1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
1.2 bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro (€), je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro (€), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro (€) a priloží predmetný kurzový lístok;
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky projektu pre ktorý bude uchádzač poskytovať službu je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s poskytovaním služby. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
2. podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona:
Predložením údajov o vzdelaní a odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov a osobitne osôb uchádzača, ktoré budú zodpovedné za plnenie zmluvy.
Uchádzač uvedie menovité zloženie pracovnej skupiny, ktorá bude zložená z hlavného inžiniera projektu a osôb
zodpovedných za vypracovanie jednotlivých častí dokumentácie: cestnú, dopravnú, mostnú, životné prostredie, NATURA 2000, geotechnik, geologickú časť - inžiniersky geológ, koordinátor dokumentácie, cenová časť.
Uchádzač je povinný doložiť pracovné životopisy členov pracovnej skupiny a fotokópie ich dokladov o odbornej
kvalifikácii/osvedčení o odbornej spôsobilosti vydané na základe osobitného predpisu v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov, zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov; zákona č. 569/2007 Z. z. o geologických prácach v znení neskorších predpisov (geologický zákon); zákona č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie v znení neskorších predpisov; zákona č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny alebo doloží osvedčenú kópiu diplomu o ukončení vysokoškolského štúdia v príslušnom odbore s odbornou praxou v príslušnom odbore min. 3 roky (pedológia); opatrené originálom odtlačku pečiatky a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby (alebo predloží úradne osvedčené fotokópie predmetných dokladov).
U osoby zodpovednej za cenovú časť doloží len pracovný životopis a osvedčenú kópiu dokladu o najvyššom ukončenom vzdelaní.
V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ akceptuje aj rovnocenné doklady alebo osvedčenia vydané podľa právnych noriem iného členského štátu Európskej únie, podľa ktorých môže vykonávať príslušné činnosti v krajine svojho sídla.
Predložený pracovný životopis člena pracovnej skupiny podpísaný príslušným členom pracovnej skupiny musí obsahovať minimálne: meno a priezvisko príslušného člena pracovnej skupiny, opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) a ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi.
a.) Hlavný inžinier projektu musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti - autorizáciu stupňa A2 - Komplexné
architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo (vykonávanie komplexných služieb a súvisiaceho technického poradenstva s výnimkou architektonických služieb) alebo (kategórie inžinierske stavby - dopravné stavby) a prax v príslušnom odbore min. 10 rokov preukázanú pracovným životopisom.
Hlavný inžinier projektu môže byť zodpovedný aj za vypracovanie cestnej časti. Hlavný inžinier projektu predloží zoznam poskytnutých zmlúv, u ktorých vykonával hlavného inžiniera projektu, minimálne 1 (jednu) rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (Štúdia realizovateľnosti, DSZ, DÚR) pre stavby cestných komunikácií za uplynulých 10 rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ uzná hlavnému inžinierovi projektu len tie poskytnuté zmluvy v rámci predloženého zoznamu (Štúdia realizovateľnosti, DSZ a DÚR), u ktorých bola predložená dokumentácia potvrdená podpisom a odtlačkom pečiatky o odbornej spôsobilosti hlavného inžiniera projektu.
b.) Zodpovedný projektant pre cestnú časť - musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti - autorizáciu stupňa A2 - Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo (vykonávanie komplexných služieb a súvisiaceho technického poradenstva s výnimkou architektonických služieb) alebo (kategórie inžinierske stavby - dopravné stavby) a prax min. 10 rokov preukázanú pracovným životopisom.
Súčasne predloží zoznam poskytnutých zmlúv, v rámci ktorých vykonával zodpovedného projektanta, vyžaduje sa min. 1 DSZ alebo DÚR pre stavby cestných komunikácií za uplynulých 7 rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predloženie ponuky.
c.) Zodpovedný projektant pre dopravnú časť - musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti stupňa I2 - Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb a prax min. 10 rokov preukázanú pracovným životopisom.
Súčasne predloží zoznam poskytnutých zmlúv, u ktorých vykonával zodpovedného riešiteľa pre časť doprava -
dopravnoinžinierska štúdia alebo dopravnoinžinierske podklady alebo dopravný model, a to minimálne 1 (jednu), ktorá bola vypracované samostatne alebo bola súčasťou dokumentácie ŠR, DSZ, DÚR, DSP pre stavby cestných komunikácií za uplynulých 7 rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
d.) Zodpovedný projektant pre mostnú časť - musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti stupňa I2 - Inžinier pre
konštrukcie inžinierskych stavieb (projektovanie inžinierskych stavieb mosty) a prax min. 10 rokov preukázanú
pracovným životopisom, súčasne predloží zoznam poskytnutých zmlúv, v rámci ktorých vykonával zodpovedného
projektanta pre mostnú časť, vyžadujú sa min. 3 mostné objekty vypracované samostatne alebo boli súčasťou DSP pre stavby cestných komunikácií za uplynulých 7 rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
e.) Zodpovedný projektant za životné prostredie - musí mať odbornú spôsobilosť pre posudzovanie zložiek životného prostredia v zmysle zákona č.24/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov a prax min. 10 rokov v odbore činnosti ochrana prírody a krajiny a oblasti činnosti líniové stavby, preukázanú pracovným životopisom. Súčasne predloží zoznam poskytnutých zmlúv, v rámci ktorých vykonával zodpovedného riešiteľa za životné prostredie, vyžaduje sa min. 1 (jedna) pre posudzovanie vplyvov na životné prostredie EIA (Zámer alebo Správa) na stavbách cestných komunikácií za uplynulých 7 rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
f.) Zodpovedný projektant za hodnotenie NATURA 2000 podľa článku 6.3. smernice o habitátoch požaduje sa prax min. 10 rokov preukázanú pracovným životopisom. Súčasne predloží zoznam poskytnutých zmlúv, ktoré vypracoval minimálne 1 (jedna) z hodnotenia NATURA 2000 podľa smernice o habitátoch.
g.) Zodpovedný projektant geotechnik musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti a prax min. 5 rokov preukázanú pracovným životopisom.
h.) Zodpovedný projektant inžiniersky geológ musí mať odbornú spôsobilosť na inžiniersko- geologický prieskum (IGP) v zmysle zákona č.569/2007 Z. z. (geologický zákon) a prax min. 7 rokov preukázanú pracovným životopisom . Súčasne predloží zoznam poskytnutých zmlúv, v ktorých vykonával zodpovedného riešiteľa min. 1 orientačného a/alebo podrobného IGP pre stavby cestných komunikácií za uplynulých 7 rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
i.) Koordinátor dokumentácie musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti autorizácia stupňa A2 - Komplexné
architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo (vykonávanie komplexných služieb a súvisiaceho technického poradenstva s výnimkou architektonických služieb) alebo (kategórie inžinierske stavby - dopravné stavby) a prax s projektovaním cestných stavieb min. 10 rokov preukázanú pracovným životopisom.
j.) Člen pracovnej skupiny zodpovedný za cenovú časť musí mať prax min. 5 rokov preukázanú pracovným životopisom a osvedčenou kópiou dokladu o najvyššom ukončenom vzdelaní.
Zoznam poskytnutých zmlúv vyššie uvedených členov pracovnej skupiny musí obsahovať:
a) meno a priezvisko
b) názov poskytnutej služby a stručný opis
c) čas plnenia zmluvy (od - do, mesiac, rok)
d) názov/obchodné meno odberateľa/objednávateľa a sídlo, resp. zamestnávateľa
e) kontaktnú osobu odberateľa. resp. zamestnávateľa, (tel., e-mail) kde možno overiť údaje.
V prípade zmeny niektorého z uvedených členov pracovnej skupiny počas vykonávania služby, musí tento spĺňať
podmienky vyššie uvedené. Zmena tejto osoby počas poskytovania služby musí byť uskutočnená na základe písomného súhlasu objednávateľa. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na špecifickosť predmetnej služby a v spojitosti so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, so zákonom č. 569/2007 Z. z. o geologických prácach v znení neskorších predpisov (geologický zákon); zákonom č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie v znení neskorších predpisov; zákonom č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny, je potrebné, aby mal uchádzač požadované vzdelanie a prax. Údaje o vzdelaní a odbornej praxi majú preukázať schopnosť uchádzača poskytovať jednotlivé dielčie odborné služby (činnosti), ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky a zabezpečiť ich kvalitu na požadovanej profesionálnej úrovni.
3. podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona:
Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci služby v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Podiel subdodávateľsky zabezpečovaných služieb rozpísať v členení: druh prác, subdodávateľ, hodnota služieb vyjadrená v % (percentách) k ponukovej cene.
Uchádzač súčasne predloží čestné vyhlásenie, že ním uvedený subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienku účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o VO. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať poskytovanie časti služby subdodávateľom, žiadame, aby túto skutočnosť vyslovene uviedol vo svojej ponuke.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na špecifickosť predmetnej služby chce verejný obstarávateľ získať informácie o schopnosti uchádzača riadne plniť predmet zákazky, aj pri zabezpečení plnenia predmetu zákazky tretími osobami.
4. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
5. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods.11 zákona, verejný
obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v tomto čestnom vyhlásení uviedol:
a) že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods.1 písm. a), g) a k) zákona a súčasne
b) ktoré doklady menovite preukazuje/nahrádza predložením daného čestného prehlásenia (môže použiť vzor čestného vyhlásenia, ktoré tvorí prílohu č. 1 časti A.2 súťažných podkladov).
Čestné vyhlásenie musí obsahovať všetky údaje požadované v podmienkach účasti. Toto čestné vyhlásenie bude
podpísané oprávnenou osobou uchádzača.
6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
7. Cestnými komunikáciami (v zmysle STN 73 6101) sa rozumejú diaľnice, rýchlostné cesty, cesty I., II., III. triedy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedená v texte podmienok účasti na preukázanie technickej spôsobilosti.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov, zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov; zákona č. 569/2007 Z. z. o geologických prácach v znení neskorších predpisov (geologický zákon); zákona č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie v znení neskorších predpisov; zákona č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny.
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
26/2016
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 245-445457
z: 18.12.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.03.2016 09:30
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.03.2016 09:30
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.09.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.03.2016 10:00
Miesto: Slovenská správa ciest Investičná výstavba a správa ciest, Skuteckého 32, Banská Bystrica, zasadačka na 2.
poschodí.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako OSTATNÉ je neverejné podľa § 41 ods. 1 zákona.
Otváranie časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Na otváraní častí ponúk označených ako KRITÉRIÁ sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Uchádzač, ktorým je fyzická osoba alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača, ktorým je
právnická osoba, preukáže svoju totožnosť pred otváraním časti ponúk KRITÉRIÁ preukazom totožnosti alebo
cestovným dokladom a originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo
živnostenského registra (fyzická osoba podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri). Poverený zástupca uchádzača sa musí preukázať aj plnou mocou, v ktorej je uchádzačom splnomocnený na jeho zastupovanie na otváraní časti ponúk KRITÉRIÁ.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Európsky fond regionálneho rozvoja, Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OP II).
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť doručená v písomnej podobe, v slovenskom jazyku a podpísaná oprávneným zástupcom záujemcu. V prípade zaslania žiadosti elektronicky, originál podpísanej žiadosti musí byť doručený na adresu verejného obstarávateľa: Slovenská správa ciest IVSC Banská Bystrica, Skuteckého 32, 974 23 Banská Bystrica osobne alebo poštou do 3 (troch) pracovných dní odo dňa skoršieho odoslania elektronicky. Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne v pracovných dňoch v čase od 09.00 do 13:00 hod. na vyššie uvedenej adrese, alebo budú zaslané poštou. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov uvedie záujemca vo svojej žiadosti. V žiadosti súčasne uvedie kontaktnú osobu a kontaktnú elektronickú adresu.
2. Jazyk komunikácie: štátny jazyk SR (slovenský jazyk)
3. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na
preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým známym záujemcom, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred.
Žiadosť o vysvetlenie musí záujemca doručiť kontaktnej osobe na kontaktné miesto písomne (podpísaný originál).
Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje v slovenskom jazyku.
4. Ak ponuku predkladá skupina/združenie, vyžaduje sa na obálke, v ktorej sa ponuka predkladá, uvedenie všetkých členov skupiny/združenia.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 46 zákona, resp. neprijať ani jednu ponuku a
neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ponuky budú neprijateľné; v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo Štrukturálnych fondov EÚ a zo štátneho rozpočtu; v prípade ak uchádzač, ktorý sa umiestnil tretí v poradí odmietne uzavrieť zmluvu alebo nesplní povinnosť podľa bodu 30.7 súťažných podkladov; v prípade nepridelenia súhlasu na podpis zmluvy; resp. v prípade ak ponúkané ceny bez DPH v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.
6. Osobné doručenie ponuky do podateľne kontaktného miesta je možné v pracovných dňoch SR v čase 9.00 - 14.00 hod.
7. Úspešný uchádzač, alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 ods. 2 až 7 Zákona, ak boli na jej uzatvorenie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač/uchádzači , ich subdodávatelia podľa §45, ods.10 zákona a ich osoby podľa §27, ods.2 a §28, ods.2 Zákona sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
7.1/ Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača.
7.2/ Povinnosť podľa bodu 7.1/ sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá bude výsledkom predmetnej verejnej súťaže.
7.3/ Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov.
8. Verejný obstarávateľ požaduje nasledovnú súčinnosť:
8.1 Zhotoviteľ sa je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti podľa bodu 7 do sídla verejného obstarávateľa SSC IVSC Banská Bystrica osvedčenú fotokópiu poistnej zmluvy, ktorú zhotoviteľ uzatvoril pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkovou činnosťou pri plnení predmetu tejto zmluvy (ďalej len poistná zmluva) na poistnú sumu rovnajúcu sa navrhovanej zmluvnej cene vrátane DPH, uvedenej uchádzačom v bode 14.3.3 zmluvy o dielo, pričom okrem zhotoviteľa nesmie byť v poistnej zmluve uvedený ako poistený žiaden iný subjekt a táto poistná zmluva musí byť uzatvorená na celé obdobie trvania zmluvy. V prípade, ak je zhotoviteľom združenie založené podľa § 829 a nasl. Občianskeho zákonníka, musia byť v poistnej zmluve ako poistení uvedení všetci členovia združenia.
V prípade, že úspešný uchádzač nepredloží predmetnú poistnú zmluvu v zmysle tohto bodu 8.1, bude to verejný
obstarávateľ považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti.
8.2 Úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti podľa bodu 7 do sídla verejného obstarávateľa SSC IVSC Banská Bystrica Čestné vyhlásenie, že člen pracovnej skupiny v pozícii a), b) a c) v čase od nadobudnutia účinnosti až do podpisu posledného preberacieho protokolu k dielu, bude účastný na všetkých rokovaniach s objednávateľom SSC IVSC Banská Bystrica. Vyššie uvedené čestné vyhlásenie bude podpísané príslušným členom pracovnej skupiny.
V prípade, že úspešný uchádzač nepredloží predmetné čestné vyhlásenie v zmysle tohto bodu 8.2, bude to verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti.
8.3 Úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti podľa bodu 7 do sídla verejného obstarávateľa SSC IVSC Banská Bystrica Certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa posudzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom.
Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem.
V prípade, že úspešný uchádzač nepredloží uvedený dokument v zmysle tohto bodu 8.3, bude to verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti.
9. Ak úspešný uchádzač, alebo uchádzači odmietnu uzavrieť zmluvu alebo nesplnia povinnosť poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť podľa bodu 8., potrebnú na uzavretie zmluvy, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí. Ak uchádzač, alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili druhí v poradí odmietnu uzavrieť zmluvu alebo neposkytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť podľa bodu 8., potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď boli k jej uzavretiu písomne vyzvaní, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí.
Uchádzač, alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili tretí v poradí, sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť podľa bodu 8., potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď boli k jej uzavretiu písomne vyzvaní.
10. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/uchádzačov na ustanovenie § 18a zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého ak uchádzač alebo záujemca predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu s anonymizovaním tých častí dokumentov predkladaných elektronicky, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.01.2016

Redakčné opravy

13667 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 191/2016
V oznámení 02298-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 019/2016 zo dňa 28.01.2016 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.3.7 Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.09.2016 Má byť: 31.12.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité