Oznámenie 2564 - WYP

Obsah

2564 - WYP
Vestník č. 21/2016 - 01.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Velčice
IČO: 00308544
Velčice 73, 95171 Velčice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Velčice, Velčice č. 73, 951 71 Velčice
Kontaktná osoba: Ing.Ľubomír Gahír
Telefón: +421 908760124
Fax: +421 376307220
Email: lubo.gahir@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://velcice.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 00000000
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 00000000
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 00000000
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Námestie Velčice
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Katastrálne územie Velčice, Hlavná ulica, parc.č. : 582/37, 582/10
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia jestvujúcej asfaltovej plochy námestia v obci Velčice za dlažbu a zeleň, doplnená o objekty - fontána, studňa, drobná architektúra.
Objekt je členený na stavebné objekty :
SO-01 - OBECNÉ CHODNÍKY a SPEVNENÉ PLOCHY
SO-02 - ODDYCHOVÝ A RELAXAČNÝ PRIESTOR
( fontána, picia fontána, lavičky, odpadové koše )
SO-03 - VODOVODNÁ PRÍPOJKA napojenie fontány a picej fontány
SO-04 - PRÍPOJKA NN, VEREJNÉ OSVETLENIE + ROZVODY
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch projektová dokumentácia, výkaz-výmer.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45211360-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233228-3, 45233161-5, 45112000-5, 45432112-2, 45232150-8, 45317300-5, 45400000-1, 45261400-8, 44113100-6, 44113310-1, 44115100-0, 44212250-6, 77315000-1, 03441000-3, 39113600-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodov II.1.3. a II.2.2.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 103 385,0700 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 84
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, ak nebude určené inak, resp. v zmysle § 128 zákona podnikateľ, ktorý má platný zápis v zozname podnikateľov nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a predloží len vyhlásenie o platnom zapísaní v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo zákona.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.02.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.02.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.02.2016 10:00
Miesto : Obecný úrad Velčice, Velčice č. 73, 951 71 Velčice, zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzača. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač ( fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača ( právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014 2020, opatrenie č. 7 - Základné služby a obnova dedín vo vidieckych oblastiach, podopatrenie 7.2 podpora na investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov vrátane investícií do energie z obnoviteľných zdrojov a úspor energie Investície do vytvárania, zlepšovania alebo rozširovania všetkých druhov infraštruktúr malých rozmerov
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
a)Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam :
1.Zhotoviteľ sa zaväzuje pred podpisom zmluvy vinkulovať na bankovom účte finančné prostriedky vo výške 20 000,- € ako tzv. výkonovú zábezpeku na vykonanie prác v zmysle dojednaní tejto zmluvy. Zhotoviteľ je povinný do 3 dní po podpise tejto zmluvy previesť vinkulované finančné prostriedky na osobitný účet Objednávateľa, ktorý za týmto účelom zriadi Objednávateľ. Nakladať s finančnými prostriedkami je Objednávateľ oprávnený len v zmysle dojednaní tejto Zmluvy o dielo. Výkonová zábezpeka bude vrátená Zhotoviteľovi na jeho bankový účet uvedení v záhlaví zmluvy do 5 (piatich) pracovných dní po podpise Záverečného preberacieho protokolu.
2.Zhotoviteľ sa zaväzuje, že umožní vstup na miesto realizácie predmetu zmluvy povereným osobám ( zamestnancom ) poskytovateľa NFP, príp. iných kontrolných orgánov Slovenskej republiky, s cieľom odsúhlasiť alebo skontrolovať priebeh realizácie predmetu zmluvy.
3.Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s realizáciou predmetu zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami v zmysle Zmluvy o poskytnutí NFP, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnenými osobami sú najmä:
a) poskytovateľ NFP a ním poverené osoby,
b) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
d) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES
4.Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania oboma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej prvého zverejnenia podľa § 47a ods.1 Občianskeho zákonníka a § 5a zákona 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám v Centrálnom registri zmlúv vedenom úradom vlády SR a po schválení projektu Námestie Velčice a pridelení finančných prostriedkov, ktorého realizácia je zabezpečovaná aj touto zmluvou.

b)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
c)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
d)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Agentúra pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o.
e)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na portáli EVO zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese:
https://evo.gov.sk/evo/tender/4421_4501_20160128.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView
Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO . Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
f)Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO.
g)Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
h)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Dĺžka zmluvného vzťahu t.j. údaj uvedený v bode II.3. predstavuje 84 dní čo je 12 týždňov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.01.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Námestie Velčice
Obstarávateľ: Obec Velčice

Dôležité