Oznámenie 3929 - WYS

Obsah

3929 - WYS
Vestník č. 34/2016 - 18.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
"PENZIÓN", Zariadenie sociálnych služieb Topoľčany
IČO: 00356786
Československej armády 1870, 95501 Topoľčany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): "PENZIÓN", Zariadenie sociálnych služieb Topoľčany
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Rybnikár, Ľubomíra Števlíková
Mobil: +421 918510955
Telefón: +421 385322860
Fax: +421 385320916
Email: precizia@precizia.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.penzionzss.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Príprava a dodávka celodennej stravy vrátane nápojov.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17 - Hotelové a reštauračné služby
Hlavné miesto poskytovania služieb: PENZIÓN Zariadenie sociálnych služieb Topoľčany, Ulica Československej armády 1870,
955 01 Topoľčany, výdajňa stravy
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je príprava a dodávka celodennej stravy vrátane nápojov pre cca 109 prijímateľov sociálnych služieb v PENZIÓN-e, Zariadení sociálnych služieb Topoľčany.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55321000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55521200-0, 55523000-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Dodávka celodennej stravy vrátane nápojov pre cca 109 stravníkov.
Druhy stravy a predpokladané denné maximálne množstvo porcií podľa druhov stravy:
Racionálna: 87 porcií
Diabetická: 16 porcií
Šetriaca: 6 porcií
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 180 728,6500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 20
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO):
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO údajmi a dokladmi podľa § 26 ods. 2 ZVO:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
3. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
4. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
5. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov vedenom ÚVO, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Podnikateľ - uchádzač predloží výpis zo zoznamu podnikateľov alebo uvedie informáciu, že je v zozname zapísaný. V prípade, ak doklad o zapísaní v zozname podnikateľov neobsahuje informácie preukazujúce splnenie podmienok podľa § 26 ods. 1 písm. h), i) alebo j) zákona, uchádzač je povinný preukázať ich splnenie predložením čestných vyhlásení v ponuke.
V prípade, ak doklad o zapísaní v zozname podnikateľov neobsahuje informáciu, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, uchádzač je povinný v ponuke preukázať splnenie tejto podmienky, predložením potvrdenia príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia je taxatívne určené v ZVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Táto podmienka účasti je primeraná vzhľadom k množstvu stravy, ktorú má uchádzač pripravovať a dodávať. Potreba zahrnutia tejto podmienky do podmienok účasti, vychádzala zo záujmu verejného obstarávateľa zabezpečiť, aby jeho klienti- stravníci dostávali dobrú, kvalitnú a vyváženú stravu, pripravenú kvalifikovanými a skúsenými osobami s dostatočnou praxou.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač musí mať k dispozícii najmenej dve osoby s odborným vzdelaním, ktoré ich oprávňuje na prípravu stravy pre verejné stravovanie (napr. kuchár, ...) a každá z týchto osôb musí mať odbornú prax minimálne tri roky. Splnenie tejto podmienky účasti uchádzač v ponuke preukáže predložením kópií dokladu o vzdelaní a profesijným životopisom uvedených osôb.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.03.2016 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.03.2016 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 09.03.2016 13:00
Miesto : Kancelária riaditeľa "PENZIÓN-u", Zariadenia sociálnych služieb Topoľčany. V uvedenom dátume a čase sa budú otvárať časti ponúk, označené ako "Ostatné". Otváranie ponúk sa vykoná bez účasti uchádzačov.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže preukazom totožnosti a dokladom o oprávnení podnikať (výpis z OR alebo ŽR,...). Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, plnou mocou na zastupovanie uchádzača pri pri otváraní ponúk a dokladom o oprávnení podnikať zastupovaného subjektu.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady si môžu záujemcovia vyžiadať na kontaktnej e-mailovej adrese: precizia@precizia.sk , na ktorú
doručia oprávnenou osobou záujemcu podpísanú oskenovanú žiadosť alebo na poštovej adrese verejného obstarávateľa na ktorú doručia oprávnenou osobou záujemcu podpísanú žiadosť.
Žiadosť o súťažné podklady môže byť predložená len v slovenskom jazyku. Žiadosť musí obsahovať obchodné meno záujemcu, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, kontaktnú osobu, telefón a e-mailovú adresu, na ktorú sa majú súťažné podklady poslať(ak je iná, ako adresa z ktorej sa súťažné podklady vyžiadali), názov zákazky a číslo WYS, pod ktorým bola výzva vo vestníku zverejnená. Súťažné podklady budú záujemcom poslané na ich e-mailovú adresu v elektronickej forme.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku.
Verejný obstarávateľ v zmysle § 33 ods. 4 ZVO uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného
členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2.
V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj splnomocnenie pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny. Splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou či osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Podpisy musia byť úradne osvedčené. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné.
Doklady a dokumenty preukazujúce podmienky účasti, musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak.
Podľa § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO, v lehote určenej verejným obstarávateľom.
Úspešný uchádzač/uchádzači alebo osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 alebo ich subdodávatelia, musia mať pred uzavretím zmluvy v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Ak ponuku podá skupina dodávateľov, povinnosť zápisu sa vzťahuje na každého člena skupiny.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
16.02.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité