Oznámenie 3572 - WYP

Obsah

3572 - WYP
Vestník č. 31/2016 - 15.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Hlohovec
IČO: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Hlohovec, M.R.Štefánika 1, 920 01 Hlohovec
Kontaktná osoba: Ing.Miroslav Hudec
Telefón: +421 337368205
Email: miroslav.hudec@hlohovec.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obnova a zriadenie vodorovného, zvislého a prenosného dopravného značenia a dopravných zariadení
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Katastrálne územie mesta Hlohovec a katastrálne územie Šulekovo
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obnova a zmena vodorovného dopravného značenia na miestnych komunikáciách v meste Hlohovec, dodanie materiálu, umiestňovanie, osadzovanie, údržba, oprava a riadené odstraňovanie zvislého dopravného značenia a prvotné zriadenie zvislého dopravného značenia za obdobie od účinnosti zmluvy do 31.12.2016 na území mesta Hlohovec a m.č. Šulekovo.

Predmet zákazky pozostáva z:
-realizácie nového vodorovného dopravného značenia nástrekom farby alebo z náterových hmôt určených výrobcom na tento účel v predpísanej hrúbke;
-obnovy existujúceho vodorovného dopravného značenia nástrekom farby určenej výrobcom na tento účel v predpísanej hrúbke;
-v prípade zmeny existujúceho vodorovného dopravného značenia, z odstránenia pôvodného značenia brúsením alebo zatretím;
-v prípade nového vodorovného značenia, z rozmerania a predznačenia plochy;
-pred realizáciou nového vodorovného značenia, pri zmene existujúceho alebo pri obnove existujúceho vodorovného dopravného značenia, z očistenia povrchu vozovky, plochy parkoviska a pod. v závislosti od znečistenia mechanickým odstránením nečistôt, pozametaním, povysávaním príp. umytím saponátovým roztokom;
-odstránenia (demontáže) zvislých dopravných značiek zo stĺpikov alebo konzol s naložením na dopravný prostriedok a s odvozom.
-odstránenia (demontáže) stĺpikov alebo konzol zvislých dopravných značiek s naložením na dopravný prostriedok a s odvozom, zásyp, zhutnenie prípadne dočistenie a úprava okolia do pôvodného stavu;
-osadenia oceľového stĺpika alebo konzoly do betónovej pätky s vykopaním alebo vyvŕtaním jamôk do hĺbky 60 cm;
-montáže zvislých dopravných značiek na oceľový stĺpik alebo konzolu;
-montáže zvislých dopravných značiek na stožiar verejného osvetlenia;
-dodávky dopravných značiek, príslušenstva a dopravných zariadení;
-opravy poškodených zvislých dopravných značiek, nosných konštrukcií a dopr. zariadení;
-chemického čistenia zvislých dopravných značiek znečistených nástrekom sprejov;
-mechanického čistenia zvislých dopravných značiek od nečistôt;
-osadenia dočasného dopravného značenia podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa na základe projektov dopravného značenia, pre zabezpečenie iných činností.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233221-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233270-2, 45233290-8, 34928470-3, 34992200-9, 50230000-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah zákazky je podrobne rozpracovaný v súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 30 491,6600 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 9
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1Osobné postavenie podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní:
1.1.1nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním uchádzač preukazuje splnenie podmienok výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
1.1.2nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
1.1.3nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
1.1.4nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
1.1.5je oprávnený uskutočnňovať stavebné práce vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku - uchádzač preukazuje splnenie podmienok dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce,
1.1.6nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.1.6.1ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.1.6.2ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
1.1.6.2.1spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.1.6.2.2právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.1.6.3 ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní uchádzač preukazuje splnenie podmienok podľa bodu 1.1.6 čestným vyhlásením,
1.1.7nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia uchádzač preukazuje splnenie podmienok čestným vyhlásením,
1.1.8nemá nesplnenú povinosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnane nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia uchádzač preukazuje splnenie podmienok čestným vyhlásením.
1.1.9Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ods. 1.1.1 1.1.5 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.1.10Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.1.11Podnikateľ (uchádzač) zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ-uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľu informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu.
1.1.12Podnikateľ (uchádzač) zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ-uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému Úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie.
V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľu informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu.
Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ (uchádzač) preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
1.1.12.1Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ (uchádzač) zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Poznámka:
Ak podnikateľ (uchádzač) zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) tohto zákona, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Podnikateľ ( uchádzač) môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
A) doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní; doplnením dokladov sa nepredlžuje platnosť zápisu v zozname podnikateľov a nie je spoplatnené,
B) predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.
1.1.13Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácii,
1.1.13.1predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného
obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo
1.1.13.2doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
Poznámka:
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 opomenie v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklad na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 29. 4. 2015, t. j. potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nie je v reštrukturalizácii, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie tohto dokladu. Tento doklad možno doplniť jedným z dvoch vyššie uvedených spôsobov.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 môže požiadať úrad o doplnenie údajov vedených v zozname podnikateľov o skutočnosť, že nie je v reštrukturalizácii, prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ku ktorému priloží potvrdenie príslušného súdu podľa § 26 ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 29. 4. 2015 preukazujúce túto skutočnosť. Doplnením tohto dokladu sa nepredlžuje platnosť zápisu v zozname podnikateľov a doplnenie nie je spoplatnené. Vzor oznámenia o zmene údajov je zverejnený na webovom sídle úradu v sekcii Vestník a zoznamy Zoznam podnikateľov a súvisiace registre Informácie pre podnikateľov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.2Technická alebo odborná spôsobilosť:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1.2.1 Podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2011, 2012, 2013, 2014, 2015) doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. júna 2013.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
- k § 28 ods. 1 písm. b) v predloženom zozname musí byť minimálne päť zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktoré uchádzač v rokoch 2011, 2012, 2013, 2014 a 2015 realizoval. V prípade, že uchádzač nerealizoval zákazky obdobného charakteru ako je predmet zákazky, verejný obstarávateľ to bude klasifikovať ako nesplnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) o verejnom obstarávaní a na základe uvedeného bude uchádzač vylúčený.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v uvedenom zozname piatich zákaziek za obdobie 5 rokov (2011, 2012, 2013, 2014 a 2015) realizoval minimálne jednu zákazku v hodnote nad 25 000,00 € bez DPH.

1.2.2 podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje o strojovm a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:

-k § 28 ods. 1 písm. j) Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzač, ktorý bude priamo zabezpečovať a uskutočňovať stavebné práce preukázal:

Údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má k dispozícií na výkon činnosti predmetu zákazky. Na uskutočňovanie prác je potrebné disponovať predmetnou technikou alebo ekvivalentnou technikou:
-nákladné vozidlo do 3,5 t - 1 ks
-vozidlo so zariadením na realizáciu vodorovného dopravného značenia 1 ks

Údaje o strojovom a technickom vybavení v ponuke uchádzača je nutné preukázať kópiou technického osvedčenia od vozidla, fotodokumentáciou príp. iným osvedčením od zariadenia.

1.2.3Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

1.2.4V prípade, ak sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazujú spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

1.2.5Uchádzač môže v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

1.2.6Ak v prípade podľa predchádzajúceho bodu 4. nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, je verejný obstarávateľ povinný po vyhodnotení ponúk vyhodnotiť splnenie podmienok účasti úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili na prvom a treťom mieste v poradí; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo uchádzačov, vyhodnotí následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti podľa prvej vety postupuje verejný obstarávateľ podľa § 33, pričom vyzve uchádzačov na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej, ako desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
823/2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.03.2016 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.03.2016 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.03.2016 13:00
Miesto : 23.1 Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční dňa 02.03. 2016 o 13.00 hod.
23.2 Miesto otvárania ponúk: Mesto Hlohovec, 920 01 Hlohovec, M. R. Štefánika 1 II. poschodie zasadačka MsÚ. V uvedenom termíne sa budú otvárať jednotlivé ponuky za účasti uchádzačov.
23.3 Obálky sa otvárajú spôsobom uvedeným v § 100 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Najskôr sa overí neporušenosť ponuky, predložená ponuka sa označí poradovým číslom v akom boli ponuky doručené verejnému obstarávateľovi a následne sa ponuka otvorí. Po otvorení ponuky sa vykonajú všetky úkony podľa zákona o verejnom obstarávaní, spočívajúce vo zverejnení údajov v zmysle § 100 ods. 6 a následnom vyhodnotení ponúk v zmysle stanoveného kritéria. Otváranie ponúk sa uskutoční za účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuky v stanovenom termíne.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : 23.4Pri otváraní ponúk je verejný obstarávateľ povinný umožniť účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Potom verejný obstarávateľ overí neporušenosť ponuky a zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Ostatné údaje uvedené v ponuke sa nezverejňujú.
23.5Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
23.6Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
10.2.1Verejný obstarávateľ stanovuje elektronickú formu komunikácie pri vysvetľovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní alebo doplnení predložených dokladov a pri vysvetľovaní ponuky, pokiaľ si komisia na vyhodnotenie ponúk nevyžiada inú formu komunikácie.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.02.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité