Oznámenie 3597 - WYP

Obsah

3597 - WYP
Vestník č. 31/2016 - 15.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
IČO: 00212008
Šagátova 1, 81304 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Šagátova 1
Kontaktná osoba: Mgr. Zdenka Rumanová
Telefón: +421 220831803
Email: zdenka.rumanova@zvjs.sk; obstaravaniegr@zvjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zvjs.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia tepelného hospodárstva v ÚVV a ÚVTOS Banská Bystrica
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Areál Ústavu na výkon väzby a Ústavu na výkon trestu odňatia slobody Banská Bystrica, Komenského 7, 975 25 Banská Bystrica 1
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Rekonštrukcia tepelného hospodárstva v ÚVV a ÚVTOS Banská Bystrica
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45251250-8
Doplnkový slovník: CB30-1, IA13-5, FG04-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný rozsah zákazky vo finančnom vyjadrení je 917.500,- EUR bez DPH.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 917 500,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 70
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
1.1 Podľa § 26 ods. 1 písm. a), t.j. nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme a podľa § 26 ods. 1 písm. b), t.j. nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - uchádzač predloží výpis z registra trestov všetkých členov štatutárneho orgánu nie starším ako tri mesiace,
1.2 Podľa §26 ods. 1 písm. c), t.j. nie je naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač predloží potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace,
1.3 Podľa § 26 ods. 1 písm. d), t.j. nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač predloží potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní nie starším ako tri mesiace,
1.4 Podľa § 26 ods. 1 písm. e), t.j. nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač predloží potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
1.5 Podľa § 26 ods. 1 písm. f), t.j. je oprávnený poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku - uchádzač predloží aktuálny doklad o oprávnení uskutočňovať práce;
1.6 Podľa § 26 ods. 1 písm. h), t.j. nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. - uchádzač predloží čestné vyhlásenie o všetkých uvedených skutočnostiach,
1.7 Podľa § 26 ods. 1 písm. i), t.j. nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia; a zároveň
1.8 Podľa § 26 ods. 1 písm. j), t.j. nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač predloží čestné vyhlásenie o všetkých uvedených skutočnostiach /písm. i) a j)/.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného úradom uvedie túto skutočnosť v ponuke.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1 (podmienky účasti) alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
Podľa § 27 ods. 1 písm. a) sa vyžaduje vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru
Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedený účet v iných bankách, ako v tých, ktorých vyjadrenie predkladá vo svojej ponuke.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň:

1. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti plniť finančné záväzky a to, že uchádzač nebol v predchádzajúcich troch rokoch (2013, 2014 a 2015) a taktiež nie je v súčasnosti v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky/bánk nesmie byť staršie ako 3 mesiace odo dňa stanoveného ako termín na predkladanie ponúk. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predkladá nemá vedené účty a ani žiadne záväzky. Doklady budú predložené ako originály, alebo úradne overené kópie.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: podmienka vychádza z predpokladu, že uchádzač má dostatočné finančné zabezpečenie a disciplínu a zároveň sa tým preukazuje jeho schopnosť uhrádzať prípadné pohľadávky.

2.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.

3. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania kúpnej zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, s ktorou toto postavenie preukázal písomnou zmluvou; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže nasledovne:
Podľa § 28 ods. 1 písm. b) sa vyžaduje zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň:
Uchádzač predloží zoznam dodávok stavebných prác s cenou realizácie nad 450.000 EUR bez DPH (pre každú dodávku samostatne), kde predmetom dodávky boli rovnaké alebo obdobné stavebné práce ako je predmet zákazky, t. j. inštalácia zdrojov tepla a teplovodných rozvodov za roky 2011 až 2015 (v závislosti od vzniku alebo prevádzkovania činnosti), pričom:
- celkový objem dodávok v súčte za obdobie 5 rokov musí byť v objeme min. 5 mil. EUR bez DPH,
- min. 3 dodávky stavebných prác (každá samostatne) musí byť min. 900.000 EUR bez DPH,
- min. 3 dodávky stavebných prác musia byť zrealizované na úspešnú inštaláciu tepelného zdroja v uvedenom období s min. výkonom 1.000 kW. (predmetné skutočnosti musia z predloženého zoznamu jednoznačne vyplývať).
V zozname dodávok uchádzač uvedie:
- názov alebo obchodné meno odberateľa a adresu jeho sídla,
- predmet zmluvy,
- zmluvnú cenu za dodávku predmetu zákazky bez DPH,
- min. výkon inštalovaného tepelného zdroja,
- lehotu uskutočnenia prác,
- miesto uskutočnenia prác,
- kontakt na odberateľa, potrebný pre overenie si uvedených informácií (meno zodpovednej osoby, jej funkcia a telefonický kontakt).
Predmetný zoznam musí byť doplnený potvrdeniami podľa predchádzajúcich pokynov.
Podľa § 28 ods. 1 písm. g) sa vyžadujú údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň:
Požaduje sa preukázanie vzdelania a odbornej praxe, resp. odbornej kvalifikácie kľúčových pracovníkov:
- manažéra stavby,
- stavbyvedúceho.
Osoby vo funkcii manažér stavby a stavbyvedúci, ktorými uchádzač preukáže splnenie predmetnej podmienky účasti, budú v prípade úspešnosti ponuky uchádzača uvedené v zmluve o dielo a budú sa podieľať v navrhnutých pozíciách na plnení predmetu zmluvy.
Manažér stavby musí spĺňať nasledovné kritériá:
- predloží profesijný životopis, na základe ktorého preukáže aspoň 10 rokov odbornej praxe a že vykonával funkciu kľúčového pracovníka manažéra stavby najmenej 5 rokov; profesijný životopis musí byť dotknutou osobou podpísaný
Stavbyvedúci musí spĺňať nasledovné kritériá:
- osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, na základe ktorého preukáže aspoň 5 rokov odbornej praxe a že vykonával funkciu stavbyvedúceho najmenej 3 roky na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. inštalácia zdrojov tepla a teplovodných rozvodov
Podľa § 29 sa vyžaduje certifikát potvrdzujúci zavedenie a používanie systému manažérstva kvality uchádzačom podľa normy ISO 9001:2009 alebo opis prijatých opatrení na zabezpečenie kvality; verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov
Podľa § 29 sa ďalej vyžaduje certifikát potvrdzujúci zavedenie a používanie systému bezpečnosti a ochrany zdravia podľa normy STN OHSAS 18001:2009 alebo opis prijatých opatrení na zabezpečenie kvality; verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa §§ 28 a 29:
Požiadavky vyplývajú z charakteru predmetu zmluvy technicky náročnej rekonštrukcie tepelného hospodárstva s inštaláciou tepelných zdrojov o celkovom výkone 1.900 kW, ktoré je nevyhnutné zrealizovať mimo vykurovacieho obdobia. Uplatnením týchto podmienok je vytvorený reálny predpoklad, že zákazku bude realizovať uchádzač s primeranými technickými a odbornými znalosťami v požadovanom termíne a v primeranej kvalite.
Podľa § 30 sa vyžaduje platný certifikát kvality ISO 14001, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorý potvrdzuje splnenie noriem environmentálneho riadenia. Uchádzač môže predložiť aj iné rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov alebo aj iné dôkazy o zabezpečení systému environmentálneho riadenia. Tieto dôkazy musia však byť rovnocenné opatreniam na environmentálne riadenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Certifikát kvality ISO 14001, iné rovnocenné osvedčenie alebo iné dôkazy musí uchádzač predložiť na realizáciu rozhodujúcej činnosti vykonávania stavieb a pod.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 30:
Požiadavka na predloženie certifikátu environmentálneho manažérstva je určená vo vzťahu k predmetu zákazky na úspešne zrealizovanie zákazky v súlade s príslušnými normami v oblasti ochrany životného prostredia.
2. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou
s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
3. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PL2 1/2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.03.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.03.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.03.2016 11:00
Miesto : Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže, Šagátova 1, 821 08 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, resp. ich splnomocnení zástupcovia, pričom verejnému obstarávateľovi predložia splnomocnenie a preukaz totožnosti.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Ostatná súvisiaca dokumentácia (projektová dokumentácia a výkaz výmer) bude poskytnutá každému záujemcovi na základe požiadania o jej zaslanie v elektronickej podobe (CD). Žiadosť je potrebné zaslať e-mailom na adresu zdenka.rumanova@zvjs.sk, resp. obstaravaniegr@zvjs.sk, pričom záujemca uvedie predmet zákazky, svoje identifikačné údaje (obchodné meno, adresa sídla, IČO), adresu, na ktorú mu majú byť podklady zaslané a tel. kontakt.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.02.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité