Oznámenie 2927 - WYS

Obsah

2927 - WYS
Vestník č. 24/2016 - 04.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
IČO: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Kontaktná osoba: Ing. Ľubomír V8lky
Telefón: +421 960317532
Fax: +421 960312528
Email: lubomir.valky@mod.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nálezové servisné opravy a profylaktická údržba leteckých pozemných informačných systémov – TACAN
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
1 - Údržbárske a opravárske služby
Hlavné miesto poskytovania služieb: Vojenský útvar 4977 Sliač
Vojenský útvar 1201 Kuchyňa
Vojenský útvar 6335 Prešov
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Vykonávanie nálezových servisných opráv a pravidelnej profylaktickej údržby leteckých pozemných informačných systémov s cieľom odstrániť vzniknuté poruchy dielcov, skupín, podskupín a blokov v rozsahu podľa žiadanky a obnoviť tak prevádzky schopnosť LPIS - rádionavigačný systém TACAN.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50210000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný počet 3 ks.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 66 660,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 zákona o verejnom obstarávaní
1.1Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.1uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne:
1.1.2uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa §26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, resp. podľa §128 zákona o verejnom obstarávaní,
1.1.3v prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní
Uchádzač v ponuke predloží nasledovný originálny doklad/doklady alebo jeho/ich úradne osvedčené kópie, kto rým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
2.1 V zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch rokov resp. (za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním.
2.2 K vyjadreniu banky (bánk) sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách) od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
2.3 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
2.4 V prípade ak uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.5 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa bodu 2.1 tohto oddielu, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.6 Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, z minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti a doklady na ich preukázanie podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie.

Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže:
3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb poskytnutých za predchádzajúce tri roky doplnením potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia.
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí, doplneným dokladom, preukazujúcim ich poskytnutia alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli poskytnuté.

Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.

Minimálna požadovaná úroveň:
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb podobného charakteru za predchádzajúce tri roky (za obdobie predchádzajúcich troch rokov sa považuje obdobie posledných troch rokov končiacim dňom predchádzajúcim dňu lehoty na predkladanie ponúk), v minimálnej hodnote za hore uvedené roky spolu 50 000 Eur s DPH).

3.2 Referencie (o plnení) a/alebo potvrdenia o uspokojivom poskytnutí služieb budú predložené v nasledujúcom rozsahu:
3.2.1 Potvrdenie o plnení musí obsahovať min. nasledujúce údaje:
a.identifikačné údaje uchádzača (meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo uchádzača alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo),
b.názov verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo identifikačné údaje odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní,
c.stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvného vzťahu (zmluvy, rámcovej dohody, objednávky a pod.) t.j. stručné údaje o poskytnutej službe, ktorá bol predmetom zákazky pričom stručnými údajmi sú také údaje, z ktorých bude možné jednoznačne určiť predmet zákazky,
d.miesto, cenu a lehoty poskytnutia služieb podľa zmluvného vzťahu (zmluvy, rámcovej dohody, objednávky a pod.),
e.hodnotenie kvality poskytovanej služby, ktoré musí obsahovať min. údaje, že služba bola poskytnutá v súlade so zmluvnými podmienkami, že zo strany verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, neprišlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností záujemcu alebo iného porušenia povinností záujemcu.
3.3 Referencie (potvrdenia o plnení) a/alebo potvrdenia o uspokojivom vykonaní poskytnutých služieb musia byť potvrdené odberateľom/odberateľmi t.j. verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom podľa zákona o verejnom obstarávaní resp. inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač potvrdenie o poskytnutí služby nemá k dispozícií a splnenie podmienky účasti preukáže vyhlásením uchádzača o poskytnutí služby, doplneným dokladom, preukazujúcim poskytnutie služby alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bola poskytnutá služba, musia byť z obsahu takéhoto vyhlásenia zrejmé údaje a skutočnosti v rozsahu podľa bodu 3.2.1 tohto oddielu výzvy.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Touto podmienkou účasti overuje verejný obstarávateľ, či uchádzač má skúsenosti s požadovaným druhom služby a či je schopný vykonať opravy rádionavigačných systémov v požadovanej kvalite a včas.

