Oznámenie 3773 - WYP

Obsah

3773 - WYP
Vestník č. 33/2016 - 17.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Leopoldov
IČO: 00312703
Hlohovecká cesta 2, 92041 Leopoldov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad Leopoldov
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Jančárová
Telefón: +421 337342207
Email: investicne@leopoldov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.leopoldov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia budovy MTK TJ na Štadióne v Leopoldove
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Leopoldov, Gucmanova ul. č. 13, areál Štadióna MTK TJ;
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Výber zhotoviteľa na uskutočnenie stavebných prác na zákazku Rekonštrukcia budovy MTK TJ na Štadióne v Leopoldove, ktorá pozostáva z účelovej zmeny dispozičného riešenia interiéru objektu, doplnenia hygienických zariadení v zmysle platných noriem a predpisov, celkovej modernizácie. Počíta sa tiež s výmenou okien, zateplením objektu za účelom dosiahnutia energetickej úspornosti, tiež s výmenou vnútornej inštalácie, potrubných rozvodov, dlažby a obkladov, sanity, osvetlenia, vykurovacieho systému a vykurovacích telies, s inštaláciou nového jednoduchého ozvučenia areálu a demontáž pôvodného, požiarno bezpečnostná ochrana, zriadenie kanalizačnej prípojky pre byt na prízemí s následným zrušením žumpy, odvedenie dažďových vôd zo strechy do dažďovej kanalizácie, terénne úpravy pred budovou a ďalšie súvisiace stavebné (ale aj búracie) práce v rozsahu projektovej dokumentácie a výkazu výmer.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45212220-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45212224-2, 45232130-2, 45232440-8, 45233161-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa spracovanej projektovej dokumentácie v stupni pre realizáciu a výkazu výmer.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 406 874,1100 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 180
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona. Ich splnenie preukazuje dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. 4 alebo 5 zákona, predložením originálnych dokladov, alebo ich úradne overených kópií. Všetky doklady musia dokumentovať aktuálny stav, ich platnosť musí byť v súlade s § 26 ods. 2 zákona.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa ust. § 128 zákona.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 04. 2015 môže predložiť potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že nie je v reštrukturalizácii, niektorým zo spôsobov vymedzených vo Výkladovom stanovisku úradu pre verejné obstarávanie č. 5/2015 (predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace alebo doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov).

Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona.

- Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia
za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

- Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6: podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sa vyžadujú podľa § 26 a § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní obligatórne.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Ekonomické a finančné postavenie uchádzač preukáže:
Predložením vyjadrenia banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk v ktorej/v ktorých má vedený účet o schopnosti plniť si finančné záväzky (ako dlho je klientom banky/bánk, či si riadne plní svoje záväzky; či v prípade úveru dodržuje splátkový kalendár, či nie je v nepovolenom debete, ...) potvrdenie musí byť originál, resp. úradne overená fotokópia, nie staršie ako 3 mesiace k termínu predloženia ponuky. (Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky).
K vyjadreniu banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk uchádzač doloží čestné vyhlásenie, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie - doklad podpísaný uchádzačom, alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. V prípade skupiny dodávateľov musí byť čestné vyhlásenie podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny).

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) a § 32 ods. 6 zákona: požiadavka je primeraná, jej potreba vyplynula za účelom overenia si ekonomickej a finančnej stability uchádzača, či je predpoklad, že bude spôsobilý úspešne plniť zmluvu, aj napriek tomu, že verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky a úhrada za skutočne vykonané dodávky a práce bude vykonaná len v dvoch splátkach.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač splní požadované finančné a ekonomické postavenie ak
z predloženého vyjadrenia banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/v ktorých má vedený účet a priloženého čestného vyhlásenia vyplýva, že je schopný plniť si finančné záväzky.

- Ak uchádzač, alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
- Uchádzač môže preukázať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 2 zákona.
- Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1 Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením nasledovných dokladov:
1)Podľa § 28 ods. 1 písm. j) - Údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác ;

2) Podľa § 28 ods. 1 písm. g) Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.

3) Podľa § 28 ods. 1 písm. b) - Zoznamom stavebných prác na rovnaký, alebo podobný predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (r. 2011, 2012, 2013, 2014, 2015), doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok (originál alebo úradne overená kópia), ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) a § 36 ods. 6 zákona:

- Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona - minimálna požadovaná úroveň je vzhľadom na charakter a rozsah stavebných prác primeraná. Dostatočné strojové a technické zázemie uchádzača je predpokladom bezproblémového a plynulého zvládnutia prác a dodávok v rozsahu predmetu zákazky.

- Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona - minimálna požadovaná úroveň je vzhľadom na rozsah a náročnosť stavby primeraná. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie riadenia stavebných prác stavbyvedúcim so zodpovedajúcou kvalifikáciou, čo je ďalší z predpokladov na bezproblémové odborné i organizačné zvládnutie zákazky.

- Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona - minimálna požadovaná úroveň je primeraná vo vzťahu k náročnosti stavby i vo vzťahu k predpokladanej hodnote zákazky. Preukázanie úspešnej realizácie zákaziek vedie k výberu dodávateľa garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne. Verejný obstarávateľ touto podmienkou účasti overuje tiež preukázanie praktických skúseností s uskutočňovaním stavieb rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač splní požadovanú technickú spôsobilosť:
1) ak z poskytnutých údajov o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie požadovaných stavebných prác vyplýva, že zodpovedajú požiadavkám na realizáciu predmetu zákazky;

2) ak vo svojej ponuke preukáže, že osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác je odborne spôsobilá na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby, t. j. že má osvedčenie o odbornej spôsobilosti, resp. o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť a to predložením overenej kópie osvedčenia alebo predložením fotokópie osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a originálom podpisu tejto odborne spôsobilej osoby a

- potvrdí čestným vyhlásením (originál, alebo overená kópia), že bude uchádzačovi plne k dispozícii pri plnení predmetu zákazky v prípade, ak bude uchádzač v tejto zákazke úspešný.

3) ak z predloženého zoznamu stavebných prác na rovnaký, alebo podobný predmet zákazky a priložených potvrdení o ich uspokojivom vykonaní vyplýva, že v období predchádzajúcich piatich rokov (r. 2011 - 2015) realizoval minimálne tri stavby (na rovnaký alebo podobný predmet zákazky), ktorých finančné plnenie s DPH presiahlo 250 000 EUR (myslí sa každú v objeme minimálne 250 000 EUR s DPH). Prepočet inej meny na Euro sa bude odvíjať nasledovne: pri slovenských korunách 1€/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk.

Definícia: Pojem rovnaký, alebo podobný predmet zákazky sa rozumie zriadenie jednoduchých stavieb (neobytné i obytné budovy, bytové domy, prevádzkové budovy, športové relaxačné centrá, budovy pre telovýchovu a šport, ...), prípadne ich rekonštrukcia, nadstavba, dostavba, ..., vrátane úpravy ich okolia napr. spevnené plochy, chodníky, parkoviská, a pod..

Poznámka:
- V prípade zmlúv s viacročným plnením, presahujúcim vymedzené obdobie napr. plnenia od roku 2010, resp. plnenia i po roku 2015 - do plnenia zmlúv za obdobie rokov 2011 až 2015 sa zahrnú iba čiastkové hodnoty zmlúv plnené v stanovenom období (t.j. v období rokov 2011 - 2015), preto ich treba vyčísliť.

- V prípade, že v rámci predložených referencií boli realizované aj stavebné práce na iný, ako rovnaký alebo podobný predmet zákazky, musí byť z dokladu (pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti) zrejmá finančná hodnota stavebných prác, ktoré sú na rovnaký, alebo podobný predmet zákazky.

- V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.) musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku stavebných prác, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo jeho osoba podľa § 28, ods. 2 zákona.

- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov predložených na posúdenie technickej a odbornej spôsobilosti, preto je potrebné v predloženom zozname stavebných prác uviesť okrem identifikačných údajov zmluvného partnera (obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania), predmetu zmluvy (názov a stručný opis z ktorého musí byť preukázaný rovnaký alebo podobný predmet zákazky), miesta a lehoty uskutočňovania stavebných prác, skutočne fakturovanej ceny s DPH v sledovanom období (r. 2011 - 2015) aj meno, priezvisko a telef. číslo kontaktnej osoby, prípadne i e-mail odberateľa (pokiaľ tieto informácie nie sú uvedené v Potvrdení o uspokojivom vykonaní stavebných prác).

- V zákonom stanovených prípadoch uchádzač postupuje podľa ustanovenia § 155m ods. 11 zákona.

3.2 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

3.3 Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

3.4 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté (§ 28 ods. 2).

3.5 Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti vo verejnom obstarávaní predložené uchádzačom musia byť originály alebo ich úradne osvedčené kópie, ak nie je uvedené inak. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne osvedčenou kópiou. (To neplatí pre doklady predložené v Českom jazyku).
3.6 Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti bude postupovať podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/2016/Ja
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.03.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.03.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.03.2016 09:00
Miesto : Mestský úrad Leopoldov, zasadacia miestnosť
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Termín otvárania ponúk platí pre otváranie časti ponúk označených ako Ostatné. Otváranie časti ponúk Ostatné je podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.

Otváranie časti ponúk označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Uchádzačom, ktorých ponuky nebudú vylúčené, verejný obstarávateľ odošle oznámenie, v ktorom uvedie miesto, dátum a hodinu otvárania časti ponúk označených ako Kritériá. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním časti ponúk označených ako Kritériá musí byť aspoň 5 pracovných dní.
Na otváraní časti ponúk označených ako Kritériá sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní časti ponúk označených ako Kritériá preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady sa záujemcom o účasť vydávajú v elektronickej podobe. Je možné ich získať:
- stiahnutím priamo z profilu verejného obstarávateľa, zriadeného na stránke úradu pre verejné obstarávanie, kde je k nim neobmedzený priamy prístup elektronickými prostriedkami. Adresa profilu:
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4744 .
-alebo prostredníctvom poštového prepravcu, prípadne osobným prevzatím od vereného obstarávateľa, na základe predchádzajúcej písomnej žiadosti o účasť v tomto verejnom obstarávaní, doručenej na adresu verejného obstarávateľa, uvedenú v bode 1 tejto výzvy.

Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je:
-Doručenie písomnej žiadosti záujemcu o účasť vo verejnom obstarávaní na predmetnú zákazku (poštou, v prílohe e-mailu alebo osobne) s uvedením poštovej adresy záujemcu, kontaktnej osoby vo verejnom obstarávaní zákazky, jej čísla telefónu a mailovej adresy a s uvedením spôsobu prevzatia súťažných podkladov (či si súťažné podklady záujemca stiahol z profilu verejného obstarávateľa a ich zaslanie nepožaduje, alebo si ich v elektronickej podobe na CD prevezme osobne, alebo ich požaduje zaslať poštou);
-V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi;
-Žiadosť o účasť je potrebné predložiť v tom istom jazyku ako sa požaduje predloženie ponuky;
-Písomná žiadosť o účasť musí byť doručená (nestačí, že bude odoslaná) v lehote na predkladanie ponúk;
-Pri osobnom prevzatí súťažných podkladov sa odporúča vopred si telefonicky dohodnúť termín a čas s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa;
-Osobné prevzatie súťažných podkladov záujemcami (v elektronickej podobe na CD), aj osobné odovzdávanie ponúk (v listinnej forme v zapečatenej obálke) na Mestskom úrade v Leopoldove je možné v pracovných dňoch, v pracovnom čase od 8,00 hod. do 12,00 hodiny a v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk do 10,00 hodiny;

-Všetky vysvetlenia a doplnenia súťažných podkladov, rovnako ak kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať vo svojom profile. Predmetné písomnosti bude verejný obstarávateľ považovať za odoslané/doručené v momente uverejnenia vo svojom profile na webovom portáli úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4744 .

-V záujme dodržania princípu transparentnosti a rovnakého zaobchádzania verejný obstarávateľ vyžaduje nasledovné: Ak nie je uchádzačovi umožnené predložiť na preukázanie požadovanej technickej a odbornej spôsobilosti podľa časti III.1.3 bodu b) tejto výzvy (k zoznamu realizovaných prác za predchádzajúcich päť rokov) potvrdenie/potvrdenia o ich uspokojivom vykonaní (originál, alebo úradne overená kópia), verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač uviedol vo svojom vyhlásení o ich uskutočnení aj dôvod, prečo nebolo možné požadované potvrdenie/potvrdenia o uspokojivom vykonaní prác (uvedených v zozname) predložiť.

- Lehota zhotovenia predmetu zákazky nie je 180 dní od zadania zákazky, ale 180 dní odo dňa odovzdania staveniska, v súlade s časovým a vecným harmonogramom prác odsúhlaseným verejným obstarávateľom v deň podpisu zmluvy.
- Spôsob financovania a platobné podmienky sú podrobne rozpísané v časti 6 súťažných podkladov a v zmluve o dielo.
- Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
-Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
15.02.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité