Oznámenie 3027 - WYP

Obsah

3027 - WYP
Vestník č. 25/2016 - 05.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Práznovce
IČO: 35626526
M. Nešpora 146/4 , 95501 Práznovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Práznovce, ulica M. Nešpora 146/4, Práznovce
Kontaktná osoba: Bc. Martina Lacenova;Ing. Ľubor Pivoň
Mobil: +421 918513686
Telefón: +421 911895493
Fax: +421 385320975
Email: ocu.praznovce@mail.t-com.sk; pivon3110@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.praznovce.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Infraštruktúra pre trávenie voľného času v obci Práznovce
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Práznovce
NUTS kód:
SK02
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
SO 01 Komunitné centrum pre seniorov, objekt s.č. 399, č.parcely 249
Úprava fasády na existujúcom objekte bývalého obecného úradu, vytvorenie podmienok pre účelné využitie pre stretávanie seniorov, vykonávanie spoločenských podujatí v rámci voľného času .
Popis stavebných prác: zateplenie fasády kontaktným zateplovacím systémom, výmena nevyhovujúcich okien z drevených profilov za okná z plastových profilov, zasklených izolačným dvojsklom, výmena klampiarskyh prvkov, demontáž nefunkčných komínov, presvetlenie priestorov strešnými oknami.

SO 02 Areál fitnes, č.parcely 245
V priestore športového areálu obce Práznovce umiestniť detské ihrisko 10 x 20 m pre deti do 6 rokov, a vedľa priestor 9 x 10 m pre fitnes dospelých tak, aby mohli byť súčasne vykonávané aktivity dospelých a detí pod kontrolou dospelých.

Podklad pre detské ihrisko pre deti do 6 rokov a fitnes pre dospelých tvorí umelá tráva na štrkopieskovom podklade, ohraničená betónovými obrubníkmi.
Vybavenie zariadenia pre detské ihrisko : hojdačky 2ks, strunové hojdačky 2 ks, trampolína, prekryté pieskovisko, kolotoč, herná zostava, lavičky s operadlom 4ks

Vybavenie zariadenia pre fitnes dospelých: cvičebné stroje pre vonkajšie posiľňovne - precvičovanie ramien a kĺbov 1 ks
precvičovanie pásu 1ks
šliapacie a naťahovacie zariadenia 1 ks

SO 03 Rozoberateľné pódium 7,5 x 6,25 m.
Je variabilné zariadenie použiteľné pri kultúrnych a spoločenských akciách v rámci obce Práznovce. Konštrukcia pódia je z oceľových profilov, podlaha z OSB dosiek, opláštenie a strechu tvorí impregnovaná plachta. Súčasťou dodávky je statický posudok.
Umiestnenie pódia je možné okrem športového areálu použiť na rôznej lokalite obce, mimo využitia je rozmontované a uskladnené.

SO 04 Tribúna na futbalovom štadióne, dobudovanie šatní, č.parcely 245
Stavba tribúny je objekt povolený právoplatným stavebným povolením č. 974/Výst 121/2008 zo dňa 6.5.2009
V rámci úplného dokončenia je nutné dobudovať priestory šatní a sociálnych zariadení umiestnených v rozostavanom objekte tribúny.
Popis stavebných prác: priečky, omietky, cementový poter, dokončenie zdravotechniky, vnútorného plynovodu, ústredného vykurovania tepelných izolácií, podláh a obkladov, vymaľovanie priestorov a dokončenie elektroinštalácie.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45212000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 43325000-7, 45236200-2, 45236210-5, 45215212-6, 45300000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Je stanovené v súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 105 042,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 4
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 alebo v zmysle § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny dodávateľov samostatne. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Preukáže ich predložením tohto dokladu:
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Zoznamom poskytnutých stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov (2011, 2012,2013, 2014 a 2015, verejný obstarávateľ uzná aj zmluvy za rok 2016) doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Vyžaduje sa:
Zoznam poskytnutých stavebných prác (zmlúv) rovnakého alebo podobného charakteru predmetu zákazky za predchádzajúcich päť rokov (2011,2012,2013, 2014 a 2015,verejný obstarávateľ uzná aj zmluvy za rok 2016) so súčtom zmluvných cien za všetky roky spoločne minimálne vo výške 130 000,00 EUR bez DPH, doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb, . V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť platný kurz Európskej centrálnej banky zverejnený v čase poskytnutia služby .

Zoznam poskytnutých stavebných prác (zmlúv) musí obsahovať:
obchodné meno a adresu odberateľa/obstarávateľa/objednávateľa,
stručný popis (z ktorého bude zrejmé, že sa jedná o stavebné práce (zmluvy) obdobného charakteru ako je predmet zákazky),
lehota dodania,
zmluvná cena v EUR bez DPH,
tel. číslo a meno zamestnanca odberateľa/obstarávateľa/objednávateľa, kde je možné si tieto údaje overiť,
pečiatka a podpis odberateľa/obstarávateľa/objednávateľa.

Za stavby rovnakého alebo podobného charakteru sa budú považovať- stavebné práce výstavby alebo rekonštrukcie a modernizácie budov. V prípade že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce výstavby alebo rekonštrukcie budov, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác výstavby alebo rekonštrukcie budov. V prípade že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byt z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme ich realizoval uchádzač, alebo jeho osoba podľa § 28, ods. 2 zákona.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienka účasti je primeraná k predmetu zákazky a poskytne verejnému obstarávateľovi informácie, že uchádzač má praktické skúsenosti s poskytovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky. Požadovaný minimálny súčet cien dodávok je primeraný k predpokladanej hodnote predmetu zákazky.

3.V zmysle § 28 ods. 1 písm.g) zákona údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnuté služby - osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, ktoré majú odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho v odbore pozemné stavby, s odborným zameraním - Inžinierske stavby). Uchádzač predloží za stavbyvedúceho min. údaje: vzdelanie, odborná prax a súčasné zamestnanie, ďalej predloží osvedčenie stavbyvedúceho s odborným zameraním - Inžinierske stavby ), vydané Slovenskou komorou stav. inžinierov (SKSI), v zmysle zákona Slovenskej republiky č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Požadované osvedčenie bude predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia, prípadne kópia osvedčenia opatrená pečiatkou a originál podpisom stavbyvedúceho.

Ak bolo osvedčenie vydané po 1.1.2005 uchádzač predloží aj potvrdenie SKSI o rozsahu osvedčenia (postačí kópia potvrdenia alebo výtlačok profilu odborníka z webstránky SKSI ), t.j. musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti, resp. doklad o vykonaní odbornej skúšky, alebo ekvivalentný doklad vydaný v inom štáte.
Stavbyvedúci predloží kópiu osvedčenia s originálom podpisu a odtlačkom pečiatky odborne spôsobilej osoby.
Je možné predložiť aj ekvivalentný doklad, vystavený v inom štáte.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
-minimálne jedna osoba stavbyvedúceho s príslušnou odbornosťou v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre stavebné práce ktoré sú predmetom zákazky.

4.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá
5.Týmto spôsobom uchádzač preukáže splnenie predmetnej podmienky účasti predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne predložením profesijných životopisov a zoznamom osôb uchádzača, ktorí budú zodpovední za uskutočnenie stavebných prác / plnenie predmetu tejto zákazky a súčasne budú riadiť realizáciu predmetu tejto zákazky. Každý profesijný životopis, ktorým uchádzač preukáže príslušnú odbornú skúsenosť riadiaceho zamestnanca, musí minimálne obsahovať: meno a priezvisko príslušného zamestnanca, opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ / objednávateľ) a ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi. Každý zoznam, ktorým uchádzač preukazuje príslušnú profesionálnu praktickú skúsenosť/prax zamestnancov, musí obsahovať: meno a priezvisko príslušného zamestnanca, názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa príslušného zamestnanca, čas plnenia zmluvy, t. j. (mesiac, rok), stručný popis predmetu zmluvy, resp. rozsah činností, ktoré príslušný zamestnanec zabezpečoval, tel. číslo a meno zamestnanca objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje. Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnuté osoby spĺňajú nasledujúce minimálne požiadavky:
Hlavný stavbyvedúci - skúsenosti ako hlavný stavbyvedúci na stavbách, ktoré sú pozemnými stavbami podobnými ako predmet zákazky v minimálnej hodnote tejto zákazky vo výške 150 000,00 EUR bez DPH, - odborná spôsobilosť podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre pozemné stavby, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie (uchádzač predloží predmetné osvedčenie),
Odôvodnenie primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Ustanovenie § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní umožňuje vyžadovať doklady na preukázanie vzdelania, odbornej praxe alebo odbornej kvalifikácie riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Konkrétny dôkazný prostriedok, ktorý sa na preukázanie odbornej spôsobilosti uchádzača vyžaduje, musí svojim obsahom potvrdiť požadované údaje o vzdelaní, odbornej praxi, resp. odbornej kvalifikácii. Nakoľko organizačná štruktúra, charakteristika jej členenia na jednotlivé prvky a v rámci nich udelené riadiace kompetencie môžu byť u jednotlivých uchádzačov rôzne, odbornú spôsobilosť je možné preukázať dokladom o odbornej kvalifikácii tej osoby alebo osôb, ktorých činnosť/zodpovednosť je zásadná pre riadenie konkrétnych prác. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky (uskutočňovaných prác), ktorý je predmetom zákazky.
6.Skupina dodávateľov:
Skupina dodávateľov musí identifikovať jednotlivých členov skupiny v úvodnej časti ponuky a súčasne uvedie kto bude zastupovať skupinu vo verejnej súťaži. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny dodávateľov samostatne a podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena za predmet zákazky
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota výstavby
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
03/2016/PiL
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.02.2016 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.02.2016 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.02.2016 16:00
Miesto : Zasadačka Obecný úrad Práznovce, Ulica M. Nešpora 146/4, 955 01 Práznovce
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : 1.Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača, alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
2.Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a originálom alebo úradne osvedčenou kópiou plnej moci na zastupovanie. Plná moc na zastupovanie musí byť podpísaná v súlade s dokladom o oprávnení podnikať (napr. výpis z obchodného registra).
3.Na otváraní ponúk sa všetkým zúčastneným z predložených ponúk zverejnia obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritéria, ktoré sa dajú vyjadriť číslom, určeného na vyhodnotenie ponúk v zmysle kapitoly F. Kritérium na vyhodnotenie ponúk a pravidlá jeho uplatnenia súťažných podkladov. Ostatné údaje uvedené v ponuke sa nezverejňujú.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka Podopatrenie 7.4.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Realizačná zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v
tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným
poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie
nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok
- Súťažné podklady sa budú vydávať na základe písomnej žiadosti o súťažné podklady v sídle verejného obstarávateľa.
- Projektová Dokumentácia + Súťažné Podklady budú uložené na CD nosiči a preto verejný obstarávateľ doporučuje osobný odber alebo poštou.

Trvanie zmluvy v bode II.3 je uvedené iba informatívne, nakoľko lehota výstavby je jedným k kritérií hodnotenia uvedenej zákazky
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
04.02.2016

Profil Obstarávateľa


Dôležité