3.4 Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby

Minimálna požadovaná úroveň:
Uchádzač predloží: zoznam osôb, ktorí budú realizovať službu. Prílohou zoznamu bude potvrdenie o odbornej kvalifikácii vykonávať servis a údržbu rádionavigačných systémov TACAN.
Zoznam musí obsahovať aj osobu odberateľa s uvedením jej mena, priezviska a telefónneho čísla, u ktorej si možno overiť údaje. Zoznam bude opatrený odtlačkom pečiatky a podpisom štatutárneho zástupcu (zástupcov) uchádzača.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ overuje či je uchádzač spôsobilý preukázať spôsobilosť vykonávať servis a údržbu rádionavigačných systémov v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a rady (ES) č.1108/2009, ktorým sa mení a dopĺňa nariadenie (ES) č. 216/2008 a vykonávacím nariadením komisie (EÚ) č.1035/2011.

3.5 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa týmto nie je dotknutá.

4.Ďalšie požiadavky
4.1 Uchádzač predloží Certifikát systému manažérstva kvality v predmete zákazky podľa normy EN ISO 9001.

Minimálna požadovaná úroveň:
Uchádzač predloží Certifikát systému manažérstva kvality v predmete zákazky podľa normy EN ISO 9001.Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ požaduje týmto zdokladovať kvalitný profesionálny výkon, týkajúci sa predmetu zákazky a eliminovanie negatívnych vplyvov na zdravie a bezpečnosť práce.

5. Spoločné ustanovenia
5.1 Splnenie podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodov č.1 až č.4 tohto oddielu súťažných podkladov možno preukázať podľa § 32 ods.11 zákona o verejnom obstarávaní aj čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, v akom rozsahu čestným vyhlásením preukazuje podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom.
5.2 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
AA-19/2016 OOVMPS
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.02.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.02.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.02.2016 10:00
Miesto : Ministerstvo obrany Slovenskej republiky, Akvizičná agentúra, Kutuzovova č.8 , 832 47 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Verejný obstarávateľ v zmysle § 41 ods. 3 umožní účasť na otváraní častí ponúk označených ako KRITÉRIÁ všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich dní odo dňa otvárania častí ponúk označených ako KRITÉRIÁ pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená, zápisnicu z otvárania tejto časti ponúk. Zápisnica obsahuje údaje uvedené v §41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady si je možné prevziať na základe písomnej žiadosti osobne alebo budú záujemcovi zaslané poštou. Pri vyžiadaní elektronickými prostriedkami (e-mail) záujemca musí doručiť žiadosť aj v písomnej listinnej podobe v originálnom vyhotovení. Pri osobnom odbere si môže záujemca vyzdvihnúť súťažné podklady v dobe od 08:00 do14:30 hod. na adrese uvedenej v bode I.1.

2.Najnižšia cena:
K 1: Cena za 1 normohodinu práce v pracovné dni (pondelok až piatok)s DPH v Euro 70 bodov
K 2: Cena za 1 normohodinu práce cez sviatky a dni pracovného pokoja (sobota a nedeľa) 25 bodov
K 3: Cena za dopravu (Euro/1km jazdy vozidla) 5 bodov
Súčet bodov za kritéria hodnotenia ponúk 100 bodov


Spôsob výpočtu:
Najnižšia výsledná cena zo všetkých ponúk
Kritérium 1 =------------------------------------------------------- x počet bodov
Výsledná cena vyhodnocovanej ponuky


Celkový počet bodov počet bodov K1 + počet bodov K2 + počet bodov K3

Úspešný je ten uchádzač, ktorý dosiahol najvyšší počet bodov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
03.02.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité