Oznámenie 2804 - WYT

Obsah

2804 - WYT
Vestník č. 23/2016 - 03.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Relax Zone Skalka s.r.o.
IČO: 48259349
Dlhá 88 , 01009 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ANYTIME s.r.o., Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav Gajdoš
Mobil: +421 908905031
Telefón: +421 908905031
Email: info@anytimesro.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
ANYTIME s.r.o.
IČO: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav Gajdoš
Mobil: +421 908905031
Telefón: +421 908905031
Email: info@anytimesro.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
ANYTIME s.r.o.
IČO: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ANYTIME s.r.o., Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav Gajdoš
Mobil: +421 908905031
Telefón: +421 908905031
Email: info@anytimesro.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
ANYTIME s.r.o.
IČO: 46463887
Karpatská 3256/15 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ANYTIME s.r.o., Karpatská 3256/15, 058 01 Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav Gajdoš
Mobil: +421 908905031
Telefón: +421 908905031
Email: info@anytimesro.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Prestavba objektu na relaxačno kongresové zariadenie s ubytovaním - tovary
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Žilinský kraj, okres Žilina, Relax Zone Skalka s.r.o., Rajecká cesta 133, 013 13 Rajecké Teplice
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom kúpy je dodanie interiérového vybavenia relaxačno kongresového zariadenie s ubytovaním.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 37400000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39000000-2, 37533000-3, 37472000-7, 31711410-0, 38652120-7
II.1.5) Časti
Počet častí: 4
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Biliard
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom kúpy časti 1 je obstaranie biliardu v počte kusov 3.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 37533000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predmetom kúpy časti 1 je obstaranie nasledovného vybavenia.
Biliard - 3 ks
Podrobné údaje o rozsahu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 5 670,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 14
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Súčasťou dodávky je doprava na miesto dodania, vyloženie v mieste dodania, inštalácia, montáže a zaškolenie personálu.
Časť: 2
NÁZOV
Televízory, projektor
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom kúpy časti 2 je obstaranie televízorov a projektora.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 31711410-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 38652120-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predmetom kúpy časti 2 je obstaranie nasledovného vybavenia:
Televízory 3 ks
Projektor 1 ks
Podrobné údaje o rozsahu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 7 499,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 14
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Súčasťou dodávky je doprava na miesto dodania, vyloženie v mieste dodania, inštalácia, montáže a zaškolenie personálu.
Časť: 3
NÁZOV
Bar
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom kúpy časti 3 je obstaranie baru a príslušenstva.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39713100-4, 42513100-6, 39700000-9, 39315000-3, 39313000-9, 39710000-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predmetom kúpy časti 3 je obstaranie nasledovného vybavenia baru:
Vstavaný barový nerezový pult 1 kpl
Vstavaná podpultová umývačka 1 ks
Výrobník ľadu 1 ks
Vstavaný barový segment 1 ks
Drtič ľadu 1 ks
Frappe mixér 1 ks
2-pákový kávovar na espresso 1 ks
Mlynček na kávu 1 ks
Vinotéka 1 ks
Vstavaný barový segment 1 ks
Výčap dochladzovač s výčapným zariadením 3 zóny 1 ks
Odšťavovač 1 ks
Podrobné údaje o rozsahu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 39 706,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 14
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Súčasťou dodávky je doprava na miesto dodania, vyloženie v mieste dodania, inštalácia, montáže a zaškolenie personálu.
Časť: 4
NÁZOV
Bowling
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom kúpy časti 4 je obstaranie bowlingu .
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 37472000-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predmetom kúpy časti 4 je obstaranie bowlingu a príslušenstva.
Stavač kolkov 2 ks
Dráhy 2 ks
Návrat gule 1 ks
Scoring system 1 kpl
Doplnky 1 kpl
Podrobné údaje o rozsahu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hodnota 46 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 14
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Súčasťou dodávky je doprava na miesto dodania, vyloženie v mieste dodania, inštalácia, montáže a zaškolenie personálu.
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom kúpy je dodanie interiérového vybavenia relaxačno kongresového zariadenie s ubytovaním.
Obstarané bude nasledovné vybavenie a technológia:
Časť 1: BILIARD 1 kpl
1.Biliard 3 ks
Časť 2: TELEVÍZORY, PROJEKTOR 1 kpl
2.Televízory 3 ks
3.Projektor 1 ks
Časť 3: BAR 1 kpl
4.Vstavaný barový nerezový pult 1 kpl
5.Vstavaná podpultová umývačka 1 ks
6.Výrobník ľadu 1 ks
7.Vstavaný barový segment 1 ks
8.Drtič ľadu 1 ks
9.Frappe mixér 1 ks
10. 2-pákový kávovar na espresso 1 ks
11.Mlynček na kávu 1 ks
12.Vinotéka 1 ks
13.Vstavaný barový segment 1 ks
14.Výčap dochladzovač s výčapným zariadením 3 zóny 1 ks
15.Odšťavovač 1 ks
Časť 4: BOWLING 1 kpl
16.Stavač kolkov 2 ks
17.Dráhy 2 ks
18.Návrat gule 1 ks
19.Scoring system 1 kpl
20.Doplnky 1 kpl
Podrobné údaje o rozsahu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 98 875,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 14
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 , alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii. Splnenie podmienok účasti je možné i predložením dokladu podľa § 128 ods. 1 o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Osoba podľa § 7 bude splnenie podmienok vyhodnocovať spôsobom podľa § 128 ods. 3. Splnenie podmienok účasti je možné preukázať aj čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: § 26 Zákona o verejnom obstarávaní je vymedzený taxatívne, verejný bstarávateľ má povinnost požadovať podmienky účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: §27 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač alebo záujemca, za posledných 12 mesiacov ku dňu vystavenia potvrdenia nebol v nepovolenom debete.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : §27 ods. 1 písm. a) - osoba podľa § 7 požaduje dokladovať potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač alebo záujemca, za posledných 12 mesiacov ku dňu vystavenia potvrdenia nebol v nepovolenom debete a v prípade, že uchádzač alebo záujemca má účty vo viacerých bankách vyžaduje potvrdenie zo všetkých bánk. Uchádzač alebo záujemca musí predložiť aj čestné prehlásenie, že predložil potvrdenia od všetkých bánk v ktorých má vedené účty.
Odôvodnenie
Predmetná podmienka vyplýva z § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného uchádzača, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
02
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.02.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.02.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.02.2016 10:00
Miesto : Karpatská 3256/15, č. dv. 510, 058 01 Poprad
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk je pri použití elektronickej aukcie podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2014 - 2020
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
I.
Po úplnom úvodnom vyhodnotení ponúk sa uskutoční elektronická aukcia, v rámci ktorej budú mať uchádzači možnosť navrhnúť za predmet zákazky novú cenu. Pred konaním elektronickej aukcie bude všetkým záujemcom, ktorí splnia všetky podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa zaslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii (e-mailom), v ktorej budú uvedené všetky potrebné informácie. Účelom e-aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením. E-aukcia nasleduje po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk predložených uchádzačmi v listinnej podobe a po určení ich poradia komisiou na vyhodnotenie ponúk, podľa kritérií určených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch.
Minimálne technické požiadavky pre účasť v e-aukcii:
- Internetový prehliadač s podporou SSL certifikátu
- Spustená podporu Javascriptu
Od lehoty zahájenia e-aukcie bude môcť uchádzač sledovať:
- svoje návrhy na plnenie kritérií
- najvýhodnejší zadaný návrh na plnenie kritéria.
Uchádzači budú na elektronickú aukciu vyzvaní prostredníctvom elektronickej pošty. Za týmto účelom odporúčame v
identifikačných údajoch uchádzača v ponuke uviesť aktuálnu (funkčnú) emailovú adresu uchádzača. Ďalšie informácie budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
II.
Kompletné súťažné podklady si záujemcovia môžu stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa umiestneného v spodnej časti výzvy na predkladanie ponúk/oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. V prípade vyžiadania si súťažných podkladov je v žiadosti o súťažné podklady potrebné aby nedochádzalo k nedorozumeniam uviesť názov zákazky, číslo vestníka VO v ktorom bola uverejnená a kód zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF za účelom jej účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
01.02.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité