Oznámenie 3416 - WYP

Obsah

3416 - WYP
Vestník č. 29/2016 - 11.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Ilava
IČO: 00317331
Mierové námestie 16/31, 01901 Ilava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Ilava, Mierové námestie 16/31, 019 01 Ilava
Kontaktná osoba: Ing. Imrich Vozár, Ing. Stanislav Janušek
Mobil: +421 948700620
Telefón: +421 424455518
Fax: +421 424455522
Email: imrich.vozar@elauk.sk; stanislav.janusek@ilava.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ilava.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Chodník Štúrova ulica SO-102
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Mesto Ilava
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
2.1. Predmet zákazky s názvom Chodníka Štúrova ulica SO-102 rieši rekonštrukciu chodníkov v meste Ilava na ul. Štúrova . Zastavaná plocha objektu SO-102 Chodník Štúrova ulica je 550,00 m2. Projekt vrátane výkaz výmer a rozpočet bol spracovaný v 11/2010 v projekčnej firme AG-SPOL Trenčín, autor a zodpovedný projektant : Ing. Plocháň Jozef.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233340-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233253-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Vetva A:Zastavaná plocha chodníka je 574m2.
Celková dĺžka záhonových obrubníkov je 284 m.
Celková dĺžka obrubníkov ABO-2-15 je 111 m.
Vetva B: Celková dĺžka záhonových obrubníkov je 123 m.
Celková dĺžka minipalisád je 62,5m
Celková dĺžka obrubníkov ABO-2-15 je 185 m.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 109 517,5800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 4
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: A.Osobné postavenie uchádzača podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
1.Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí spĺňať tieto podmienky osobného postavenia:

a.nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b.nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c.nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d.nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e.nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f.je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g.nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2.Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok účasti:
a.písm. a) a b) - výpisom z registra trestov, nie starším ako tri mesiace, tzn. osoby, ktorá je štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu (všetkých osôb uvedených ako štatutárny orgán vo výpise z obchodného registra, živnostenského registra, resp. iného profesijného registra podľa osobitných predpisov),
b.písm. c) - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c.písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne (od všetkých poisťovní, v ktorých má vedených zamestnancov) nie starším ako tri mesiace,
d.písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e.písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f.písm. h) čestným vyhlásením,
g.písm. i) a j) čestným vyhlásením.
3.Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
4.Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno nahradiť čestné vyhlásenie podľa predchádzajúceho odseku vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
5.Ak uchádzačovi bolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, bude zo zadávania zákazky vylúčený.
6.Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa predchádzajúceho bodu 5. plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.
7.Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie:
a.právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b.právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c.právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d.iný právoplatný rozsudok súdu.
8.Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.
9.Uchádzač vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia (podľa § 26) spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
10.Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého sú údaje zapísané v zozname podnikateľov účinné voči každému verejnému obstarávateľovi, nie je potrebné ich v postupoch verejného obstarávania overovať a verejný obstarávateľ je povinný na účely posudzovania splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zabezpečiť preukázanie splnenia podmienok účasti vyžiadaním si údajov, zapísaných v zozname podnikateľov alebo potvrdenia úradu o tom, že údaj nie je zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 133 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V súlade s § 133 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní úrad bezodplatne poskytne verejnému obstarávateľovi vo vzťahu k uchádzačovi alebo záujemcovi údaje zo zoznamu podnikateľov alebo prístup k týmto údajom, alebo potvrdenie o tom, že údaje v zozname podnikateľov nie sú zapísané, a to bezodkladne po tom, ako o ich poskytnutie verejný obstarávateľ požiada.
11.Uchádzač, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v inom členskom štáte, je na účely zápisu a zmeny údajov v zozname podnikateľov oprávnený predložiť rovnocenné doklady, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, alebo potvrdenie o zápise do obdobného zoznamu alebo iný rovnocenný doklad, vydaný príslušným orgánom iného členského štátu, ktorý obsahuje potvrdenie skutočností, ktoré sú predmetom zápisu alebo zmeny údajov v zozname podnikateľov.
12.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
13.Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s § 26 zákona o verejnom obstarávaní a v zhode podľa platných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní pre podlimitné zákazky.
14.Novelou zákona o verejnom obstarávaní sa s účinnosťou dňom vyhlásenia, t. j. od 29. 4. 2015, dopĺňa ustanovenie § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Ide o doplnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace. Ustanovenie § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 29. 4. 2015 znie: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
... c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, ....
Z výkladového stanoviska č. 5/2015 vyplýva, vyplýva, že verejného obstarávania vyhláseného, resp. začatého počnúc dňom 29. 4. 2015 sa nemôže zúčastniť uchádzač, záujemca alebo účastník, ktorý je v reštrukturalizácii.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácii, 1. predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo 2. doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 opomenie v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklad na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 29. 4. 2015, t. j. potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nie je v reštrukturalizácii, verejný obstarávateľ a obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie tohto dokladu. Tento doklad možno doplniť jedným z dvoch vyššie uvedených spôsobov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : nevyzaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2. Technická alebo odborná spôsobilosť
2.1. Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť možno preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb jedným alebo niekoľkými z dokladov v zmysle §28 ods. 1, písm. a) až l).
2.2. Splnenie týchto podmienok preukazuje uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, a to predložením zoznamu stavebných prác obdobného charakteru ako predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
2.3.Za predchádzajúcich 5 rokov sa na účely tejto zákazky považuje 5 predchádzajúcich kalendárnych rokov (tzn. 2015, 2014,2013,2012,2011,) v zmysle metodické usmernenie Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré je zverejnené pod spisovým číslom 620-5000/2012.
2.4.Minimálna úroveň: Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stavebných prác obdobného charakteru ako predmet zákazky , ktorých finančný objem bol spolu za predchádzajúcich päť rokov v minimálnej výške 700 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, pričom minimálne jedna zákazka by mala byť v hodnote 120 000,-€ bez DPH. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), resp. Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, tzn. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene, v mene EUR a uvedie platný kurz.
2.5Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov.
2.6V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj stavebné práce, ktorých uskutočnenie presahuje stanovené obdobie rokov, uchádzač v zozname a v potvrdení vyčlení cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období.
2.7Splnenie technickej a odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ požaduje v súlade s § 28 ods.1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti:
a)Autorizovaného stavebného inžiniera v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov s odborným zameraním na konštrukciu pozemných stavieb. Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópia osvedčenia o odbornej spôsobilosti.
b)Stavbyvedúceho prostredníctvom dokladu o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti s odborným zameraním na konštrukciu pozemných stavieb v zmysle zákona 138/1992, ktoré oprávňuje vykonávať vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon). Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópia osvedčenia o odbornej spôsobilosti.
c)Verejný obstarávateľ uzná aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom, ktorý vydal príslušný orgán iného členského štátu.
2.8Odôvodnenie primeranosti podmienky: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti je v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Účelom požiadavky ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, akým spôsobom bude uchádzač realizovať ochranu životného prostredia.
2.9V súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Zmluvy o dielo bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania Zmluvy o dielo dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

2.10Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.
2.11Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2.
2.12Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti : Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti je v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Účelom požiadavky ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Jej potreba sleduje cieľ vybrať spôsobilého uchádzača, ktorý je schopný riadne si plniť svoje zmluvné záväzky. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti uchádzača uvedenia údajov o odbornej kvalifikácii osoby zodpovednej za riadenie prác: Zo zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov (ďalej len stavebný zákon), ustanovení § 44 ods. 1 vyplýva nasledovné: stavbu a jej zmenu môže uskutočňovať len právnická osoba alebo fyzická osoba oprávnená na vykonávanie stavebných prác podľa osobitných predpisov, pričom vedenie uskutočňovania stavby vykonáva stavbyvedúci ako fyzická osoba, ktorá získala oprávnenie na výkon týchto činností; právnické osoby môžu vykonávať vybrané činnosti vo výstavbe len ak zabezpečia ich výkon oprávnenými osobami podľa osobitných predpisov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna úroveň: Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stavebných prác obdobného charakteru ako predmet zákazky , ktorých finančný objem bol spolu za predchádzajúcich päť rokov v minimálnej výške 700 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, pričom minimálne jedna zákazka by mala byť v hodnote 120 000,-€ bez DPH. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), resp. Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, tzn. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene, v mene EUR a uvedie platný kurz.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
146/2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.03.2016 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.03.2016 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 01.03.2016 13:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady sa vydávajú elektronicky na základe písomnej žiadosti ( e-mailom) o súťažné podklady na
email:imrich.vozar@elauk.sk. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami (uchádzačmi) bude v
prevažnej miere prebiehať elektronicky
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
09.02.2016

Redakčné opravy

4072 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 35/2016
V oznámení 03416-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Ilava, Mierové námestie 16/31, 019 01 Ilava zverejnenom vo VVO č. 029/2016 zo dňa 11.02.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH Namiesto: Hodnota: 109 517,5800 EUR Viď: Hodnota: 116 730,5100 EUR

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité