ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1.
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mestská časť Bratislava - Ružinov
IČO:
00603155
Mierová 21, 82705 Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
Miestny úrad mestskej časti Bratislava - Ružinov, Mierová 21, Bratislava
Kontaktná osoba:
Ing. Bohumil Flimel
Mobil:
+421 915397685
Telefón:
+421 248284111
Fax:
+421 243335509
Email:
ruzinov@ruzinov.sk; bohumil.flimel@ruzinov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL):
http://www.ruzinov.sk
Ďalšie informácie možno získať na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.
OPIS
II.1.
Názov zákazky
Revitalizácia detského ihriska vo vnútrobloku Súťažná – Velehradská – Revúcka – Páričkova
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Stavebné práce
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác:
Mestská časť Bratislava Ružinov, vnútroblok Súťažná, Velehradská, Revúcka, Páričkova
NUTS kód:
II.1.3.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zákazka rieši návrh, dodanie a montáž verejného detského ihriska vrátane bezpečnostných povrchov, vytvorenie exteriérového fitnes ihriska. Uchádzač je povinný predložiť informácie o dodávanom tovare vizualizácie a technické špecifikácie jednotlivých prvkov, vizualizáciu návrhu detského ihriska a situačný nákres na podklade katastrálnej mapy v mierke 1:500.
II.1.4.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45236210-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
37535200-9,
37535210-2,
37535220-5,
37535240-1,
37535250-4
II.1.5)
Časti
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1.
Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom je revitalizácia detského ihriska. Súčasťou revitalizácie je odstránenie a likvidácia pôvodných prvkov, osadenie nových prvkov v základnej kovovej a drevenej konštrukcii v súlade s normami STN EN 1176 a STN EN 1177, vytvorenie dopadovej plochy z liatej gumy. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: -vyžadujú sa certifikáty resp. vyhlásenia o zhode v zmysle noriem STN EN 1176 a STN EN 1177 na všetky hracie prvky, zostavy, dopadové plochy navrhnuté v rámci detského ihriska, Požadované záručné lehoty: 1.nosné stojky, schody a podlahy z kovu a ostatné kovové prvky min. 15 rokov, 2.nosné stojky, schody a podlahy z dreva min. 10 rokov, 3.HPL a HDPE panely (strechy, šmykľavky, bočné panely, rampy) min. 10 rokov, 4.preglejkové steny min. 3 roky, 5.sieťové komponenty min. 2 roky, 6.ostatné komponenty všetky pohyblivé časti ložiská, sedačky, hojdačky, držadlá, lezecké kamene atď min. 2 roky Počas prvých troch rokov ročná kontrola ( vždy marec v príslušnom roku) zhotoviteľom diela bezplatne. Technické požiadavky na stavebné riešenie sú uvedené v projektovej dokumentácií pre ,,Revitalizáciu detského ihriska vypracovanej zodpovedným projektantom Ing. Katarínou Serbinovou, autorizovaný krajinný architekt 05/15. V časti dokumentácie ,,Hracie prvky sa nachádzajú technické listy a vizualizácie k jednotlivým navrhovaným prvkom, ktoré je možné alternovať. V prípade alternácie je podmienka zachovania funkcie prvku a vekového určenia prvku.
II.2.2.
Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 60 000,0000
EUR
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1.
Podmienky účasti
III.1.1.
Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
a) Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 100 ods. 1 písm. b) vo väzbe na § 26 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 100 ods. 1 písm. b) vo väzbe na § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. b) Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 28.4.2015 (vrátane) a tento zápis nepreukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) ZVO) v plnom rozsahu (že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku) predloží doklad z príslušného súdu, že nie je v reštrukturalizácii. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) vo väzbe na § 26 ods. 1 zákona dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokladov. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Neuplatňuje sa.
III.1.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
V súlade s § 100 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ vyžaduje na preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti doklady (originály alebo ich úradne osvedčené kópie): 1. podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o VO - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2011, 2012, 2013, 2014, 2015) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; a) ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, b) ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe, ktorého boli uskutočnené. Tento zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou 2. podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o VO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazy s uvedením údajov: meno, funkcia, vzdelanie , prax v stavebníctve. Odôvodnenie primeranosti : K bodu 1: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúseností s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného, ako je predmet zákazky. K bodu 2: Uchádzač musí preukázať, že disponuje kvalifikovanými odbornými kapacitami, ktoré sú vyžadované pre plnenie predmetu zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
K bodu 1. Uchádzač musí potvrdeniami preukázať, že v uvedenom období zrealizoval minimálne 5 stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (Revitalizácia detského ihriska), pričom každá musí byť v minimálnej rozpočtovej hodnote 60 000 EUR bez DPH. K bodu 2. Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti pre výkon stavbyvedúceho pre pozemné stavby v zmysle zákona č. 236/2000 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 138/1992 Zb. v znení zákona č. 554/2001 o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj osvedčenia vydávané v iných krajinách, akceptované Slovenskou komorou stavebných inžinierov. Osvedčenie stačí predložiť ako fotokópiu s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby pre výkon stavbyvedúceho. Uchádzač predloží profesný životopis stavbyvedúceho, z ktorého bude zrejmé, že má skúsenosti s rovnakým alebo podobným predmetom zákazky. Profesný životopis požadujeme predložiť v originály a podpísaný. Uchádzač môže predložiť ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách EU. Odbornou spôsobilosťou a profesným životopisom stavbyvedúceho uchádzač preukáže odbornosť a profesionálnosť pri výkone požadovaných prác, čím bude dosiahnutá riadna a kvalitná realizácia zákazky. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba
Najnižšia cena
IV.1.2.
Použije sa elektronická aukcia
Áno
IV.2.
Administratívne informácie
IV.2.1.
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
CS 2462/2016
IV.2.2.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.03.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Uveďte
Nie
IV.2.3.
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.03.2016 09:00
IV.2.4.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.03.2016 10:00
Miesto :
Mestská časť Bratislava Ružinov, Mierová 21, Bratislava, miestnosť B2.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk :
Otváranie je neverejné - použije sa elektronická aukcia.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1.
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie
VI.2.
Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie, odkiaľ si ich môže záujemca stiahnuť: https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/6555 Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom po stiahnutí SP následne zaslať elektronicky žiadosť o zaregistrovanie do zoznamu záujemcov na adresu: bohumil.flimel@ruzinov.sk , s uvedením kontaktných údajov na ktoré bude záujemcovi zaslané prípadné vysvetlenie SP. Prípadné vysvetlenie SP bude uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa: https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/6555. Upozornenie pre záujemcov/uchádzačov : Úrad pre verejné obstarávanie zriadil ku dňu 1. 11. 2015 register konečných užívateľov výhod podľa § 134a zákona o verejnom obstarávaní. Zápis do registra konečných užívateľov výhod sa vykonáva na dobu neurčitú a nie je spoplatnený. Je povinnosťou uchádzačov vykonať Zápis do Registra konečných užívateľov výhod vedenom na ÚVO, nakoľko bez tohto zápisu nie je možné uzatvoriť s úspešným uchádzačom Zmluvu - bližšie informácie viď : https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-podnikatelov/informacie-k-registru-konecnych-uzivatelov-vyhod-- 4d0.html
VI.3.
Dátum odoslania tejto výzvy
15.02.2016