Oznámenie 2612 - MSS

Obsah

2612 - MSS
Vestník č. 22/2016 - 02.02.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Mesto Považská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00317667
Centrum 2/3, 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Železničná 85/2, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Potecký
Telefón: +421 918544379
Email: info@mpprofit.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.povazska-bystrica.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36734420
Železničná 85/2 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Železničná 85/2, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Potecký
Telefón: +421 918544379
Email: info@mpprofit.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
MP Profit, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36734420
Železničná 85/2 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Železničná 85/2, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Potecký
Telefón: +421 918544379
Email: info@mpprofit.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
MP Profit, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36734420
Železničná 85/2 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Železničná 85/2, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Potecký
Telefón: +421 918544379
Email: info@mpprofit.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Technické služby v meste Považská Bystrica
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 16 - Kanalizačné služby a zber a likvidácia odpadu; sanitárne a podobné služby
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Mesto Považská Bystrica vrátane všetkých mestských častí
Kód NUTS
SK022
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zber, preprava a vývoz komunálneho odpadu, likvidácia nepovolených skládok
Zneškodňovanie odpadov skládkovaním
Zber triedeného odpadu a nakladanie s ním
Prevádzkovanie zberného dvora a zberných miest
Spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu (BRO), najmä komunálneho a zeleného
Zimná a letná údržba spevnených plôch, drobné stavebné práce, opravy a údržba
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90510000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90511000-2, 90512000-9, 90513000-6, 90530000-1, 90910000-9, 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Komplexné poskytovanie technických služieb v meste Považská Bystrica - vývoz nádob na komunálny odpad,
separovaný, resp. triedený zber odpadov, skládkovanie, prevádzkovanie zberného dvora a zberných miest, spracovanie BRO kompostovaním, zimná a letná údržba, drobné stavebné a udržiavacie práce spevnených plôch. Rozsah prác je definovaný v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 25 500 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 120
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje.
Zábezpeka je stanovená vo výške 500 000,00EUR
Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky:
- poskytnutím bankovej záruky za uchádzača
- zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľskej organizácie
Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa. Platba bude realizovaná raz mesačne na základe skutočne realizovaných objemov služieb v zmysle vystavených faktúr a potvrdených dodacích listov a ďalších dokumentov v zmysle zmluvy o poskytovaní služieb.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnú moc jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí preukázať osobné postavenie podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), t.j. musí preukázať, že:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

Uchádzač preukáže osobné postavenie podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa preukázania osobného postavenia sú taxatívne určené zákonom o verejnom obstarávaní.
UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. Dokumenty podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky (2012, 2013 a 2014) resp. za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ročným obratom sa myslia celkové výnosy z hlavnej činnosti výkazu ziskov a strát alebo suma príjmov za kalendárny rok uvedených vo výkaze príjmov a výdavkov, alebo tomu zodpovedajúce kategórie, ak uchádzač zostavuje výkazy podľa iných ako slovenských účtovných postupov.
Preukazovanie výšky dosiahnutého obratu uchádzača:
- fotokópia individuálnej účtovnej závierky audítorom, ak uchádzač podlieha tejto povinnosti v rámci platnej legislatívy alebo
- fotokópia účtovnej závierky predloženej daňovému úradu ako súčasť daňového priznania alebo iný ekvivalentný doklad v súlade so zákonom č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla. Uchádzač taktiež predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárom s uvedením rokov a súm obratu.
- V prípade ak má uchádzač zverejnené účtovné závierky v tzv. registry účtovných závierok na stránke www.registeruz.sk predloží len čestné vyhlásenie podpísané štatutárom s uvedením rokov a súm obratu.
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v oblasti predmetu zákazky je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1. : Uchádzač preukáže celkový obrat za posledné tri hospodárske roky (tzn. súhrnný obrat za posledné tri hospodárske roky v predmete zákazky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) v minimálnej výške 3 000 000 EUR, resp. ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu tejto meny platného v Národnej banke Slovenska. O tejto skutočnosti uchádzač uvedie spôsob výpočtu obratu v predmete zákazky zo svojej účtovnej závierky a predloží čestné prehlásenie s uvedením konkrétnej výšky obratov v požadovanej komodite.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu. Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže:
4.1Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
4.1.1. Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom.
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
4.2Podľa § 28 ods.1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má
uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby
4.2.1Zoznamom technického vybavenia potvrdeným uchádzačom.
4.2.2V súlade s § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje pre minimálnu úroveň
technickej spôsobilosti podľa bodu 4.2 aby uchádzač v ponuke preukázal, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne
využívať
4.2.2.1Strojovú techniku v minimálnom zložení :
Časť odpady:
-Zber komunálnych odpadov a triedených odpadov 6 ks zberových vozidiel na zber nádob 120l 110l, 240 l, 1100 l,
-Zber komunálnych odpadov veľkorozmerných dozber 3 ks kontajnerový systém do 6t
- Zber komunálnych odpadov z malých odpadových nádob 1 ks zberového vozidla do 3,5t s komunálnou nadstavbou na Vývoz 110 l, 120 l a 240 l nádoby.
- Zvoz veľkorozmerných kontajnerov - 3 ks kontajnerový systém s nosnosťou nad 6 t
- Zvoz veľkorozmerných kontajnerov na triedený zber 1 ks kontajnerový systém s nosnosťou nad 6 t pre kontajner typu
ABROLL dĺžky 4,5 m
- Zvoz veľkorozmerných kontajnerov typu ADR 1 ks kontajnerový systém s nosnosťou nad 6t
- Zariadenie na spracovanie BRO: 1x kompostovacie alebo iné obdobné zariadenie, na spracovanie BRO a výrobu
kompostu
Časť údržba:
Zimná údržba
3 ks strojný mechanizmus na posyp a odhŕňanie snehu s posypovou nadstavbou s objemom 6m3 + mestská radlica, 2x s pretáčaním, automat (Veľký sypač)
3 ks strojný mechanizmus na posyp a odhŕňanie snehu objem posypovej nadstavby 1,5 m3 - 2m3, + radlice s pretáčaním, poloautomat, na chodníky (Malý sypač)
2 ks mechanizmus na odhŕňanie a posyp chodníkov šírky 1,0 - 1,7 m
1 ks samohybná fréza so šírkou záberu do 1 m na chodníky
1 ks cestná snehová fréza so záberom min. 2 m
8 ks traktor s radlicou, brit guma/kov,
1 ks nakladač typu traktorbáger pre nakladanie kalamitného snehu
1 ks nakladač typu šmykom riadený pre nakladanie kalamitného snehu
1 ks fréza na likvidáciu utlačených ľadových vrstiev do hrúbky 200 mm, min záber 1500 mm, s bočným vývozom
materiálu
2ks vozidlo s vyklápacou korbou s objemom 10 m3
Letná údržba
1 ks samozberacie zametacie vozidlo na komunikácie s kropením + agresívna kefa s objemom zberného zásobníka 5 - 7 m3, šírka záberu min. 2000mm
1 ks samozbieracie zametacie vozidlo na chodníky s kropením s objemom zberného zásobníka 1,5 - 2 m3, šírka záberu max. 2000mm
1 ks cisternové polievacie vozidlo s objemom nádrže min. 6000 l
1 ks vysokotlakové čistiace vozidlo na čistenie potrubí dažďovej kanalizácie priemeru 150 - 400 mm
1 ks vozidlo na prevoz asfaltových zmesí s vyhrievanou korbou pre opravu výtlkov
1 ks cestná fréza š. záberu 400 mm 1 000 mm
1 ks finišér 800 - 3000 mm
1 ks vysprávková súprava TURBO
1 ks rezačka asfaltov
1 ks hutniaca technika vibr. valec do 3,5 t
1 ks hutniaca technika vibr. valec nad 3,5 t
1 ks vibračná platňa
1 ks dusadlo
1 ks zariadenie na postrek vysprávok pred pokládkou ABS a zalievanie špár bitumenovou zmesou
1 ks stroj na kosbu cestnej zelene - traktorová kosačka ramenová s min. vyložením 4000 mm, min záber 1000 mm, polohovacia
2 ks vyklápacie vozidlá s nosnosťou 8-15 t
1 ks vozidlo s hydraulickou rukou s nosnosťou min. 5 t
1 ks samohybný traktorový nakladač ( objem nakladacej lopaty min. 0,24 m3), s podkopom, dosah min. 4 m
V prípade že sa jedná o zariadenie, ktoré má vystavený technický alebo iný obdobný preukaz, uchádzač predloží
overenú fotokópiu tohto dokladu s uvedením informácii, že zariadenie spĺňa požadované parametre. V prípade, že
zariadenie nemá technický preukaz uchádzač predloží zoznam zariadení s uvedením názvu, typového označenia,
technického vybavenia a právneho vzťahu k danému zariadeniu.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti overuje skutočnosť, že uchádzač má dostatočné
strojové vybavenie na poskytovanie spužieb v požadovanom rozsahu.

4.2.2.2
Zoznam prevádzok súvisiacich s poskytovaním služieb:
-Skládka komunálnych odpadov Integrované povolenie vydané podľa zákona č. 245/2003 Z.z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov, ktorým sa povoľuje vykonávanie činnosti skládky odpadov, na ktorej uchádzač bude zneškodňovať odpady uvedené v tejto zákazke ako predpokladané množstvo. Súhlas na nakladanie a prepravu nebezpečného odpadu vydaný podľa § § 7 ods. 1 písm. g) zák. č. 223/2001 Z.z. o odpadoch resp. v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre nasledovné druhy nebezpečných odpadov:
odpadový toner do tlačiarne obsahujúci nebezpečné látky, iné hydraulické oleje, syntetické motorové, prevodové a mazacie oleje, iné motorové, prevodové a mazacie oleje, obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo
kontaminované nebezpečnými látkami, absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami, olejové filtre, vyradené zariadenia obsahujúce nebezpečné časti, olovené batérie, žiarivky a iný odpad obsahujúci ortuť, vyradené zariadenia obsahujúce chlórfluórované uhľovodíky, batérie a akumulátory, vyradené elektrické a elektronické zariadenia obsahujúce nebezpečné časti.
Ak uchádzač nevykonáva činnosť skládky odpadov, musí v ponuke predložiť zmluvu alebo zmluvu o budúcej zmluve s iným subjektom prevádzkovateľom skládky, na základe ktorej bude počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom oprávnený ukladať odpad na skládku.
-Zberný dvor Zariadenie na zber odpadov (Zariadenie na zber vytriedených zložiek KO) Súhlas príslušného orgánu štátnej správy na úseku odpadového hospodárstva podľa § 7 ods. 1 písm. d) a r) zák. č. 223/2001 Z.z. o odpadoch resp. v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na prevádzkovanie zariadenia na zber odpadov, na zber odpadu z elektro zariadení. Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zber odpadov musí pokrývať minimálne nasledovné druhy odpadov:
= piliny, hobliny, odrezky, odpadové rezivo, drvotrieskové, drevovláknité dosky
= odpadové farby a laky iné ako uvedené v 08 01 11
= odpadové náterové prášky
= odpadové lepidlá a tesniace materiály iné ako uvedené v 08 04 09
= použité brúsne nástroje a brúsne materiály iné ako uvedené v 12 01 20
= obaly z papiera a lepenky
= obaly z plastov
= obaly z dreva
= obaly z kovu
= kompozitné obaly
= zmiešané obaly
= obaly zo skla
= obaly z textilu
= absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami
= absorbenty, filtračné materiály, handry na čistenie a ochranné odevy iné ako uvedené v 15 02 02
= opotrebované pneumatiky
= olovené batérie
= niklovo kadmiové batérie
= alkalické batérie iné ako uvedené v 16 06 03
= iné batérie a akumulátory
= betón
= tehly
= obkladačky, dlaždice, keramika
= zmesi betónu, tehál, obkladačiek, dlaždíc a keramiky iné ako uvedené v 17 01 06
= bituménové zmesi obsahujúce uhoľný decht
= bituménové zmesi iné ako uvedené v 17 03 01
= zmiešané odpady zo stavieb a demolácii iné ako uvedené v 17 0901, 17 09 02, 17 09 03
= papier a lepenka
= železné kovy
= neželezné kovy
= plasty a guma
= sklo
= odpady zo sanácie pôdy iné ako uvedené v 19 13 01
= biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad
= šatstvo
= textílie
= žiarivky a iný odpad obsahujúci ortuť
= jedlé oleje a tuky
= oleje a tuky iné ako uvedené v 20 01 25
= farby, tlačiarenské farby, lepidlá a živice iné ako uvedené v 20 01 27
= liečivá, iné ako uvedené v 20 01 31
= batéria, akumulátory uvedené v 16 06 01, 19 06 02 alebo 16 06 03a netriedené batérie a akumulátory obsahujúce tieto batérie
= drevo obsahujúce nebezpečné látky
= drevo iné ako uvedené v 20 01 37
= kovy
= odpady z vymetania komínov
= biologicky rozložiteľný odpad
= zemina a kamenivo
= iné biologicky nerozložiteľné odpady
= odpad z trhovísk
Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zber odpadov z elektrozariadení musí pokrývať minimálne nasledovné druhy odpadov:
= vyradené zariadenia obsahujúce nebezpečné časti, iné ako uvedené v 16 02 09 až 16 02 12
= žiarivky a iný odpad obsahujúci ortuť
= vyradené elektrické a elektronické zariadenia iné ako uvedené v 200121 a 200123, obsahujúce nebezpečné časti
= zariadenia uvedené v prílohe č. 1 vyhl. MŽP SR 315/2010 Z.z. o nakladaní s elektrozariadeniami a elektroodpadom (Zoznam elektrozariadení podľa kategórii, na ktoré sa vzťahuje ôsma časť zákona Kategória 1 - 7), resp. v príloha č. 5 vyhlášky MŽP SR č. 366/2015 Zz o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti Kategória 1-9 Ak uchádzač nevykonáva činnosť zariadenia na zber odpadov a odpadu z elektrozariadení, musí v ponuke predložiť zmluvu alebo zmluvu o budúcej zmluve s iným subjektom prevádzkovateľom zariadenia, na základe ktorej bude počastrvania zmluvy s verejným obstarávateľom oprávnený používať zariadenie na zber odpadov a odpadu z elektrozariadení, s uvedením parcelného čísla a katastrálneho územia, kde sa predmetné zariadenie nachádza.

-Zariadenie na zhodnocovanie odpadov - Súhlas príslušného orgánu štátnej správy na úseku odpadového hospodárstva podľa § 7 ods. 1 písm. c) zák. č. 223/2001 Z.z. o odpadoch, resp. v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov. Súhlas musí pokrývať nasledovné druhy odpadov: OBALY Z PAPIERA A LEPENKY, OBALY Z PLASTOV, PAPIER A LEPENKA, PLASTY, pričom spôsob nakladania v zmysle Prílohy č. 2 k zákonu o odpadoch musí pokrývať min. R12
Úprava odpadov určených na spracovanie niektorou z činností R1 - R11; a R13 Skladovanie odpadov pred použitím niektorej z činností R1 - R12 (okrem dočasného uloženia pred zberom na mieste vzniku)
Ak uchádzač nevykonáva činnosť zariadenia na zhodnocovanie odpadv, musí v ponuke predložiť zmluvu alebo zmluvu o budúcej zmluve s iným subjektom prevádzkovateľom zariadenia, na základe ktorej bude počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom oprávnený používať zariadenie na zhodnocovanie odpadov.

-Potvrdenie o registrácii na výkon činnosti: preprava a vývoz zmesového komunálneho odpadu

-Zariadenie na spracovanie BRO kompostovaním - Súhlas príslušného orgánu štátnej správy na úseku odpadového hospodárstva podľa § 7 ods. 1 písm. c) ,h) zák. č. 223/2001 Z.z. o odpadoch resp. v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov kompostovacie zariadenia.
Súhlas musí pokrývať nasledovné druhy odpadov: odpadové rastlinné tkanivá, látky nevhodné na spotrebu alebo spracovanie, piliny, hobliny, odrezky, odpadové rezivo, výkopová zemina iná ako uvedená v 170505, biologicky rozložiteľný odpad, kaly z čistenia komunálnych odpadových vôd, biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad.
Ak uchádzač nevykonáva činnosť zariadenia na spracovanie BRO kompostovaním, musí v ponuke predložiť zmluvu alebo zmluvu o budúcej zmluve s iným subjektom prevádzkovateľom zariadenia, na základe ktorej bude počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom oprávnený používať zariadenie na spracovanie BRO kompostovaním.

4.2.3 Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti overuje skutočnosť, že uchádzač má dostatočné vybavenie a púrevádzky na poskytovanie spužieb v požadovanom rozsahu.

4.3 Podľa § 28 ods.1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu
s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
4.3.1 V súlade s § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje pre minimálnu úroveň
technickej spôsobilosti podľa bodu 4.3 aby uchádzač v ponuke uviedol subdodávateľov, ktorí sa majú podieľať na
dodaní plnenia v sume najmenej 30% z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača,
4.3.2 Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu 4.3 za účelom preukázania technickej spôsobilosti na dodanie predmetu zákazky v súlade s § 32 ods.3 písm. b) bod 2.
4.4 Dokumenty podľa § 28 v súvislosti s § 29 zákona o verejnom obstarávaní: Predloženie certifikátu
vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; verejný obstarávateľ má zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky.

4.5 Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. h) v súvislosti s §30 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov.


Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých noriem zabezpečenia environmentálneho manažérstva má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky.

Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú
rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú
rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami tejto osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienku účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktoré boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá
UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1. V zozname poskytnutých služieb musia byť služby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru predmetu zákazky:
a)Uchádzač preukáže poskytnutie služieb v oblasti zberu, prepravy a vývozu komunálneho odpadu vrátane ukladania na skládku, pričom súhrnná hodnota zákaziek musí byť nad 2 500 000,00 €/ bez DPH
b)Uchádzač preukáže poskytnutie služieb v oblasti zberu a dotriedenia separovaného odpadu, pričom súhrnná hodnota zákaziek musí byť nad 600 000,00 €/ bez DPH
c)Uchádzač preukáže poskytnutie služieb v oblasti prevádzkovania zberného dvora, pričom súhrnná hodnota zákaziek musí byť nad 200 000,00 €/ bez DPH
d)Uchádzač preukáže poskytnutie služieb v oblasti zimnej a letnej údržby komunikácii, chodníkov a verejných
priestranstiev, pričom súhrnná hodnota zákaziek musí byť nad 1 000 000,00 €/ bez DPH
e)Uchádzač preukáže poskytnutie služieb v oblasti drobných stavebných prác, opráv a údržby, pričom súhrnná hodnota zákaziek musí byť nad 1 000 000,00 €/ bez DPH
Zákazka bude vyčíslená v mene Eur alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Prepočet cudzej meny na euro:
uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
Zoznam služieb bude obsahovať nasledovné údaje:
- názov a druh služieb, cena služieb celkom v Eur bez DPH,
- cenu uskutočnených služieb za sledované obdobie v Eur bez DPH,
- miesto poskytnutia služieb,
- lehota poskytnutia služieb (od do),
- stručný popis poskytnutých služieb.
Zoznam služieb bude podpísaný uchádzačom a predložený ako originál alebo úradne osvedčená kópia.
Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky, je potrebné v zozname poskytnutých služieb uviesť adekvátny finančný objem za požadované obdobie 3 rokov, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem služieb realizovaných v uvedenom období.
V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné služby ako služby v závislosti od predmetu zákazky, musí byť z dokladu v zozname poskytnutých služieb resp. potvrdenie odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmá hodnota služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.) musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku na poskytnutie služieb, ktoré sú predmetom zákazky, uchádzač alebo jeho osoba podľa § 28 ods. 2 zákona).
Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých zákazkách, uvedených v zozname, potvrdenie odberateľmi s uvedením opisu, cien, miest a lehôt uskutočnenia a zhodnotenia uskutočnených služieb podľa obchodných podmienok, kontaktné meno, tel. číslo a email - potvrdenie predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia. Verejný obstarávateľ odporúča, aby predložené dôkazy o plnení potvrdenie odberateľa/ referencie obsahovali nasledovné údaje:
a) meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa,
b) názov verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo inej osoby,
c) stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody,
d) miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy,
e) zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok,
f) dátum vyhotovenia.
Referencia/ potvrdenie odberateľa bude podpísané odberateľom a predložené ako originál resp. úradne osvedčená kópia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie uchádzača u odberateľov uvedených v zozname, ktorí boli s uchádzačom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Uchádzač ako potenciálny budúci dodávateľ musí preukázať dostatočné skúsenosti realizovať predmet zákazky čo sa týka jeho rozsahu a kvalite služieb totožných s charakterom zadávanej zákazky v celom komplexe poskytovaných služieb v zmysle § 32 ods. 6 ZVO.
K bodu 4.2.2.2: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť evidenčný list odpadov podľa platných právnych predpisov o voľnej kapacite skládky na predpokladané množstvo odpadu min. 120 000 ton, celkové množstvo nebezpečných odpadov min. 900 kg/rok.
K bodu 4.4 Certifikát uchádzača na systém manažérstva kvality v predmete zákazky podľa STN EN ISO 9001:2009. Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópiu certifikátu v oblasti: Zber, separácia a skládkovanie ostatných odpadov, prevádzka zberného dvora odpadov, zimná a letná údržba ciest.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; verejný obstarávateľ má zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky.
K bodu 4.5 Certifikát uchádzača na systém environmentálneho manažérstva v predmete zákazky podľa STN EN ISO 14001:2005. Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópiu certifikátu v oblasti: Zber, separácia a skládkovanie ostatných odpadov, prevádzka zberného dvora odpadov, zimná a letná údržba ciest. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých noriem zabezpečenia environmentálneho manažérstva má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
NL_PB_201601
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 015-022160
z: 22.01.2016
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.03.2016 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.03.2016 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.08.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.03.2016 10:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.I. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nebude na žiadosti zaslané mailom reagovať. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.I. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom.
Žiadosť o súťažné podklady má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady.


Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk . V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, osoba povinná nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky.

Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.01.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité